Ikkkkkkeeeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo gegroeid. Van achter, naar buren, snackabr en toe FEBO.
beste mootie, geen tutut ajb, accepteer ik zelfs niet van mijn oudersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tutut......... alleen over dingen spreken waar je wat van weet.![]()
En dit is dus niet waar wat je zegt.
Wat ben jij een narcist.quote:
Neem maar lekker zélf verantwoording voor je posts.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Gert, mag ik even 2 minuten iets posten ? waar fok niet achter staat ?
Dus een vrjibriefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem maar lekker zélf verantwoording voor je posts.
Dat was hij ook, maar Eric is altijd vals geweest en Huub heeft het ook altijd geweten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
Huub profileert zich maar weer eens als goede vriend van Eric.![]()
De bewoners zelf. Ze hebben midden in de nacht staan frituren vanaf dat moment werd het tijdelijk de febo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
En wie heeft die term verzonnen ?
ja hij lijkt minder arroquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
En toch vind ik Dimitri prettiger overkomen dan Mitch.
Huh? Heel knap, dat je dat er in leest.quote:
quote:
Nee, als je zegt dat Nikky betrekkelijk hersenloos is, krijg je al een ban voor onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef eeff het volgende:
[..]
ik dacht dat je op dit forum ALLES kon zeggen![]()
zit nikky ook in dgk dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, als je zegt dat Nikky betrekkelijk hersenloos is, krijg je al een ban voor onbepaalde tijd.
Ik vind Mitch net iets meer inhoud hebben dan Dimitri.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
En toch vind ik Dimitri prettiger overkomen dan Mitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |