Lieke zal veel moeite hebben om huppeltje op de benen te houden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Van de harde aanval op de kwetsbare Natasia (zoals vanmorgen afgesproken) komt weinig terecht.
Dat mag jij denken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef eeff het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dit zegt; maar toch denk ik dat er in haar hoofd veel meer omgaat dan iedereen denkt. En ze de knop erg goed om kan zetten...
Daar heeft Huub het al zo vaak over gehad en het is nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Van de harde aanval op de kwetsbare Natasia (zoals vanmorgen afgesproken) komt weinig terecht.
Vriendje van me was gisteren op bezoek en hij kijkt geen Gouden kooi, dus we zeten tv te kijken en ik vroeg; "hoe oud denk je dat zij is??" reactie; Ze heeft een oud hoofd, maar wil nog een jong blaadje zijn, dus ik denk jaartje of 33. Toen ik zei dat ze 19 was, was hij echt heel verbaasd.quote:
Ikke.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Sev het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af voor FEBO voor staat.. Bij FEBO denk ik aan die snackbar.. Ik neem aan dat dat er niet mee bedoeld wordt, dus wie kan het me duidelijk maken?
Achter, de redactie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Sev het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af waar FEBO voor staat.. Bij FEBO denk ik aan die snackbar..
Ik neem aan dat dat er niet mee bedoeld wordt, dus wie kan het me duidelijk maken?
Schatje is gast modquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleinzusje, vraag het aan Schatje want ik ben wel benieuwd
Gatver, alweerquote:
Volgens mij is dat zo gegroeid. Van achter, naar buren, snackbar en toen FEBO.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
En wie heeft die term verzonnen ?
Ze noemde het eerst de snackbar, dus dat is gewoon zo gegroeid, denk ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
Ikkkkkkeeeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo gegroeid. Van achter, naar buren, snackabr en toe FEBO.
beste mootie, geen tutut ajb, accepteer ik zelfs niet van mijn oudersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tutut......... alleen over dingen spreken waar je wat van weet.![]()
En dit is dus niet waar wat je zegt.
Wat ben jij een narcist.quote:
Neem maar lekker zélf verantwoording voor je posts.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Gert, mag ik even 2 minuten iets posten ? waar fok niet achter staat ?
Dus een vrjibriefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem maar lekker zélf verantwoording voor je posts.
Dat was hij ook, maar Eric is altijd vals geweest en Huub heeft het ook altijd geweten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
Huub profileert zich maar weer eens als goede vriend van Eric.![]()
De bewoners zelf. Ze hebben midden in de nacht staan frituren vanaf dat moment werd het tijdelijk de febo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
ja hij lijkt minder arroquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
En toch vind ik Dimitri prettiger overkomen dan Mitch.
Huh? Heel knap, dat je dat er in leest.quote:
quote:
Nee, als je zegt dat Nikky betrekkelijk hersenloos is, krijg je al een ban voor onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef eeff het volgende:
[..]
ik dacht dat je op dit forum ALLES kon zeggen![]()
zit nikky ook in dgk dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, als je zegt dat Nikky betrekkelijk hersenloos is, krijg je al een ban voor onbepaalde tijd.
Ik vind Mitch net iets meer inhoud hebben dan Dimitri.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
En toch vind ik Dimitri prettiger overkomen dan Mitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |