Huub erger als Natas, van welke planeet kom je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Huub ergerlijker dan Natasia hoor.
Huub heeft het vertrek van Eric op zijn geweten.
En het zijn zware beelden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Jaap komt toch wel heel erg gespeeld over nu.
Ja want ze zijn er geen steek mee opgeschoten. Er komt gewoon weer een nieuwe in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat Jaap doet is ongepast.
Nice pic!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio viert een feestje : "Mijn slaapkamer, mijn slaapkamer ...."
[afbeelding]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Peter, mag ik even 2 minuten iets posten ? waar fok niet achter staat ?
Dit was gewoon haar verzorgpony voor 2 weken, echt niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Huub , vergeet niet je gevoel toen Syl wegging.
Huub: Voor jou is Eric dus hetzelfde als Syl voor mij.
2 minuten is best lang Kz.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Gert, mag ik even 2 minuten iets posten ? waar fok niet achter staat ?
Wie is er weggegaan dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Is er nog behoefte aan een apart topic voor weemoedige mensen?
Om de weemoed van het vertrek te delen, dat het voorbij is.
Nee zeker.
Denk je? En wie gaat hem er dan inhouden? Jaap heeft Huub en Lieke net zo hard nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want ze zijn er geen steek mee opgeschoten. Er komt gewoon weer een nieuwe in.
Misschien mag de nieuweling ook wel weer immmuniteit verlenen. De meeste kans maakt het dan, om Lieke of Huub immuun te maken. Jaap laat Huub of Lieke zo vallen.
Sommige gasten kunnen niet ophouden over Big Brother he.......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Mika25 het volgende:
Gaat Eric echt weg of moet hij 3 dagen in het geheime kamertje achter de villa gaan zitten waar Huub hem in het geheim eten moet gaan brengen?
en huub heeft die aanrandingen flink overdreven, waarvan uiteindelijk bleek dat hij niet sliep en er geen probleem mee hadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Huub ergerlijker dan Natasia hoor.
Huub heeft het vertrek van Eric op zijn geweten.
En het zijn zware beelden.
Brian stelt N en A boven Jaap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je? En wie gaat hem er dan inhouden? Jaap heeft Huub en Lieke net zo hard nodig.
Geen ideequote:
Ze gaan er vast een pro-Huub inzetten juist, om hem weer wat sterker te maken. De redactie wil waarschijnlijk niet het risico lopen dat Huub er een keer uit wordt gestemd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef SiRojK het volgende:
Noh, wie zal er komen?
- Een dame?
- Dimitri?
- R.S?
Dimitri is trouwens te veel pro Huub, denk dat dat hem niet wordt... Een dame zou kunnen, maar daar hebben ze dan wel heel lang over gedaan.. 2 nieuwe er in zou het best zijn, nu tegelijk
Tutut......... alleen over dingen spreken waar je wat van weet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en huub heeft die aanrandingen flink overdreven, waarvan uiteindelijk bleek dat hij niet sliep en er geen probleem mee had
Vooral met de overstap naar RTL, het is vreemd dat als DGK dalijk op RTL begint en dat er dan 3 weken daarna nog effe snel een nieuweling inkomt (zal in ieder geval voor 23 september gebeuren). Het zal al moeilijk genoeg zijn voor het RTL publiek om een programma dat 8 maanden out is te volgen, dus dan wil je alle openstaande bewoners VOOR de overstap naar RTL erin gooien...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef SiRojK het volgende:
2 nieuwe er in zou het best zijn, nu tegelijk
Dus je zat ernaast?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en huub heeft die aanrandingen flink overdreven, waarvan uiteindelijk bleek dat hij niet sliep en er geen probleem mee had
Zijn het haar kinderen wel???????????/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Dark het volgende:
Brian - Natas is gevoelsmens nummer 1![]()
(behalve als het om haar kinderen gaat)
Van ons mag het, doe maar een minuutje langquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, Gert slaapt, dus ik gedraag me maar
is het al officieel dan dat DGK naar RTL gaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vooral met de overstap naar RTL, het is vreemd dat als DGK dalijk op RTL begint en dat er dan 3 weken daarna nog effe snel een nieuweling inkomt (zal in ieder geval voor 23 september gebeuren). Het zal al moeilijk genoeg zijn voor het RTL publiek om een programma dat 8 maanden out is te volgen, dus dan wil je alle openstaande bewoners VOOR de overstap naar RTL erin gooien...
Ik kan me voorstellen dat je dit zegt; maar toch denk ik dat er in haar hoofd veel meer omgaat dan iedereen denkt. En ze de knop erg goed om kan zetten...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Dark het volgende:
Brian - Natas is gevoelsmens nummer 1![]()
(behalve als het om haar kinderen gaat)
dat hebben gluiperds allemaal tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef Dark het volgende:
Eric en Palma hebben Brian geadviseerd om de aanvallende kant te kiezen en niet steeds af te wachten. Aanvallen ligt niet in zijn aard.
Het zal wel weer niet mogen van achterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Van de harde aanval op de kwetsbare Natasia (zoals vanmorgen afgesproken) komt weinig terecht.
Pfffffffff, Eric is net weg zeg, geef Huub even tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Van de harde aanval op de kwetsbare Natasia (zoals vanmorgen afgesproken) komt weinig terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |