ook al niet sneaky gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef agter het volgende:
[..]
En ze draagt een klein wondertje in zich
Dat is maar beter ook. Erachter zitten een paar grote gaten in de muur van een handdoekrekje dat er ooiit heeft gehangen. En kennelijk met veel geweld van de muur gerukt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, die lelijke IKEA bordjes zijn weer terug![]()
Die Ton was op dat moment dat stalken door Tas zo zat, dat ie uit woede het spul eraf trok.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is maar beter ook. Erachter zitten een paar grote gaten in de muur van een handdoekrekje dat er ooiit heeft gehangen. En kennelijk met veel geweld van de muur gerukt.
Alsjeblieft KZ, laten we het in godsnaam nooit meer over hem hebben. Gewoon nooit meer. Ook geen raadseltjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuw raadsel:
Er is 1 iemand weg en de eerste letter is een E
Wacht... ik weet hem!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuw raadsel:
niet leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuw raadsel:
Er komt nog een afscheidsfilm waar ik al uren mee bezig benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft KZ, laten we het in godsnaam nooit meer over hem hebben. Gewoon nooit meer. Ook geen raadseltjes.
Wist ze dat jij het gezien had?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik destijds allemaal gezien, maar vrij onlangs noemde ze het desondanks weer.
Met een negatieve ondertoon hoop ik dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er komt nog een afscheidsfilm waar ik al uren mee bezig ben![]()
![]()
![]()
Ik eindig: je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet leuk.
ik stel voor: laten we het over amanda hebben, alleen leuke positieve dingen.
ik begin, amanda is mooi en grappig
Concentreer je daar dan op!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er komt nog een afscheidsfilm waar ik al uren mee bezig ben![]()
![]()
![]()
Man of vrouw?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuw raadsel:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Weer geen ondersteuning.
Die hangen binnen kort, iets gevulder dat wel, weer op haar navel.
Ik meld aan: een heuse COS post over de streams.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Als we nu allemaal een spannende post aanmelden, krijgen we evenveel zendtijd.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Mag de grote vette scheve tieten jankende GK hoer Ton neuker toureksnol dood ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |