Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Mag de grote vette scheve tieten jankende GK hoer Ton neuker toureksnol dood ?
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Ik wil eerst dat ze voor gaat lezen, mag dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Ok, ik neem de gok
Heb je je daar nou zo zenuwachtig om gemaakt???quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Je hebt de context van die uitspraak niet begrepen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
beste mootie, geen tutut ajb, accepteer ik zelfs niet van mijn ouders
huub heeft dat overigens zelf gezegd
Dat mag!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Ik heb dat topic gewoon voor JL aangemaakt, want ze laat dag na dag schieten - ook nu weerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat ze voor gaat lezen, mag dat?![]()
Haar testament ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat ze voor gaat lezen, mag dat?![]()
Nog steeds sta ik te trillen als een ranja rietjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je je daar nou zo zenuwachtig om gemaakt???![]()
Ok, ik neem de gok
Het is te schandalig voor woorden, ze laat niet alleen haar eigen kinderen in de steek,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat topic gewoon voor JL aangemaakt, want ze laat dag na dag schieten - ook nu weer![]()
nee want ik ben pas 1 jaar oud, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt de context van die uitspraak niet begrepen.![]()
Jaap wil voorbeelden, en Brian krabbelt terug en zegt alleen dat het dat dacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat hij nooit spullen van miljonairs heeft gepakt. Brian zegt beter te weten maar wil geen voorbeelden geven.
Maar Brian doet nooit sneaky dingen, dat zit niet in hem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Gert het volgende:
Brian, Huub en Jaap hebben het nog even over de volgens hun geslaagde act waarin Eric werd beschuldigd van diefstal van een armband en twee horloges.
Brian geeft toe dat hij het was die Jaap's horloge had.
Jaap: Maar waarom heb je het dan gestolen?
Brian: Ik heb het niet gestolen. Ik zag het liggen en toen heb ik het meegenomen.
Amanda: Welk horloge?
Trouwens, las ik niet ergens vaag dat ze wel voor Disney in wou spreken. Stel je voor, jezelf aan afspraken en schema's houden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is te schandalig voor woorden, ze laat niet alleen haar eigen kinderen in de steek,
maar ook de kindertjes van heel Nederland....
![]()
dat komt ook omdat hij een gevoelsmens isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Brian doet nooit sneaky dingen, dat zit niet in hem.![]()
Als wat in vredesnaam ? Sneeuwwitjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens, las ik niet ergens vaag dat ze wel voor Disney in wou spreken. Stel je voor, jezelf aan afspraken en schema's houden...
Studeren zul je, niet fokken, foeiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Kinga het volgende:
Trouwens kan er een beetje gelet worden op de caps, en dan bedoel ik de NSFW dingen... zat vanmorgen op de uni en kreeg opeens die reet foto van Amanda op me scherm... moet ik niet hebben he.
er is alleen 1 persoon die nooit sneaky dingen doet haar naam begint met een aquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Brian doet nooit sneaky dingen, dat zit niet in hem.![]()
Pffff... het ergste zijn die van Natasia's scheve voorgevel toch? Mijn image host heeft er laatst zelfs een gedelete.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Kinga het volgende:
Trouwens kan er een beetje gelet worden op de caps, en dan bedoel ik de NSFW dingen... zat vanmorgen op de uni en kreeg opeens die reet foto van Amanda op me scherm... moet ik niet hebben he.
Hee, die lelijke IKEA bordjes zijn weer terugquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Studeren zul je, niet fokken, foei![]()
En ze draagt een klein wondertje in zichquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er is alleen 1 persoon die nooit sneaky dingen doet haar naam begint met een a
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ja, ze wilde gaan werken bij een stemmenbank. Tijdens DGK heeft ze daar een test gedaan. Afgewezen omdat haar stem niet uniek genoeg is en haar accent werd als 'te veel en niet af te leren' beoordeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens, las ik niet ergens vaag dat ze wel voor Disney in wou spreken. Stel je voor, jezelf aan afspraken en schema's houden...
God wat een moeilijk raadsel..wat kan ik winnen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dat heb ik destijds allemaal gezien, maar vrij onlangs noemde ze het desondanks weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze wilde gaan werken bij een stemmenbank. Tijdens DGK heeft ze daar een test gedaan. Afgewezen omdat haar stem niet uniek genoeg is en haar accent werd als 'te veel en niet af te leren' beoordeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |