quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Hehequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
Goddomme, als ik een OP maak, is Lex' quote vele malen beter.
Wonen jullie eigenlijk allebei nog wel daar? Zo ja, hoe gaat dat?quote:
huh?quote:
Filmpje gepost door Herman uit het vorige topicquote:
Stralend weer gehad met amper regenquote:
top, volgende keer ga je meequote:
Ill Niño blijft goed hèquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:04 schreef vlad het volgende:
[..]
Stralend weer gehad met amper regenAlleen op beide dagen 1 redelijke bui, maar toevallig stonden we op dat moment steeds in de tent
en was erg tof verder
Iron Maiden speelde briljant, Ill Nino was gewoon weer als vanouds heerlijke afgeragde kutherrie
![]()
JE HEBT NET EEN HUIS GEKOCHT HALFTAMME KUTJOSTI!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Hmm kennis van me wil zijn Alfa 75 wel verkopen![]()
quote:
subtiel weerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JE HEBT NET EEN HUIS GEKOCHT HALFTAMME KUTJOSTI!
http://www.nti.nl/NTInter(...)ijven+en+spreken.htmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef lipje het volgende:
hij heb ze keuken net betaald, nu de badkamer nog
Hallo, voor 1000 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JE HEBT NET EEN HUIS GEKOCHT HALFTAMME KUTJOSTI!
da's 950 teveel, of zit er een nieuwe APK op?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
da's 950 teveel, of zit er een nieuwe APK op?
Die Jag is echt te geilquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
Maar goed, Pics!!11 van de meet
Alles met een VW er maar ff uitgeknipt
Dat veranderd de zaak. Als je dan dat ouwe-wijven-ding de deur uit doet heb je een goede deal. Kun je iedere dag naar je werk fietsen als je in je nieuwe hok woont, want die Alfa doet het toch nietquote:
Alfa heeft APK tot april 2008 en dan zal ie wel rechtstreeks de sloop op kunnen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak. Als je dan dat ouwe-wijven-ding de deur uit doet heb je een goede deal. Kun je iedere dag naar je werk fietsen als je in je nieuwe hok woont, want die Alfa doet het toch niet
TaalNSB-erquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.nti.nl/NTInter(...)ijven+en+spreken.htm
Dat sowieso, maar dat is het moment waarop je ze moet verkopen aan negerts.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa heeft APK tot april 2008 en dan zal ie wel rechtstreeks de sloop op kunnen ja![]()
Niets mis met Alfa, wel met een te dure 75quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zo negatief over alfa of ik roep bo en fristi!
ik ben geen Markje, en moet jij niet naar een terras ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij typtuh onderhand so man, ech te belaggelek.
Alfa's zijn geen echte negert wagens toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is het moment waarop je ze moet verkopen aan negerts.
Gewoon Bo vragen, die heeft ervaring met't doorverkopen van afgeragde alfa'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa's zijn geen echte negert wagens toch?
Die willen betrouwbare mercedes BMW en VW's hebben![]()
2.0 TS uit 1990quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis met Alfa, wel met een te dure 75
Welk type is het?
En hoeveel roest (zonder grapjes te makenquote:
Bodem is hard op de reservewielbak na.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En hoeveel roest (zonder grapjes te maken)?
Klinkt op zich goed, en het sper-diff?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bodem is hard op de reservewielbak na.
Verder nog roest rechts achter bij die wielkast wat bij volgende APK gemaakt zou moeten worden.
Verder wat kleine plekjes bij de achterlichten.
Eigenlijk de bekende problemen![]()
Dat moet eigenlijk wel, ware het niet dat ik aan het werk ben en ik vanaf volgende week 3 weken tentamens heb...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ben geen Markje, en moet jij niet naar een terras ofzo?
Ik heb anders mijn luxe-155 die op 2 poten liep en meer olie dan benzine verbruikte verkocht aan een negert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa's zijn geen echte negert wagens toch?
Die willen betrouwbare mercedes BMW en VW's hebben![]()
Ja, hij zou geweldig moeten rijden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klinkt op zich goed, en het sper-diff?
Als de auto verder goed rijdt is het op zich nog te doen...
ga dan leren ipv fokkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, ware het niet dat ik aan het werk ben en ik vanaf volgende week 3 weken tentamens heb...
Ik heb een SPSS-tentamen binnenkort. Dat is dus op de computer...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
[TK]Peugeot 306 Gti 16v airride/ chroom/ clean/ tuning/ enz...![]()
Ideale ringbak voor de VLN, verlaagd scheuren over het F1-circuit, even stoppen in de berm - airride omhoog - en verder raggen over de hobbelige Nordschleife!quote:
Als ie goedkoop is boeit me die roest niet geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef BoJo het volgende:
75, roest bak![]()
maar jah de 75 experience rijd er wel vaak mee over de ring dus zo heel slecht zijn ze nou ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
[TK]Peugeot 306 Gti 16v airride/ chroom/ clean/ tuning/ enz...![]()
Jij goedzakquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef BoJo het volgende:
verdomme, moet ff m'n frustratie uiten. Net voor het weekend maat in geld problemen, kwam mij niet goed uit omdat ik zaterdag naar etentje ging en zondag ring. Maar heb hem toch best een hoop geld geleend, tsja hij heeft kind/vrouw en normaliter betaald ie altijd optijd terug. Hij zou me maandag terug betalen maar nog steeds niet gedaan en nu natuurlijk niet te bereiken. Nu kom ik zelf in de shit
die foto van mijn bumper met bloedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
Maar goed, Pics!!11 van de meet
Alles met een VW er maar ff uitgeknipt
Dat is flink zuur jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef BoJo het volgende:
verdomme, moet ff m'n frustratie uiten. Net voor het weekend maat in geld problemen, kwam mij niet goed uit omdat ik zaterdag naar etentje ging en zondag ring. Maar heb hem toch best een hoop geld geleend, tsja hij heeft kind/vrouw en normaliter betaald ie altijd optijd terug. Hij zou me maandag terug betalen maar nog steeds niet gedaan en nu natuurlijk niet te bereiken. Nu kom ik zelf in de shit
mja ik ken hem al ongeveer 11 jaar nu, beste maat enzo. Beetje kut.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij goedzak![]()
Geloof niet dat ik dat snel zou doen eigenlijkFamilie wel enzo, maar verder niet hoor
![]()
Geen grote bedragen in elk geval.
Ik heb vandaag nog een klein Fazantje vermoordquote:
Mjah verrekent met benzine kosten zondag en 2 onverwachte rekeningen, anders had ik het nog wel uit kunnen zingen tot m'n salaris volgende week.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is flink zuur jaHelemaal omdat je nu zelf in de shit komt....
ik reed op de snelweg naar Gennep, net na het bord "Welkom in Limburg" , stonden er 2 eksters midden op de weg. De 2de was een beetje traag van begripquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een klein Fazantje vermoord![]()
Stom kutbeest liep zo voor m'n auto uit de berm![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik reed op de snelweg naar Gennep, net na het bord "Welkom in Limburg" , stonden er 2 eksters midden op de weg. De 2de was een beetje traag van begrip![]()
mjahquote:
Jij dekhengstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah
Eigenlijk heb ik geen zin in d'r maar goed, ze heeft nog nooit Amsterdam gezien en wij elkaar al jaren niet yadda yadda.![]()
Stiekem vind je het wel leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah
Eigenlijk heb ik geen zin in d'r maar goed, ze heeft nog nooit Amsterdam gezien en wij elkaar al jaren niet yadda yadda.![]()
Sex met ex.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah
Nee hij is best stil en comfortabelquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
26 juni diploma-uitreiking.
En Bo? Heb je schoongemaakt al?
Vacuum systemenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee hij is best stil en comfortabel![]()
Er zit alleen zo'n vaag systeem in, heb ook zo'n VDO vacuum metertje. Als ik hem in het groen hou dan rijd ie vlot door, maar als ik bijv. meteen vol gas doe dan gaat ie het rood in en lijkt net of ie beetje stikt.
Dus moet eerst half gas, daarna kan ik het opbouwen zeg maar. Zit dus telkens op dat metertje te kijken wanneer ik vol kan gassen![]()
![]()
Het op jezelf wonen bevalt goed?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik wilde het eigenlijk niet vertellen maar mijn ouders zijn vanavond hier geweest, nu is alles zo schoon dat ik nergens durf te gaan zitten![]()
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik wilde het eigenlijk niet vertellen maar mijn ouders zijn vanavond hier geweest, nu is alles zo schoon dat ik nergens durf te gaan zitten![]()
Dat wilde ik dus net gaan vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:32 schreef BoJo het volgende:
maar mams wist ook dat ze kwam en die vertrouwd mijn schoonmaak kunsten niet (niet dat die te vertrouwen zijn maar dat terzijde)![]()
ik snap er weinig van, moet er alleen erg aan wennen. Zeker als ik over hop tussen beide autos.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vacuum systemen![]()
Daar heb ik in mijn golf type 1 problemen mee gehad![]()
Wat een drama was dat.
mams heeft haar al meer dan eens schoondochter genoemd jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus net gaan vragen![]()
Ze zien haar wel zitten of niet?
En zo hoort dat ook. Moeders hebben ruim 50 jaar skills ontwikkeld die jij als werkende man niet in 300 jaar kan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ruim ook weleens op, alleen niet zo grondig als mams dat zou willen![]()
Kijk, kat in 't bakkiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
mams heeft haar al meer dan eens schoondochter genoemd ja![]()
![]()
we gaan er zaterdag etenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijk, kat in 't bakkie
Komen je ouders ook langs als zij er is?![]()
Als de Amsterdamse Poort er niet tussen zou zitten kon ik bijna naar ze zwaaienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi, oi, oi
Je bent al lekker van ze losgekomen ook hè
Sjongejongequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als de Amsterdamse Poort er niet tussen zou zitten kon ik bijna naar ze zwaaien![]()
Mja, ze blijven moeilijk doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef BoJo het volgende:
Moet je voorstellen wat voor trauma moeders opgelopen heeft toen ik 1,5 jaar 800 km ver woonde toen ik 16 was![]()
Een toyota-motor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef Fugie het volgende:
Ik heb vandaag nog een lotus esprit gespot toen ik post aan het bezorgen wasWeet niet wat er voor motor in lag enzo maar het klonk wel euh lekker ja
rijd er hier ook eentje rond, klinkt ook erg lekker en verre van standaard.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef Fugie het volgende:
Ik heb vandaag nog een lotus esprit gespot toen ik post aan het bezorgen wasWeet niet wat er voor motor in lag enzo maar het klonk wel euh lekker ja
Nouja, ik wil sowieso wel graag het huis uit en mijn vriendinnen willen nu met zijn vieren iets gaan zoekenquote:
V8 Turboquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef Fugie het volgende:
Wat is hier grappig aan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)_politie_haaglanden/.
Succes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, ik wil sowieso wel graag het huis uit en mijn vriendinnen willen nu met zijn vieren iets gaan zoeken.
Dus nu moet ik wel.
die eerste reactie op dat filmpje zegt genoegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)_politie_haaglanden/.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
Wist niet dat naaimachines konden brommen
www.kamernet.nlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad, die mutsen staan nog nergens ingeschreven.
Dat ligt het niet, ga lekker in utrecht zitten ofzo, filerijden moet je toch welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef Fugie het volgende:
Waarom ligt rotterdam nou weer het meest centrala in de randstadMoet ik daar naartoe gaan verhuizen :x
Naja als je de driehoek den haag amersfoort amsterdam neemt zit je met rotterdam toch centralerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat ligt het niet, ga lekker in utrecht zitten ofzo, filerijden moet je toch wel
Euh, r'dam ligt ten zuiden van die driehoekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
Naja als je de driehoek den haag amersfoort amsterdam neemt zit je met rotterdam toch centraler![]()
Jij gaat het maken bij de secreta...management assistentesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Fugie het volgende:
Wil ik ff voor de tv hangen, zit mijn ma weer serieus shownieuws te volgenDat is echt het meeste verpauperde programma ooit
Ik vind stappen in Leiden juist erg leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef Paladijn het volgende:
Leiden is overigens ook geen verkeerde optie, alleen wat saai qua uitgaansmogelijkheden (IMHO).
**Slikt 200 opmerkingen over je moeder in**quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Fugie het volgende:
Wil ik ff voor de tv hangen, zit mijn ma weer serieus shownieuws te volgenDat is echt het meeste verpauperde programma ooit
Alsof ik me daar druk over ga makenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij gaat het maken bij de secreta...management assistentes
Die praten over niets anders...
Ja het is best jammer jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**Slikt 200 opmerkingen over je moeder in**
Ik week destijds altijd uit naar Noordwijk (vriendin uit Lisse...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind stappen in Leiden juist erg leukEn Den Haag is ook goed om te stappen, en dat is vlakbij Leiden, en zit op het nachtnet. R'dam is idd een kutstad
als het is wie herman denkt dat het is, moet ie dood.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef Dangel het volgende:
meeleesNSBer? wat mis ik nu weer?
Denk het wel. Kan zijn dat er nog wat anders tussen komt.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef D-Devil het volgende:
Als ik er alleen al aan denk dat ik morgen moet werken.
OMG, bij de kringloopwinkel, giller!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ookEn ik krijg ineens allemaal vreemde klussen op mn bord
nu moet ik bij de kringloopwinkel een nieuw intereur voor de directeur zijn kantoor gaan kopen bijvoorbeeld
Echt, WTF
Koop die zut nieuw.. Maar ja..
Overtoom was te duurquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
OMG, bij de kringloopwinkel, giller!.
Ik ga ff wat tv loeren en pitten, ben gaar.
Jaquote:
Goudaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
Naja als je de driehoek den haag amersfoort amsterdam neemt zit je met rotterdam toch centraler![]()
Je hebt nog een pasje. Tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:56 schreef Dangel het volgende:
Hm, ik kan natuurlijk ook zeggen dat er nisk geschikts is bij de kringloop, en dan met Tineke naar de Ikea gaan
Dat is wel heeel bijzonder, zo'n werkend elektrisch raamquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef D-Devil het volgende:
Mogguh Tommy.
Ik ga es naar mijn werk in de slopel met werkend elektrish bestuurdersraam.
Heb het deurpaneel er anderhalf uur vanaf gehad, collega leende de auto en de dag erna belt hij dat het raam niet meer sluitquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is wel heeel bijzonder, zo'n werkend elektrisch raam![]()
Succesquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:58 schreef Sjoewe het volgende:
Vanmiddag mondeling examen. M'n kopje kofie leeg slurpen en weer verder gaan met leren.
Mja, normaal ik ook wel. Echter dit gaat over wetenschapsfilosofie. Dat is even iets anders.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Succes
Al ben ik persoonlijk blijer met mondelingen dan met tentamens...
Dat heb ik maandag ook gehadquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, normaal ik ook wel. Echter dit gaat over wetenschapsfilosofie. Dat is even iets anders.
Dit gaat echt over tientallen stromingen waarbinnen persoons en tijdsverwarring gelijk echt een doodszonde is.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef Xtreem het volgende:
[TK] Ford Scorpio 2.9 V6 (1993)
FWNK is back!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef Xtreem het volgende:
[TK] Ford Scorpio 2.9 V6 (1993)
FWNK is back!
En beschouw je jezelf als een volgeling van de Popperiaanse kennisfilosofie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik maandag ook gehad![]()
Alleen niet zoveel gezeik met personen en tijden, maar wel over al die hoerige stromingen
Als onderdeel van een ander vak. Met een 8 afgesloten
![]()
SuccesIk ga nu naar de TU, Diffusie van innovaties leren
![]()
Ik ben een volgeling van de weetnikskundequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En beschouw je jezelf als een volgeling van de Popperiaanse kennisfilosofie?
Vond ik juist super interessantquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, normaal ik ook wel. Echter dit gaat over wetenschapsfilosofie. Dat is even iets anders.
Dit gaat echt over tientallen stromingen waarbinnen persoons en tijdsverwarring gelijk echt een doodszonde is.
Mja geschiedwetenschap is natuurlijk wel het pispaaltje van de wetenschapsfilosofie. Dat is maar een matig perspectief om een vak uit te krijgen. Allemaal halve stromingen die de grote denkers een beetje volgen, maar iedere keer door de vasthoudendheid aan de eigen hermeneutische methode uit de bocht vliegen als het op of het probleem van het kennend subject of op het al dan niet loslaten van maatschappelijk engagement aankomt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vond ik juist super interessant
Al moet ik wel zeggen dat ik vermoed dat onze wetenschapsfilosofie *iets* minder uitgebreid was dan de jouwe
Oh, en@ UU, VU, UL, UvA, UvT, EUR en RU
Alleen in Leiden kun je in februari instromen, maar dat kost een toelatingsindicatie 100 euro
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:31 schreef Sjoewe het volgende:
z'n piemel
ken je het verhaal, ken je het verhaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:40 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik heb dus toch echt wat gemist wat op zich niet erg is om te missen, maar het achterliggende verhaal is natuurlijk wel
.
Ach het ging zo:quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:40 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik heb dus toch echt wat gemist wat op zich niet erg is om te missen, maar het achterliggende verhaal is natuurlijk wel
.
dat maakt de SC nou leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach het ging zo:
Fwnk msn't met Brechtje.
Fwnk scheert z'n dingetje.
Fwnk maakt daar foto's van.
Fwnk stuurt foto's naar Brechtje.
Foto's komen in ons bezit.
Fwnk is pwnd.
Hij leest dit vast welquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:46 schreef ook_gek het volgende:
wij fwnk pesten en pesten en eindelijk gelukt.
FWNK is weg
ik heb het ook gedaan naar een 1 of ander nadientje pas geleden die hier wel eens op fok kwam . Sinds een korte 2 weken heb ik een vriendinquote:
Ach. Fwnk is weg en Peu is al genoeg bezeken. Lex is mod geworden, jacco heeft een echte auto gekocht. Huug is te druk met z'n rubberlullen, herm zit in de kroeg 's avonds en ik ben een smurf die samenwoont en niet meer de nacht door baggertquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat maakt de SC nou leuk
laatste tijd is het allemaal maar saai
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het ook gedaan naar een 1 of ander nadientje pas geleden die hier wel eens op fok kwam . Sinds een korte 2 weken heb ik een vriendin
We worden oudquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach. Fwnk is weg en Peu is al genoeg bezeken. Lex is mod geworden, jacco heeft een echte auto gekocht. Huug is te druk met z'n rubberlullen, herm zit in de kroeg 's avonds en ik ben een smurf die samenwoont en niet meer de nacht door baggert
Ze heeft hem een koos naampje gegeven. Boa noemt ze hem nu.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Heb je je broekslang uitgepakt of niet?
.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een 8.5 jaar lange relatie achter de rug, had trouwenplannen, huis, 2 katten en nu is alles voorbij. Desalniettemin ben ik nog steeds serieus
.
Dat hoop ik iig niet voor jequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb ook 2 katten een huis en een lange relatie, hopelijk niet hetzelfde lot
onze 2de is nog maar 10 weken oud, vraag me af hoe lang ik nog "veilig zit"quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
Pff ik zit nog veilig, ik heb maar een kat
Heel lang verhaal, zal een tip van de sluier oplichten, typ het wel ff uit in mijn mailclientquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen eigenlijk?
Als ik vragen mag
Heb je nou een huis over ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:10 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Heel lang verhaal, zal een tip van de sluier oplichten, typ het wel ff uit in mijn mailclient.
Dan vrees ik het ergstequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:12 schreef Sjoewe het volgende:
Het wordt pas echt aftellen als je samenwoont natuurlijk, dus je zit nog wel even veilig.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:12 schreef Sjoewe het volgende:
Het wordt pas echt aftellen als je samenwoont natuurlijk, dus je zit nog wel even veilig.![]()
Maar welquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef Xtreem het volgende:
Veilig
wel relatie, niet samenwonen, geenkat
![]()
Je bent gewoon jaloers omdat jij zo burgelijk geworden bentquote:
jaloers op tilburg?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij zo burgelijk geworden bent
Ja en ik besef me ergens ook wel dat het niet iets is wat in die 3 jaar niet aanwezig is geweest, dus vind het vrij vervelend dat we alsnog het huis gekocht hebben. En ik wist overigens niet dat dit aan de hand was lijkt me wel duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.. samen het huis gekocht?
Dan is het helemaal zuur natuurlijk
Wie ben jij nou weer danquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:33 schreef alki het volgende:
Moet je t huis gaan verkopen ? Of kun je er nog blijven wonen hoop t wel voor je iig
Lief is hij hequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:40 schreef alki het volgende:
Een goede bekende van d-devil
Verkopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:33 schreef alki het volgende:
Moet je t huis gaan verkopen ? Of kun je er nog blijven wonen hoop t wel voor je iig
Hoop niet met verliesquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:40 schreef alki het volgende:
Een goede bekende van d-devil, sorry dat ik ook wat zeg
Wie erft dan je huisquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef BoJo het volgende:
Ik heb ook een huis gekocht, zonder relatie, geen huisdieren... het is wachten tot ik mezelf te pletter rij op de Ring![]()
Stop maar met hopen, op 4 maanden tijd zijn de rentes een beetje gestegen dus dat is al een minpunt en 10%k.k. haal je er niet uit, ergens tussen een 6k of 20k komt een gedeelde schuld te liggenquote:
Gaffelhof 52, vette crib, helaasquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:56 schreef alki het volgende:
Op welk hofje woon je nou eigenlijk
Wanneer feest dan bij jouquote:
Nee geen last van gehad gelukkigquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef alki het volgende:
Hadden ze bij jou daar ook die autos inde fik gezet paar weken geleden ?
Spiegeltje spiegeltjequote:Op woensdag 20 juni 2007 12:08 schreef ook_gek het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/15264/1/100#3683352
leuk ook dit. Want heel veel mensen die in de horeca werken zitten zelf aan de coke wegens de lange dagen![]()
Juhquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef alki het volgende:
Tis druk op t werk :p
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef alki het volgende:
Ach in de Alfa sterf je teminste een mooie dood
Ik moet maar eens wat gaan en iemand gaan zoeken om er even tussenuit te kunnen geloof ikquote:
Ja die had ik toch al geboekt?quote:
zit met hetzelfde ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat gaan en iemand gaan zoeken om er even tussenuit te kunnen geloof ik.
2 onderbroeken is voldoende, zeker voor een week of 4-5quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef ook_gek het volgende:
ik hoor vaak dat mensen naar polen gaan. Dat zou ook hip moeten zijn volgens mij![]()
Ik zou best wel eens door europa willen rijden met de cabrio maar 1 ben bang dat hij dat niet gaat halen en 2 je kan bijna niks mee nemen![]()
Nee, hij wil 17 zonnebrillen meenemen waarschijnlijk.... En de flessen wodka uit Polen mee hierheenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef vlad het volgende:
[..]
2 onderbroeken is voldoende, zeker voor een week of 4-5of wou je de aardappelen en bonen meepakken?
![]()
wat dat betreft ben ik net een wijf. Ik sleep van alles mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef vlad het volgende:
[..]
2 onderbroeken is voldoende, zeker voor een week of 4-5of wou je de aardappelen en bonen meepakken?
![]()
ik heb maar 1 zonnebril en er is geen beterequote:Op woensdag 20 juni 2007 12:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, hij wil 17 zonnebrillen meenemen waarschijnlijk.... En de flessen wodka uit Polen mee hierheen
Een fototoestelquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Iemand hier ervaring met een PIX toevallig? (paal?)
D-Devil is liefquote:
Een cisco pix ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een fototoestel![]()
Ik zit niet echt in de hardware (gok dat het een router/fw is oid?), meer functioneel/technisch ontwerp, informatiestromen, programmeur en organisatorisch-achtig (in willekeurige volgorde)
Ik rook in Canada ook iedere dag anders, maar dat kwam omdat ik wel maar 5 onderbroeken mee hadquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik net een wijf. Ik sleep van alles mee.
Elke dag lekker ruiken is een must en niet elke dag het zelfde. Dat betekent dan dat er al 3 van die kleine tasjes mee gaan met luchtjes lenzen en tandenborstel.
Voor de rest zal ik niks zeggen want dat is slecht voor mijn imago![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:29 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik rook in Canada ook iedere dag anders, maar dat kwam omdat ik wel maar 5 onderbroeken mee had![]()
quote:
cisco pix firewall..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een fototoestel![]()
Ik zit niet echt in de hardware (gok dat het een router/fw is oid?), meer functioneel/technisch ontwerp, informatiestromen, programmeur en organisatorisch-achtig (in willekeurige volgorde)
Dat is zelfs niet meestal een firewall, maar altijdquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef alki het volgende:
[..]
Een cisco pix ?
Das meestal een router/firewall
Ik rook in Dubai elke dag hetzelfdequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:29 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik rook in Canada ook iedere dag anders, maar dat kwam omdat ik wel maar 5 onderbroeken mee had![]()
ik snap zulk volk echt niet. Zelfde als die bejaarde met zo'n trekhok achter de wagen, volgeladen met bruine bonen en aardappelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
Of gewoon een pak onderbroeken kopen mocht het nodig zijn.
Ik heb echt als reisleider menig mokkel staan uitlachen dat meer en zwaarder had gepakt dan ze zelf konden tillen
Echt hoor. Moesten ze 500 meter met die koffers zeulen, had zo'n wijf echt zonder grappen voor 45 kilo aan baggage bij zich.
Voor 10 dagen.En het was een strandvakantie
Je loopt echt 90% gewoon in je badkleding.
Mijn koffer op de vorige vakantie voor 8 dagen was 17 kgquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ik snap zulk volk echt niet. Zelfde als die bejaarde met zo'n trekhok achter de wagen, volgeladen met bruine bonen en aardappelenAlsof ze in Frankrijk allemaal op een houtje kluiven ofzo
![]()
mijn rugzakje was 18 Kilo op de heenweg![]()
autogespot.com meeting?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Volgende maand naar Abu Dhabi
2 weken niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |