quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Hehequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
Goddomme, als ik een OP maak, is Lex' quote vele malen beter.
Wonen jullie eigenlijk allebei nog wel daar? Zo ja, hoe gaat dat?quote:
huh?quote:
Filmpje gepost door Herman uit het vorige topicquote:
Stralend weer gehad met amper regenquote:
top, volgende keer ga je meequote:
Ill Niño blijft goed hèquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:04 schreef vlad het volgende:
[..]
Stralend weer gehad met amper regenAlleen op beide dagen 1 redelijke bui, maar toevallig stonden we op dat moment steeds in de tent
en was erg tof verder
Iron Maiden speelde briljant, Ill Nino was gewoon weer als vanouds heerlijke afgeragde kutherrie
![]()
JE HEBT NET EEN HUIS GEKOCHT HALFTAMME KUTJOSTI!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Hmm kennis van me wil zijn Alfa 75 wel verkopen![]()
quote:
subtiel weerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JE HEBT NET EEN HUIS GEKOCHT HALFTAMME KUTJOSTI!
http://www.nti.nl/NTInter(...)ijven+en+spreken.htmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef lipje het volgende:
hij heb ze keuken net betaald, nu de badkamer nog
Hallo, voor 1000 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JE HEBT NET EEN HUIS GEKOCHT HALFTAMME KUTJOSTI!
da's 950 teveel, of zit er een nieuwe APK op?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
da's 950 teveel, of zit er een nieuwe APK op?
Die Jag is echt te geilquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
Maar goed, Pics!!11 van de meet
Alles met een VW er maar ff uitgeknipt
Dat veranderd de zaak. Als je dan dat ouwe-wijven-ding de deur uit doet heb je een goede deal. Kun je iedere dag naar je werk fietsen als je in je nieuwe hok woont, want die Alfa doet het toch nietquote:
Alfa heeft APK tot april 2008 en dan zal ie wel rechtstreeks de sloop op kunnen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak. Als je dan dat ouwe-wijven-ding de deur uit doet heb je een goede deal. Kun je iedere dag naar je werk fietsen als je in je nieuwe hok woont, want die Alfa doet het toch niet
TaalNSB-erquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.nti.nl/NTInter(...)ijven+en+spreken.htm
Dat sowieso, maar dat is het moment waarop je ze moet verkopen aan negerts.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa heeft APK tot april 2008 en dan zal ie wel rechtstreeks de sloop op kunnen ja![]()
Niets mis met Alfa, wel met een te dure 75quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zo negatief over alfa of ik roep bo en fristi!
ik ben geen Markje, en moet jij niet naar een terras ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij typtuh onderhand so man, ech te belaggelek.
Alfa's zijn geen echte negert wagens toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is het moment waarop je ze moet verkopen aan negerts.
Gewoon Bo vragen, die heeft ervaring met't doorverkopen van afgeragde alfa'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa's zijn geen echte negert wagens toch?
Die willen betrouwbare mercedes BMW en VW's hebben![]()
2.0 TS uit 1990quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis met Alfa, wel met een te dure 75
Welk type is het?
En hoeveel roest (zonder grapjes te makenquote:
Bodem is hard op de reservewielbak na.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En hoeveel roest (zonder grapjes te maken)?
Klinkt op zich goed, en het sper-diff?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bodem is hard op de reservewielbak na.
Verder nog roest rechts achter bij die wielkast wat bij volgende APK gemaakt zou moeten worden.
Verder wat kleine plekjes bij de achterlichten.
Eigenlijk de bekende problemen![]()
Dat moet eigenlijk wel, ware het niet dat ik aan het werk ben en ik vanaf volgende week 3 weken tentamens heb...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ben geen Markje, en moet jij niet naar een terras ofzo?
Ik heb anders mijn luxe-155 die op 2 poten liep en meer olie dan benzine verbruikte verkocht aan een negert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa's zijn geen echte negert wagens toch?
Die willen betrouwbare mercedes BMW en VW's hebben![]()
Ja, hij zou geweldig moeten rijden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klinkt op zich goed, en het sper-diff?
Als de auto verder goed rijdt is het op zich nog te doen...
ga dan leren ipv fokkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, ware het niet dat ik aan het werk ben en ik vanaf volgende week 3 weken tentamens heb...
Ik heb een SPSS-tentamen binnenkort. Dat is dus op de computer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |