je hebt er voor betaald....dus kijken!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jaap speelt het meest duidelijk z'n rol. Die gaat alleen voor terror als hij groen licht heeft van de redactie. En als Huub en Lieke schreeuwen dat is het toch altijd een stuk minder tokkie-gehalte dan bij BAN.
Is trouwens dat geneuk tussen B en A nog niet afgelopen![]()
Wordt zenuwachtig van dat gekonijn![]()
Yup de lang verwachte handlanger vaan Jaap, die laat de rest los en kan ze zo mooi taggen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:19 schreef Hanekrooi het volgende:
Ben benieuwd wat er de komende dagen te zien zal zijn. Zal wel erg saai worden nu Eric weg is, en dan doel ik op hem als tag object.
TerrorJaap heeft nu even niks meer te doen. Huub en Lieke ook niet. Natasia deed al niks meer de laatste tijd. Brian en Amanda hebben ook een vast dagelijks patroontje. Het wachten is op een nieuwe bewoner.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
je hebt er voor betaald....dus kijken!!![]()
Nee, kom net thuis van m'n werk en willde graag nog even streams kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
je hebt er voor betaald....dus kijken!!![]()
Dat begrijp je heel goed. Eric bracht niet voldoende en moet dus weg, Geen stemming, want dan kan er niemand terug komen. Gewoon door terror. En dan doet Huubje het werk wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:20 schreef Donnie29 het volgende:
Jaap zegt dus eigenlijk dat er dus behoorlijk gestuurd wordt. Of begrijp ik het gesprek nou verkeerd?
die beheerder van die timer wordt toch 'de accountant' genoemd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs gister al vallen dat er een soort TV-momenten timer is, die vol moet zijn aan het eind van de dag , anders MOETEN ze nog even TV maken (misschien al vaker voorbij gekomen maar ik ben er even 2 weken tussen uit geweest.)
Het wordt wel steeds duidelijker, ja. Ook dat Huub zich dus voor smerige klusjes leent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat begrijp je heel goed. Eric bracht niet voldoende en moet dus weg, Geen stemming, want dan kan er niemand terug komen. Gewoon door terror. En dan doet Huubje het werk wel.
En Eric? Die krijgt gewoon die 10.000 euro wel terug. Dat is gewoon een één tweetje met Talpa.
Bizar dat die jongen bij Jensen gaat zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
Eric&Jaap luisteren naar de uitzending van Joran over Natalee Halloween
[afbeelding]
Ja dat hele verhaal is zo bizar als wat, als je zin en tijd hebt google maar eens wat daarvan, de complotten daar omheen zijn niet mis, die gaan zelfs zo ver dat zelfs haar eigen vader erbij betrokken zou zijn. Ik zou in deze zaak echt niet meer weten wie of wat ik nog moest geloven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Bizar dat die jongen bij Jensen gaat zitten.
Idd, als er puur en alleen gestuurd zou worden, dan is er alleen een gesprekje tussen Eric en de regie nodig, wat zeker heeft plaatsgevonden. De fake is, dat Eric zogenaamd weggepest is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat begrijp je heel goed. Eric bracht niet voldoende en moet dus weg, Geen stemming, want dan kan er niemand terug komen. Gewoon door terror. En dan doet Huubje het werk wel.
En Eric? Die krijgt gewoon die 10.000 euro wel terug. Dat is gewoon een één tweetje met Talpa.
Overmoedig..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Joran wordt de nieuwe miljonair?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
Eric&Jaap luisteren naar de uitzending van Joran over Natalee Halloween
[afbeelding]
Ik vind die hele zaak trouwens echt bizar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens hem is er geen misdaad begaan, hij hoopt dat het zich vanzelf oplostquote:
Inderdaad, en nog zoiets, Jaap zegt net dat hij alles en alles zou slopen, logisch toch? Talpa weet dat, en is ook niet gek. Eric doet dat niet, waarom niet? Omdat hij nog steeds in de tang zit vanwege die 10.000 euro die hij terug krijgt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:30 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Idd, als er puur en alleen gestuurd zou worden, dan is er alleen een gesprekje tussen Eric en de regie nodig, wat zeker heeft plaatsgevonden. De fake is, dat Eric zogenaamd weggepest is.
Ben ik het mee eens. En gok dat Sylvia evenals Bart vertikte iets te doen. Huub insinueerde eerder vanavond al iets in die richting.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds duidelijker, ja. Ook dat Huub zich dus voor smerige klusjes leent.
Nog meer respect voor Bartje.Die vertikte het gewoon.
Ik heb het wel een beetje gevolgd hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:29 schreef waxmask het volgende:
Ja dat hele verhaal is zo bizar als wat, als je zin en tijd hebt google maar eens wat daarvan, de complotten daar omheen zijn niet mis, die gaan zelfs zo ver dat zelfs haar eigen vader erbij betrokken zou zijn. Ik zou in deze zaak echt niet meer weten wie of wat ik nog moest geloven.
Ja, Sylvia bracht helemaal niets. Ze heeft het een paar keer geprobeerd maar ze kreeg het er niet uit. Vandaar de toneelhaak. Maar ook die heeft dat geld gewoon terug gehad, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. En gok dat Sylvia evenals Bart vertikte iets te doen. Huub insinueerde eerder vanavond al iets in die richting.
Waarschijnlijk in grote lijnen wel maar je kan je niet 24/7 acteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds duidelijker, ja. Ook dat Huub zich dus voor smerige klusjes leent.
Nog meer respect voor Bartje.Die vertikte het gewoon.
Tuurlijk heb je die mensen ooit nog in de media gehoord over hoe het er in de kooi nou werkelijk aan toeging? Ik denk dat dat 10k plus een beetje is geweest, om maar te zwijgen over de vaste lasten en schuldsanering die er door de DGK redactie is gegeven. Ik denk dat er iets leuks op de bankrekening word gestort in ruil voor loyaliteit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Sylvia bracht helemaal niets. Ze heeft het een paar keer geprobeerd maar ze kreeg het er niet uit. Vandaar de toneelhaak. Maar ook die heeft dat geld gewoon terug gehad, daar ben ik van overtuigd.
Ondanks dat ik hem een irritant figuur vind wens ik hem het allerbeste.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eric doet dat niet, waarom niet? Omdat hij nog steeds in de tang zit vanwege die 10.000 euro die hij terug krijgt.
Nog niet, eerst de trouwpartij nog .......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in grote lijnen wel maar je kan je niet 24/7 acteren.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze "achter" als eindbestemming hebben.
Brian en Natasia worden sowieso met rust gelaten en Huub zal vooral opdrachten van achter uitvoeren.
Lieke, Amanda zijn opvulling. En Jaap? die heeft gedaan wat hij moest doen (terror) en zal nu ook worden ingebonden door de redactie
Ik heb er tot nu toe niemand slechter op zien worden buiten, dan zou Eric de eerste zijn. Maar aangezien hij toch alweer omgeven is met vrienden zal dat ook wel loslopen. Dat die binnen 24 uur al 5 gram coke in zijn neus, en 10 lullen in zijn kont, heeft gehad doet niet terzake. Volgende keer als hij op bezoek komt in DGK zul je zien dat hij straalt en een gelukkig mens is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hem een irritant figuur vind wens ik hem het allerbeste.![]()
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die totaal gesloopt zijn door een RLS.
Eric zit nu nog in de ontkenningsfase, die gaat een enorme klap krijgen.
En als er iets met Eric fout gaat hoop ik dat Huub er toch minstens een paar nachten van wakker ligt, al zie ik dat niet gebeuren.
Tja, dat is niet te zien in de uitzendingen.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo weinig publiekelijk geklaagd over het feit dat er zoveel gescript/gestuurd?
Ik denk dat spelers wel wat vrijheden hebben. Ze worden geacht iets te brengen. Daar stuurt men in. Als iemand niet iets brengt dat sturen ze ook aan. Laten derden taggen tegen die persoon. Ze kunnen Eric niet hard weg sturen, dat kan niet. Maar Eric is ook niet dom en ziet dat er mensen zijn die zich laten lenen voor de klusjes van Talpa (Huub en Jaap). Hij kan kiezen voor doorzetten en er tegenin gaan (dan brengt hij weer wat en is het ook goed voor Talpa) of de handdoek in de ring gooien na overleg met achter. Een soort van " Ok, ik doe niet genoeg voor jullie, ik moet weg, ik ga weg....maar......wat zetten jullie daar tegenover?" Iets in die trant, en daar zal dan wel die 10.000 euro weer over de brug komen, of een deel daarvan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in grote lijnen wel maar je kan je niet 24/7 acteren.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze "achter" als eindbestemming hebben.
Brian en Natasia worden sowieso met rust gelaten en Huub zal vooral opdrachten van achter uitvoeren.
Lieke, Amanda zijn opvulling. En Jaap? die heeft gedaan wat hij moest doen (terror) en zal nu ook worden ingebonden door de redactie
Klagen helpt niet. Sommige streamers constateren dat er gestuurd en gescript wordt, anderen blijven het ontkennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo weinig publiekelijk geklaagd over het feit dat er zoveel gescript/gestuurd?
Omdat een deel van de paar honderd forum-lezers/-posters dat (denken te) weten. En die 500.000 TV kijkers er niet toe komen diep door te denken, ze krijgen een gelikt in elkaar geplakt programma te zien met mooie muziekjes en een grappige voice-over.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:
Als hij uit het spel is hoop ik ook dat iedereen Eric het beste gunt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je even de geheime URL's van de camera's die op de exbewoners staan sturen naar mijn PM-box?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:
Ik heb er tot nu toe niemand slechter op zien worden buiten, dan zou Eric de eerste zijn.
Hitler.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het programma is een soort van snelweg met vangrails. Die beperking van handelen wordt bepaald door die vangrails (Talpa), voor de rest mogen ze gewoon de weg berijden. Oftwel een beetje van jezelf en een beetje van.........?
Als ik Huub zou heten, dan zou ik nu al een beetje wakker liggen van het feit dat ik ooit weer naar buiten zou moeten, met of zonder de hoofdprijs. Via mijn kennissenkring kreeg ik vorige week te horen dat hij een etterige eikel was (die had met hem samengewerkt), dat is alleen nog maar erger geworden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die totaal gesloopt zijn door een RLS.
Eric zit nu nog in de ontkenningsfase, die gaat een enorme klap krijgen.
En als er iets met Eric fout gaat hoop ik dat Huub er toch minstens een paar nachten van wakker ligt, al zie ik dat niet gebeuren.
Zal zo ff de filmpjes van het "foute"feestje van Syl op youtube knallenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je even de geheime URL's van de camera's die op de exbewoners staan sturen naar mijn PM-box?![]()
Tja....goeie vraag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:
Ik zal hem nooit tegen komen, en toevallig wel dan zal ik heb negeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Huub zou heten, dan zou ik nu al een beetje wakker liggen van het feit dat ik ooit weer naar buiten zou moeten, met of zonder de hoofdprijs. Via mijn kennissenkring kreeg ik vorige week te horen dat hij een etterige eikel was (die had met hem samengewerkt), dat is alleen nog maar erger geworden.
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:46 schreef Pulu het volgende:
Als betalende streamer voel je volgens mij toch wel een beetje genaaid dat je zit te kijken naar gescripte/gesruurde boel! En als het interessant wordt, krijg je een fantastische streamlock....
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:49 schreef waxmask het volgende:
Zal zo ff de filmpjes van het "foute"feestje van Syl op youtube knallen![]()
Vergis je niet, google maar eens op ex kandidaten van dit soort programma's.quote:Maar ok je hebt een beetje gelijk, helemaal zeker weet je dat nooit, maar ik basseerde die mening dan ook op wat ik van de exbewoners gezien op de streams bij terugkeer in DGK. Die zagen er stuk voor stuk stralend en gelukkig uit. En dan weet ik ook nog hoe Nattenel weer huilend wegging![]()
Niet alles is toch fake? Veel van wat ze moeten doen, mogen ze wel zelf invullen, als het doel maar bereikt wordt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt
Dit script is wel heel ontluisterend, en maakt elke vervolg dat er komt volkomen ongeloofwaardig.
Alles waar we de laatste dagen over hebben gediscussieerd is overbodig gebleken.
Wat valt er dan nog te kijken als alles fake is?
Ze zijn dus niet geïnteresseerd in beelden van Eric die afscheid neemt van allesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
De laatste keer voor alles:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij wordt binnengeroepen
[afbeelding]
Ja zelfs Nanninga weet dat, maar da's geen nieuws en kan je niet weken de prive meevullen. Iedereen verdient aan DGK in principe, zelfs de kneuzen die er nieuwswaarde in zien. DGK is gewoon een uniek programma wat niet onder een bepaalde soort tv hoort wat wij tot dusver gezien hebben. Het is dan ook een experiment en heel eerlijk gezegd kan ik niet wachten op de kickoff van US versie, ga die toch ook zeker proberen te volgen met streams of met de community aldaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja....goeie vraag.
denk dat ze proberen dat zoveel mogelijk buiten media te houden.
Van de andere kant, DGK_REDACTIE heeft het al vaker toegegeven en ze zijn er redelijk open over..
Bij gtst gaat je ook niet klagen en DGK komt toch redelijk in de buurt
Jij zou toch niet meer kijken als je moest betalen voor de streams?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
klopt
Dit script is wel heel ontluisterend, en maakt elke vervolg dat er komt volkomen ongeloofwaardig.
Alles waar we de laatste dagen over hebben gediscussieerd is overbodig gebleken.
Ze mogen zelf kiezen of ze iemand vergiftigen, een mes in zijn rug steken of een kogel door zijn kop knallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet alles is toch fake? Veel van wat ze moeten doen, mogen ze wel zelf invullen, als het doel maar bereikt wordt.
Ik heb maar zo het idee dat Huub de volgende is die eruit gemikt wordt. Teveel pretentie's, te weinig inhoud, althans teveel van hetzelfde......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer kijken als je moest betalen voor de streams?
Ik blijf gewoon kijken hoor, voor mij is het een extra dimensie, zeker nu bv Huub zo door de mand valt.
Geweldig studiemateriaal.
Tja achter bepaald wanneer iemand eruit moet omdat hij/zij tet saai is ( Sylvia, Bart ,Eric enz enz)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt
Het is juist dat afscheid nemen, helemaal alleenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet geïnteresseerd in beelden van Eric die afscheid neemt van alles
Ik denk een rechtse directe van Brian. Ik vermoed dat die dodelijk is.........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ze mogen zelf kiezen of ze iemand vergiftigen, een mes in zijn rug steken of een kogel door zijn kop knallen.![]()
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer kijken als je moest betalen voor de streams?
Als je niet naar de streams keek vind ik dat redelijk harteloos.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
Ik zit de laatste posts door te lezen, en ik denk, ben ik nou zo'n harteloze egoistische kijker? Eric was een schim en als hij dat niet was, dan liep hij in de voetsporen van BAN. Dus het zal jammer voor hem zijn, maar voor mij maakt het niet veel uit (bij Sylvia ook niet) en ik kijk alweer uit naar een nieuwe miljonair.
Het maakt mij ook geen moer uit, zolang ik maar naar Jaap kan blijven kijken. De rest mag van mij allemaal opzouten. Ik weet niet wat het is, maar die knul die raakt mij met z'n open vrolijk gezicht, met zijn grimassen, zijn analyse's, zijn doen en laten. Ik vind hem gewoon een goedzak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
Ik zit de laatste posts door te lezen, en ik denk, ben ik nou zo'n harteloze egoistische kijker? Eric was een schim en als hij dat niet was, dan liep hij in de voetsporen van BAN. Dus het zal jammer voor hem zijn, maar voor mij maakt het niet veel uit (bij Sylvia ook niet) en ik kijk alweer uit naar een nieuwe miljonair.
Je bedoelt als ik wel naar de streams keek waarschijnlijk? Ik heb de afgelopen uren met een half oog af en toe kunnen kijken. Maar op mijn netvlies staat nog de jurken-ellende gebrand, waarbij Eric de initiator was en de boel stond op te hitsen. Vier tegen twee, toerbeurten. Dat is moeilijk te vergeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als je niet naar de streams keek vind ik dat redelijk harteloos.
Ik heb medelijden met die jongen.
Want?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als je niet naar de streams keek vind ik dat redelijk harteloos.
Ik heb medelijden met die jongen.
Ja, Jaap is leuk geworden. Dat zou ik sneu vinden, als die nu ineens weg moest.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen moer uit, zolang ik maar naar Jaap kan blijven kijken. De rest mag van mij allemaal opzouten. Ik weet niet wat het is, maar die knul die raakt mij met z'n open vrolijk gezicht, met zijn grimassen, zijn analyse's, zijn doen en laten. Ik vind hem gewoon een goedzak.
Hij is wel weg gepest. Dit vertrek was niet direct zijn keuze. Hij bracht alleen niet wat hij moest brengen en dan treedt Talpa's plan B in werking. Pest die knul eruit met optioneel twee mogelijke resultaten. 1. Hij brengt vanuit z''n verdediging iets. 2. Hij trekt het niet en gaat eruit. Bij 2 vind er natuurlijk overleg plaats en zal men hem vermoedelijk het geld terug geven als hij niet de laatste nacht alles verstierd en gewillig en gedwee nog voor mooie plaatjes zorgt. Hij gaf ook pas op toen zijn laatste strohalm, Natasia hem liet vallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Want?
Alle bewoners zijn poeslief tegen hem vandaag. Niks geen smadelijke exit.
Het idee waart rond dat hij getoneelhaakt is, dus... niks geen 10 duizend kwijt.
Hij is niet weggepest, zegt men. Dus geen gebroken psyche.
Wat is er dan nog aan "real life" drama over dat je medelijden met hem hebt?
Oh die YT filmpje van bier en tieten! Als Jaap 80 kg af zal vallen dan was het volgens mij een lekker ding, met dit gewicht zie ik potentiesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Jaap is leuk geworden. Dat zou ik sneu vinden, als die nu ineens weg moest.
Voor Jaap heb ik vanaf dag 1 al een enorm zwak. Hopelijk blijft hij Jaap en gaat hij zich niet "over het paard getild" voelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Jaap is leuk geworden. Dat zou ik sneu vinden, als die nu ineens weg moest.
Ja, dat idee heb ik ook. Vanavond bleek trouwens weer eens dat hij zelfs met dit gewicht aardig kan dansen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oh die YT filmpje van bier en tieten! Als Jaap 80 kg af zal vallen dan was het volgens mij een lekker ding, met dit gewicht zie ik potenties
Het is geen Huubquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor Jaap heb ik vanaf dag 1 al een enorm zwak. Hopelijk blijft hij Jaap en gaat hij zich niet "over het paard getild" voelen
Zo zou het zomaar gegaan kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is wel weg gepest. Dit vertrek was niet direct zijn keuze. Hij bracht alleen niet wat hij moest brengen en dan treedt Talpa's plan B in werking. Pest die knul eruit met optioneel twee mogelijke resultaten. 1. Hij brengt vanuit z''n verdediging iets. 2. Hij trekt het niet en gaat eruit. Bij 2 vind er natuurlijk overleg plaats en zal men hem vermoedelijk het geld terug geven als hij niet de laatste nacht alles verstierd en gewillig en gedwee nog voor mooie plaatjes zorgt. Hij gaf ook pas op toen zijn laatste strohalm, Natasia hem liet vallen.
Huub is makkelijker over het paard te tillen...quote:
Had je je streams maar aangezet schatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
Dus hij gaat begrijp ik?
Wie ? Wouter Bos ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
Dus hij gaat begrijp ik?
Humpty Dumptyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub is makkelijker over het paard te tillen...![]()
(inkoppertje)
Nou daar zit em het probleem een klein beetjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Had je je streams maar aangezet schat![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou daar zit em het probleem een klein beetje![]()
Zit je hier elke dag en dan nog kan die pc van je geen streams veroorloven?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou daar zit em het probleem een klein beetje![]()
Ja....ons Huubje, behorend tot de afdeling SS van Talpa.....Voor geld doet hij immers alles.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is meteen naar bed gegaan. Laat me eens gokken : Hij heeft de hele tijd achter gezeten, het 'script Eric' is afgesloten en de volgende strategie is doorgesproken .......
Huub geeft (zonder zender en fluisterend) Lieke een verslag zo te zien.
Ben jij hier de nachtwaker die checkt of iedereen wel streams heeftquote:
Vind je het gek. Hij is uren bepoteld door Amanda.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Brian slaapt op zijn buik, met zijn hoofd onder het kussen.
Een zichzelf beschermende tactische positiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het gek. Hij is uren bepoteld door Amanda.
De wedsrijd is pas beslist als het eindsignaal gegeven is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een klein beetje teruggelezen en in sommigen berichten lijkt het wel of ERIC al weg is ofzo....
Maar als ik vraag of hij dus echt weggaat, krijg k alleen maar bemoeienissen of grapig bedoelde antwoorden
Ja hij gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier de nachtwaker die checkt of iedereen wel streams heeft
Ik kan hier wel uit de doeken doen waarom ik geen streams heb, maar het zou zo offtopic zijn he
Geef liever gewoon antwoord ofzo![]()
Voor zover ik het kan inschatten aan de afscheidsgesprekken die hij had met Natasia, Huub en Japio, denk ik dat hij gaat. Hij wil morgen met Lieke, Amanda en Brian ook zo'n gesprek voeren. Verder heeft hij inmiddels een deal gesloten met Japio, hij krijgt een armband van Japio (gejat overigens) en moet in ruil zorgen dat Japio de 2e kast in de masterbedroom krijgt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een klein beetje teruggelezen en in sommigen berichten lijkt het wel of ERIC al weg is ofzo....
Maar als ik vraag of hij dus echt weggaat, krijg k alleen maar bemoeienissen of grapig bedoelde antwoorden
Ik vraag me af wie hierna aan de beurt is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja....ons Huubje, behorend tot de afdeling SS van Talpa.....Voor geld doet hij immers alles.
Daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De wedsrijd is pas beslist als het eindsignaal gegeven is.
Maar.... het ziet er wel naar uit dat we morgen kunnen zeggen; "Eric has left the building".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |