je hebt er voor betaald....dus kijken!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jaap speelt het meest duidelijk z'n rol. Die gaat alleen voor terror als hij groen licht heeft van de redactie. En als Huub en Lieke schreeuwen dat is het toch altijd een stuk minder tokkie-gehalte dan bij BAN.
Is trouwens dat geneuk tussen B en A nog niet afgelopen![]()
Wordt zenuwachtig van dat gekonijn![]()
Yup de lang verwachte handlanger vaan Jaap, die laat de rest los en kan ze zo mooi taggen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:19 schreef Hanekrooi het volgende:
Ben benieuwd wat er de komende dagen te zien zal zijn. Zal wel erg saai worden nu Eric weg is, en dan doel ik op hem als tag object.
TerrorJaap heeft nu even niks meer te doen. Huub en Lieke ook niet. Natasia deed al niks meer de laatste tijd. Brian en Amanda hebben ook een vast dagelijks patroontje. Het wachten is op een nieuwe bewoner.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
je hebt er voor betaald....dus kijken!!![]()
Nee, kom net thuis van m'n werk en willde graag nog even streams kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
je hebt er voor betaald....dus kijken!!![]()
Dat begrijp je heel goed. Eric bracht niet voldoende en moet dus weg, Geen stemming, want dan kan er niemand terug komen. Gewoon door terror. En dan doet Huubje het werk wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:20 schreef Donnie29 het volgende:
Jaap zegt dus eigenlijk dat er dus behoorlijk gestuurd wordt. Of begrijp ik het gesprek nou verkeerd?
die beheerder van die timer wordt toch 'de accountant' genoemd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs gister al vallen dat er een soort TV-momenten timer is, die vol moet zijn aan het eind van de dag , anders MOETEN ze nog even TV maken (misschien al vaker voorbij gekomen maar ik ben er even 2 weken tussen uit geweest.)
Het wordt wel steeds duidelijker, ja. Ook dat Huub zich dus voor smerige klusjes leent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat begrijp je heel goed. Eric bracht niet voldoende en moet dus weg, Geen stemming, want dan kan er niemand terug komen. Gewoon door terror. En dan doet Huubje het werk wel.
En Eric? Die krijgt gewoon die 10.000 euro wel terug. Dat is gewoon een één tweetje met Talpa.
Bizar dat die jongen bij Jensen gaat zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
Eric&Jaap luisteren naar de uitzending van Joran over Natalee Halloween
[afbeelding]
Ja dat hele verhaal is zo bizar als wat, als je zin en tijd hebt google maar eens wat daarvan, de complotten daar omheen zijn niet mis, die gaan zelfs zo ver dat zelfs haar eigen vader erbij betrokken zou zijn. Ik zou in deze zaak echt niet meer weten wie of wat ik nog moest geloven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Bizar dat die jongen bij Jensen gaat zitten.
Idd, als er puur en alleen gestuurd zou worden, dan is er alleen een gesprekje tussen Eric en de regie nodig, wat zeker heeft plaatsgevonden. De fake is, dat Eric zogenaamd weggepest is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat begrijp je heel goed. Eric bracht niet voldoende en moet dus weg, Geen stemming, want dan kan er niemand terug komen. Gewoon door terror. En dan doet Huubje het werk wel.
En Eric? Die krijgt gewoon die 10.000 euro wel terug. Dat is gewoon een één tweetje met Talpa.
Overmoedig..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Joran wordt de nieuwe miljonair?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
Eric&Jaap luisteren naar de uitzending van Joran over Natalee Halloween
[afbeelding]
Ik vind die hele zaak trouwens echt bizar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens hem is er geen misdaad begaan, hij hoopt dat het zich vanzelf oplostquote:
Inderdaad, en nog zoiets, Jaap zegt net dat hij alles en alles zou slopen, logisch toch? Talpa weet dat, en is ook niet gek. Eric doet dat niet, waarom niet? Omdat hij nog steeds in de tang zit vanwege die 10.000 euro die hij terug krijgt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:30 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Idd, als er puur en alleen gestuurd zou worden, dan is er alleen een gesprekje tussen Eric en de regie nodig, wat zeker heeft plaatsgevonden. De fake is, dat Eric zogenaamd weggepest is.
Ben ik het mee eens. En gok dat Sylvia evenals Bart vertikte iets te doen. Huub insinueerde eerder vanavond al iets in die richting.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds duidelijker, ja. Ook dat Huub zich dus voor smerige klusjes leent.
Nog meer respect voor Bartje.Die vertikte het gewoon.
Ik heb het wel een beetje gevolgd hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:29 schreef waxmask het volgende:
Ja dat hele verhaal is zo bizar als wat, als je zin en tijd hebt google maar eens wat daarvan, de complotten daar omheen zijn niet mis, die gaan zelfs zo ver dat zelfs haar eigen vader erbij betrokken zou zijn. Ik zou in deze zaak echt niet meer weten wie of wat ik nog moest geloven.
Ja, Sylvia bracht helemaal niets. Ze heeft het een paar keer geprobeerd maar ze kreeg het er niet uit. Vandaar de toneelhaak. Maar ook die heeft dat geld gewoon terug gehad, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. En gok dat Sylvia evenals Bart vertikte iets te doen. Huub insinueerde eerder vanavond al iets in die richting.
Waarschijnlijk in grote lijnen wel maar je kan je niet 24/7 acteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds duidelijker, ja. Ook dat Huub zich dus voor smerige klusjes leent.
Nog meer respect voor Bartje.Die vertikte het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |