hmja, ik snap niet dat ik nog steeds kijk, om die reden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar aan twijfelen.
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:
Maar owee als de terror zich weer op hen richt, dan komen schreeuwlelijkerts Natasia en Amanda weer in beeld en agressieve Brian.
Dat is voor mij eigenlijk een reden om te kijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
hmja, ik snap niet dat ik nog steeds kijk, om die reden.
Dat is wel de reden dat ik steeds met minder interesse kijk. Je weet dat heel veel in opdracht wordt gedaan en dat ga je ook steeds meer zien. Ik ga het dan ook steeds meer als een echt soap zien. Maar dat is het dan weer niet waard om daar zoveel aandacht aan te besteden ....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmja, ik snap niet dat ik nog steeds kijk, om die reden.
De NOODZAAK zit em in dat het voor de TV kijker logisch moet lijken waarom Eric weggaat. Wie als streamer nu nog niet ziet dat het gestuurd is , is zo blind als een paard.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:05 schreef Pulu het volgende:
Wat ik niet snap, is de NOODZAAK van iedereen om Eric aan te vallen....iedereen wil Eric wijzen op zijn leugens...volgens mij liegen ze allemaal constant....waarom is Eric nu schuldiger dan de rest?
Ik hoorde zelfs gister al vallen dat er een soort TV-momenten timer is, die vol moet zijn aan het eind van de dag , anders MOETEN ze nog even TV maken (misschien al vaker voorbij gekomen maar ik ben er even 2 weken tussen uit geweest.)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is wel de reden dat ik steeds met minder interesse kijk. Je weet dat heel veel in opdracht wordt gedaan en dat ga je ook steeds meer zien. Ik ga het dan ook steeds meer als een echt soap zien. Maar dat is het dan weer niet waard om daar zoveel aandacht aan te besteden ....
Amenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
De NOODZAAK zit em in dat het voor de TV kijker logisch moet lijken waarom Eric weggaat. Wie als streamer nu nog niet ziet dat het gestuurd is , is zo blind als een paard.
Jaap speelt het meest duidelijk z'n rol. Die gaat alleen voor terror als hij groen licht heeft van de redactie. En als Huub en Lieke schreeuwen dat is het toch altijd een stuk minder tokkie-gehalte dan bij BAN.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Ik zie Huub en Lieke net zo hard schreeuwen en dan heb ik het nog niet eens over Jaap die door zijn eigen kots rolt.
Ja, ik hoorde het gisteren Natasia en Huub daarover hebben. Zijn er al genoeg TV-minuten gemaakt om een uitzending te vullen. Ik vermoed ook dat ze uitbetaald worden per TV-minuut (als een soort bonus).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs gister al vallen dat er een soort TV-momenten timer is, die vol moet zijn aan het eind van de dag , anders MOETEN ze nog even TV maken (misschien al vaker voorbij gekomen maar ik ben er even 2 weken tussen uit geweest.)
Tja, en daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
En als Huub en Lieke schreeuwen dat is het toch altijd een stuk minder tokkie-gehalte dan bij BAN.
Iedereen die maar ook de masterbedroom over wil nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat net zolang pissen op hun bed totdat ze weg zijn, maar wie zijn ze??
Ok...Ich ben kein streamer en ik lees een keer per dag de updates en via youtube de meest interessante filmpies...heel af en toe lees ik een paar cosjes, maar de rest heeft dus opdracht gekregen om Eric zoveel te taggen zodat hij uit het huis rent of is dat ook al vantevoren bekokstoofd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
De NOODZAAK zit em in dat het voor de TV kijker logisch moet lijken waarom Eric weggaat. Wie als streamer nu nog niet ziet dat het gestuurd is , is zo blind als een paard.
Nee de nuance ligt net anders, ik las al paar dagen geleden hier dat Eric weg "moest"van achter, daarna is de terror op hem losgebarst met als slot zijn vertrek nu. Oftewel de terror moest wel om het vertrek van Eric geloofwaardig te maken. Erg goed om nu ook te zien hoe die mensen wel "normaal" een gesprek en discussie aan kunnen gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:15 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ok...Ich ben kein streamer en ik lees een keer per dag de updates en via youtube de meest interessante filmpies...heel af en toe lees ik een paar cosjes, maar de rest heeft dus opdracht gekregen om Eric zoveel te taggen zodat hij uit het huis rent of is dat ook al vantevoren bekokstoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |