abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50602622
Waarom horen we het gesprek niet van Eric aan de telefoon?
pi_50602623
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, Sylvia bracht helemaal niets. Ze heeft het een paar keer geprobeerd maar ze kreeg het er niet uit. Vandaar de toneelhaak. Maar ook die heeft dat geld gewoon terug gehad, daar ben ik van overtuigd.
Tuurlijk heb je die mensen ooit nog in de media gehoord over hoe het er in de kooi nou werkelijk aan toeging? Ik denk dat dat 10k plus een beetje is geweest, om maar te zwijgen over de vaste lasten en schuldsanering die er door de DGK redactie is gegeven. Ik denk dat er iets leuks op de bankrekening word gestort in ruil voor loyaliteit.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:40:22 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_50602624
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Eric doet dat niet, waarom niet? Omdat hij nog steeds in de tang zit vanwege die 10.000 euro die hij terug krijgt.
Ondanks dat ik hem een irritant figuur vind wens ik hem het allerbeste.
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die totaal gesloopt zijn door een RLS.

Eric zit nu nog in de ontkenningsfase, die gaat een enorme klap krijgen.
En als er iets met Eric fout gaat hoop ik dat Huub er toch minstens een paar nachten van wakker ligt, al zie ik dat niet gebeuren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_50602627
Waarom wordt er eigenlijk zo weinig publiekelijk geklaagd over het feit dat er zoveel gescript/gestuurd?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:42:13 #130
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50602637
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waarschijnlijk in grote lijnen wel maar je kan je niet 24/7 acteren.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze "achter" als eindbestemming hebben.
Brian en Natasia worden sowieso met rust gelaten en Huub zal vooral opdrachten van achter uitvoeren.
Lieke, Amanda zijn opvulling. En Jaap? die heeft gedaan wat hij moest doen (terror) en zal nu ook worden ingebonden door de redactie
Nog niet, eerst de trouwpartij nog .......
Keep the Sunny Side Up
pi_50602642
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef APK het volgende:

[..]

En als er iets met Eric fout gaat hoop ik dat Huub er toch minstens een paar nachten van wakker ligt, al zie ik dat niet gebeuren.
Ik heb er tot nu toe niemand slechter op zien worden buiten, dan zou Eric de eerste zijn. Maar aangezien hij toch alweer omgeven is met vrienden zal dat ook wel loslopen. Dat die binnen 24 uur al 5 gram coke in zijn neus, en 10 lullen in zijn kont, heeft gehad doet niet terzake. Volgende keer als hij op bezoek komt in DGK zul je zien dat hij straalt en een gelukkig mens is.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:43:47 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_50602643
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:

Waarom wordt er eigenlijk zo weinig publiekelijk geklaagd over het feit dat er zoveel gescript/gestuurd?
Tja, dat is niet te zien in de uitzendingen.....
Verder hebben de deelnemers een contract waarin staat dat ze niet uit de school mogen klappen.
Als ze dat wel doen dan krijgen ze de maffia op hun dak of geloven mensen het gewoon niet.
pi_50602645
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waarschijnlijk in grote lijnen wel maar je kan je niet 24/7 acteren.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze "achter" als eindbestemming hebben.
Brian en Natasia worden sowieso met rust gelaten en Huub zal vooral opdrachten van achter uitvoeren.
Lieke, Amanda zijn opvulling. En Jaap? die heeft gedaan wat hij moest doen (terror) en zal nu ook worden ingebonden door de redactie
Ik denk dat spelers wel wat vrijheden hebben. Ze worden geacht iets te brengen. Daar stuurt men in. Als iemand niet iets brengt dat sturen ze ook aan. Laten derden taggen tegen die persoon. Ze kunnen Eric niet hard weg sturen, dat kan niet. Maar Eric is ook niet dom en ziet dat er mensen zijn die zich laten lenen voor de klusjes van Talpa (Huub en Jaap). Hij kan kiezen voor doorzetten en er tegenin gaan (dan brengt hij weer wat en is het ook goed voor Talpa) of de handdoek in de ring gooien na overleg met achter. Een soort van " Ok, ik doe niet genoeg voor jullie, ik moet weg, ik ga weg....maar......wat zetten jullie daar tegenover?" Iets in die trant, en daar zal dan wel die 10.000 euro weer over de brug komen, of een deel daarvan.

Het programma is een soort van snelweg met vangrails. Die beperking van handelen wordt bepaald door die vangrails (Talpa), voor de rest mogen ze gewoon de weg berijden. Oftwel een beetje van jezelf en een beetje van.........?
pi_50602646
quote:
Klagen helpt niet. Sommige streamers constateren dat er gestuurd en gescript wordt, anderen blijven het ontkennen.

Als sturing vanuit de regie niet zou plaatsvinden, dan zat er al helemaal geen schot in de zaak.

Jaap bijv. zat dan 15 uur p.dag achter de pc.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:44:36 #135
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50602650
Eric neemt afscheid

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_50602653
Let op TV-tijd was nog niet vol, Eric moet nog even een shotje met een traantje maken...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:45:37 #137
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50602655
quote:
Omdat een deel van de paar honderd forum-lezers/-posters dat (denken te) weten. En die 500.000 TV kijkers er niet toe komen diep door te denken, ze krijgen een gelikt in elkaar geplakt programma te zien met mooie muziekjes en een grappige voice-over.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:45:37 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50602656
quote:

[..]

Als hij uit het spel is hoop ik ook dat iedereen Eric het beste gunt!
Wij hoeven er niet meer mee te doen op de streams iig, dat lijkt me prima

Ik vind het sowieso al heel raar dat mensen, die de streams volgen, ze ook in RL willen afmaken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:45:37 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_50602657
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:

Ik heb er tot nu toe niemand slechter op zien worden buiten, dan zou Eric de eerste zijn.
Kun je even de geheime URL's van de camera's die op de exbewoners staan sturen naar mijn PM-box?
pi_50602662
Als betalende streamer voel je volgens mij toch wel een beetje genaaid dat je zit te kijken naar gescripte/gesruurde boel! En als het interessant wordt, krijg je een fantastische streamlock....
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:47:25 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_50602669
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Het programma is een soort van snelweg met vangrails. Die beperking van handelen wordt bepaald door die vangrails (Talpa), voor de rest mogen ze gewoon de weg berijden. Oftwel een beetje van jezelf en een beetje van.........?
Hitler.

Huub gaat voor de opvolging.
pi_50602672
quote:

[..]

Als ik Huub zou heten, dan zou ik nu al een beetje wakker liggen van het feit dat ik ooit weer naar buiten zou moeten, met of zonder de hoofdprijs. Via mijn kennissenkring kreeg ik vorige week te horen dat hij een etterige eikel was (die had met hem samengewerkt), dat is alleen nog maar erger geworden.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 02:48:06 #143
137949 Disana
pi_50602673
Eric wil nog even peinzen maar hij moet van achter naar bed

testplaatje
pi_50602676
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:45 schreef APK het volgende:

[..]

Kun je even de geheime URL's van de camera's die op de exbewoners staan sturen naar mijn PM-box?
Zal zo ff de filmpjes van het "foute"feestje van Syl op youtube knallen

Maar ok je hebt een beetje gelijk, helemaal zeker weet je dat nooit, maar ik basseerde die mening dan ook op wat ik van de exbewoners gezien op de streams bij terugkeer in DGK. Die zagen er stuk voor stuk stralend en gelukkig uit. En dan weet ik ook nog hoe Nattenel weer huilend wegging
pi_50602678
quote:
Tja....goeie vraag.
denk dat ze proberen dat zoveel mogelijk buiten media te houden.
Van de andere kant, DGK_REDACTIE heeft het al vaker toegegeven en ze zijn er redelijk open over..
Bij gtst gaat je ook niet klagen en DGK komt toch redelijk in de buurt
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:51:45 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50602681
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als ik Huub zou heten, dan zou ik nu al een beetje wakker liggen van het feit dat ik ooit weer naar buiten zou moeten, met of zonder de hoofdprijs. Via mijn kennissenkring kreeg ik vorige week te horen dat hij een etterige eikel was (die had met hem samengewerkt), dat is alleen nog maar erger geworden.
Ik zal hem nooit tegen komen, en toevallig wel dan zal ik heb negeren.
Weet niet hoor maar dit is een spel die gespeelt moet worden. En alle ergenissen horen er bij, je moet er toch niet aan denken dat het elke dag vrede op aarde was?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:52:49 #147
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50602685
De laatste keer voor alles:

Hij wordt binnengeroepen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_50602686

[ Bericht 100% gewijzigd door farceman op 19-06-2007 02:53:58 ]
pi_50602688
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:46 schreef Pulu het volgende:
Als betalende streamer voel je volgens mij toch wel een beetje genaaid dat je zit te kijken naar gescripte/gesruurde boel! En als het interessant wordt, krijg je een fantastische streamlock....
klopt

Dit script is wel heel ontluisterend, en maakt elke vervolg dat er komt volkomen ongeloofwaardig.
Alles waar we de laatste dagen over hebben gediscussieerd is overbodig gebleken.
Wat valt er dan nog te kijken als alles fake is?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:54:07 #150
6941 APK
Factual, I think.
pi_50602689
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:49 schreef waxmask het volgende:

Zal zo ff de filmpjes van het "foute"feestje van Syl op youtube knallen
quote:
Maar ok je hebt een beetje gelijk, helemaal zeker weet je dat nooit, maar ik basseerde die mening dan ook op wat ik van de exbewoners gezien op de streams bij terugkeer in DGK. Die zagen er stuk voor stuk stralend en gelukkig uit. En dan weet ik ook nog hoe Nattenel weer huilend wegging
Vergis je niet, google maar eens op ex kandidaten van dit soort programma's.
En dan gaat DGK nog een stukje verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')