Tuurlijk heb je die mensen ooit nog in de media gehoord over hoe het er in de kooi nou werkelijk aan toeging? Ik denk dat dat 10k plus een beetje is geweest, om maar te zwijgen over de vaste lasten en schuldsanering die er door de DGK redactie is gegeven. Ik denk dat er iets leuks op de bankrekening word gestort in ruil voor loyaliteit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Sylvia bracht helemaal niets. Ze heeft het een paar keer geprobeerd maar ze kreeg het er niet uit. Vandaar de toneelhaak. Maar ook die heeft dat geld gewoon terug gehad, daar ben ik van overtuigd.
Ondanks dat ik hem een irritant figuur vind wens ik hem het allerbeste.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eric doet dat niet, waarom niet? Omdat hij nog steeds in de tang zit vanwege die 10.000 euro die hij terug krijgt.
Nog niet, eerst de trouwpartij nog .......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in grote lijnen wel maar je kan je niet 24/7 acteren.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze "achter" als eindbestemming hebben.
Brian en Natasia worden sowieso met rust gelaten en Huub zal vooral opdrachten van achter uitvoeren.
Lieke, Amanda zijn opvulling. En Jaap? die heeft gedaan wat hij moest doen (terror) en zal nu ook worden ingebonden door de redactie
Ik heb er tot nu toe niemand slechter op zien worden buiten, dan zou Eric de eerste zijn. Maar aangezien hij toch alweer omgeven is met vrienden zal dat ook wel loslopen. Dat die binnen 24 uur al 5 gram coke in zijn neus, en 10 lullen in zijn kont, heeft gehad doet niet terzake. Volgende keer als hij op bezoek komt in DGK zul je zien dat hij straalt en een gelukkig mens is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hem een irritant figuur vind wens ik hem het allerbeste.![]()
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die totaal gesloopt zijn door een RLS.
Eric zit nu nog in de ontkenningsfase, die gaat een enorme klap krijgen.
En als er iets met Eric fout gaat hoop ik dat Huub er toch minstens een paar nachten van wakker ligt, al zie ik dat niet gebeuren.
Tja, dat is niet te zien in de uitzendingen.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo weinig publiekelijk geklaagd over het feit dat er zoveel gescript/gestuurd?
Ik denk dat spelers wel wat vrijheden hebben. Ze worden geacht iets te brengen. Daar stuurt men in. Als iemand niet iets brengt dat sturen ze ook aan. Laten derden taggen tegen die persoon. Ze kunnen Eric niet hard weg sturen, dat kan niet. Maar Eric is ook niet dom en ziet dat er mensen zijn die zich laten lenen voor de klusjes van Talpa (Huub en Jaap). Hij kan kiezen voor doorzetten en er tegenin gaan (dan brengt hij weer wat en is het ook goed voor Talpa) of de handdoek in de ring gooien na overleg met achter. Een soort van " Ok, ik doe niet genoeg voor jullie, ik moet weg, ik ga weg....maar......wat zetten jullie daar tegenover?" Iets in die trant, en daar zal dan wel die 10.000 euro weer over de brug komen, of een deel daarvan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in grote lijnen wel maar je kan je niet 24/7 acteren.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze "achter" als eindbestemming hebben.
Brian en Natasia worden sowieso met rust gelaten en Huub zal vooral opdrachten van achter uitvoeren.
Lieke, Amanda zijn opvulling. En Jaap? die heeft gedaan wat hij moest doen (terror) en zal nu ook worden ingebonden door de redactie
Klagen helpt niet. Sommige streamers constateren dat er gestuurd en gescript wordt, anderen blijven het ontkennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo weinig publiekelijk geklaagd over het feit dat er zoveel gescript/gestuurd?
Omdat een deel van de paar honderd forum-lezers/-posters dat (denken te) weten. En die 500.000 TV kijkers er niet toe komen diep door te denken, ze krijgen een gelikt in elkaar geplakt programma te zien met mooie muziekjes en een grappige voice-over.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:
Als hij uit het spel is hoop ik ook dat iedereen Eric het beste gunt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je even de geheime URL's van de camera's die op de exbewoners staan sturen naar mijn PM-box?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:
Ik heb er tot nu toe niemand slechter op zien worden buiten, dan zou Eric de eerste zijn.
Hitler.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het programma is een soort van snelweg met vangrails. Die beperking van handelen wordt bepaald door die vangrails (Talpa), voor de rest mogen ze gewoon de weg berijden. Oftwel een beetje van jezelf en een beetje van.........?
Als ik Huub zou heten, dan zou ik nu al een beetje wakker liggen van het feit dat ik ooit weer naar buiten zou moeten, met of zonder de hoofdprijs. Via mijn kennissenkring kreeg ik vorige week te horen dat hij een etterige eikel was (die had met hem samengewerkt), dat is alleen nog maar erger geworden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die totaal gesloopt zijn door een RLS.
Eric zit nu nog in de ontkenningsfase, die gaat een enorme klap krijgen.
En als er iets met Eric fout gaat hoop ik dat Huub er toch minstens een paar nachten van wakker ligt, al zie ik dat niet gebeuren.
Zal zo ff de filmpjes van het "foute"feestje van Syl op youtube knallenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je even de geheime URL's van de camera's die op de exbewoners staan sturen naar mijn PM-box?![]()
Tja....goeie vraag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:40 schreef Pulu het volgende:
Ik zal hem nooit tegen komen, en toevallig wel dan zal ik heb negeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Huub zou heten, dan zou ik nu al een beetje wakker liggen van het feit dat ik ooit weer naar buiten zou moeten, met of zonder de hoofdprijs. Via mijn kennissenkring kreeg ik vorige week te horen dat hij een etterige eikel was (die had met hem samengewerkt), dat is alleen nog maar erger geworden.
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:46 schreef Pulu het volgende:
Als betalende streamer voel je volgens mij toch wel een beetje genaaid dat je zit te kijken naar gescripte/gesruurde boel! En als het interessant wordt, krijg je een fantastische streamlock....
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:49 schreef waxmask het volgende:
Zal zo ff de filmpjes van het "foute"feestje van Syl op youtube knallen![]()
Vergis je niet, google maar eens op ex kandidaten van dit soort programma's.quote:Maar ok je hebt een beetje gelijk, helemaal zeker weet je dat nooit, maar ik basseerde die mening dan ook op wat ik van de exbewoners gezien op de streams bij terugkeer in DGK. Die zagen er stuk voor stuk stralend en gelukkig uit. En dan weet ik ook nog hoe Nattenel weer huilend wegging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |