Zo zou het zomaar gegaan kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is wel weg gepest. Dit vertrek was niet direct zijn keuze. Hij bracht alleen niet wat hij moest brengen en dan treedt Talpa's plan B in werking. Pest die knul eruit met optioneel twee mogelijke resultaten. 1. Hij brengt vanuit z''n verdediging iets. 2. Hij trekt het niet en gaat eruit. Bij 2 vind er natuurlijk overleg plaats en zal men hem vermoedelijk het geld terug geven als hij niet de laatste nacht alles verstierd en gewillig en gedwee nog voor mooie plaatjes zorgt. Hij gaf ook pas op toen zijn laatste strohalm, Natasia hem liet vallen.
Huub is makkelijker over het paard te tillen...quote:
Had je je streams maar aangezet schatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
Dus hij gaat begrijp ik?
Wie ? Wouter Bos ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
Dus hij gaat begrijp ik?
Humpty Dumptyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub is makkelijker over het paard te tillen...![]()
(inkoppertje)
Nou daar zit em het probleem een klein beetjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Had je je streams maar aangezet schat![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou daar zit em het probleem een klein beetje![]()
Zit je hier elke dag en dan nog kan die pc van je geen streams veroorloven?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou daar zit em het probleem een klein beetje![]()
Ja....ons Huubje, behorend tot de afdeling SS van Talpa.....Voor geld doet hij immers alles.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is meteen naar bed gegaan. Laat me eens gokken : Hij heeft de hele tijd achter gezeten, het 'script Eric' is afgesloten en de volgende strategie is doorgesproken .......
Huub geeft (zonder zender en fluisterend) Lieke een verslag zo te zien.
Ben jij hier de nachtwaker die checkt of iedereen wel streams heeftquote:
Vind je het gek. Hij is uren bepoteld door Amanda.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Brian slaapt op zijn buik, met zijn hoofd onder het kussen.
Een zichzelf beschermende tactische positiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het gek. Hij is uren bepoteld door Amanda.
De wedsrijd is pas beslist als het eindsignaal gegeven is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een klein beetje teruggelezen en in sommigen berichten lijkt het wel of ERIC al weg is ofzo....
Maar als ik vraag of hij dus echt weggaat, krijg k alleen maar bemoeienissen of grapig bedoelde antwoorden
Ja hij gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier de nachtwaker die checkt of iedereen wel streams heeft
Ik kan hier wel uit de doeken doen waarom ik geen streams heb, maar het zou zo offtopic zijn he
Geef liever gewoon antwoord ofzo![]()
Voor zover ik het kan inschatten aan de afscheidsgesprekken die hij had met Natasia, Huub en Japio, denk ik dat hij gaat. Hij wil morgen met Lieke, Amanda en Brian ook zo'n gesprek voeren. Verder heeft hij inmiddels een deal gesloten met Japio, hij krijgt een armband van Japio (gejat overigens) en moet in ruil zorgen dat Japio de 2e kast in de masterbedroom krijgt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een klein beetje teruggelezen en in sommigen berichten lijkt het wel of ERIC al weg is ofzo....
Maar als ik vraag of hij dus echt weggaat, krijg k alleen maar bemoeienissen of grapig bedoelde antwoorden
Ik vraag me af wie hierna aan de beurt is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja....ons Huubje, behorend tot de afdeling SS van Talpa.....Voor geld doet hij immers alles.
Daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De wedsrijd is pas beslist als het eindsignaal gegeven is.
Maar.... het ziet er wel naar uit dat we morgen kunnen zeggen; "Eric has left the building".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |