Niet alles is toch fake? Veel van wat ze moeten doen, mogen ze wel zelf invullen, als het doel maar bereikt wordt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt
Dit script is wel heel ontluisterend, en maakt elke vervolg dat er komt volkomen ongeloofwaardig.
Alles waar we de laatste dagen over hebben gediscussieerd is overbodig gebleken.
Wat valt er dan nog te kijken als alles fake is?
Ze zijn dus niet geïnteresseerd in beelden van Eric die afscheid neemt van allesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
De laatste keer voor alles:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij wordt binnengeroepen
[afbeelding]
Ja zelfs Nanninga weet dat, maar da's geen nieuws en kan je niet weken de prive meevullen. Iedereen verdient aan DGK in principe, zelfs de kneuzen die er nieuwswaarde in zien. DGK is gewoon een uniek programma wat niet onder een bepaalde soort tv hoort wat wij tot dusver gezien hebben. Het is dan ook een experiment en heel eerlijk gezegd kan ik niet wachten op de kickoff van US versie, ga die toch ook zeker proberen te volgen met streams of met de community aldaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja....goeie vraag.
denk dat ze proberen dat zoveel mogelijk buiten media te houden.
Van de andere kant, DGK_REDACTIE heeft het al vaker toegegeven en ze zijn er redelijk open over..
Bij gtst gaat je ook niet klagen en DGK komt toch redelijk in de buurt
Jij zou toch niet meer kijken als je moest betalen voor de streams?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
klopt
Dit script is wel heel ontluisterend, en maakt elke vervolg dat er komt volkomen ongeloofwaardig.
Alles waar we de laatste dagen over hebben gediscussieerd is overbodig gebleken.
Ze mogen zelf kiezen of ze iemand vergiftigen, een mes in zijn rug steken of een kogel door zijn kop knallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet alles is toch fake? Veel van wat ze moeten doen, mogen ze wel zelf invullen, als het doel maar bereikt wordt.
Ik heb maar zo het idee dat Huub de volgende is die eruit gemikt wordt. Teveel pretentie's, te weinig inhoud, althans teveel van hetzelfde......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer kijken als je moest betalen voor de streams?
Ik blijf gewoon kijken hoor, voor mij is het een extra dimensie, zeker nu bv Huub zo door de mand valt.
Geweldig studiemateriaal.
Tja achter bepaald wanneer iemand eruit moet omdat hij/zij tet saai is ( Sylvia, Bart ,Eric enz enz)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt
Het is juist dat afscheid nemen, helemaal alleenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet geïnteresseerd in beelden van Eric die afscheid neemt van alles
Ik denk een rechtse directe van Brian. Ik vermoed dat die dodelijk is.........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ze mogen zelf kiezen of ze iemand vergiftigen, een mes in zijn rug steken of een kogel door zijn kop knallen.![]()
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer kijken als je moest betalen voor de streams?
Als je niet naar de streams keek vind ik dat redelijk harteloos.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
Ik zit de laatste posts door te lezen, en ik denk, ben ik nou zo'n harteloze egoistische kijker? Eric was een schim en als hij dat niet was, dan liep hij in de voetsporen van BAN. Dus het zal jammer voor hem zijn, maar voor mij maakt het niet veel uit (bij Sylvia ook niet) en ik kijk alweer uit naar een nieuwe miljonair.
Het maakt mij ook geen moer uit, zolang ik maar naar Jaap kan blijven kijken. De rest mag van mij allemaal opzouten. Ik weet niet wat het is, maar die knul die raakt mij met z'n open vrolijk gezicht, met zijn grimassen, zijn analyse's, zijn doen en laten. Ik vind hem gewoon een goedzak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
Ik zit de laatste posts door te lezen, en ik denk, ben ik nou zo'n harteloze egoistische kijker? Eric was een schim en als hij dat niet was, dan liep hij in de voetsporen van BAN. Dus het zal jammer voor hem zijn, maar voor mij maakt het niet veel uit (bij Sylvia ook niet) en ik kijk alweer uit naar een nieuwe miljonair.
Je bedoelt als ik wel naar de streams keek waarschijnlijk? Ik heb de afgelopen uren met een half oog af en toe kunnen kijken. Maar op mijn netvlies staat nog de jurken-ellende gebrand, waarbij Eric de initiator was en de boel stond op te hitsen. Vier tegen twee, toerbeurten. Dat is moeilijk te vergeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als je niet naar de streams keek vind ik dat redelijk harteloos.
Ik heb medelijden met die jongen.
Want?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als je niet naar de streams keek vind ik dat redelijk harteloos.
Ik heb medelijden met die jongen.
Ja, Jaap is leuk geworden. Dat zou ik sneu vinden, als die nu ineens weg moest.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen moer uit, zolang ik maar naar Jaap kan blijven kijken. De rest mag van mij allemaal opzouten. Ik weet niet wat het is, maar die knul die raakt mij met z'n open vrolijk gezicht, met zijn grimassen, zijn analyse's, zijn doen en laten. Ik vind hem gewoon een goedzak.
Hij is wel weg gepest. Dit vertrek was niet direct zijn keuze. Hij bracht alleen niet wat hij moest brengen en dan treedt Talpa's plan B in werking. Pest die knul eruit met optioneel twee mogelijke resultaten. 1. Hij brengt vanuit z''n verdediging iets. 2. Hij trekt het niet en gaat eruit. Bij 2 vind er natuurlijk overleg plaats en zal men hem vermoedelijk het geld terug geven als hij niet de laatste nacht alles verstierd en gewillig en gedwee nog voor mooie plaatjes zorgt. Hij gaf ook pas op toen zijn laatste strohalm, Natasia hem liet vallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Want?
Alle bewoners zijn poeslief tegen hem vandaag. Niks geen smadelijke exit.
Het idee waart rond dat hij getoneelhaakt is, dus... niks geen 10 duizend kwijt.
Hij is niet weggepest, zegt men. Dus geen gebroken psyche.
Wat is er dan nog aan "real life" drama over dat je medelijden met hem hebt?
Oh die YT filmpje van bier en tieten! Als Jaap 80 kg af zal vallen dan was het volgens mij een lekker ding, met dit gewicht zie ik potentiesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Jaap is leuk geworden. Dat zou ik sneu vinden, als die nu ineens weg moest.
Voor Jaap heb ik vanaf dag 1 al een enorm zwak. Hopelijk blijft hij Jaap en gaat hij zich niet "over het paard getild" voelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Jaap is leuk geworden. Dat zou ik sneu vinden, als die nu ineens weg moest.
Ja, dat idee heb ik ook. Vanavond bleek trouwens weer eens dat hij zelfs met dit gewicht aardig kan dansen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oh die YT filmpje van bier en tieten! Als Jaap 80 kg af zal vallen dan was het volgens mij een lekker ding, met dit gewicht zie ik potenties
Het is geen Huubquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor Jaap heb ik vanaf dag 1 al een enorm zwak. Hopelijk blijft hij Jaap en gaat hij zich niet "over het paard getild" voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |