abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50602690
Brian kan beter een "woordzoeker' gaan oplossen...Die sudoku lukt hem na een uur nog steeds niet.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50602691
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:

[..]

klopt

Dit script is wel heel ontluisterend, en maakt elke vervolg dat er komt volkomen ongeloofwaardig.
Alles waar we de laatste dagen over hebben gediscussieerd is overbodig gebleken.
Wat valt er dan nog te kijken als alles fake is?
Niet alles is toch fake? Veel van wat ze moeten doen, mogen ze wel zelf invullen, als het doel maar bereikt wordt.
pi_50602695
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
De laatste keer voor alles:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij wordt binnengeroepen
[afbeelding]
Ze zijn dus niet geïnteresseerd in beelden van Eric die afscheid neemt van alles
pi_50602696
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:49 schreef farceman het volgende:

[..]

Tja....goeie vraag.
denk dat ze proberen dat zoveel mogelijk buiten media te houden.
Van de andere kant, DGK_REDACTIE heeft het al vaker toegegeven en ze zijn er redelijk open over..
Bij gtst gaat je ook niet klagen en DGK komt toch redelijk in de buurt
Ja zelfs Nanninga weet dat, maar da's geen nieuws en kan je niet weken de prive meevullen. Iedereen verdient aan DGK in principe, zelfs de kneuzen die er nieuwswaarde in zien. DGK is gewoon een uniek programma wat niet onder een bepaalde soort tv hoort wat wij tot dusver gezien hebben. Het is dan ook een experiment en heel eerlijk gezegd kan ik niet wachten op de kickoff van US versie, ga die toch ook zeker proberen te volgen met streams of met de community aldaar.

Mensen die nu al langer streamen hebben nog wel de spontane dingen mogen meemaken, maar we hadden zo wel alles wel gezien en eigenlijk ook niet vreemd dus dat er wat sturing komt omdat de karakters teveel aan elkaar gewend waren.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:56:42 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_50602700
quote:

klopt

Dit script is wel heel ontluisterend, en maakt elke vervolg dat er komt volkomen ongeloofwaardig.
Alles waar we de laatste dagen over hebben gediscussieerd is overbodig gebleken.
Jij zou toch niet meer kijken als je moest betalen voor de streams?
Ik blijf gewoon kijken hoor, voor mij is het een extra dimensie, zeker nu bv Huub zo door de mand valt.

Geweldig studiemateriaal.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_50602702
Het spel wordt gespeeld....maar niet door de bewoners.
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:58:12 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_50602704
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Niet alles is toch fake? Veel van wat ze moeten doen, mogen ze wel zelf invullen, als het doel maar bereikt wordt.
Ze mogen zelf kiezen of ze iemand vergiftigen, een mes in zijn rug steken of een kogel door zijn kop knallen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:58:43 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50602706
Je kan niet alles scripten, vooral niet met alcohol
Maar het blijft toch een bijzonder fenomeen ook hier op FOK. Zoveel zielen, zoveel gedachten... Zoveel andere meningen over de bewoners. En als het hier al zo is, dan is het in die villa nog veel erger...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_50602707
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:56 schreef APK het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon kijken hoor, voor mij is het een extra dimensie, zeker nu bv Huub zo door de mand valt.

Geweldig studiemateriaal.
Ik heb maar zo het idee dat Huub de volgende is die eruit gemikt wordt. Teveel pretentie's, te weinig inhoud, althans teveel van hetzelfde......
pi_50602708
quote:

[..]

klopt

Tja achter bepaald wanneer iemand eruit moet omdat hij/zij tet saai is ( Sylvia, Bart ,Eric enz enz)
De bewoners kunnen nog steeds iemand wegpesten.
Wegstemmen is nog nooit gelukt:
Stephan was deels wens van hem en voor achter op de opzet van spel te verduidelijken, hij is zeg maar opgeofferd om spel geloofwaardig te maken.
Nicolaas was deal met achter hij zou 50.000 alsnog krijgen en zou zo rechtzaak intrekken
  dinsdag 19 juni 2007 @ 02:59:56 #161
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50602711
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 02:55 schreef avonne het volgende:

[..]

Ze zijn dus niet geïnteresseerd in beelden van Eric die afscheid neemt van alles
Het is juist dat afscheid nemen, helemaal alleen
Geen Huub, geen Natasia, geen Jaap, niemand dus bij hem.

Voor Eric:

• [ Bericht 5% gewijzigd door Prospera op 19-06-2007 03:17:22 ]
  • Alles wordt tussen de regels bepaald.
    pi_50602717
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 02:58 schreef APK het volgende:

[..]

Ze mogen zelf kiezen of ze iemand vergiftigen, een mes in zijn rug steken of een kogel door zijn kop knallen.
    Ik denk een rechtse directe van Brian. Ik vermoed dat die dodelijk is.........
      † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 03:03:27 #163
    137949 Disana
    pi_50602722
    Ik zit de laatste posts door te lezen, en ik denk, ben ik nou zo'n harteloze egoistische kijker? Eric was een schim en als hij dat niet was, dan liep hij in de voetsporen van BAN. Dus het zal jammer voor hem zijn, maar voor mij maakt het niet veel uit (bij Sylvia ook niet) en ik kijk alweer uit naar een nieuwe miljonair.
    pi_50602726
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 02:56 schreef APK het volgende:

[..]

klopt
    Maar ik heb een goede smoes om één maand te betalen
    En dat is het dan.

Want s morgens kijk ik niet meer.
    Neuken kijk ik niet meer
    Taggen kijk ik niet meer
    Lessen en cursussen kijk ik niet meer.
    Uitzendingen kijk ik niet meer.

Tja... niet veel meer. Nu blijken strategien ook al bij het minste of geringste in elkaar te ploffen, door varierende redenen.
    What's left?

De personen vind ik ook geen studiemateriaal meer. De meesten zijn murw.
    Alleen Jaap en Lieke is het nog de vraag wanneer die diep gaan.
    pi_50602732
    Bij de start van dit concept werd wel heel stoer gezegd van dit programma kan wel 5 jaar duren, maar ik zie het het einde van het jaar niet halen...het interessante van het programma zit hem in de dynamiek van de "cast".....Natasia gaat naar huis...nationaal gezien de meeste uitgekotste vrouw....en je kan wel een hekel aan der hebben, maar als zij/huub/brian niet meer in het huis aanwezig zijn, hoor je uitsluitend nog de wind waaien...
      dinsdag 19 juni 2007 @ 03:05:55 #166
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_50602737
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:

Ik zit de laatste posts door te lezen, en ik denk, ben ik nou zo'n harteloze egoistische kijker? Eric was een schim en als hij dat niet was, dan liep hij in de voetsporen van BAN. Dus het zal jammer voor hem zijn, maar voor mij maakt het niet veel uit (bij Sylvia ook niet) en ik kijk alweer uit naar een nieuwe miljonair.
    Als je niet naar de streams keek vind ik dat redelijk harteloos.
    Ik heb medelijden met die jongen.
    pi_50602739
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
    Het maakt mij ook geen moer uit, zolang ik maar naar Jaap kan blijven kijken. De rest mag van mij allemaal opzouten. Ik weet niet wat het is, maar die knul die raakt mij met z'n open vrolijk gezicht, met zijn grimassen, zijn analyse's, zijn doen en laten. Ik vind hem gewoon een goedzak.
      † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 03:09:37 #168
    137949 Disana
    pi_50602745
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:05 schreef APK het volgende:

[..]

Je bedoelt als ik wel naar de streams keek waarschijnlijk? Ik heb de afgelopen uren met een half oog af en toe kunnen kijken. Maar op mijn netvlies staat nog de jurken-ellende gebrand, waarbij Eric de initiator was en de boel stond op te hitsen. Vier tegen twee, toerbeurten. Dat is moeilijk te vergeten.
    pi_50602750
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:05 schreef APK het volgende:

[..]

Want?
    Alle bewoners zijn poeslief tegen hem vandaag. Niks geen smadelijke exit.
    Het idee waart rond dat hij getoneelhaakt is, dus... niks geen 10 duizend kwijt.
    Hij is niet weggepest, zegt men. Dus geen gebroken psyche.

Wat is er dan nog aan "real life" drama over dat je medelijden met hem hebt?
      † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 03:11:17 #170
    137949 Disana
    pi_50602751
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het maakt mij ook geen moer uit, zolang ik maar naar Jaap kan blijven kijken. De rest mag van mij allemaal opzouten. Ik weet niet wat het is, maar die knul die raakt mij met z'n open vrolijk gezicht, met zijn grimassen, zijn analyse's, zijn doen en laten. Ik vind hem gewoon een goedzak.
    Ja, Jaap is leuk geworden. Dat zou ik sneu vinden, als die nu ineens weg moest.
    pi_50602755
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:

[..]

Want?
    Alle bewoners zijn poeslief tegen hem vandaag. Niks geen smadelijke exit.
    Het idee waart rond dat hij getoneelhaakt is, dus... niks geen 10 duizend kwijt.
    Hij is niet weggepest, zegt men. Dus geen gebroken psyche.

Wat is er dan nog aan "real life" drama over dat je medelijden met hem hebt?
    Hij is wel weg gepest. Dit vertrek was niet direct zijn keuze. Hij bracht alleen niet wat hij moest brengen en dan treedt Talpa's plan B in werking. Pest die knul eruit met optioneel twee mogelijke resultaten. 1. Hij brengt vanuit z''n verdediging iets. 2. Hij trekt het niet en gaat eruit. Bij 2 vind er natuurlijk overleg plaats en zal men hem vermoedelijk het geld terug geven als hij niet de laatste nacht alles verstierd en gewillig en gedwee nog voor mooie plaatjes zorgt. Hij gaf ook pas op toen zijn laatste strohalm, Natasia hem liet vallen.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 03:14:39 #172
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_50602757
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh die YT filmpje van bier en tieten! Als Jaap 80 kg af zal vallen dan was het volgens mij een lekker ding, met dit gewicht zie ik potenties
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_50602760
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Voor Jaap heb ik vanaf dag 1 al een enorm zwak. Hopelijk blijft hij Jaap en gaat hij zich niet "over het paard getild" voelen
      † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 03:19:55 #174
    137949 Disana
    pi_50602768
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oh die YT filmpje van bier en tieten! Als Jaap 80 kg af zal vallen dan was het volgens mij een lekker ding, met dit gewicht zie ik potenties
    Ja, dat idee heb ik ook. Vanavond bleek trouwens weer eens dat hij zelfs met dit gewicht aardig kan dansen.
      † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 03:20:25 #175
    137949 Disana
    pi_50602769
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Voor Jaap heb ik vanaf dag 1 al een enorm zwak. Hopelijk blijft hij Jaap en gaat hij zich niet "over het paard getild" voelen
    Het is geen Huub
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')