Foto's van het T-Shirtquote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb btw uiteindelijk gekocht: een fleecedeken voor in het reismandje voor Rosa, lekekr zacht om te slapen, een kittentuigje
, anti-vlooien en anti-wormenspul en een hip tshirt voor mij
![]()
Tsja.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
de OP is kapot.
ik heb geen zin om uit te zoeken wier avatar kapot is, en ook niet om die te maken.quote:
woon jij op de uithof?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht![]()
kom eens langs als je op de Uithof bent
in mn speesbox
vanavond komt zequote:
En gelijk heb je.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
ik heb geen zin om uit te zoeken wier avatar kapot is, en ook niet om die te maken.
Is dat wat?quote:
Goeie zaak.quote:
gefeliciteerd.quote:
dat dacht ik.quote:
Echte klassieker die multiquotequote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat wat?
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid krijg ik een appartement net buiten het centrum
[..]
Goeie zaak.
fix je meteen even de randen om die E?
[..]
gefeliciteerd.
[..]
dat dacht ik.
intern kwartet
Mja Utrecht is moeilijk, duur en had.en heb er geen netwerk ofzo. Heb eerst 10maandne in Zeist gewoond, daarna genoeg wachttijd voor hospiteren in complexen in Utrecht zelf.. Na 15keer was ik het wel zat, al die keuringenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat wat?
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid krijg ik een appartement net buiten het centrum
Als ik binnenkort in Utrecht ben kom ik langsquote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja Utrecht is moeilijk, duur en had.en heb er geen netwerk ofzo. Heb eerst 10maandne in Zeist gewoond, daarna genoeg wachttijd voor hospiteren in complexen in Utrecht zelf.. Na 15keer was ik het wel zat, al die keuringen![]()
dus reageerde op een spacebox en mocht m komen bezichtigen
beviel wel
alles voor mezelf
dus daar zit ik nu sinds 2 mei
het is die ene blauwequote:Op maandag 18 juni 2007 17:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ik binnenkort in Utrecht ben kom ik langs
relaxed.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja Utrecht is moeilijk, duur en had.en heb er geen netwerk ofzo. Heb eerst 10maandne in Zeist gewoond, daarna genoeg wachttijd voor hospiteren in complexen in Utrecht zelf.. Na 15keer was ik het wel zat, al die keuringen![]()
dus reageerde op een spacebox en mocht m komen bezichtigen
beviel wel
alles voor mezelf
dus daar zit ik nu sinds 2 mei
hospiteren is kut, ikwoonde in zeist met 6 anderen (2 stelletjesquote:Op maandag 18 juni 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Ik heb toevallig wat contacten binnen de familie met mogelijkheden tot kamers, dus dat is wel chill.
Dat hospiteren lijkt me sowieso niet chill eigenlijk.
En in een huis met 10 man wonen ook niet.
hey JortK, ik denk dat je me nieuwe UI ook wel goed gaat vindenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:33 schreef JortK het volgende:
MM dilemma voor vanavond: To Fitness or not to fitness
welke sport vind je dan wel leuk?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
hey JortK, ik denk dat je me nieuwe UI ook wel goed gaat vindenben je ook zo'n kontjes fan
?
Ik dacht dat je bedoelde dat ie uit de wiki wasquote:
goed bezig danquote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef MPG het volgende:
ZO. Frits staat weer in de wiki. Als hij nou ff de OP update ist perfect wel
ik ben altijd goed bezigquote:Op maandag 18 juni 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ie uit de wiki was
[..]
goed bezig dan
dudequote:
haha, wie dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben altijd goed bezig
ik verdenk een zeker iemand van geklooi
quote:
Hey dude. How's life?quote:
Nah ik zit weer te kutten met werk voor schoolquote:Op maandag 18 juni 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prima
Daar?
Alles naar behoren mag ik hopen?
Mooi zuur.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah ik zit weer te kutten met werk voor school
Zat ze al die tijd naar je oude nummer te smsen dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi zuur.
Ik kreeg net een smsje van die chick
Telefoon kwiet, heeft m'n huidige nummer niet, dus stuurde naar m'n oude nummer, en daar keek ik pas net weer op voor het eerst sinds een week
klaarblijkelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 18:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Zat ze al die tijd naar je oude nummer te smsen dan?
Ok smakelijkquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ok smakelijk
Ik ga zo weer aan hetwerk
Hey babequote:
Lucht op he.. KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kut school, kut tentamen, kut belastingen, kankervragen, kut onvoldoende, kutvak volgend jaar weer
Hoe kan ik gewoon maar 12 MC vragen van de 25 goed hebben. Stervende tering kutzooi.quote:
Ik zou wel ergens mee willen gaan hangen maar ik heb het stervens drukquote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kan ik gewoon maar 12 MC vragen van de 25 goed hebben. Stervende tering kutzooi.
Zin on te voetballen dadelijk?
Goeie shit ouwe!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi zuur.
Ik kreeg net een smsje van die chick
Telefoon kwiet, heeft m'n huidige nummer niet, dus stuurde naar m'n oude nummer, en daar keek ik pas net weer op voor het eerst sinds een week
Toch was ie kapotquote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeie shit ouwe!Ik zag net dat ik even uit de OP was
Dat heb ik niet zelf gedaan iig! Daar heb ik niets veranderd
Tjill!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
macbook voor broeders
Ex kon korting regelen via haar school
Zoals ik al zei, verdenk ik iemand, mogen jullie raden wiequote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeie shit ouwe!Ik zag net dat ik even uit de OP was
Dat heb ik niet zelf gedaan iig! Daar heb ik niets veranderd
krosch?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verdenk ik iemand, mogen jullie raden wie![]()
Iemand heeft mij uit de op gehaald? Dat moet dan goede vriend scar zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verdenk ik iemand, mogen jullie raden wie![]()
U gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iemand heeft mij uit de op gehaald? Dat moet dan goede vriend scar zijn
Neen, die doet het goedquote:
86.90.148.216quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je z'n ip vinden daar of niet? Dan krijgt 'ie zeker nog een ban
welk?quote:
Is er een ondergrondse oorlog aan de gang? Flauw weer.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iemand heeft mij uit de op gehaald? Dat moet dan goede vriend scar zijn
Dat is het IP van scar, en kun je significante verschillen zien dan? Dat hij er 1 keer in is geweest ofzo?quote:
Nou ja, ik verdenk hem er alleen van(en M met mij) dat hij mij uit de OP gehaald heeft. Sneu figuurquote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Is er een ondergrondse oorlog aan de gang? Flauw weer.![]()
jahp... ik heb geconstateerd dat om 13:56 dit IP een wijziging heeft aangebracht: en wel EXACT JOUW AVATAR VERWIJDERENquote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het IP van scar, en kun je significante verschillen zien dan? Dat hij er 1 keer in is geweest ofzo?
hoe weet jij dat dat de IP van scar is?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het IP van scar, en kun je significante verschillen zien dan? Dat hij er 1 keer in is geweest ofzo?
Wat een verschrikkelijke misdaadquote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
jahp... ik heb geconstateerd dat om 13:56 dit IP een wijziging heeft aangebracht: en wel EXACT JOUW AVATAR VERWIJDEREN
niet meer, niet minder
ja idd, hoe kun je dat zien?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dat de IP van scar is?
wat geinig, dat je precies kunt zien wat er gedaan is.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
jahp... ik heb geconstateerd dat om 13:56 dit IP een wijziging heeft aangebracht: en wel EXACT JOUW AVATAR VERWIJDEREN
niet meer, niet minder
jij zegt zelf dat dat scar's IP is...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ja idd, hoe kun je dat zien?
Ik weet wel dat er een site is waar je IP's kunt linken met adressen enzo
het was meer een vraag eigenlijk, maar verkeerd geformuleerdquote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij zegt zelf dat dat scar's IP is...
klaerblijckelijckquote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
het was meer een vraag eigenlijk, maar verkeerd geformuleerd
school = laptopquote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat weet ik niet...
Weet niet of dat je school of je laptop is.
Mja.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar het is mijn vermoeden, omdat hij boos vroeg wie de wiki ge-edit had (hem eruit gok ik) en niemand antwoordde, ofzo
ik geloof van wel, maar daar ik aartslui ben vergeet ik steeds aan te loggenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef eer-ik het volgende:
MPG, heb jij je aangemeldt @ de wiki?
Dat is best relaxed namelijk.
Na het Muck - incident heb ik hem met algehele goedkeuring eruit gemieterd, en het een en ander verbouwd aan het user blokjequote:Op maandag 18 juni 2007 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja.
Zou kunnen.
Volgens mij staat hij er sinds het muck voorval al niet meer in.
Ik weet niet wie dat gedaan heeft, maar dat is ook zo te achterhalen
Geen zin in alleen.
edit : ik kan wel een gokje wagen trouwens
14.gifquote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Na het Muck - incident heb ik hem met algehele goedkeuring eruit gemieterd, en het een en ander verbouwd aan het user blokje
Mja, prima.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Na het Muck - incident heb ik hem met algehele goedkeuring eruit gemieterd, en het een en ander verbouwd aan het user blokje
Ja ik zag het, hij staat nog niet helemaal recht. Stond scar eerst op de witte blokjequote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch isquote:Op maandag 18 juni 2007 20:21 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
14.gif
Er mogen alleeen leuke geintjes uitgehaald worden.
Ik ga pleiten voor variabele plekken, de mensen die het meest posten komen dan automatisch boven- en vooraan te staanquote:Op maandag 18 juni 2007 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo'n plekje bovenin bevalt mij wel
doe dr de groetenquote:
waarom had jij een ban?quote:
Dat is coulant van je!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
waarom had jij een ban?
als je je GOED gedraagt willen we er nog wel eens over denken je terug te zetten
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Hé Frits!!!!
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Overigens kan ik mezelf niet terugvinden nu
ik ben de kwaaiste nietquote:
tofquote:
Ah. Ik sta dus daar.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga pleiten voor variabele plekken, de mensen die het meest posten komen dan automatisch boven- en vooraan te staan
Is dit een extergratie cursus?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
hoer is doer
wat bedoelt de allochtoon hiermee?
A: hij kan de desbtreffende hoer niet betalen
B: Hoeren in nederland zijn in het algemeen duur
C: hij kan te weinig jatten per maand om zijn huur te betalen
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
waarom had jij een ban?
als je je GOED gedraagt willen we er nog wel eens over denken je terug te zetten
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Overigens kan ik mezelf niet terugvinden nu
I rest my casequote:
Je krijgt een vaste ere-plekquote:
ik moest even nadenken, maar jaquote:
papier, wat wilde je nou gedigitaliseerd hebben?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je krijgt een vaste ere-plek![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik moest even nadenken, maar ja![]()
[..]
papier, wat wilde je nou gedigitaliseerd hebben?
Gouden moment trouwens toen we een keer in Leiden waren met Leids ontzet weet je nog?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
als je je GOED gedraagt willen we er nog wel eens over denken je terug te zettenDe OP is alleen bedoeld voor mensen met fatsoen.
whehe, dat was mooi iddquote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gouden moment trouwens toen we een keer in Leiden waren met Leids ontzet weet je nog?
Ah. Goodie.quote:
eerquote:
Goeie vraagquote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
cross-eerquote:
Het is ook nog te laat om te gaan slapen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik slaap slecht, dus het is tijd voor bier.
14.gifquote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
MPG-eerquote:
Te vroeg bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef crossover het volgende:
Het is ook nog te laat om te gaan slapen.
Kut, al bijna 9 uurIk word echt voor de gek gehouden door het licht.
Ja, te vroegquote:Op maandag 18 juni 2007 20:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Te vroeg bedoel je?
Ik slaap al een paar nachten onrustig van de spanning denk ik. Dusja.. Niets mis met een beetje hulp van buitenaf.
mja, ik kan het wel wegpoetsen, alleen ben ik nog steeds absoluut geen voorstander van dit soort formaten afbeeldingen in de OP.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Ik wilde iig een molecuul in de OP. Er waren wat enthousiaste geluiden over deze. Moeten wel wat letters worden weggepoets.
[img=578xnull]http://keleb.free.fr/images/cafeine-1280.jpg[/img]
Hier ook, niet al te grote shit in de OPquote:Op maandag 18 juni 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, ik kan het wel wegpoetsen, alleen ben ik nog steeds absoluut geen voorstander van dit soort formaten afbeeldingen in de OP.
Jep dat werkt wel als je in slaap wilt komen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Hoe constateert u dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
niet meer, niet minder
quote:
nou, jij kan ook niks geheim houdenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je geheel en al nakijken in de wiki.
resizequote:Op maandag 18 juni 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, ik kan het wel wegpoetsen, alleen ben ik nog steeds absoluut geen voorstander van dit soort formaten afbeeldingen in de OP.
CGMquote:Op maandag 18 juni 2007 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
hoi?:P
Daar ben ik wikimaster voorquote:
Thanx, goede vriend Frits!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je geheel en al nakijken in de wiki.
WEgz (Wat Eer Gaat Zeggen)
quote:
En wat heb ik dan gedaan in de wiki?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan exact zien wat jij hebt gedaan in de wiki
Hey Scar!quote:
IP adres, wijziging, en dan exact aangegeven, wat je gewijzigd hebt.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
En wat heb ik dan gedaan in de wiki?
Er staat vast niet: "ip-adres ............., user OA, heeft het volgende gewijzigd......"![]()
Haha inclusief ip adres zekerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:06 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Scar!
Zet hier eensch de mail neer die je naar fok hebt gestuurd om unbanned te worden!![]()
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IP adres, wijziging, en dan exact aangegeven, wat je gewijzigd hebt.
Uw wiki-verleden is brandschoon, heer OAquote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
En wat heb ik dan gedaan in de wiki?
Er staat vast niet: "ip-adres ............., user OA, heeft het volgende gewijzigd......"![]()
Nee... gewoon de tekst!quote:
ja, maar daar is vrij goed achter te komen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
ip-adres.. dan moet je wel weten wie dat adres toebehoort...![]()
Zeker van mijn bezoekjes aan jouw site?quote:
En dat is waar de mannen zich onderscheiden van de jongetjesquote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
ip-adres.. dan moet je wel weten wie dat adres toebehoort...![]()
Leid mij in, in de wondere wereld die daar achter schuil gaat...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar daar is vrij goed achter te komen.
Wat hij zegtquote:
Hoiquote:
Maar het is niet zo dat mijn naam er letterlijk bijstaat...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is waar de mannen zich onderscheiden van de jongetjes![]()
Het was iets met IP - en geografie.... en een link daartussenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Leid mij in, in de wondere wereld die daar achter schuil gaat... [afbeelding]
Paeschhaesconeijn!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is waar de mannen zich onderscheiden van de jongetjes![]()
Het was toch paesconeyn ofzoiets?quote:
Jij bent echt een trieste gozer, ik stel voor dat je oprot uit onze slowchat in plaats van rellen te schoppen en mensen belachelijk te makenquote:
Ik heb 1 keer gewiki-ed! Kan je dat zien?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Uw wiki-verleden is brandschoon, heer OA
Een Wiki-Master kan wel degelijk exact zien wie wanneer wat veranderd heeft, in alle details
Ik kan de molecuul uitknippen en verkleinen zodat hij netjes is voor de OP?. Ben NCIS kijken, en daarna criminal minds, daarna zal ik me er even op storten.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie vraag:?
Ik wilde iig een molecuul in de OP. Er waren wat enthousiaste geluiden over deze. Moeten wel wat letters worden weggepoets.
[img=578xnull]http://keleb.free.fr/images/cafeine-1280.jpg[/img]
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent echt een trieste gozer, ik stel voor dat je oprot uit onze slowchat in plaats van rellen te schoppen en mensen belachelijk te maken
Brandschoon in de zn van "nooit iets verkeerds gedaan" neem ik aan, anders klop het niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Uw wiki-verleden is brandschoon, heer OA
Een Wiki-Master kan wel degelijk exact zien wie wanneer wat veranderd heeft, in alle details
Hoi, ik zwaai ook maar meequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, ik zwaai ook maar mee*O*
*Paesconeyn is een meeloper
Paesconeijn is ooit achter frits aan de KSC binnen gewandeldquote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, ik zwaai ook maar mee
*Paesconeyn is een meeloper
Dag Muckie!!quote:
Hey BXquote:
Zie mijn edit!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was toch paesconeyn ofzoiets?
Dan blyf ik hier nog maar meelopertje spelenquote:
Stoere praat voor een modquote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent echt een trieste gozer, ik stel voor dat je oprot uit onze slowchat in plaats van rellen te schoppen en mensen belachelijk te maken
Ik dacht dat ik al aan het dementeren wasquote:Op maandag 18 juni 2007 21:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dag Muckie!!![]()
![]()
[..]
Hey BX![]()
[..]
Zie mijn edit!![]()
14.gif!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan de molecuul uitknippen en verkleinen zodat hij netjes is voor de OP?. Ben NCIS kijken, en daarna criminal minds, daarna zal ik me er even op storten.
nee, je naam niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:10 schreef OA het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat mijn naam er letterlijk bijstaat...![]()
neem ik aan...![]()
Toch...![]()
OAquote:Op maandag 18 juni 2007 21:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dag Muckie!!![]()
![]()
[..]
Hey BX![]()
[..]
Zie mijn edit!![]()
ik wil het dalijk ook wel doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
14.gif!
Niet te groot, 2 of 3 x een UI is groot zat.
Wat zeg ik nou netquote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, je naam niet.
Maar toch is het niet zo moeilijk te achterhalen welk IP adres van jou is.
Dat wel natuurlijk....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al aan het dementeren was![]()
Het is zo'n goede jonge hè die eerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wil het dalijk ook wel doen.
Maar dan hou ik alleen het molecuul.
Niet de rest van de tekst eromheen.
Oké, bedanktquote:
Gaerne gedaan!!quote:
dat lijkt me vrij duidelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is zo'n goede jonge hè die eer
Wil je nu een cadeautje?quote:
Werk jij in amersfoort ja?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gewiki-ed! Kan je dat zien?
Misschien was ik op mn werk
Welke van de 2?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:20 schreef OA het volgende:
Hey eer & MPG, hebben jullie mijn geweldige, fantastische, fabuleuze post in PTA al gezien?
Dateert van vanmiddag!![]()
op de bus?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:19 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel nog heeeel eventjes wachten moet
Ja.. ik was even research doen.... naar aanleiding van een uitdaging die papier me had gegevenquote:
Neehoor!quote:
Beide...quote:
Aahhh... een nieuwe onderzoekerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. ik was even research doen.... naar aanleiding van een uitdaging die papier me had gegeven
heb ik nog niet gehoor d volgens mij....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:22 schreef Frutsel het volgende:
Wat een wereldplaat, die nieuwe van Avril![]()
![]()
Ik strooi liever met paesytjes maar cadeautjes ook welquote:Op maandag 18 juni 2007 21:23 schreef OA het volgende:
[..]
Neehoor!![]()
Je dank is genoeg!![]()
Tenzij jij heel graag met cadeautjes strooit...
is denk ik ook nog nie op de radio geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik nog niet gehoor d volgens mij....
14.gifquote:Op maandag 18 juni 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goede connecties bij providers... je weet wat dat zijn he?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
P-R-O-X-Y
Zeg ik net 2 keer![]()
Je weet wel wat het is he?
Zo niet wikipedia is je vriend![]()
Paeseytjesch!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik strooi liever met paesytjes maar cadeautjes ook wel
Werkt u in amersfoort?quote:
Ik zeg net dat ik de proxy van me provider gebruik dus ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede connecties bij providers... je weet wat dat zijn he?
Is ook goed als jij het doet. Ik wilde idd ook alleen het molecuul isoleren. De rest is ballast m.i.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben heul niet op msnquote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kan um wel sturen![]()
moet je msn aanzettuh ^^
Zeg.. als we nou even allemaal gewoon normaal doen of uitspreken wat je dwars zit (ja, dat is idd wel duidelijk) dan kunnen we in het volgende topic ons weer op koffie en onzinnigheden concentreren!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede connecties bij providers... je weet wat dat zijn he?
Vld?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
Paeseytjesch!!!![]()
Graag een megazak richting Vld...![]()
BrandXquote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is ook goed als jij het doet. Ik wilde idd ook alleen het molecuul isoleren. De rest is ballast m.i.
Oiquote:
mag altijdquote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kan um wel sturen![]()
moet je msn aanzettuh ^^
ik quote Muckquote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben heul niet op msn
Ik ga nu koffie drinken![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vld?![]()