Foto's van het T-Shirtquote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb btw uiteindelijk gekocht: een fleecedeken voor in het reismandje voor Rosa, lekekr zacht om te slapen, een kittentuigje
, anti-vlooien en anti-wormenspul en een hip tshirt voor mij
![]()
Tsja.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
de OP is kapot.
ik heb geen zin om uit te zoeken wier avatar kapot is, en ook niet om die te maken.quote:
woon jij op de uithof?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht![]()
kom eens langs als je op de Uithof bent
in mn speesbox
vanavond komt zequote:
En gelijk heb je.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
ik heb geen zin om uit te zoeken wier avatar kapot is, en ook niet om die te maken.
Is dat wat?quote:
Goeie zaak.quote:
gefeliciteerd.quote:
dat dacht ik.quote:
Echte klassieker die multiquotequote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat wat?
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid krijg ik een appartement net buiten het centrum
[..]
Goeie zaak.
fix je meteen even de randen om die E?
[..]
gefeliciteerd.
[..]
dat dacht ik.
intern kwartet
Mja Utrecht is moeilijk, duur en had.en heb er geen netwerk ofzo. Heb eerst 10maandne in Zeist gewoond, daarna genoeg wachttijd voor hospiteren in complexen in Utrecht zelf.. Na 15keer was ik het wel zat, al die keuringenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat wat?
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid krijg ik een appartement net buiten het centrum
Als ik binnenkort in Utrecht ben kom ik langsquote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja Utrecht is moeilijk, duur en had.en heb er geen netwerk ofzo. Heb eerst 10maandne in Zeist gewoond, daarna genoeg wachttijd voor hospiteren in complexen in Utrecht zelf.. Na 15keer was ik het wel zat, al die keuringen![]()
dus reageerde op een spacebox en mocht m komen bezichtigen
beviel wel
alles voor mezelf
dus daar zit ik nu sinds 2 mei
het is die ene blauwequote:Op maandag 18 juni 2007 17:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ik binnenkort in Utrecht ben kom ik langs
relaxed.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja Utrecht is moeilijk, duur en had.en heb er geen netwerk ofzo. Heb eerst 10maandne in Zeist gewoond, daarna genoeg wachttijd voor hospiteren in complexen in Utrecht zelf.. Na 15keer was ik het wel zat, al die keuringen![]()
dus reageerde op een spacebox en mocht m komen bezichtigen
beviel wel
alles voor mezelf
dus daar zit ik nu sinds 2 mei
hospiteren is kut, ikwoonde in zeist met 6 anderen (2 stelletjesquote:Op maandag 18 juni 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Ik heb toevallig wat contacten binnen de familie met mogelijkheden tot kamers, dus dat is wel chill.
Dat hospiteren lijkt me sowieso niet chill eigenlijk.
En in een huis met 10 man wonen ook niet.
hey JortK, ik denk dat je me nieuwe UI ook wel goed gaat vindenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:33 schreef JortK het volgende:
MM dilemma voor vanavond: To Fitness or not to fitness
welke sport vind je dan wel leuk?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
hey JortK, ik denk dat je me nieuwe UI ook wel goed gaat vindenben je ook zo'n kontjes fan
?
Ik dacht dat je bedoelde dat ie uit de wiki wasquote:
goed bezig danquote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef MPG het volgende:
ZO. Frits staat weer in de wiki. Als hij nou ff de OP update ist perfect wel
ik ben altijd goed bezigquote:Op maandag 18 juni 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ie uit de wiki was
[..]
goed bezig dan
dudequote:
haha, wie dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben altijd goed bezig
ik verdenk een zeker iemand van geklooi
quote:
Hey dude. How's life?quote:
Nah ik zit weer te kutten met werk voor schoolquote:Op maandag 18 juni 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prima
Daar?
Alles naar behoren mag ik hopen?
Mooi zuur.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah ik zit weer te kutten met werk voor school
Zat ze al die tijd naar je oude nummer te smsen dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi zuur.
Ik kreeg net een smsje van die chick
Telefoon kwiet, heeft m'n huidige nummer niet, dus stuurde naar m'n oude nummer, en daar keek ik pas net weer op voor het eerst sinds een week
klaarblijkelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 18:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Zat ze al die tijd naar je oude nummer te smsen dan?
Ok smakelijkquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ok smakelijk
Ik ga zo weer aan hetwerk
Hey babequote:
Lucht op he.. KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kut school, kut tentamen, kut belastingen, kankervragen, kut onvoldoende, kutvak volgend jaar weer
Hoe kan ik gewoon maar 12 MC vragen van de 25 goed hebben. Stervende tering kutzooi.quote:
Ik zou wel ergens mee willen gaan hangen maar ik heb het stervens drukquote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kan ik gewoon maar 12 MC vragen van de 25 goed hebben. Stervende tering kutzooi.
Zin on te voetballen dadelijk?
Goeie shit ouwe!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi zuur.
Ik kreeg net een smsje van die chick
Telefoon kwiet, heeft m'n huidige nummer niet, dus stuurde naar m'n oude nummer, en daar keek ik pas net weer op voor het eerst sinds een week
Toch was ie kapotquote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeie shit ouwe!Ik zag net dat ik even uit de OP was
Dat heb ik niet zelf gedaan iig! Daar heb ik niets veranderd
Tjill!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
macbook voor broeders
Ex kon korting regelen via haar school
Zoals ik al zei, verdenk ik iemand, mogen jullie raden wiequote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeie shit ouwe!Ik zag net dat ik even uit de OP was
Dat heb ik niet zelf gedaan iig! Daar heb ik niets veranderd
krosch?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verdenk ik iemand, mogen jullie raden wie![]()
Iemand heeft mij uit de op gehaald? Dat moet dan goede vriend scar zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verdenk ik iemand, mogen jullie raden wie![]()
U gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iemand heeft mij uit de op gehaald? Dat moet dan goede vriend scar zijn
Neen, die doet het goedquote:
86.90.148.216quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je z'n ip vinden daar of niet? Dan krijgt 'ie zeker nog een ban
welk?quote:
Is er een ondergrondse oorlog aan de gang? Flauw weer.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iemand heeft mij uit de op gehaald? Dat moet dan goede vriend scar zijn
Dat is het IP van scar, en kun je significante verschillen zien dan? Dat hij er 1 keer in is geweest ofzo?quote:
Nou ja, ik verdenk hem er alleen van(en M met mij) dat hij mij uit de OP gehaald heeft. Sneu figuurquote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Is er een ondergrondse oorlog aan de gang? Flauw weer.![]()
jahp... ik heb geconstateerd dat om 13:56 dit IP een wijziging heeft aangebracht: en wel EXACT JOUW AVATAR VERWIJDERENquote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het IP van scar, en kun je significante verschillen zien dan? Dat hij er 1 keer in is geweest ofzo?
hoe weet jij dat dat de IP van scar is?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het IP van scar, en kun je significante verschillen zien dan? Dat hij er 1 keer in is geweest ofzo?
Wat een verschrikkelijke misdaadquote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
jahp... ik heb geconstateerd dat om 13:56 dit IP een wijziging heeft aangebracht: en wel EXACT JOUW AVATAR VERWIJDEREN
niet meer, niet minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |