Het was iets met IP - en geografie.... en een link daartussenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Leid mij in, in de wondere wereld die daar achter schuil gaat... [afbeelding]
Paeschhaesconeijn!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is waar de mannen zich onderscheiden van de jongetjes![]()
Het was toch paesconeyn ofzoiets?quote:
Jij bent echt een trieste gozer, ik stel voor dat je oprot uit onze slowchat in plaats van rellen te schoppen en mensen belachelijk te makenquote:
Ik heb 1 keer gewiki-ed! Kan je dat zien?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Uw wiki-verleden is brandschoon, heer OA
Een Wiki-Master kan wel degelijk exact zien wie wanneer wat veranderd heeft, in alle details
Ik kan de molecuul uitknippen en verkleinen zodat hij netjes is voor de OP?. Ben NCIS kijken, en daarna criminal minds, daarna zal ik me er even op storten.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie vraag:?
Ik wilde iig een molecuul in de OP. Er waren wat enthousiaste geluiden over deze. Moeten wel wat letters worden weggepoets.
[img=578xnull]http://keleb.free.fr/images/cafeine-1280.jpg[/img]
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent echt een trieste gozer, ik stel voor dat je oprot uit onze slowchat in plaats van rellen te schoppen en mensen belachelijk te maken
Brandschoon in de zn van "nooit iets verkeerds gedaan" neem ik aan, anders klop het niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Uw wiki-verleden is brandschoon, heer OA
Een Wiki-Master kan wel degelijk exact zien wie wanneer wat veranderd heeft, in alle details
Hoi, ik zwaai ook maar meequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, ik zwaai ook maar mee*O*
*Paesconeyn is een meeloper
Paesconeijn is ooit achter frits aan de KSC binnen gewandeldquote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, ik zwaai ook maar mee
*Paesconeyn is een meeloper
Dag Muckie!!quote:
Hey BXquote:
Zie mijn edit!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was toch paesconeyn ofzoiets?
Dan blyf ik hier nog maar meelopertje spelenquote:
Stoere praat voor een modquote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent echt een trieste gozer, ik stel voor dat je oprot uit onze slowchat in plaats van rellen te schoppen en mensen belachelijk te maken
Ik dacht dat ik al aan het dementeren wasquote:Op maandag 18 juni 2007 21:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dag Muckie!!![]()
![]()
[..]
Hey BX![]()
[..]
Zie mijn edit!![]()
14.gif!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan de molecuul uitknippen en verkleinen zodat hij netjes is voor de OP?. Ben NCIS kijken, en daarna criminal minds, daarna zal ik me er even op storten.
nee, je naam niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:10 schreef OA het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat mijn naam er letterlijk bijstaat...![]()
neem ik aan...![]()
Toch...![]()
OAquote:Op maandag 18 juni 2007 21:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dag Muckie!!![]()
![]()
[..]
Hey BX![]()
[..]
Zie mijn edit!![]()
ik wil het dalijk ook wel doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
14.gif!
Niet te groot, 2 of 3 x een UI is groot zat.
Wat zeg ik nou netquote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, je naam niet.
Maar toch is het niet zo moeilijk te achterhalen welk IP adres van jou is.
Dat wel natuurlijk....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al aan het dementeren was![]()
Het is zo'n goede jonge hè die eerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wil het dalijk ook wel doen.
Maar dan hou ik alleen het molecuul.
Niet de rest van de tekst eromheen.
Oké, bedanktquote:
Gaerne gedaan!!quote:
dat lijkt me vrij duidelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is zo'n goede jonge hè die eer
Wil je nu een cadeautje?quote:
Werk jij in amersfoort ja?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gewiki-ed! Kan je dat zien?
Misschien was ik op mn werk
Welke van de 2?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:20 schreef OA het volgende:
Hey eer & MPG, hebben jullie mijn geweldige, fantastische, fabuleuze post in PTA al gezien?
Dateert van vanmiddag!![]()
op de bus?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:19 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel nog heeeel eventjes wachten moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |