houdt de flauwe grap over het niet doorgaan van de cursus rietdekken voor zichquote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef maedel het volgende:
ja, en zoek maar eens een fatsoenlijke dakdekker die je dak wil komen maken.
Hebben wij 3 weken over gedaan![]()
-breek me de bek niet open-
Punt is dat we nog garantie hebben bij een bedrijf hier in de buurt. Dus zij moeten het ook komen doen. Blah. En ondertussen zitten we met de lekplekken #(&*@)(Q@()*$ en morgen hebben we kijkersquote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef maedel het volgende:
ja, en zoek maar eens een fatsoenlijke dakdekker die je dak wil komen maken.
Hebben wij 3 weken over gedaan![]()
-breek me de bek niet open-
Enige geluk is dus dat er voor morgen dus geen buien voorspeld zijn, dus je geen emmers of zo hoeft uit te stallenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:37 schreef Faithz het volgende:
[..]
Punt is dat we nog garantie hebben bij een bedrijf hier in de buurt. Dus zij moeten het ook komen doen. Blah. En ondertussen zitten we met de lekplekken #(&*@)(Q@()*$ en morgen hebben we kijkers![]()
![]()
en die zit natuurlijk op een plaats die je niet kan verdoezelen door er een schilderij, gordijn of poster voor te plakken ?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:41 schreef Faithz het volgende:
Dat is ook weer waarIk zag het al op knmi.nl.
Dat is dan weer een geluk inderdaad. Ik hoop alleen dat die vochtplek niet meteen opvalt.. dat is echt zo'n "maar" aan het huis wat we nu niet willen en kunnen hebben. Ik hoop ook dat het nog onder de garantie valt.
We laten eerst het probleem vast stellen en daarna overhandigen we het garantiebewijsLaat me geen loer draaien
![]()
Ja, dat kan voor kopers echt een afknapper zijn, er zijn er zat die dan zullen denken: Nou, dan zal er nog wel meer mankeren...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Faithz het volgende:
Verdoezelen zullen we zeker niet. Het is iets wat we ook gewoon zeker nog laten maken.
Maar het is uiterst vervelend om zoiets tijdens een bezichting te moeten zeggen.
quote:
Ik kijk wel eens naar de BBC, zo'n programma waarin mensen een huis willen verkopen en dat dan mensen komen kijken terwijl het een grote puinzooi is(dat je struikelt over de ongewassen kleren enzo) die krijgen dan de tip om het huis eerst een beetje op te ruimen, dat verkoopt beterquote:Dat bedoel ik inderdaad. Dat zou ik wel hebben als koper, weet ik uit ervaring. Gewoon geen fijn idee.
Niet waar, je zit in een andere tijdzonequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik kijk wel eens naar de BBC, zo'n programma waarin mensen een huis willen verkopen en dat dan mensen komen kijken terwijl het een grote puinzooi is(dat je struikelt over de ongewassen kleren enzo) die krijgen dan de tip om het huis eerst een beetje op te ruimen, dat verkoopt beter![]()
Ja, half negen! Normaal gesproken lig ik nog te pitten om deze tijdquote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Niet waar, je zit in een andere tijdzone
Kennelijk is dat nog het beste ja, maar ik geloof niet dat ik zo ver zou gaan...Van mij mogen ze nu boven komen kijken, daar is het helemaal spik en span!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Karin is nu bezig en ik vanavond. Morgen voordat ze komen nog een keer met de staubzauger erdoor. Heel klinisch opgeruimd. Geen handdoekje, niks.
Hoop dat het deze keer wat wordt.
Waarom, was je vervelend?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef wonderer het volgende:
Ik kan trouwens geen PB versturen want Danny heeft mijn PB mogelijkheid geblokkeerd
Hij was niet zo blij met dat PB'tje over het nieuwe topic vorige weekquote:
Iemand had zijn naam in het formuliertje voor de PB-service ingevuld (zie OP), en blijkbaar vond hij dat niet zo leukquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet van niets.
Over 2 weken welquote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kennelijk is dat nog het beste ja, maar ik geloof niet dat ik zo ver zou gaan...Van mij mogen ze nu boven komen kijken, daar is het helemaal spik en span!
Overigens staat ons huis niet te koop, dus ik verwacht ook niemand die bij ons boven komt gluren.
Hebben jullie een garage?
Mannen met macht..quote:Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand had zijn naam in het formuliertje voor de PB-service ingevuld (zie OP), en blijkbaar vond hij dat niet zo leuk
en wij hebben de garage hier nou net geslooptquote:Op maandag 18 juni 2007 15:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij willen verhuizen naar een huis met gerage.
Geen garage, wel bergingquote:Op maandag 18 juni 2007 15:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij willen verhuizen naar een huis met gerage.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef maedel het volgende:
[..]
en wij hebben de garage hier nou net gesloopt
Gewoon 3 slaapkamers, of 2 + een garage. Klaarquote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil later een huis waar ik een atelier in heb en een fotostudio.
Maar ik denk dat ik gewoon nog even door moet dromen.
Ja, dat ding stond in de weg.quote:
Jaloers isquote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat ding stond in de weg.
Was op de route naar onze 1000m2+ achtertuin
Als dat echt zo is maakt dat me blijquote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat ben ikniet.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je wel hoelang je daarop staat te schoffelen ?
Maar wat dan, mogen de coniferen alweer haast terug, of is die retrotrend alweer voorbij ?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Enig idee wat 50m schutting kost?![]()
Nou heb ik best een talenknobbel....quote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
compadres post gewoon die latinas als het zo regent
makes it alles bettah
ik wil echt geen coniferen hoor...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wat dan, mogen de coniferen alweer haast terug, of is die retrotrend alweer voorbij ?
Ja, daar sta ik dan toch effe van te kijken hoor...quote:
Goed zo!quote:
2 badkamers?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/floorplanner/first.png
http://www.xs4all.nl/~shyvven/floorplanner/second.png
Zoiets dus
Dat is hier normaal. Anders is de resale-waarde nihil. De master bedroom moet bijna wel een eigen badkamer hebben, en dan voor de andere kamers nog eentje natuurlijk. Er zijn huizen genoeg met evenveel badkamers als slaapkamers, plus een gasten-badkamer. Inloop- of ingebouwde kasten zijn ook vrij standaard.quote:
De grond came with the house zeg maar...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef Faithz het volgende:
Als je zoveel tuin kan kopen kan er ook wel een schutting af
Volgens mij is dat vooral als je in een bestaand huis een nieuwe badkamer maakt. Dan moet ergens die stamleiding in.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat wat ik heb gemaakt niet realistisch is, meestal zitten natte gebieden (keuken, wc, badkamer(s) recht boven elkaar vanwege de afvoeren enzo. Nu dus niet
Nou ja, we zien wel. Op dit moment is de grond die we op het oog hebben nog te duur (maar het staat al best lang te koop dus misschien kunnen we er iets vanaf snoepen. Alleen moeten we goed uitzoeken hoeveel het bouwen gaat kosten. Want je hebt wel een huis voor $80k, je moet de grond ook nog bouwrijp maken, riolering laten leggen, fundament storten (met basementquote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral als je in een bestaand huis een nieuwe badkamer maakt. Dan moet ergens die stamleiding in.
Maar als je nieuwbouw doet kun je het doen zoals je wilt.
Ja, daarom. En er staat een stuk grond te koop op zeg maar de perfecte plek (vraag me af waarom het nog neit verkocht is eigenlijk... nou ja er lopen electriciteitsdraden (powerlines, bovengronds) overheen, misschien is dat het. Maakt mij eigenlijk geen fuck uit, maar Brad twijfelt nog).quote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef maedel het volgende:
voor 80k een huis gezet...
wow, da's de moeite om over na te denken
ja hier zou je dan beginnen om naar de gemeente te stappen om te zien of er iets van een bestemmingsplan op die kavel zitquote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daarom. En er staat een stuk grond te koop op zeg maar de perfecte plek (vraag me af waarom het nog neit verkocht is eigenlijk... nou ja er lopen electriciteitsdraden (powerlines, bovengronds) overheen, misschien is dat het. Maakt mij eigenlijk geen fuck uit, maar Brad twijfelt nog).
Maar de ene site zei dat het bouwrijp maken 75k kostte en de ander 35k. Beetje frustrerend. Ik weet ook niet goed waar we moeten beginnen: gratis een offerte laten maken op basis van een custom plan, of informeren wat de restricties zijn op de grond, of...
Ik wil gewoon een huis, dammit, en het liefst DAAR ook nog
Ja, precies weet ik het ook niet. We zouden misschien zelfs het land kunnen kopen en er tijdelijk een stacaravan op kunnen zetten tot Brad genoeg verdient voor het huis. Ik bedoel, als we nu kopen, zal het niet precies worden wat we willen. Maar we kunnen niet en het land kopen, en de huur blijven betalenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hier zou je dan beginnen om naar de gemeente te stappen om te zien of er iets van een bestemmingsplan op die kavel zit
maar dat zal daar bij jullie wel weer anders gaan
Yeah. Ze willen er nu 110k voor hebben (1400 m2), we kunnen op dit moment, met ruwe schattingen, hooguit 90k voor neerleggen (en dan 85k voor het huis en 35k voor het fundament en shit).quote:Op maandag 18 juni 2007 17:31 schreef maedel het volgende:
eerst checken wat de bestemming en restricties zijn van de grond lijkt mij.
wat ligt er, en wat ligt er niet.
naar aanleiding daarvan bieden lijkt me.![]()
ik heb even geen leestekens en alles wat onder de shifttoets zit, ik wil best hoofdletters gebruiken maar dat gaat even niet dus...
We hebben ons nogal gelimiteerd wat lokatie betreftquote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef maedel het volgende:
pfff, dat toetsenbord is niet handig hoor
maar wonderer, huizen zijn in the us sowieso niet zo duur toch
en daar wil iedereen wonen [insert vraagteken]quote:Op maandag 18 juni 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben ons nogal gelimiteerd wat lokatie betreftTen oosten van de snelweg en ten zuiden van Loudon Rd (aanvoerweg naar de binnenstad). Dan blijft er weinig over, helaas.
Nou, dat ook weer niet echt. Maar de huizen die er te koop staan/stonden zitten allemaal net een beetje boven ons budget.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:54 schreef maedel het volgende:
[..]
en daar wil iedereen wonen [insert vraagteken]
Maar ieniemieniestukjes zijn OOK stukjes, dus dan kunnen er wel tien uitquote:Op maandag 18 juni 2007 17:58 schreef Qwea het volgende:
iedereen bedankt voor de felicitaties
Ik had taart besteld, maar die valt flink tegen. Er zouden 10 stukken uit moeten kunnen, maar als je geen ieniminie stukjes wilt kunnen er net 8 uit![]()
Domme bakker
boven de rivieren zeker...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:58 schreef Qwea het volgende:
iedereen bedankt voor de felicitaties
Ik had taart besteld, maar die valt flink tegen. Er zouden 10 stukken uit moeten kunnen, maar als je geen ieniminie stukjes wilt kunnen er net 8 uit![]()
Domme bakker
ja zie je, daar heb je het al.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:11 schreef maedel het volgende:
[..]
ja zie je, daar heb je het al.
alleen in het zuiden weten ze hoe groot een stuk gebak eigenlijk moet zijn. en ook dat je een tweede ronde hoort te doen.![]()
of je bestelt een taart met twaalf stukken, waar je er vervolgens 10 uit kunt snijden...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik haal mn taart voortaan wel uit het zuiden
Ja, kan ik ook doen. Wel vet stom, je betaald wel voor 10 stukkenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:14 schreef maedel het volgende:
[..]
of je bestelt een taart met twaalf stukken, waar je er vervolgens 10 uit kunt snijden...
ja, maar het is natuurlijk maar net wat jij een acceptabele portie vindt. dat kan wat anders zijn dan wat gangbaar is natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook doen. Wel vet stom, je betaald wel voor 10 stukken![]()
Nou, stukjes van 5 bij 7 vind ik persoonlijk geen normaal stukkie gebakquote:Op maandag 18 juni 2007 18:17 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, maar het is natuurlijk maar net wat jij een acceptabele portie vindt. dat kan wat anders zijn dan wat gangbaar is natuurlijk
dat ligt er maar net aan wat voor gebak het is...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, stukjes van 5 bij 7 vind ik persoonlijk geen normaal stukkie gebak
Slagroomquote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef maedel het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wat voor gebak het is...
Wehehee.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
SlagroomMaar ik moet wel eerlijk zeggen, ik doe nu een poging een stukje weg te werken, deze stukjes zijn best groot
ik = misselijk
kijk, blijkt die bakker helemaal niet zo dom te zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
SlagroomMaar ik moet wel eerlijk zeggen, ik doe nu een poging een stukje weg te werken, deze stukjes zijn best groot
ik = misselijk
jaquote:Op maandag 18 juni 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wehehee.
Het oog was groter dan de maag?
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef maedel het volgende:
[..]
kijk, blijkt die bakker helemaal niet zo dom te zijn![]()
In ons nieuwe huis verplaatsen we de badkamer ook naar een andere kamer, gaat perfect qua leidingwerkquote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral als je in een bestaand huis een nieuwe badkamer maakt. Dan moet ergens die stamleiding in.
Maar als je nieuwbouw doet kun je het doen zoals je wilt.
Wauw, je hebt zelfs aan het netjes opgevouwen overhemd gedacht!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/floorplanner/first.png
http://www.xs4all.nl/~shyvven/floorplanner/second.png
Zoiets dus
Dat was ingebouwdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wauw, je hebt zelfs aan het netjes opgevouwen overhemd gedacht!![]()
Dat moet je natuurlijk nooit zeggen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was ingebouwdDe mijne zijn nooit opgevouwen.
Ik heb de heeeeele middag plattegronden zitten bekijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk nooit zeggen!![]()
Ik vond het wel leuk, leuk huis ook!
Ik wil graag een grote(re) tuin, liefst met beneden ook een bad- en slaapkamer.
Of een bungalow.
Ik kon niet slapen.
Ik heb af e toe van die periodes dat ik niet kan slapen, soms maanden achter elkaar, soms een paar weken, en soms een paar dagen, nu heb ik het alweer een weekje, heeft niet met piekeren ofzo te maken, het gaat gewoon niet('smiddags dan weer wel, maar ja, dan heb ik geen tijd)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de heeeeele middag plattegronden zitten bekijken
Waarom kan je niet slapen?
ben ik nog op tijd?quote:
succesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef Faithz het volgende:
Jaa, over 10min komen de eerste.
Nou prijs ik het beroepsmatig gezien zelf aan, maar is dat leuk?quote:
We zijn er een paar jaar geleden geweest. Jaren daarna waren we op vakantie en zijn we niet geweest. Maar toen was het heel leuk. Afgezien van het feit dat de stad afgeladen vol zit, kun je met een drankje echt genieten van geweldige muziek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou prijs ik het beroepsmatig gezien zelf aan, maar is dat leuk?
ik heb niet gemerkt dat het in de afgelopen 15 jaar bij mij overgegaan is, dus berg je maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb straks sollicitatiegesprek bij de AH, en mên, waarom kan ik niet eens gewoon niet zenuwachtig zijn!?
Hoe laat is het daar aan de overkant dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Het gaat geloof ik een trend worden, laat in slaap vallen en vroeg opstaan
volgens Wonderer was Danny er blijkbaar niet blij mee en is haar inbox buiten werking gezetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Is de PM service al weer helemaal afgeschaft?
Nu half negen. Meestal sta ik pas rond tien uur op.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar aan de overkant dan?
Stomme Danny.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens Wonderer was Danny er blijkbaar niet blij mee en is haar inbox buiten werking gezet
Nee, ben hard bezig (nou ja, op dit moment ben ik de "droomplattegrond" aan het natekenen in floorplanner zodat ik het kan inrichtenquote:
pff uitslaperquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu half negen. Meestal sta ik pas rond tien uur op.
Nee..quote:
Ik heb veel slaap nodigquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee..En het nieuwe verhaal zet ik ook niet online. En ik denk eigenlijk dat ik alles ga weghalen en alleen een wat langere samenvatting neer ga zetten ook.
Je hebt het manuscript toch? Ga langs de copyshop of zoquote:
Ja maar, daarna dan? Hoe gaat het nu? etc etcquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt het manuscript toch? Ga langs de copyshop of zo
(blij dat je het zo leuk vond).
Ik moet vanavond bloemkool van Sonjaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga zo quiche maken! Met gehakt en prei, lekker!
En ik ga een beetje opruimen hier beneden, heb ik nog geen kans voor gehad(of tijd)
Dat komt allemaal nog wel. Ik heb plannen voor in totaal drie boeken, dus...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja maar, daarna dan? Hoe gaat het nu? etc etc
Ik wil het boek gewoon hebben.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Bloemkool vind ik niet lekker.
Kijk, now you're talking!quote:
ik moest bij Loving Annabelle al janken bij de trailer, dus dat belooft watquote:
Mietje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef maedel het volgende:
[..]
ik moest bij Loving Annabelle al janken bij de trailer, dus dat belooft wat![]()
Nou, dat valt wel mee hoorquote:
Heb gister ook wat info gevraagd over het land en over kelders storten enzo. Hopelijk bellen ze me vandaag al ..quote:
Ja maar de horoscoop staat ook in de Telegraaf,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef Faithz het volgende:
Nee, in dr boek
feli Qweaquote:
*knuffel*quote:
en je begrijpt me meteen... die was speciaal voor wonderer en andere B&A-liefhebbersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
HALLOOO EFFE LACHE!
Nou was dat weer nodig om Wonderer te laten schrikken van die foto ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
HALLOOO EFFE LACHE!
ja het is dat je jezelf netjes voorstelt, anders had ik moeten vragen wie die vreemde dame in het topic was, en wat ze hier komt doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
stroekske...:*
ik was bang dat jullie me inmiddels vergeten zouden zijn
Ik kan me vergissen... Zo lang ben ik nou toch ook niet weggeweest... voor zover ik weet was het niet wonderer die schrik had van clowns hoor...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou was dat weer nodig om Wonderer te laten schrikken van die foto ?![]()
Nou volgens mij is Wonderer alles behalve een B liefhebberquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en je begrijpt me meteen... die was speciaal voor wonderer en andere B&A-liefhebbers
wel als daar ene heer B van Toor op afgebeeld staatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen... Zo lang ben ik nou toch ook niet weggeweest... voor zover ik weet was het niet wonderer die schrik had van clowns hoor...
[eigenwijs-modus] Je vergist je echt hoor. Let maar op [/eigenwijs-modus]quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel als daar ene heer B van Toor op afgebeeld staat![]()
wedje leggen ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[eigenwijs-modus] Je vergist je echt hoor. Let maar op [/eigenwijs-modus]
Zie mijn signature.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en je begrijpt me meteen... die was speciaal voor wonderer en andere B&A-liefhebbers
Prima. Jij mag kiezen waarvoorquote:
Ja. man.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
post toch gewoon die latinas compadre
ik wist wel dat jij het was... stroek is helemaal in de warquote:
Wil dit nu zeggen dat ik BIER gewonnen heb? Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay het eerste biertje op de volgende meet![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt allemaal nog wel. Ik heb plannen voor in totaal drie boeken, dus...
En misschien daarna nog wat losse verhalen of zo, maar de reden daarvoor staat allemaal op de site dus dat kun je zelf ook lezen
ieieeew, ze bewogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Voor Maedel: Jiskefet Cliniclowns
volgens mij wachten we nog steeds op de terugkeer van de persoon die hierin een oplossing kan biedenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil dit nu zeggen dat ik BIER gewonnen heb? Ik lust geen bier
Hoe lang kun je daarover doen... vraag me af wat voor bammetjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wachten we nog steeds op de terugkeer van de persoon die hierin een oplossing kan bieden
maar die is toch de bammetjes richting hubbie brengen?
heb je liever een breezer dan ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil dit nu zeggen dat ik BIER gewonnen heb? Ik lust geen bier
En nog een (vervelende zeur-) clown!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
ieieeew, ze bewogen.
of dat leken ze te gaan doen
*snel wegklikt*
wat dacht je van een wijntje?quote:
alweeeeer?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:00 schreef maedel het volgende:
zo, dan ga ik nu popcorn maken, en dan schuiven we onze nieuwe lesbi-film in de dvd-speler
Maedel en Mrs. Maedel gaan eens vroeg naar bed![]()
met dit weer? doe maar een roseetjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wit, rood of rose
ik heb net de bestellijst weer binnen gekregen voor de komende winter![]()
wij hebben het leuk samenquote:
ik gun het je van harte hoor...quote:
en anders hadden we het nog leukquote:
hup dan, ga leker van elkaar genietenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef maedel het volgende:
[..]
en anders hadden we het nog leuk
Maar, fijn om te horen![]()
ik wilde heel technisch met plaatje en zo maar helaasquote:
veel (kijk) plezierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:20 schreef maedel het volgende:
mijn popcorn is echt geweldig gelukt, en daarom nog veel lekkerder!
Tijd voor de film
Houdoe
Bassie is een kutclownquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[eigenwijs-modus] Je vergist je echt hoor. Let maar op [/eigenwijs-modus]
Sorry, ik had je niet verwacht dus ik was andere dingen aan het doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe lang kun je daarover doen... vraag me af wat voor bammetjes
En hoe kunnen we het tij keren?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Getverkut. Ik voel me weer eens klote.
't is ook een benauwde dag geweest vandaag. Geen goede dag. Zelf zag ik nog voor m'n neus 'n verkeersongeval gebeuren (gelukkig was er niks aan de hand). Maar het is echt zo'n typische dag voor zulks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat zaken niet gaan zoals ik wil, en ik hélemaal genoeg heb van mijzelf, van mijn onzekerheid, mijn laksheid en mijn fucking ontevredenheid over mezelf.!
Ik heb het écht gehad. Vannacht weer geen oog dichtgedaan, bij de AH afgewezenomdat ze iemand voor na de vakantie zochten, bij mijn oma de vraag of ik niet al een vriendin heb en ik die gewoon niet eerlijk kan zijn tegen mensen daarover. Alsof ik me schaam voor mezelf. Beter nog, ik schaam me voor mezelf. Ik zou zo enorm willen dat ik geen homo was.!! Was ik maar normaal. Viel ik maar niet op. Ging het allemaal maar makkelijk.
![]()
!
Dat zal nooit gebeuren. Ik geloof er niet meer in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt best wel heavy, ja. Kut voor je.
En je moet niet wensen dat je geen homo was, je moet wensen dat mensen daar normaal over kunnen doen zodat je wel gewoon antwoord kan geven.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik weet ook niet goed wat je moet doen of zeggen, behalve dan wat ik al gezegd heb: gewoon verstand op nul en gaan. Kom ervoor uit, bij voorkeur op een familiefeest of zo waar je iedereen meteen tegelijk kan aanspreken. Zo voorkom je het "heb je het al gehoord" idee. En vertel er meteen bij dat dat niet betekent dat [vul vooroordeel in] en dat je hoopt dat ze niet anders tegen je aankijken omdat jij niet veranderd bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren. Ik geloof er niet meer in.
Sorry, maar vertrouwen is des duivels oorkussen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt even al het vertrouwen in mezelf en de wereld kwijt.
Draai maar dat liedje wat ik gepost heb; wordt je blij vanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn er veel liedjes die bij mijn huidige gevoel passen.
Sowieso is het beter om te stoppen met willen dat je hetero was. Homo zijn is weinig mis mee en als je hetero was je waarschijnlijk ook een heel andere persoon geworden, dus niet jezelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat zaken niet gaan zoals ik wil, en ik hélemaal genoeg heb van mijzelf, van mijn onzekerheid, mijn laksheid en mijn fucking ontevredenheid over mezelf.!
Ik heb het écht gehad. Vannacht weer geen oog dichtgedaan, bij de AH afgewezenomdat ze iemand voor na de vakantie zochten, bij mijn oma de vraag of ik niet al een vriendin heb en ik die gewoon niet eerlijk kan zijn tegen mensen daarover. Alsof ik me schaam voor mezelf. Beter nog, ik schaam me voor mezelf. Ik zou zo enorm willen dat ik geen homo was.!! Was ik maar normaal. Viel ik maar niet op. Ging het allemaal maar makkelijk.
![]()
!
En dat natuurlijk, een probleem bij de oorzaak aanpakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt best wel heavy, ja. Kut voor je.
En je moet niet wensen dat je geen homo was, je moet wensen dat mensen daar normaal over kunnen doen zodat je wel gewoon antwoord kan geven.
Die heb ik liggen nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
Ok, de film Love Sick vonden wij (mrs. Maedel en ik) geen aanrader verder.
Geen tranentrekker, meer iets in het genre "filmhuisfilm" maar wij snapten er niet zo veel van, en er was geen opbouw.
Dus....
Van de week komt Loving Annabelle binnen, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Picciequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij krijgen misschien een poes bij, een heel mooie exotic.
We waren helemaal niet op zoek ofzo, maar ik kijk af en toe voor de gein eventjes of er nog exotics te koop zijn. Soms staan er redelijk mooie tussen, maar nooit dat ik zeg : Wauw!
Nu dus wel, ik was aan het kijken en zie ik ineens een geweldig mooie poes te koop staan.
Ze blijkt een halfzusje van onze kater te zijn.
Ik ben al helemaal verliefd en misschien kunnen we binnenkort gaan kijken of ze in het echt ook zo mooi en lief is als ze eruit ziet, dan zouden we haar na de vakantie misschien op kunnen gaan halen.![]()
zo da's wel een pak van jullie hart denk ik ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:37 schreef Faithz het volgende:
Oh btw: Lek zat bij de burendakdekker heeft het dichtgekit
Dat is erg weinig!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen. Ik heb welgeteld 3 uur weten te slapen, volgens mij.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Het is nog helemaal niet zeker, exotics zijn best duur, en ik weet niet of mijn vriend het bedrag dat zij ervoor vraagt wil geven.
Dit is haar, alleen is ze nu wel volwassen (1 jaar)
[afbeelding]
eerste keer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks rijles. Totaal geen zin in.
Dommel? Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Das goed nieuws!
Heb je nog iets gehoord van die kijkers?
Hier is vlakbij zo'n leuk huisje te koop, maar het is zooo klein.
Helemaal oude stijl en het ligt met de tuin aan de dommel, redelijke tuin.
Maar het is zo klein!
o, en ze vragen er vier ton voor! O, en het is erg klein.
(of had ik dat al gezegd?)
Zeker weten!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo da's wel een pak van jullie hart denk ik ?
Ja duh, wijk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef JamesBrownie het volgende:
In Eindhoven, vlak bij het centrum.
Dat huisje is nog dichter bij het centrum.
Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, we wonen echt dicht bij elkaar!
Ik ga nu kindjes halen en heb nog niet gepoetst, ben boos op mezelf!
![]()
En de trap?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:05 schreef Faithz het volgende:
Ik wil jullie alvast verblijden met de plannen die over een paar maanden gerealiseerd moeten zijn:
[afbeelding]
Ik denk dat ik het niet helemaal goed heb getekend want in totaal moet het zo'n 70/75m2 zijn.
Denk er de vensterbanken maar ff bijEn de muren ook. In de kamer, bij de zwarte bank, appeltjesgroen, de rest vrij licht en neutraal. Keuken ook groen denk ik.
Zwarte tegelvloer over de hele verdieping, doorlopend, zonder drempels.
In dat kamertje van 7m2 moet dat ding links een aquarium voorstellen. 2 koelkasten in de keuken moeten de Amerikaanse koelkast voorstellen.
Over anderhalve week krijgen we de sleutel
Ja, wrijf het er maar in!quote:
De trap is dat vakkending, daar rechts. Het is een open trapquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En de trap?
Leuk hoor, ik zou ook best willen verhuizen, het huis hoeft niet groter, maar meer bergruimte zou wel fijn zijn, en een wat grotere tuin ook.
waar heb je dan doorheen gebladerd?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die heb ik liggen nubeetje doorheen gebladerd.. ben nog niet enthousiast. Vind die leerlinge maar mwa mwa. We shall see
Mogge![]()
Okee, ik dacht een kast!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
De trap is dat vakkending, daar rechts. Het is een open trap
Uuh geleend van iemand die ik niet kenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef maedel het volgende:
[..]
waar heb je dan doorheen gebladerd?
Ik hoop niet dat die ook tegevalt verdorie.
Waar heb je 'm gehaald?
Hier tegenoverquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Okee, ik dacht een kast!
Ben niet zo goed in trappen kennelijk.
Waar ga je ergens wonen?
Dat zal ook wel moeten, anders kun je niet bij de slaapkamers komen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef Faithz het volgende:
Boven:
[afbeelding]
Hele verdieping laminaat. We hebben hier 2 kasten. 1 kleintje en een inloopkast. Verder een aparte wasruimte wat ik wel fijn vind.
Denk de muur bij de trap ff weg. Die beuken we eruit
O, dan ga ik binnenkort door de buurt rijden om te kijken wie aan het schilderen is en dan roep ik heel hard: FAITHZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik kan je ook wel een foto bezorgen hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O, dan ga ik binnenkort door de buurt rijden om te kijken wie aan het schilderen is en dan roep ik heel hard: FAITHZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan rijd ik gauw weg![]()
Da's niet zo spannend!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel een foto bezorgen hoor
Denk ik een uitnodiging te krijgen, wordt er een hond op me afgestuurd, ook lekker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:29 schreef Faithz het volgende:
Mwahaha kom dan meteen op de koffie
Stuur ik wel de hond op je af
Een washok is wel heel fijn, hebben wij ook, geen rondslingerende was enzo!quote:We hebben nu een eenzelfde huis, alleen dan zonder de extra kamer van 7m2, waar we nu ook de badkamer in laten plaatsen.
Hij is heel liefquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:33 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Denk ik een uitnodiging te krijgen, wordt er een hond op me afgestuurd, ook lekker.![]()
Dream onquote:Een washok is wel heel fijn, hebben wij ook, geen rondslingerende was enzo!
Hemels. Dat is wel ideaal. Zo'n grote vriezer is ook super handig. Hadden mijn opa en oma vroeger ook. Ijsjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
ons washok is ook ites groter, er staan een droger, wasmachine, grote diepvriezer en dan nog twee grote wasmanden en dan is er nog plaats om op de grond te gaan liggen mocht je daar zin in hebben(uitgestrekt wordt wat lastiger, met je benen een beetje omhoog)
Wij hebben meestal in het vakje boven de koelkast ijsjes en boven de rest wat in de vriezer moet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hemels. Dat is wel ideaal. Zo'n grote vriezer is ook super handig. Hadden mijn opa en oma vroeger ook. Ijsjes
quote:
Ja, alleen had ik het ook goed gevonden als ik het nooit in de praktijk had ondervonden.quote:
Ja, niet in zijn eentje hoor, met mij en de kindjes, maar dan is het nog teveel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef Faithz het volgende:
7!
Die wilde elke dag een heel brood opeten of wat
Oh ja, meneer weet wel wat ie lekker vind en wat ie moet doen om het zichzelf naar de zin te makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan kriebelen op zijn buik zeker!
Dat vond ons hondje altijd zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |