ieieeew, ze bewogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Voor Maedel: Jiskefet Cliniclowns
volgens mij wachten we nog steeds op de terugkeer van de persoon die hierin een oplossing kan biedenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil dit nu zeggen dat ik BIER gewonnen heb? Ik lust geen bier
Hoe lang kun je daarover doen... vraag me af wat voor bammetjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wachten we nog steeds op de terugkeer van de persoon die hierin een oplossing kan bieden
maar die is toch de bammetjes richting hubbie brengen?
heb je liever een breezer dan ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil dit nu zeggen dat ik BIER gewonnen heb? Ik lust geen bier
En nog een (vervelende zeur-) clown!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
ieieeew, ze bewogen.
of dat leken ze te gaan doen
*snel wegklikt*
wat dacht je van een wijntje?quote:
alweeeeer?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:00 schreef maedel het volgende:
zo, dan ga ik nu popcorn maken, en dan schuiven we onze nieuwe lesbi-film in de dvd-speler
Maedel en Mrs. Maedel gaan eens vroeg naar bed![]()
met dit weer? doe maar een roseetjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wit, rood of rose
ik heb net de bestellijst weer binnen gekregen voor de komende winter![]()
wij hebben het leuk samenquote:
ik gun het je van harte hoor...quote:
en anders hadden we het nog leukquote:
hup dan, ga leker van elkaar genietenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef maedel het volgende:
[..]
en anders hadden we het nog leuk
Maar, fijn om te horen![]()
ik wilde heel technisch met plaatje en zo maar helaasquote:
veel (kijk) plezierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:20 schreef maedel het volgende:
mijn popcorn is echt geweldig gelukt, en daarom nog veel lekkerder!
Tijd voor de film
Houdoe
Bassie is een kutclownquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[eigenwijs-modus] Je vergist je echt hoor. Let maar op [/eigenwijs-modus]
Sorry, ik had je niet verwacht dus ik was andere dingen aan het doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe lang kun je daarover doen... vraag me af wat voor bammetjes
En hoe kunnen we het tij keren?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Getverkut. Ik voel me weer eens klote.
't is ook een benauwde dag geweest vandaag. Geen goede dag. Zelf zag ik nog voor m'n neus 'n verkeersongeval gebeuren (gelukkig was er niks aan de hand). Maar het is echt zo'n typische dag voor zulks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat zaken niet gaan zoals ik wil, en ik hélemaal genoeg heb van mijzelf, van mijn onzekerheid, mijn laksheid en mijn fucking ontevredenheid over mezelf.!
Ik heb het écht gehad. Vannacht weer geen oog dichtgedaan, bij de AH afgewezenomdat ze iemand voor na de vakantie zochten, bij mijn oma de vraag of ik niet al een vriendin heb en ik die gewoon niet eerlijk kan zijn tegen mensen daarover. Alsof ik me schaam voor mezelf. Beter nog, ik schaam me voor mezelf. Ik zou zo enorm willen dat ik geen homo was.!! Was ik maar normaal. Viel ik maar niet op. Ging het allemaal maar makkelijk.
![]()
!
Dat zal nooit gebeuren. Ik geloof er niet meer in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt best wel heavy, ja. Kut voor je.
En je moet niet wensen dat je geen homo was, je moet wensen dat mensen daar normaal over kunnen doen zodat je wel gewoon antwoord kan geven.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik weet ook niet goed wat je moet doen of zeggen, behalve dan wat ik al gezegd heb: gewoon verstand op nul en gaan. Kom ervoor uit, bij voorkeur op een familiefeest of zo waar je iedereen meteen tegelijk kan aanspreken. Zo voorkom je het "heb je het al gehoord" idee. En vertel er meteen bij dat dat niet betekent dat [vul vooroordeel in] en dat je hoopt dat ze niet anders tegen je aankijken omdat jij niet veranderd bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren. Ik geloof er niet meer in.
Sorry, maar vertrouwen is des duivels oorkussen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt even al het vertrouwen in mezelf en de wereld kwijt.
Draai maar dat liedje wat ik gepost heb; wordt je blij vanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn er veel liedjes die bij mijn huidige gevoel passen.
Sowieso is het beter om te stoppen met willen dat je hetero was. Homo zijn is weinig mis mee en als je hetero was je waarschijnlijk ook een heel andere persoon geworden, dus niet jezelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat zaken niet gaan zoals ik wil, en ik hélemaal genoeg heb van mijzelf, van mijn onzekerheid, mijn laksheid en mijn fucking ontevredenheid over mezelf.!
Ik heb het écht gehad. Vannacht weer geen oog dichtgedaan, bij de AH afgewezenomdat ze iemand voor na de vakantie zochten, bij mijn oma de vraag of ik niet al een vriendin heb en ik die gewoon niet eerlijk kan zijn tegen mensen daarover. Alsof ik me schaam voor mezelf. Beter nog, ik schaam me voor mezelf. Ik zou zo enorm willen dat ik geen homo was.!! Was ik maar normaal. Viel ik maar niet op. Ging het allemaal maar makkelijk.
![]()
!
En dat natuurlijk, een probleem bij de oorzaak aanpakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt best wel heavy, ja. Kut voor je.
En je moet niet wensen dat je geen homo was, je moet wensen dat mensen daar normaal over kunnen doen zodat je wel gewoon antwoord kan geven.
Die heb ik liggen nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
Ok, de film Love Sick vonden wij (mrs. Maedel en ik) geen aanrader verder.
Geen tranentrekker, meer iets in het genre "filmhuisfilm" maar wij snapten er niet zo veel van, en er was geen opbouw.
Dus....
Van de week komt Loving Annabelle binnen, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Picciequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij krijgen misschien een poes bij, een heel mooie exotic.
We waren helemaal niet op zoek ofzo, maar ik kijk af en toe voor de gein eventjes of er nog exotics te koop zijn. Soms staan er redelijk mooie tussen, maar nooit dat ik zeg : Wauw!
Nu dus wel, ik was aan het kijken en zie ik ineens een geweldig mooie poes te koop staan.
Ze blijkt een halfzusje van onze kater te zijn.
Ik ben al helemaal verliefd en misschien kunnen we binnenkort gaan kijken of ze in het echt ook zo mooi en lief is als ze eruit ziet, dan zouden we haar na de vakantie misschien op kunnen gaan halen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |