Ik moet vanavond bloemkool van Sonjaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga zo quiche maken! Met gehakt en prei, lekker!
En ik ga een beetje opruimen hier beneden, heb ik nog geen kans voor gehad(of tijd)
Dat komt allemaal nog wel. Ik heb plannen voor in totaal drie boeken, dus...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja maar, daarna dan? Hoe gaat het nu? etc etc
Ik wil het boek gewoon hebben.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Bloemkool vind ik niet lekker.
Kijk, now you're talking!quote:
ik moest bij Loving Annabelle al janken bij de trailer, dus dat belooft watquote:
Mietje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef maedel het volgende:
[..]
ik moest bij Loving Annabelle al janken bij de trailer, dus dat belooft wat![]()
Nou, dat valt wel mee hoorquote:
Heb gister ook wat info gevraagd over het land en over kelders storten enzo. Hopelijk bellen ze me vandaag al ..quote:
Ja maar de horoscoop staat ook in de Telegraaf,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef Faithz het volgende:
Nee, in dr boek
feli Qweaquote:
*knuffel*quote:
en je begrijpt me meteen... die was speciaal voor wonderer en andere B&A-liefhebbersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
HALLOOO EFFE LACHE!
Nou was dat weer nodig om Wonderer te laten schrikken van die foto ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
HALLOOO EFFE LACHE!
ja het is dat je jezelf netjes voorstelt, anders had ik moeten vragen wie die vreemde dame in het topic was, en wat ze hier komt doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
stroekske...:*
ik was bang dat jullie me inmiddels vergeten zouden zijn
Ik kan me vergissen... Zo lang ben ik nou toch ook niet weggeweest... voor zover ik weet was het niet wonderer die schrik had van clowns hoor...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou was dat weer nodig om Wonderer te laten schrikken van die foto ?![]()
Nou volgens mij is Wonderer alles behalve een B liefhebberquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en je begrijpt me meteen... die was speciaal voor wonderer en andere B&A-liefhebbers
wel als daar ene heer B van Toor op afgebeeld staatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen... Zo lang ben ik nou toch ook niet weggeweest... voor zover ik weet was het niet wonderer die schrik had van clowns hoor...
[eigenwijs-modus] Je vergist je echt hoor. Let maar op [/eigenwijs-modus]quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel als daar ene heer B van Toor op afgebeeld staat![]()
wedje leggen ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[eigenwijs-modus] Je vergist je echt hoor. Let maar op [/eigenwijs-modus]
Zie mijn signature.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en je begrijpt me meteen... die was speciaal voor wonderer en andere B&A-liefhebbers
Prima. Jij mag kiezen waarvoorquote:
Ja. man.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
post toch gewoon die latinas compadre
ik wist wel dat jij het was... stroek is helemaal in de warquote:
Wil dit nu zeggen dat ik BIER gewonnen heb? Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay het eerste biertje op de volgende meet![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt allemaal nog wel. Ik heb plannen voor in totaal drie boeken, dus...
En misschien daarna nog wat losse verhalen of zo, maar de reden daarvoor staat allemaal op de site dus dat kun je zelf ook lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |