Dat moet je natuurlijk nooit zeggen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was ingebouwdDe mijne zijn nooit opgevouwen.
Ik heb de heeeeele middag plattegronden zitten bekijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk nooit zeggen!![]()
Ik vond het wel leuk, leuk huis ook!
Ik wil graag een grote(re) tuin, liefst met beneden ook een bad- en slaapkamer.
Of een bungalow.
Ik kon niet slapen.
Ik heb af e toe van die periodes dat ik niet kan slapen, soms maanden achter elkaar, soms een paar weken, en soms een paar dagen, nu heb ik het alweer een weekje, heeft niet met piekeren ofzo te maken, het gaat gewoon niet('smiddags dan weer wel, maar ja, dan heb ik geen tijd)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de heeeeele middag plattegronden zitten bekijken
Waarom kan je niet slapen?
ben ik nog op tijd?quote:
succesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef Faithz het volgende:
Jaa, over 10min komen de eerste.
Nou prijs ik het beroepsmatig gezien zelf aan, maar is dat leuk?quote:
We zijn er een paar jaar geleden geweest. Jaren daarna waren we op vakantie en zijn we niet geweest. Maar toen was het heel leuk. Afgezien van het feit dat de stad afgeladen vol zit, kun je met een drankje echt genieten van geweldige muziek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou prijs ik het beroepsmatig gezien zelf aan, maar is dat leuk?
ik heb niet gemerkt dat het in de afgelopen 15 jaar bij mij overgegaan is, dus berg je maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb straks sollicitatiegesprek bij de AH, en mên, waarom kan ik niet eens gewoon niet zenuwachtig zijn!?
Hoe laat is het daar aan de overkant dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Het gaat geloof ik een trend worden, laat in slaap vallen en vroeg opstaan
volgens Wonderer was Danny er blijkbaar niet blij mee en is haar inbox buiten werking gezetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Is de PM service al weer helemaal afgeschaft?
Nu half negen. Meestal sta ik pas rond tien uur op.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar aan de overkant dan?
Stomme Danny.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens Wonderer was Danny er blijkbaar niet blij mee en is haar inbox buiten werking gezet
Nee, ben hard bezig (nou ja, op dit moment ben ik de "droomplattegrond" aan het natekenen in floorplanner zodat ik het kan inrichtenquote:
pff uitslaperquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu half negen. Meestal sta ik pas rond tien uur op.
Nee..quote:
Ik heb veel slaap nodigquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee..En het nieuwe verhaal zet ik ook niet online. En ik denk eigenlijk dat ik alles ga weghalen en alleen een wat langere samenvatting neer ga zetten ook.
Je hebt het manuscript toch? Ga langs de copyshop of zoquote:
Ja maar, daarna dan? Hoe gaat het nu? etc etcquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt het manuscript toch? Ga langs de copyshop of zo
(blij dat je het zo leuk vond).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |