Ja, daar sta ik dan toch effe van te kijken hoor...quote:
Goed zo!quote:
2 badkamers?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/floorplanner/first.png
http://www.xs4all.nl/~shyvven/floorplanner/second.png
Zoiets dus
Dat is hier normaal. Anders is de resale-waarde nihil. De master bedroom moet bijna wel een eigen badkamer hebben, en dan voor de andere kamers nog eentje natuurlijk. Er zijn huizen genoeg met evenveel badkamers als slaapkamers, plus een gasten-badkamer. Inloop- of ingebouwde kasten zijn ook vrij standaard.quote:
De grond came with the house zeg maar...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef Faithz het volgende:
Als je zoveel tuin kan kopen kan er ook wel een schutting af
Volgens mij is dat vooral als je in een bestaand huis een nieuwe badkamer maakt. Dan moet ergens die stamleiding in.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat wat ik heb gemaakt niet realistisch is, meestal zitten natte gebieden (keuken, wc, badkamer(s) recht boven elkaar vanwege de afvoeren enzo. Nu dus niet
Nou ja, we zien wel. Op dit moment is de grond die we op het oog hebben nog te duur (maar het staat al best lang te koop dus misschien kunnen we er iets vanaf snoepen. Alleen moeten we goed uitzoeken hoeveel het bouwen gaat kosten. Want je hebt wel een huis voor $80k, je moet de grond ook nog bouwrijp maken, riolering laten leggen, fundament storten (met basementquote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral als je in een bestaand huis een nieuwe badkamer maakt. Dan moet ergens die stamleiding in.
Maar als je nieuwbouw doet kun je het doen zoals je wilt.
Ja, daarom. En er staat een stuk grond te koop op zeg maar de perfecte plek (vraag me af waarom het nog neit verkocht is eigenlijk... nou ja er lopen electriciteitsdraden (powerlines, bovengronds) overheen, misschien is dat het. Maakt mij eigenlijk geen fuck uit, maar Brad twijfelt nog).quote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef maedel het volgende:
voor 80k een huis gezet...
wow, da's de moeite om over na te denken
ja hier zou je dan beginnen om naar de gemeente te stappen om te zien of er iets van een bestemmingsplan op die kavel zitquote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daarom. En er staat een stuk grond te koop op zeg maar de perfecte plek (vraag me af waarom het nog neit verkocht is eigenlijk... nou ja er lopen electriciteitsdraden (powerlines, bovengronds) overheen, misschien is dat het. Maakt mij eigenlijk geen fuck uit, maar Brad twijfelt nog).
Maar de ene site zei dat het bouwrijp maken 75k kostte en de ander 35k. Beetje frustrerend. Ik weet ook niet goed waar we moeten beginnen: gratis een offerte laten maken op basis van een custom plan, of informeren wat de restricties zijn op de grond, of...
Ik wil gewoon een huis, dammit, en het liefst DAAR ook nog
Ja, precies weet ik het ook niet. We zouden misschien zelfs het land kunnen kopen en er tijdelijk een stacaravan op kunnen zetten tot Brad genoeg verdient voor het huis. Ik bedoel, als we nu kopen, zal het niet precies worden wat we willen. Maar we kunnen niet en het land kopen, en de huur blijven betalenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hier zou je dan beginnen om naar de gemeente te stappen om te zien of er iets van een bestemmingsplan op die kavel zit
maar dat zal daar bij jullie wel weer anders gaan
Yeah. Ze willen er nu 110k voor hebben (1400 m2), we kunnen op dit moment, met ruwe schattingen, hooguit 90k voor neerleggen (en dan 85k voor het huis en 35k voor het fundament en shit).quote:Op maandag 18 juni 2007 17:31 schreef maedel het volgende:
eerst checken wat de bestemming en restricties zijn van de grond lijkt mij.
wat ligt er, en wat ligt er niet.
naar aanleiding daarvan bieden lijkt me.![]()
ik heb even geen leestekens en alles wat onder de shifttoets zit, ik wil best hoofdletters gebruiken maar dat gaat even niet dus...
We hebben ons nogal gelimiteerd wat lokatie betreftquote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef maedel het volgende:
pfff, dat toetsenbord is niet handig hoor
maar wonderer, huizen zijn in the us sowieso niet zo duur toch
en daar wil iedereen wonen [insert vraagteken]quote:Op maandag 18 juni 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben ons nogal gelimiteerd wat lokatie betreftTen oosten van de snelweg en ten zuiden van Loudon Rd (aanvoerweg naar de binnenstad). Dan blijft er weinig over, helaas.
Nou, dat ook weer niet echt. Maar de huizen die er te koop staan/stonden zitten allemaal net een beetje boven ons budget.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:54 schreef maedel het volgende:
[..]
en daar wil iedereen wonen [insert vraagteken]
Maar ieniemieniestukjes zijn OOK stukjes, dus dan kunnen er wel tien uitquote:Op maandag 18 juni 2007 17:58 schreef Qwea het volgende:
iedereen bedankt voor de felicitaties
Ik had taart besteld, maar die valt flink tegen. Er zouden 10 stukken uit moeten kunnen, maar als je geen ieniminie stukjes wilt kunnen er net 8 uit![]()
Domme bakker
boven de rivieren zeker...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:58 schreef Qwea het volgende:
iedereen bedankt voor de felicitaties
Ik had taart besteld, maar die valt flink tegen. Er zouden 10 stukken uit moeten kunnen, maar als je geen ieniminie stukjes wilt kunnen er net 8 uit![]()
Domme bakker
ja zie je, daar heb je het al.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:11 schreef maedel het volgende:
[..]
ja zie je, daar heb je het al.
alleen in het zuiden weten ze hoe groot een stuk gebak eigenlijk moet zijn. en ook dat je een tweede ronde hoort te doen.![]()
of je bestelt een taart met twaalf stukken, waar je er vervolgens 10 uit kunt snijden...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik haal mn taart voortaan wel uit het zuiden
Ja, kan ik ook doen. Wel vet stom, je betaald wel voor 10 stukkenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:14 schreef maedel het volgende:
[..]
of je bestelt een taart met twaalf stukken, waar je er vervolgens 10 uit kunt snijden...
ja, maar het is natuurlijk maar net wat jij een acceptabele portie vindt. dat kan wat anders zijn dan wat gangbaar is natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook doen. Wel vet stom, je betaald wel voor 10 stukken![]()
Nou, stukjes van 5 bij 7 vind ik persoonlijk geen normaal stukkie gebakquote:Op maandag 18 juni 2007 18:17 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, maar het is natuurlijk maar net wat jij een acceptabele portie vindt. dat kan wat anders zijn dan wat gangbaar is natuurlijk
dat ligt er maar net aan wat voor gebak het is...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, stukjes van 5 bij 7 vind ik persoonlijk geen normaal stukkie gebak
Slagroomquote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef maedel het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wat voor gebak het is...
Wehehee.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
SlagroomMaar ik moet wel eerlijk zeggen, ik doe nu een poging een stukje weg te werken, deze stukjes zijn best groot
ik = misselijk
kijk, blijkt die bakker helemaal niet zo dom te zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
SlagroomMaar ik moet wel eerlijk zeggen, ik doe nu een poging een stukje weg te werken, deze stukjes zijn best groot
ik = misselijk
jaquote:Op maandag 18 juni 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wehehee.
Het oog was groter dan de maag?
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef maedel het volgende:
[..]
kijk, blijkt die bakker helemaal niet zo dom te zijn![]()
In ons nieuwe huis verplaatsen we de badkamer ook naar een andere kamer, gaat perfect qua leidingwerkquote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral als je in een bestaand huis een nieuwe badkamer maakt. Dan moet ergens die stamleiding in.
Maar als je nieuwbouw doet kun je het doen zoals je wilt.
Wauw, je hebt zelfs aan het netjes opgevouwen overhemd gedacht!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/floorplanner/first.png
http://www.xs4all.nl/~shyvven/floorplanner/second.png
Zoiets dus
Dat was ingebouwdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wauw, je hebt zelfs aan het netjes opgevouwen overhemd gedacht!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |