zo da's wel een pak van jullie hart denk ik ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:37 schreef Faithz het volgende:
Oh btw: Lek zat bij de burendakdekker heeft het dichtgekit
Dat is erg weinig!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen. Ik heb welgeteld 3 uur weten te slapen, volgens mij.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Het is nog helemaal niet zeker, exotics zijn best duur, en ik weet niet of mijn vriend het bedrag dat zij ervoor vraagt wil geven.
Dit is haar, alleen is ze nu wel volwassen (1 jaar)
[afbeelding]
eerste keer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks rijles. Totaal geen zin in.
Dommel? Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Das goed nieuws!
Heb je nog iets gehoord van die kijkers?
Hier is vlakbij zo'n leuk huisje te koop, maar het is zooo klein.
Helemaal oude stijl en het ligt met de tuin aan de dommel, redelijke tuin.
Maar het is zo klein!
o, en ze vragen er vier ton voor! O, en het is erg klein.
(of had ik dat al gezegd?)
Zeker weten!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo da's wel een pak van jullie hart denk ik ?
Ja duh, wijk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef JamesBrownie het volgende:
In Eindhoven, vlak bij het centrum.
Dat huisje is nog dichter bij het centrum.
Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, we wonen echt dicht bij elkaar!
Ik ga nu kindjes halen en heb nog niet gepoetst, ben boos op mezelf!
![]()
En de trap?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:05 schreef Faithz het volgende:
Ik wil jullie alvast verblijden met de plannen die over een paar maanden gerealiseerd moeten zijn:
[afbeelding]
Ik denk dat ik het niet helemaal goed heb getekend want in totaal moet het zo'n 70/75m2 zijn.
Denk er de vensterbanken maar ff bijEn de muren ook. In de kamer, bij de zwarte bank, appeltjesgroen, de rest vrij licht en neutraal. Keuken ook groen denk ik.
Zwarte tegelvloer over de hele verdieping, doorlopend, zonder drempels.
In dat kamertje van 7m2 moet dat ding links een aquarium voorstellen. 2 koelkasten in de keuken moeten de Amerikaanse koelkast voorstellen.
Over anderhalve week krijgen we de sleutel
Ja, wrijf het er maar in!quote:
De trap is dat vakkending, daar rechts. Het is een open trapquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En de trap?
Leuk hoor, ik zou ook best willen verhuizen, het huis hoeft niet groter, maar meer bergruimte zou wel fijn zijn, en een wat grotere tuin ook.
waar heb je dan doorheen gebladerd?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die heb ik liggen nubeetje doorheen gebladerd.. ben nog niet enthousiast. Vind die leerlinge maar mwa mwa. We shall see
Mogge![]()
Okee, ik dacht een kast!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
De trap is dat vakkending, daar rechts. Het is een open trap
Uuh geleend van iemand die ik niet kenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef maedel het volgende:
[..]
waar heb je dan doorheen gebladerd?
Ik hoop niet dat die ook tegevalt verdorie.
Waar heb je 'm gehaald?
Hier tegenoverquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Okee, ik dacht een kast!
Ben niet zo goed in trappen kennelijk.
Waar ga je ergens wonen?
Dat zal ook wel moeten, anders kun je niet bij de slaapkamers komen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef Faithz het volgende:
Boven:
[afbeelding]
Hele verdieping laminaat. We hebben hier 2 kasten. 1 kleintje en een inloopkast. Verder een aparte wasruimte wat ik wel fijn vind.
Denk de muur bij de trap ff weg. Die beuken we eruit
O, dan ga ik binnenkort door de buurt rijden om te kijken wie aan het schilderen is en dan roep ik heel hard: FAITHZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik kan je ook wel een foto bezorgen hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O, dan ga ik binnenkort door de buurt rijden om te kijken wie aan het schilderen is en dan roep ik heel hard: FAITHZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan rijd ik gauw weg![]()
Da's niet zo spannend!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel een foto bezorgen hoor
Denk ik een uitnodiging te krijgen, wordt er een hond op me afgestuurd, ook lekker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:29 schreef Faithz het volgende:
Mwahaha kom dan meteen op de koffie
Stuur ik wel de hond op je af
Een washok is wel heel fijn, hebben wij ook, geen rondslingerende was enzo!quote:We hebben nu een eenzelfde huis, alleen dan zonder de extra kamer van 7m2, waar we nu ook de badkamer in laten plaatsen.
Hij is heel liefquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:33 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Denk ik een uitnodiging te krijgen, wordt er een hond op me afgestuurd, ook lekker.![]()
Dream onquote:Een washok is wel heel fijn, hebben wij ook, geen rondslingerende was enzo!
Hemels. Dat is wel ideaal. Zo'n grote vriezer is ook super handig. Hadden mijn opa en oma vroeger ook. Ijsjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
ons washok is ook ites groter, er staan een droger, wasmachine, grote diepvriezer en dan nog twee grote wasmanden en dan is er nog plaats om op de grond te gaan liggen mocht je daar zin in hebben(uitgestrekt wordt wat lastiger, met je benen een beetje omhoog)
Wij hebben meestal in het vakje boven de koelkast ijsjes en boven de rest wat in de vriezer moet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hemels. Dat is wel ideaal. Zo'n grote vriezer is ook super handig. Hadden mijn opa en oma vroeger ook. Ijsjes
quote:
Ja, alleen had ik het ook goed gevonden als ik het nooit in de praktijk had ondervonden.quote:
Ja, niet in zijn eentje hoor, met mij en de kindjes, maar dan is het nog teveel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef Faithz het volgende:
7!
Die wilde elke dag een heel brood opeten of wat
Oh ja, meneer weet wel wat ie lekker vind en wat ie moet doen om het zichzelf naar de zin te makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan kriebelen op zijn buik zeker!
Dat vond ons hondje altijd zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |