gert is dan ook een fake modquote:Op maandag 18 juni 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou gert kan anders ook aardig baggeren.
AH okeequote:Op maandag 18 juni 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Vijfpo maar dan sjiek.
Dat moet je zeggen als hij erbij isquote:
Dar ben ik dan mooi wer ingetrapt, ik dacht dat ie echt was. Maar dat verklaart veelquote:Op maandag 18 juni 2007 02:00 schreef Sebasser het volgende:
gert is dan ook een fake mod
Oh die, maar die zijn gewoon niet al te bijster intelligent. De echte intelligentie zit hier in de SCquote:
Hadden ze niet speciaal voor hem een extra ruimte op de fok server ingeplant?quote:
Mootie is GEWELDIGquote:Op maandag 18 juni 2007 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Steun me dan, kuteendtjezonderkontveren.![]()
Zo erg is Sebasser nou ook weer niet, hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hadden ze niet speciaal voor hem een extra ruimte op de fok server ingeplant?
Dat is zijn main goal dan ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Nou gaat die eend me ook lopen fucken........
Eerder verbaal de grond instampenquote:
Was het maar zo een feestquote:Op maandag 18 juni 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Nou gaat die eend me ook lopen fucken........
Nou? soms..quote:Op maandag 18 juni 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo erg is Sebasser nou ook weer niet, hoor.
Krijg je dan ook een fok! shirt?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoeveel kunnen er in? 100? dan zit ie wel vol denk ik.
Eend wat heb je weer een vreselijk dirty mindquote:
Daar kom je toch niet nu pas achter?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eend wat heb je weer een vreselijk dirty mind![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt me grappig.
Ik zie het hem al verbaal doen
neuken?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eend wat heb je weer een vreselijk dirty mind![]()
Ik heb een tagje,quote:Op maandag 18 juni 2007 02:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alleen als je bij de crew hoort.
Maar ik ben beter dan die hele kutcrew bij elkaar.
Stuur een email, je hoort wel bij de crew.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een tagje,
Maar da's dus niet genoeg![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stuur een email, je hoort wel bij de crew.
http://frontpage.fok.nl/crew/166319
Eerst zien wat je in huis hebtquote:Op maandag 18 juni 2007 02:10 schreef Sebasser het volgende:
neuken?
RELLEEEEEUH!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
IK POEP NOOIT IN MIJN BED, NU BEN IK ECHT BOOS!![]()
Kom maar is terug als die uitgegroeit is tot de tuinslang van een stier.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:13 schreef Sebasser het volgende:
Zoeen tuinslang van een berggeit.
paard?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom maar is terug als die uitgegroeit is tot de tuinslang van een stier.
Zal ik je leren hoe je de veren uit z'n vlugels trektquote:
Liev zijn voor beestjes...quote:Op maandag 18 juni 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik je leren hoe je de veren uit z'n vlugels trekt![]()
Dan zal je wel last hebben van hypobaropathiequote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ging even op dat niveau van jou door.
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal je wel last hebben van hypobaropathie![]()
Ik ben altijd lief voor beestjesquote:Op maandag 18 juni 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Liev zijn voor beestjes...
Misschien leest Thera mee![]()
Heb je het welkomthuis topic al gezien?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
Die peter loopt gewoon VOl links te spammen![]()
Link?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je het welkomthuis topic al gezien?![]()
Jezus Christus...quote:Op maandag 18 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Dit is een post van iemand met mijn ava![]()
Ik ben helemaal blij, heb de streams niet kunnen zien gister, maar heb tussendoor af en toe ff sv gelezen. Helemaal super dat onze aktie geslaagd is en ik vind het helemaal superdepuper van kaat dat ze erheen is gereden en voor alles heeft gezorgd. KAAT HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!! TOPPIE JOPPIE
Ook de volballen fimpjes waren top, heb zelfs mijn naam horen vallen. ikkuh helemaal blij!!
Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden. Arme mootie.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Ik ben helemaal blij, heb de streams niet kunnen zien gister, maar heb tussendoor af en toe ff sv gelezen. Helemaal super dat onze aktie geslaagd is en ik vind het helemaal superdepuper van kaat dat ze erheen is gereden en voor alles heeft gezorgd. KAAT HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!! TOPPIE JOPPIE
Ook de volballen fimpjes waren top, heb zelfs mijn naam horen vallen. ikkuh helemaal blij!!
Toppiejoppiequote:Op maandag 18 juni 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden. Arme mootie.
Ik kom daar niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
Kom eens terug van Vol allemaal!
Sorryquote:Op maandag 18 juni 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
Kom eens terug van Vol allemaal!
Toppiejoppiequote:Op maandag 18 juni 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry
Ik zat even dat geweldige ballen topic te lezen![]()
Ik heb een kikker in mijn keelquote:Op maandag 18 juni 2007 02:34 schreef mootie het volgende:
Kuteend, steelt de woorden uit mn mond...... gaat ie mwoah zeggen, als ik 2 posts later begin met mwa...
Mooi hequote:Op maandag 18 juni 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry
Ik zat even dat geweldige ballen topic te lezen![]()
Heel verhelderend... Mare over wie heb je het?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
__
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
__
![]()
__
![]()
__
Tot zover mijn verhaal over de user die niet wist wanneer hij moest stoppen met patsen.
Gewoon, in het algemeen.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel verhelderend... Mare over wie heb je het?
Okee, ga vooral zo door danquote:Op maandag 18 juni 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon, in het algemeen.![]()
Ik doe de TT eer aan, als het ware...![]()
Voor moots deed ik het graag, als ik jou er ook blij mee maak, zie ik dat als collateral damagequote:Op maandag 18 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
EENDT HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!! TOPPIE JOPPIE
Helemaal super dat onze aktie geslaagd isquote:Op maandag 18 juni 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor moots deed ik het graag, als ik jou er ook blij mee maak, zie ik dat als collateral damage![]()
Dat vond ik nou ookquote:Op maandag 18 juni 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal super dat onze aktie geslaagd is![]()
Ik ook.quote:
Puma is op hol geslagenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Vergis je niet Lies..ik hoef hier geen vrienden te maken..er zijn er een paar tussen die ik graag mag...dat ben jij Beequeen Ian-Nick..en nog een paar...de rest kan ook gewoon mijn hol likken.
Puma moet optiefen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef Polonium-120 het volgende:
Extra extra... read all about it...
[..]
Puma is op hol geslagen![]()
Het is een zelfgeilende aandachtshoer.quote:
geyl hequote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een zelfgeilende aandachtshoer.
Iemand moet hem even vertellen dat je dan juist in de SC moet zijn.
BTW:
Hoeveel naamtopics heb ik al?
Tuurlijk wel, maar je weet hoe ik kan schrikkenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat!?
Mag ik de buuv geen gedag zeggen!?
Truequote:Op maandag 18 juni 2007 12:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je weet hoe ik kan schrikken.
Ik heb me anders keurig gedragen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was gewoon bezig, zoals jij.
Ik ben MSN al aan het downloadenquote:
Had ik al getyptquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben MSN al aan het downloaden. Ik zit op mijn werk je weet
.
Alleen met postenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jaja, we weten dat je snel bent.
Hoi Mootiequote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef mootie het volgende:
Hoi!
Moots, het geeft niet dat je ook een softe kant hebt en deze vooral op VOL ventileert, maar ga nou niet doen alsof je het erg vindt dat je VOL alter ego je eigen avatar gebruikt.....quote:Op maandag 18 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Lekker rustigquote:Op maandag 18 juni 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
Mwah.. z'n gangetje, en daar??
KAAT LEANDRA HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots, het geeft niet dat je ook een softe kant hebt en deze vooral op VOL ventileert, maar ga nou niet doen alsof je het erg vindt dat je VOL alter ego je eigen avatar gebruikt.....
Een beetje schizofreen gaat zich niet op het ene forum lopen ergeren aan zijn/haar posts op een ander forum.
Neem dan gewoon hier een kloon waar je ruzie mee gaat maken![]()
![]()
TOPPIEJOPPIIIE!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
KAAT LEANDRA HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!!
Sorry, ik kon het niet laten (open deur enzo)quote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
KAAT LEANDRA HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!!
Jij gaat dan altijd zeiken over hoevaak je backspace hebt moeten gebruiken.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten (open deur enzo)![]()
![]()
Enne... er zijn grenzen Moots![]()
Heb je wel eens gezien hoeveel spelfouten Kaat maakt?? Dat zou mij nog niet lukken als ik er rondom dronken m'n best op zou doen![]()
Helemaal super dat onze aktie geslaagd isquote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb echt het idee dat ik seniel aan het worden ben.....![]()
wat gebeurd er allemaal hier?![]()
Idd... maar het valt dan ook niet mee om dronken een perfectionist te zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat dan altijd zeiken over hoevaak je backspace hebt moeten gebruiken.![]()
Ik vind het wel schattig hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... maar het valt dan ook niet mee om dronken een perfectionist te zijn
Zaterdagnacht viel het wel mee trouwens.... maar ik heb dan ook niet echt meer lopen baggeren toen ik thuis wasquote:
Ja, die kwam zaterdag weer binnenvallen alsof er niets gebeurd was, was gewoon doorgereisd naar een vriend, maar da's dus echt niets voor hem. En niet eens gebeld of zo dus... maar ja, gelukkig maarquote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
Je broertje weer boven water Thera??
Je hebt je keurig gedragen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaterdagnacht viel het wel mee trouwens.... maar ik heb dan ook niet echt meer lopen baggeren toen ik thuis was
oe, kunnen we weer solliciteren?quote:
Vrijdag vertrokken en zaterdag weer thuiskomen zonder ff te melden hoe en wat??quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, die kwam zaterdag weer binnenvallen alsof er niets gebeurd was, was gewoon doorgereisd naar een vriend, maar da's dus echt niets voor hem. En niet eens gebeld of zo dus... maar ja, gelukkig maar.
Euh...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oe, kunnen we weer solliciteren?![]()
bij wie? wanneer?![]()
dan ga ik maar even naar de bibliotheek..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal super dat onze aktie geslaagd is![]()
Slaan die kutpubers!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijdag vertrokken en zaterdag weer thuiskomen zonder ff te melden hoe en wat??![]()
Daar was ik toch wel zo verschrikkelijk van over de zeik geraakt (als moeder)
Ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef Leandra het volgende:
Wie willen er allemaal moddereter worden??
ja, wat?quote:
Nou heeft die kutpuber van mij een mobieltje, maar dat moet hij op z'n 17de dus echt niet flikken hèquote:
en gij geleuft 't ...quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
maar: ik ben dus ff naar de bibliotheek....![]()
Adieu Buuv.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
maar: ik ben dus ff naar de bibliotheek....![]()
Adieu Leannemais.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben ff naar de huisarts en boodschappen doen... laters
Doodschoppen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:32 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
Ik zag iemand met zo'n pak op de kermis. Dat moest ik toch even kwijt.
Zie je mij al iemand doodschoppen?quote:
Mag je ook bij mij doen, ik heb zo een officiële IQ-test, ik ben zo nerveus, want straks heb ik ineens een heel ander IQquote:Op maandag 18 juni 2007 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
zooooooooo, daar ben ik alweer.
de ontwikkeling van mijn bloedjes weer een beetje boosten...![]()
Je wordt echt niet van het éne op het andere moment dommer hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mag je ook bij mij doen, ik heb zo een officiële IQ-test, ik ben zo nerveus, want straks heb ik ineens een heel ander IQ.
waarom heb je een iq test?? en het is blijkbaar al eens eerder gedaan, dat je bang bent voor een ander iq...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mag je ook bij mij doen, ik heb zo een officiële IQ-test, ik ben zo nerveus, want straks heb ik ineens een heel ander IQ.
nee, da's een geleidelijk proces...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wordt echt niet van het éne op het andere moment dommer hoor.![]()
Hopelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wordt echt niet van het éne op het andere moment dommer hoor.![]()
Ja, ik heb heel veel testen gehad, maar nooit een echte met een opzichterquote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom heb je een iq test?? en het is blijkbaar al eens eerder gedaan, dat je bang bent voor een ander iq...
leuk toch, testje...![]()
ow, dus je kan niet vals spelen nu, bedoel je te zeggen.....quote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel veel testen gehad, maar nooit een echte met een opzichter.
Neequote:Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, dus je kan niet vals spelen nu, bedoel je te zeggen.....![]()
Wat doe jij op je 19e nog op het VWO?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee. Nu komt alles uit
. Daar gaat mijn reputatie; iedereen zal me uitlachen en ik kan meteen stoppen met het VWO
.
OMG.
Ho ho, over twee dagen ben ik pas negentien hèquote:
En je iq gaat heuzig niet veranderen, hoogstens een paar puntjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ho ho, over twee dagen ben ik pas negentien hè.
Ik doe een thuisopleiding; ik heb een jaar of twee thuisgezeten, bla bla. Gewoon alle opdrachten opsturen.
Dat vraagt om een diepe V-halsquote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef TherAngelina het volgende:
Nou, nog een half uur... ik ga douchen en een jurk aan doen, misschien helpt het. Ik moet naar ene 'Tiete'...
Ja. En daarna nog zes jaar studeren op een heuse school...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En je iq gaat heuzig niet veranderen, hoogstens een paar puntjes.
Is dit je voorlaatste jaar?
Dan ben je pas 26 als je klaar bent! Dan ben je nog steeds een jonkie!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja. En daarna nog zes jaar studeren op een heuse school...
Oi Leannemais.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
AlohA....
Schandequote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bier gezien vandaag!![]()
Jezus, Eendt...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef PC eend het volgende:
Ik weet eindelijk wat ik wil worden.... opzichter bij iq testen![]()
Dit gaat niet werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, Eendt...
Nog niet uitgegeylerdt?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken
Alleen dames met een diepe V-hals verklaar ik in 1 klap tot hoogbegaaft![]()
Geslaagd!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
*meldt zich met diep uitgesneden shirtje
Mensa lief wat ben jij een wijze kikker, jij begrijpt het in 1 keerquote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
*meldt zich met diep uitgesneden shirtje
Hoogbegaafd mag ik hopenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken
Alleen dames met een diepe V-hals verklaar ik in 1 klap tot hoogbegaaft![]()
Volgens mij heb je gelijkquote:
Volgens mij was ik al geslaagd: ik had al een tietenshirtje aanquote:Op maandag 18 juni 2007 17:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk
Maar toch wil ik eerst je decollete bekijken![]()
Mijn kloon heeft een snipperdagquote:Op maandag 18 juni 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:
Je moet wel af en toe met je kloon posten om het een beetje overtuigend te laten lijken
Kutkloon!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
Mooi is dat... net als je een kloon nodig hebt![]()
Ik moet wel, Ian gaat zwemmenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... lekkere newbie van me... jij hier![]()
![]()
Mobiele telefoon gezeik.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Hoe komt dat Veulen?
Hier dusquote:Op maandag 18 juni 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
In welk deel van Amsterdam heeft KPN geen bereik![]()
Kpn zuigt gewoon heel erg. Ze hebben we overal een beetje bereik maar niet heel erg sterk. Hier in de buurt zitten veel signaal verstoorders. Dat trekt kpn niet met z'n gebruikelijke laag onderhoud bereik.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
Damn... dat meen je niet dat KPN daar geen bereik heeft?! KPN heeft vrijwel overal bereik en daar waar Telfort geen bereik had werden de masten van KPN gebruikt....
Mag ik je nummer?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier dus![]()
Binnenhuis 0,0%, soms als ik op de eerste etage uit het raam ga hangen kan ik net genoeg bereik oppikken om me voicemail te bellen.
Ik wil gewoon me 4 streepjes terug![]()
De buren ook alquote:Op maandag 18 juni 2007 17:37 schreef PC eend het volgende:
Mag ik je nummer?![]()
Ik zie je al hangen uit dat raam![]()
![]()
Dan zal ik er geen grapjes meer over makenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
De buren ook al![]()
Echt niks maakt me zo chago als dit soort dingen.
Hitsige vent dat je bentquote:Op maandag 18 juni 2007 17:42 schreef PC eend het volgende:
Dan zal ik er geen grapjes meer over maken![]()
Lekkere belhamel van me
Misschien is skype een oplossing?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
Wat helemaal erg is. Op een heldere dag heb ik wel is bereik. Dan ineens krijg ik een telefoontje of een smsje. En dan schrik ik me de pleuris. Vervolgens hol ik naar die telefoon om op te nemen. Ben je lekker in gesprek val je halverwege het gesprek weg.
Tring deze abonnee heeeft op dit moment geen bereik. Wij verbinden door naar hitsige hilda.quote:
Ik heb ook nog een vaste lijnquote:Op maandag 18 juni 2007 17:49 schreef PC eend het volgende:
Misschien is skype een oplossing?
Hoef je niet meer achter het raam te staan![]()
Ik hijg wel wat in op je voicemailquote:Op maandag 18 juni 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tring deze abonnee heeeft op dit moment geen bereik. Wij verbinden door naar hitsige hilda.
Dat is niks, daar word ik nauwelijk opgewonden vanquote:
Mensen die jou bellen en waar je lekker mee in gesprek bent die kennen je toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een vaste lijnMaar meeste mensen bellen mobiel tegenwoordig en dan ben je op een vaste lijn een fortuin kwijt.
Geen hoogtevrees dus?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is niks, daar word ik nauwelijk opgewonden van![]()
Omdat de meeste dat niet hebbenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef PC eend het volgende:
Mensen die jou bellen en waar je lekker mee in gesprek bent die kennen je toch?
Waarom bellen ze dan niet naar je vaste nummer?
Volgens mij wil iedereen je gewoon uit het raam zien hangen
Neem een gloeiwijntje om warm te worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was fokking koud...
Ik doe het met een peuk.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neem een gloeiwijntje om warm te worden.
Jij maakt het er niet makkelijk op hequote:Op maandag 18 juni 2007 17:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat de meeste dat niet hebben![]()
Zelfs de mensen die me betalen voor klussen hebben dat nummer niet![]()
Hoe wordt je daar warm vanquote:
Inbrengenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe wordt je daar warm van![]()
Wat doe je met die peuken?![]()
Leven is niet makkelijk. Ik heb een hekel aan telefoneren. Maar die telefoon is me verbinding naar geld. Als mensen me daar niet op kunnen bellen dan krijg ik ook geen opdrachten om klusjes te doen. Nu moet ik elke keer mensen bellen om te vragen had jij gebeldquote:
Jij bent toch geen kloon van Gaby hequote:Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leven is niet makkelijk. Ik heb een hekel aan telefoneren. Maar die telefoon is me verbinding naar geld. Als mensen me daar niet op kunnen bellen dan krijg ik ook geen opdrachten om klusjes te doen. Nu moet ik elke keer mensen bellen om te vragen had jij gebeld![]()
Maar ik haat telefoneren. Het is een inbreuk in me privacy. Stuur maar een mailtje. Die kan ik lezen wanneer ik wil zonder dat ik het opgedrongen krijg.
Hoe weet jij dat, heb je er bestelt?quote:
quote:
Wat je al niet moet over hebben voor een beetje intelligentie hequote:
Ik moest even denken aan een callgirlquote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds wanneer betekenen klusjes sex?
Oversexte puber![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |