Mobiele telefoon gezeik.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Hoe komt dat Veulen?
Hier dusquote:Op maandag 18 juni 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
In welk deel van Amsterdam heeft KPN geen bereik![]()
Kpn zuigt gewoon heel erg. Ze hebben we overal een beetje bereik maar niet heel erg sterk. Hier in de buurt zitten veel signaal verstoorders. Dat trekt kpn niet met z'n gebruikelijke laag onderhoud bereik.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
Damn... dat meen je niet dat KPN daar geen bereik heeft?! KPN heeft vrijwel overal bereik en daar waar Telfort geen bereik had werden de masten van KPN gebruikt....
Mag ik je nummer?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier dus![]()
Binnenhuis 0,0%, soms als ik op de eerste etage uit het raam ga hangen kan ik net genoeg bereik oppikken om me voicemail te bellen.
Ik wil gewoon me 4 streepjes terug![]()
De buren ook alquote:Op maandag 18 juni 2007 17:37 schreef PC eend het volgende:
Mag ik je nummer?![]()
Ik zie je al hangen uit dat raam![]()
![]()
Dan zal ik er geen grapjes meer over makenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
De buren ook al![]()
Echt niks maakt me zo chago als dit soort dingen.
Hitsige vent dat je bentquote:Op maandag 18 juni 2007 17:42 schreef PC eend het volgende:
Dan zal ik er geen grapjes meer over maken![]()
Lekkere belhamel van me
Misschien is skype een oplossing?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
Wat helemaal erg is. Op een heldere dag heb ik wel is bereik. Dan ineens krijg ik een telefoontje of een smsje. En dan schrik ik me de pleuris. Vervolgens hol ik naar die telefoon om op te nemen. Ben je lekker in gesprek val je halverwege het gesprek weg.
Tring deze abonnee heeeft op dit moment geen bereik. Wij verbinden door naar hitsige hilda.quote:
Ik heb ook nog een vaste lijnquote:Op maandag 18 juni 2007 17:49 schreef PC eend het volgende:
Misschien is skype een oplossing?
Hoef je niet meer achter het raam te staan![]()
Ik hijg wel wat in op je voicemailquote:Op maandag 18 juni 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tring deze abonnee heeeft op dit moment geen bereik. Wij verbinden door naar hitsige hilda.
Dat is niks, daar word ik nauwelijk opgewonden vanquote:
Mensen die jou bellen en waar je lekker mee in gesprek bent die kennen je toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een vaste lijnMaar meeste mensen bellen mobiel tegenwoordig en dan ben je op een vaste lijn een fortuin kwijt.
Geen hoogtevrees dus?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is niks, daar word ik nauwelijk opgewonden van![]()
Omdat de meeste dat niet hebbenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef PC eend het volgende:
Mensen die jou bellen en waar je lekker mee in gesprek bent die kennen je toch?
Waarom bellen ze dan niet naar je vaste nummer?
Volgens mij wil iedereen je gewoon uit het raam zien hangen
Neem een gloeiwijntje om warm te worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was fokking koud...
Ik doe het met een peuk.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neem een gloeiwijntje om warm te worden.
Jij maakt het er niet makkelijk op hequote:Op maandag 18 juni 2007 17:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat de meeste dat niet hebben![]()
Zelfs de mensen die me betalen voor klussen hebben dat nummer niet![]()
Hoe wordt je daar warm vanquote:
Inbrengenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe wordt je daar warm van![]()
Wat doe je met die peuken?![]()
Leven is niet makkelijk. Ik heb een hekel aan telefoneren. Maar die telefoon is me verbinding naar geld. Als mensen me daar niet op kunnen bellen dan krijg ik ook geen opdrachten om klusjes te doen. Nu moet ik elke keer mensen bellen om te vragen had jij gebeldquote:
Jij bent toch geen kloon van Gaby hequote:Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leven is niet makkelijk. Ik heb een hekel aan telefoneren. Maar die telefoon is me verbinding naar geld. Als mensen me daar niet op kunnen bellen dan krijg ik ook geen opdrachten om klusjes te doen. Nu moet ik elke keer mensen bellen om te vragen had jij gebeld![]()
Maar ik haat telefoneren. Het is een inbreuk in me privacy. Stuur maar een mailtje. Die kan ik lezen wanneer ik wil zonder dat ik het opgedrongen krijg.
Hoe weet jij dat, heb je er bestelt?quote:
quote:
Wat je al niet moet over hebben voor een beetje intelligentie hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |