nee, da's een geleidelijk proces...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wordt echt niet van het éne op het andere moment dommer hoor.![]()
Hopelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wordt echt niet van het éne op het andere moment dommer hoor.![]()
Ja, ik heb heel veel testen gehad, maar nooit een echte met een opzichterquote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom heb je een iq test?? en het is blijkbaar al eens eerder gedaan, dat je bang bent voor een ander iq...
leuk toch, testje...![]()
ow, dus je kan niet vals spelen nu, bedoel je te zeggen.....quote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel veel testen gehad, maar nooit een echte met een opzichter.
Neequote:Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, dus je kan niet vals spelen nu, bedoel je te zeggen.....![]()
Wat doe jij op je 19e nog op het VWO?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee. Nu komt alles uit
. Daar gaat mijn reputatie; iedereen zal me uitlachen en ik kan meteen stoppen met het VWO
.
OMG.
Ho ho, over twee dagen ben ik pas negentien hèquote:
En je iq gaat heuzig niet veranderen, hoogstens een paar puntjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ho ho, over twee dagen ben ik pas negentien hè.
Ik doe een thuisopleiding; ik heb een jaar of twee thuisgezeten, bla bla. Gewoon alle opdrachten opsturen.
Dat vraagt om een diepe V-halsquote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef TherAngelina het volgende:
Nou, nog een half uur... ik ga douchen en een jurk aan doen, misschien helpt het. Ik moet naar ene 'Tiete'...
Ja. En daarna nog zes jaar studeren op een heuse school...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En je iq gaat heuzig niet veranderen, hoogstens een paar puntjes.
Is dit je voorlaatste jaar?
Dan ben je pas 26 als je klaar bent! Dan ben je nog steeds een jonkie!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja. En daarna nog zes jaar studeren op een heuse school...
Oi Leannemais.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
AlohA....
Schandequote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bier gezien vandaag!![]()
Jezus, Eendt...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef PC eend het volgende:
Ik weet eindelijk wat ik wil worden.... opzichter bij iq testen![]()
Dit gaat niet werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, Eendt...
Nog niet uitgegeylerdt?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken
Alleen dames met een diepe V-hals verklaar ik in 1 klap tot hoogbegaaft![]()
Geslaagd!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
*meldt zich met diep uitgesneden shirtje
Mensa lief wat ben jij een wijze kikker, jij begrijpt het in 1 keerquote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
*meldt zich met diep uitgesneden shirtje
Hoogbegaafd mag ik hopenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken
Alleen dames met een diepe V-hals verklaar ik in 1 klap tot hoogbegaaft![]()
Volgens mij heb je gelijkquote:
Volgens mij was ik al geslaagd: ik had al een tietenshirtje aanquote:Op maandag 18 juni 2007 17:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk
Maar toch wil ik eerst je decollete bekijken![]()
Mijn kloon heeft een snipperdagquote:Op maandag 18 juni 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:
Je moet wel af en toe met je kloon posten om het een beetje overtuigend te laten lijken
Kutkloon!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
Mooi is dat... net als je een kloon nodig hebt![]()
Ik moet wel, Ian gaat zwemmenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... lekkere newbie van me... jij hier![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |