Lekker rustigquote:Op maandag 18 juni 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
Mwah.. z'n gangetje, en daar??
KAAT LEANDRA HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots, het geeft niet dat je ook een softe kant hebt en deze vooral op VOL ventileert, maar ga nou niet doen alsof je het erg vindt dat je VOL alter ego je eigen avatar gebruikt.....
Een beetje schizofreen gaat zich niet op het ene forum lopen ergeren aan zijn/haar posts op een ander forum.
Neem dan gewoon hier een kloon waar je ruzie mee gaat maken![]()
![]()
TOPPIEJOPPIIIE!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
KAAT LEANDRA HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!!
Sorry, ik kon het niet laten (open deur enzo)quote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
KAAT LEANDRA HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!!
Jij gaat dan altijd zeiken over hoevaak je backspace hebt moeten gebruiken.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten (open deur enzo)![]()
![]()
Enne... er zijn grenzen Moots![]()
Heb je wel eens gezien hoeveel spelfouten Kaat maakt?? Dat zou mij nog niet lukken als ik er rondom dronken m'n best op zou doen![]()
Helemaal super dat onze aktie geslaagd isquote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb echt het idee dat ik seniel aan het worden ben.....![]()
wat gebeurd er allemaal hier?![]()
Idd... maar het valt dan ook niet mee om dronken een perfectionist te zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat dan altijd zeiken over hoevaak je backspace hebt moeten gebruiken.![]()
Ik vind het wel schattig hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... maar het valt dan ook niet mee om dronken een perfectionist te zijn
Zaterdagnacht viel het wel mee trouwens.... maar ik heb dan ook niet echt meer lopen baggeren toen ik thuis wasquote:
Ja, die kwam zaterdag weer binnenvallen alsof er niets gebeurd was, was gewoon doorgereisd naar een vriend, maar da's dus echt niets voor hem. En niet eens gebeld of zo dus... maar ja, gelukkig maarquote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
Je broertje weer boven water Thera??
Je hebt je keurig gedragen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaterdagnacht viel het wel mee trouwens.... maar ik heb dan ook niet echt meer lopen baggeren toen ik thuis was
oe, kunnen we weer solliciteren?quote:
Vrijdag vertrokken en zaterdag weer thuiskomen zonder ff te melden hoe en wat??quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, die kwam zaterdag weer binnenvallen alsof er niets gebeurd was, was gewoon doorgereisd naar een vriend, maar da's dus echt niets voor hem. En niet eens gebeld of zo dus... maar ja, gelukkig maar.
Euh...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oe, kunnen we weer solliciteren?![]()
bij wie? wanneer?![]()
dan ga ik maar even naar de bibliotheek..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal super dat onze aktie geslaagd is![]()
Slaan die kutpubers!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijdag vertrokken en zaterdag weer thuiskomen zonder ff te melden hoe en wat??![]()
Daar was ik toch wel zo verschrikkelijk van over de zeik geraakt (als moeder)
Ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef Leandra het volgende:
Wie willen er allemaal moddereter worden??
ja, wat?quote:
Nou heeft die kutpuber van mij een mobieltje, maar dat moet hij op z'n 17de dus echt niet flikken hèquote:
en gij geleuft 't ...quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
maar: ik ben dus ff naar de bibliotheek....![]()
Adieu Buuv.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
maar: ik ben dus ff naar de bibliotheek....![]()
Adieu Leannemais.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben ff naar de huisarts en boodschappen doen... laters
Doodschoppen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:32 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
Ik zag iemand met zo'n pak op de kermis. Dat moest ik toch even kwijt.
Zie je mij al iemand doodschoppen?quote:
Mag je ook bij mij doen, ik heb zo een officiële IQ-test, ik ben zo nerveus, want straks heb ik ineens een heel ander IQquote:Op maandag 18 juni 2007 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
zooooooooo, daar ben ik alweer.
de ontwikkeling van mijn bloedjes weer een beetje boosten...![]()
Je wordt echt niet van het éne op het andere moment dommer hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mag je ook bij mij doen, ik heb zo een officiële IQ-test, ik ben zo nerveus, want straks heb ik ineens een heel ander IQ.
waarom heb je een iq test?? en het is blijkbaar al eens eerder gedaan, dat je bang bent voor een ander iq...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mag je ook bij mij doen, ik heb zo een officiële IQ-test, ik ben zo nerveus, want straks heb ik ineens een heel ander IQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |