Ik ook.quote:
Puma is op hol geslagenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Vergis je niet Lies..ik hoef hier geen vrienden te maken..er zijn er een paar tussen die ik graag mag...dat ben jij Beequeen Ian-Nick..en nog een paar...de rest kan ook gewoon mijn hol likken.
Puma moet optiefen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef Polonium-120 het volgende:
Extra extra... read all about it...
[..]
Puma is op hol geslagen![]()
Het is een zelfgeilende aandachtshoer.quote:
geyl hequote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een zelfgeilende aandachtshoer.
Iemand moet hem even vertellen dat je dan juist in de SC moet zijn.
BTW:
Hoeveel naamtopics heb ik al?
Tuurlijk wel, maar je weet hoe ik kan schrikkenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat!?
Mag ik de buuv geen gedag zeggen!?
Truequote:Op maandag 18 juni 2007 12:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je weet hoe ik kan schrikken.
Ik heb me anders keurig gedragen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was gewoon bezig, zoals jij.
Ik ben MSN al aan het downloadenquote:
Had ik al getyptquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben MSN al aan het downloaden. Ik zit op mijn werk je weet
.
Alleen met postenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jaja, we weten dat je snel bent.
Hoi Mootiequote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef mootie het volgende:
Hoi!
Moots, het geeft niet dat je ook een softe kant hebt en deze vooral op VOL ventileert, maar ga nou niet doen alsof je het erg vindt dat je VOL alter ego je eigen avatar gebruikt.....quote:Op maandag 18 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Dit is een post van iemand met mijn ava![]()
Ik ben helemaal blij, heb de streams niet kunnen zien gister, maar heb tussendoor af en toe ff sv gelezen. Helemaal super dat onze aktie geslaagd is en ik vind het helemaal superdepuper van kaat dat ze erheen is gereden en voor alles heeft gezorgd. KAAT HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!! TOPPIE JOPPIE
Ook de volballen fimpjes waren top, heb zelfs mijn naam horen vallen. ikkuh helemaal blij!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |