Inderdaad!quote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stuur een email, je hoort wel bij de crew.
http://frontpage.fok.nl/crew/166319
Eerst zien wat je in huis hebtquote:Op maandag 18 juni 2007 02:10 schreef Sebasser het volgende:
neuken?
RELLEEEEEUH!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
IK POEP NOOIT IN MIJN BED, NU BEN IK ECHT BOOS!![]()
Kom maar is terug als die uitgegroeit is tot de tuinslang van een stier.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:13 schreef Sebasser het volgende:
Zoeen tuinslang van een berggeit.
paard?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom maar is terug als die uitgegroeit is tot de tuinslang van een stier.
Zal ik je leren hoe je de veren uit z'n vlugels trektquote:
Liev zijn voor beestjes...quote:Op maandag 18 juni 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik je leren hoe je de veren uit z'n vlugels trekt![]()
Dan zal je wel last hebben van hypobaropathiequote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ging even op dat niveau van jou door.
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal je wel last hebben van hypobaropathie![]()
Ik ben altijd lief voor beestjesquote:Op maandag 18 juni 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Liev zijn voor beestjes...
Misschien leest Thera mee![]()
Heb je het welkomthuis topic al gezien?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
Die peter loopt gewoon VOl links te spammen![]()
Link?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je het welkomthuis topic al gezien?![]()
Jezus Christus...quote:Op maandag 18 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Dit is een post van iemand met mijn ava![]()
Ik ben helemaal blij, heb de streams niet kunnen zien gister, maar heb tussendoor af en toe ff sv gelezen. Helemaal super dat onze aktie geslaagd is en ik vind het helemaal superdepuper van kaat dat ze erheen is gereden en voor alles heeft gezorgd. KAAT HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!! TOPPIE JOPPIE
Ook de volballen fimpjes waren top, heb zelfs mijn naam horen vallen. ikkuh helemaal blij!!
Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden. Arme mootie.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Dit is een post van iemand met mijn ava![]()
Ik ben helemaal blij, heb de streams niet kunnen zien gister, maar heb tussendoor af en toe ff sv gelezen. Helemaal super dat onze aktie geslaagd is en ik vind het helemaal superdepuper van kaat dat ze erheen is gereden en voor alles heeft gezorgd. KAAT HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!! TOPPIE JOPPIE
Ook de volballen fimpjes waren top, heb zelfs mijn naam horen vallen. ikkuh helemaal blij!!
Toppiejoppiequote:Op maandag 18 juni 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden. Arme mootie.
Ik kom daar niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
Kom eens terug van Vol allemaal!
Sorryquote:Op maandag 18 juni 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
Kom eens terug van Vol allemaal!
Toppiejoppiequote:Op maandag 18 juni 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry
Ik zat even dat geweldige ballen topic te lezen![]()
Ik heb een kikker in mijn keelquote:Op maandag 18 juni 2007 02:34 schreef mootie het volgende:
Kuteend, steelt de woorden uit mn mond...... gaat ie mwoah zeggen, als ik 2 posts later begin met mwa...
Mooi hequote:Op maandag 18 juni 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry
Ik zat even dat geweldige ballen topic te lezen![]()
Heel verhelderend... Mare over wie heb je het?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
__
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
__
![]()
__
![]()
__
Tot zover mijn verhaal over de user die niet wist wanneer hij moest stoppen met patsen.
Gewoon, in het algemeen.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel verhelderend... Mare over wie heb je het?
Okee, ga vooral zo door danquote:Op maandag 18 juni 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon, in het algemeen.![]()
Ik doe de TT eer aan, als het ware...![]()
Voor moots deed ik het graag, als ik jou er ook blij mee maak, zie ik dat als collateral damagequote:Op maandag 18 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
EENDT HARSTIKKE BEDANKT HOOR!!!!!! TOPPIE JOPPIE
Helemaal super dat onze aktie geslaagd isquote:Op maandag 18 juni 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor moots deed ik het graag, als ik jou er ook blij mee maak, zie ik dat als collateral damage![]()
Dat vond ik nou ookquote:Op maandag 18 juni 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal super dat onze aktie geslaagd is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |