Pardon?quote:
Foppe de Haanquote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haantjes op de voorste rij schaar ik onder ongedierte.
Ik zet voortaan wel een muizenval.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haantjes op de voorste rij schaar ik onder ongedierte.
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Cas Sjimzers, Pierre Sjimzd, Sjimzent van Live @ Cooking, Sjimzman den Blijker. Joop Sjimzhekke. Wat hebben we toch topkoks in ons land.
Je hebt het niet van een vreemde. Nu nog je eigen tv-programma met een regie die je groots in beeld brengt.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet te geloven maar mijn pa is van origine chef-kok![]()
Ik was net al in de uitzending maar had het foutquote:Op maandag 18 juni 2007 00:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie belt er voor landhuis naar 0909-0010?
Idioot... Tis gewoon landhuis!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was net al in de uitzending maar had het fout![]()
Ik ben zelf een varkentje!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Sjimz'herrie
Ga je ook zelf varkentjes houden in de tuin
* Bluezz gaat er nog een House doorjassen ipv die stomme film
Waarom moet ik sjimz bellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
sjimz bellen! je hebt nog 30 seconden!
Telefoonsex is leuker.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom moet ik sjimz bellen.
Ik heb hem al op msn![]()
Bamisoepquote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb nu net nog even staan koken: een culinair verantwoorde bamisoep gemaakt.
Ik ga NU dat plaatje zoeken van iemand die achter zijn eigen billen kan liggenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik weer achter de spreekwoordelijke billen aan
Nee van de toko: indo-mie.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:28 schreef sjimz het volgende:
Bamisoep
Toch wel de bruine van de c1000????
Salmi als in salmonella?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
Ik krijg zo van mijn vrouw een stokbroodje met salmi ham en kaas![]()
Lastig typen he, met CapsLock.quote:
Het was maar een schampschot, hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef sjimz het volgende:
Maak maar misbruik van een aangeschoten agent!
Ik zie hem nietquote:Op maandag 18 juni 2007 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lekker pakkie heb je sjimzie
[afbeelding]
http://k43.pbase.com/u44/kmnorton/upload/34430462.Cop.jpgquote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef sjimz het volgende:
Is mijn fobo niet sexy genoeg bloes?
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef golfer het volgende:
Trouwens toch best wel lief. Mijn zoontjedie mijn verjaardag meestal vergeet stuurde gisteren met vaderdag wel een sms-je met de tekst: fijne vaderdag!
*burb*quote:Op maandag 18 juni 2007 00:57 schreef sjimz het volgende:
Ik pak nog een guinness!
Ook lechajim!quote:
Ik ga zo samen met dinnetje het bedje opzoeken!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook lechajim!
We gaan nog een aflevering van House bekijken nu.
Dus.
Arm dinnetje.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:04 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo samen met dinnetje het bedje opzoeken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag woensdag weer.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag morgen weer op gesprek trouwens
[afbeelding]
disclamer, niet bij ikea
Goedemorgen!quote:
Ai dat is behoorlijk lastig, lijkt mequote:Op maandag 18 juni 2007 05:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Zometeen werken, ben al sinds 4 uur wakker... Kan niet slapen met mijn kortademigheid
Kreeg gister al te horen dat dit absoluut niet als ziekmelding getolereerd zou worden toen ik amper lucht kreeg. Ik had een maand geleden al de griep gehad en was gister te laat dus dat kon echt niet...quote:
Ze vinden het dan ook nog gek dat ze geen personeel kunnen behouden daar...quote:Op maandag 18 juni 2007 06:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik merk het. Goede baas heb je dus
Same here!quote:
Vindt niemand een grappigquote:Op maandag 18 juni 2007 09:22 schreef pberends het volgende:
Prachtige quote:
Van Basten is a great player but is a fucking manager
Nee. Twee misschien, drie...quote:
Kut AZ,quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
Wat een rotweekend zeg. Begon het zaterdag al dat mijn vrouw opeens moest werken (en ze was al minder gaan werken ivm. vermoeidheid door de zwangerschap) belde gisterenavond haar beste vriendin op. Haar ongeboren baby is overleden. 8 maanden zwanger
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
Wat een rotweekend zeg. Begon het zaterdag al dat mijn vrouw opeens moest werken (en ze was al minder gaan werken ivm. vermoeidheid door de zwangerschap) belde gisterenavond haar beste vriendin op. Haar ongeboren baby is overleden. 8 maanden zwanger
En ze zijn net verhuisd om meer ruimte en een tuin te hebben. Staat alles al klaar, gaat het misquote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, zo dichtbij een mooi moment en dan gaat het mis. Vreselijk voor de ouders.
Heel veel sterkte AZquote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
Jij weer helemaal het mannetje?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond weer eens meedoen aan de Jameson On Quiz Night.
Druk is leukquote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef Lionheaad het volgende:
Het is druk vandaag.
Niet erg...wel leuk...
Dat in ieder geval niet, verder al een hele rits vaak voorkomende en makkelijk vast te stellen dingen nagelopen, maar ook dat was allemaal negatief. Kortom, ze weten het nog niet....quote:
quote:
Tis vreselijk iig, mijn dochtertje was 9 maanden, ik weet er alles vanquote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef Againzender het volgende:
Dat in ieder geval niet, verder al een hele rits vaak voorkomende en makkelijk vast te stellen dingen nagelopen, maar ook dat was allemaal negatief. Kortom, ze weten het nog niet....
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis vreselijk iig, mijn dochtertje was 9 maanden, ik weet er alles van![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis vreselijk iig, mijn dochtertje was 9 maanden, ik weet er alles van![]()
Succes Bluezzmeid!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat er maar weer eens een sollicitatiegesprekje tegenaan gooien
sendje
dammquote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
Beetje laat, maar succesquote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat er maar weer eens een sollicitatiegesprekje tegenaan gooien
sendje
Nou, dat zou niet best zijn....quote:Op maandag 18 juni 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Volgens mij zijn er weer Nederlandse doden in Uruzgan, over 10 min. pc op radio 1
Damm daar gaat de 'goede' tactiek die de Nederlanders hadden..quote:Op maandag 18 juni 2007 14:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens de telegraaf is er weer een dode.
Ik krijg ook het vermoeden dat de omstandigheden ook wat veranderd zijn daar ondertussen....quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm daar gaat de 'goede' tactiek die de Nederlanders hadden..
Ja las het (Ned 1 maar ff aangezet)quote:Op maandag 18 juni 2007 14:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens de telegraaf is er weer een dode.
Ja idd.. ik snap het gewoon niet, je wilt helpen met een land op te bouwen... en dan krijg je ditquote:Op maandag 18 juni 2007 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik krijg ook het vermoeden dat de omstandigheden ook wat veranderd zijn daar ondertussen....
Yup sergant-major, en 3 gewonden...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
44 jarige Nederlander dus.
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb me trouwens ziek gemeld.
Eerste werkdag dat ik weer kan Fokken
Waar zitten mijn leden?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef Grulez het volgende:
Wat heb je onder de leden?
quote:
quote:Iets onder de leden hebben,
van eene ziekte gezegd, de kiem met zich omdragen, waarin men leden opvatte in den zin van de gezamenlijke lichaamsdeelen, het lichaam. In de middeleeuwen in het Volksboek van de Seven Wisen, 57 v: Dat ick een hemelijcke siecte onder mine leden hebbe2); Scaecspel, 132: Vrouwen dicwijl heymelicke zuucten onder haer leden hebben; zie ook Hooft, Ned. Hist. 66: Draaghende 't landt de scheurzucht aldus onder de leden, quam entlyk 's Koninx antwoordt; Harrebomée. II, 22: Hij heeft het onder de leden; Sjof. 268: Hij had bepaald een kwaal onder z'n leje; Falkl. IV, 89: 'k Had 't al 'n poos onder me lejen - sukkelen met me maag; Ndl. Wdb. VIII, 2011. In het Westvl. in de leden hangen, d.i. eene ziekte reeds met zich omdragen (De Bo, 407 b; Mnl. Wdb. IV, 980); in Twente: iets in de hoed (huid) hebben; fri. whet under de lean habbe; V. Schothorst, 164.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Againzender het volgende:
He Bluezz, hoe was het gesprekje?
Komt goedquote:Op maandag 18 juni 2007 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat laatste
Ik laat me niet meer zo opfokken van de spanning.. dus ik zie wel
En dan ?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef RayMania het volgende:
Aftelpost: 9 dagen.
wel zo eerlijk om te zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef pascalheister het volgende:
thuis![]()
solli ging wel lekker, vrij open en orienterend gesprek.
Heb zelf aangegeven dat ik nog bij meerdere bedrijven aan het solliciteren ben. En dat nog even afwacht.
Het zit je dan ook niet mee... en nu ?? wat moet je nu met Axel aan?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:38 schreef Againzender het volgende:
Nou is er verdomme weer geen Sesamstraat door dat @!#@ tennis
We kijken nu Ready, steady cook!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het zit je dan ook niet mee... en nu ?? wat moet je nu met Axel aan?
Kijkquote:
nou je het zegt, er ligt hier wel een Bert&Ernie DVD..... maar een kookprogramma werkt ook goed:quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kom net terug van een zware middag sporten met vrienden.
Op de playstation
Kijk je uit voor je hamstring? Blessures daar zijn in tegenwoordig.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoi.'t begint me hier opeens te regenen.
En ik moet zo richting schaken.
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoeft van mij niet.
Ik hou niet van hondenquote:
Gelukkig zijn we weer vriendjesquote:Op maandag 18 juni 2007 18:53 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Kale mensen zijn stoer! Zelfs jij SCH!!
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou lang boos op jou blijven tong"?
Ik noem je liever VeelPostProstitueequote:Op maandag 18 juni 2007 18:59 schreef tong80 het volgende:
[Tong 80] Bijna 250.000 posts!
Ze noemen me spamhoer
Dat ben ik ook, maar het klinkt zo hard.
Daar heb jij ervaring meequote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- schopt de twee het keldertje in
Dan ben ik klaar met stage.quote:
Vaduz is net Bos, maar Vaduz doet het stiekem?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
Vaduz is rondborstige blonde meiden aan het versieren op Hyves.
Wat vaduz al zegt. De meiden komen op hem af...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vaduz is net Bos, maar Vaduz doet het stiekem?
wie wie?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
Vaduz is rondborstige blonde meiden aan het versieren op Hyves.
Weet ikquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Vaduz: morgen rijden ze in de Ronde van Zwitserland door Vaduz!
Lola toch?quote:
Doe dan het raam open en laat het water binnen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef dndiek het volgende:
Wat een water valt er toch weer uit de lucht
en maar tikken op het raam... zo kan ik me toch niet concentreren
Goed ideequote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dan het raam open en laat het water binnen.
Ze selecteert goed door.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een foto in bikini en maar 4 vrienden... Hoe kán dat?
ik had hem al van vaduz zelfquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://daniellaaa1.hyves.nl/
Maar eh Ik was eerst he
Maar ik had hem al dik een kwartier voor die post van jequote:
man toen lag ik er al opquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik had hem al dik een kwartier voor die post van je
hallo die rooie mag hem hebben hoor, eerlijk gevondenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef Eilanden het volgende:Grappig! Bos en Pascal die vechten om een Hyves-chickie!
![]()
Ik vecht er helemaal niet om. Grote kans dat die Daniella de omvang heeft van Paul de Leeuwquote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef Eilanden het volgende:Grappig! Bos en Pascal die vechten om een Hyves-chickie!
![]()
Precies. Logician, lfy en M-M zijn voorlopig wel genoegquote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vecht er helemaal niet om. Grote kans dat die Daniella de omvang heeft van Paul de Leeuw
Dan moet jij er eerst nog wel vanaf kruipenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hallo die rooie mag hem hebben hoor, eerlijk gevonden![]()
Ik ben uitgeselecteerd he.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hallo die rooie mag hem hebben hoor, eerlijk gevonden![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Logician, lfy en M-M zijn voorlopig wel genoeg
Monopolie natuurlijkquote:
Ok, ik hou er nu mee op.quote:
Ik was je voorquote:
Dat is het natuurlijke gezag dat ik uitstraalquote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij hebben sommige hier iets te verbergen. Onze Hools-agent komt binnen en meteen valt het stil.
Het is dat ik slechts 1.76 ben anders had ik opgemerkt dat we je over het hoofd hadden gezienquote:Op maandag 18 juni 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijke gezag dat ik uitstraal![]()
Vechten?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat ik slechts 1.76 ben anders had ik opgemerkt dat we je over het hoofd hadden gezien![]()
Eerst wezen roeien, daarna krachttraining voor de arm en borstspieren daarna buikspieren en daarna Cardio van rennen en fietsten.quote:
Zooooooooooo .. al flink aan het oefenen om klaar te zijn voor de huwelijksnacht zie ik!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eerst wezen roeien, daarna krachttraining voor de arm en borstspieren daarna buikspieren en daarna Cardio van rennen en fietsten.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zooooooooooo .. al flink aan het oefenen om klaar te zijn voor de huwelijksnacht zie ik!
Toe maar.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
Morgen hebben we een groepstrainingsdag
O.a. 16 km hardlopen terwijl je boomstammen moet tillen![]()
12 is flink wat! Wat zit je nu op?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]ff flinke conditie opbouwen
Maar ik merk wel aan mijn hartslag dat ik wat meer conditie kreeg.. toen ik eerst aan het rennen en daarna ff ging uitlopen.. bleef mijn hart als een gek slaan (150) en nu merk ik dat het sneller hersteld en zit rond de 120... kan nog altijd beter natuurlijk
Maar tja ik wil er 12 kilo af...
En jij zit bij de commando's ?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
Ja ik mezelf ookquote:
quote:
Ik ben inderdaad bang om van die 1.72 1.69 te makenquote:
Ik doe me schoenen zelf wel uit hoor!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bang om van die 1.72 1.69 te maken
nee want dan zit ik op de fietsquote:Op maandag 18 juni 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
morgen later op de dag kans opp stevige onweerscomplexen......
dat zou lekker zijn
niemand? altijd maar een grote mond met we komen, maar elk jaar haken ze weer afquote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef pascalheister het volgende:
nog mensen hier die naar Zwarte Cross gaan ?
Doet me denken aan de speedmars in dienst.Moesten we met de hele afdeling 12 kilometer hardlopen in vol tenue met wapen en een M-10 te sjouwen. Ik was nog in conditie en ging op het laatst sprinten. Kwam juichend als eerste binnen. De rest op 30 seconden achterstand. Kreeg ik achteraf op m'n klote. Wist ik veel dat we biuj elkaar moesten blijven.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
Ik was toen 19 en sportman. Hield ervanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef sjimz het volgende:
Die soort dagen zijn helemaal leuk voor de mensen die geen conditie hebben
Wordt weer een hoop gekanker morgen![]()
Ik ben 23 en sportman. Ik hou er nog steeds vanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was toen 19 en sportman. Hield ervan
Ik baalde van mijn diensttijd. Maar de sport en conditiedingen waren leuk.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben 23 en sportman. Ik hou er nog steeds van![]()
Dat dacht ik toen ook. Tot ik drank vrouwen Fok en shmoopy leerde kennenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Sporten ga ik m'n hele leven doen, zolang het kan.
anders wordt je nog Erica Terpstraquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Sporten ga ik m'n hele leven doen, zolang het kan.
ik ook hoorquote:
Ik ben bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |