He, ik ben niet degene die zogenaamd van 2 walletjes eet hoor, gozerin die je d'r bentquote:
quote:
Wat in hart zit verzuurt niet, is de gedachte, denk ikquote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een TT ?
Een steekje onder water,quote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een TT ?
Lemmebs.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:04 schreef sigme het volgende:
Paardenpijper, perzisch?
Oh ja? Het_Godsgeschenk moest er nogal om lachen, destijds, maar die reageerde op iemand anders die het bezigde. Lithion.quote:
Dat was de enige keer dat ik het ooit gezegd heb, geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:15 schreef sigme het volgende:
Johan_de_Witt heeft het woord het vaakst gebruikt, binnen POL, denk ik (dat was die Pers, ook wel koelie).
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat ik het ooit gezegd heb, geloof ik.
Bron?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom ''in mindere mate Egypte'', paardenpijper?
Hou jij ook een M-base bij?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.
Nee nee, ben jij mal. Ik heb een geheugen en de zoekmachine. Nee zeg, ik ben een veels te grote chaoot voor iets systematisch. Internet bewaart bijna alles. Helaas is het weinige wat echt verdwijnt soms iets wat ik echt graag had behoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |