quote:Sarpong voelt niets voor een eventuele verhuur. "Ajax zit in mijn bloed. Spelen voor deze club is een beetje als voetballen voor het nationale team van Amsterdam. Ik kan het nu gewoon niet voorstellen ergens anders te spelen. Het stadion, de mensen, de kleuren van het shirt... Mijn verbondenheid met deze club is zó groot dat ik er alles voor wil doen te slagen."
blijkbaar nietquote:Op zondag 17 juni 2007 14:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Leuk, maar of HtC dat ook van Sarpong vind ?
christen joh.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Kadoc het volgende:
Is Babel nu opeens een moslim geworden?
Hij gaat toch meetrainen met de A-selectie komend seizoen. Net als Donald, Van der Wiel en Anita?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Mindstate het volgende:
Sarpong sarpong, was die niet 2 seizoenen geleden eventjes de man die ajax beter zou gaan maken?
Ook niks meer van gehoord
Delorge bedoel je? Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Lijkt wel alsof er bij jullie minder geld uitgegeven mag worden de laatste tijd. Spelers als Slory, Zuiverloon en Demouge zijn normaal meer het soort spelers waar wij achteraan zitten![]()
Slory: goede speler maar die interesse is wat vreemd ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Lijkt wel alsof er bij jullie minder geld uitgegeven mag worden de laatste tijd. Spelers als Slory, Zuiverloon en Demouge zijn normaal meer het soort spelers waar wij achteraan zitten![]()
Oeps, die jaquote:
Ach, echt veel versterking is er bij jullie momenteel niet nodig, alleen als Sneijder of Huntelaar eventueel zouden vertrekken.quote:Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......
Idem.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Delorge bedoel je? Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......
Delorge, Zuiverloon en Slory zouden als ze worden gekocht, back-ups zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou goed kunnen ja, maar toch.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Delorge, Zuiverloon en Slory zouden als ze worden gekocht, back-ups zijn.
2 seizoenen was ie 15 of 16 dudequote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Mindstate het volgende:
Sarpong sarpong, was die niet 2 seizoenen geleden eventjes de man die ajax beter zou gaan maken?
Ook niks meer van gehoord
Maak je maar geen zorgen, die namen komen niet naar rotterdam net zoals Slory en Zuiverloon niet naar Amsterdam komenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, maar toch.
Feyenoord wordt constant in verband gebracht met Perez, Gio, Makaay en Hofland (al denk ik dat Hofland de enige is uit dat rijtje die daadwerkelijk komt, evt. Gio) en jullie opeens met 'dit soort' spelers, net de omgekeerde wereld![]()
Nee. Als die komt, is het toch voor veels te veel geld.quote:
quote:
Het bestuur van jouw club zou Perez anders graag bij ons zien spelenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, die namen komen niet naar rotterdam net zoals Slory en Zuiverloon niet naar Amsterdam komen![]()
Mooie open deur die je intrapt.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Sarpong een harde plasser van Ajax en Amsterdam krijgt... Maar hij moet wel beter worden... Anders hoeft ie straks helemaal niet meer terug te komen.
Wat verwacht je te horen dan? Dat Sneijder erheen gaat?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:40 schreef ericajax het volgende:
volgende week zullen we wel iets horen over Barcelona, gezien de competitie vanavond is afgelopen
sinds wanneer heb jij een mening over wat beter is voor Ajax?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Sarpong een harde plasser van Ajax en Amsterdam krijgt... Maar hij moet wel beter worden... Anders hoeft ie straks helemaal niet meer terug te komen.
Nee reeel zijn noemen ze dat. Bovendien zegtie het alleen nu. Als hij straks wel in Ajax 1 speelt. En hij kan naar een club in het buitenland ofzo. Dan zul je hem dit niet horen roepen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef toma het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een mening over wat beter is voor Ajax?
Robbie is een Ajacied![]()
Nou blijkbaar niet. Aangezien jullie hem ineens gaan aanbidden met "quote:
Uhmmm.... je overdrijft een beetje?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Aangezien jullie hem ineens gaan aanbidden met "" en "
" maar niet kijken naar wat waarschijnlijk het beste voor hem en voor Ajax is.
Voetbal moet echter ook leuk blijven natuurlijk. Bij Ajax heb ik het idee dat er altijd een kutsfeer heerst en weinig spelers daar echt met veel plezier voetballen, en dat ze er alleen maar blijven om zo snel mogelijk naar een grote club te kunnen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef toma het volgende:
ach het gaat er ook niet om wat beter is voor Ajax. Het is alleen mooi dat er jeugdspelers zijn die er wél zo overdenken. Inplaats van spelers die vinden dat 'de sfeer te hard is', zoiets heet professioneel voetbal. Zelf denk ik ook dat hij het niet gaat redden, maar dat veranderd verder niks aan zijn kijk op Ajax.
maar met jong Oranje kun je ook geen landskampioen worden. Er is niks tegen een harde sfeer, het moet alleen wel gemanaged worden als jongere spelers daar niet tegen kunnen. Daarom vind ik het ook belangrijk als er een soort van psycholoog aangetrokken wordt bij Ajax zodat de mentaliteit van de spelers goed is en er geen irritaties ontstaan of om buitenlandse spelers te helpen. Bij Heerenveen hebben ze er al één aangetrokken.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voetbal moet echter ook leuk blijven natuurlijk. Bij Ajax heb ik het idee dat er altijd een kutsfeer heerst en weinig spelers daar echt met veel plezier voetballen, en dat ze er alleen maar blijven om zo snel mogelijk naar een grote club te kunnen.
Volgens mij is b.v. de sfeer bij OranjeU21 vele malen beter dan bij Ajax.
Die site die ook vorige jaar wist te melden dat we Defour hadden gekocht.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef AminBen het volgende:
BREAKING NEWS TOM DE MUL NAAR SEVILLA VOOR 4 MILJOEN !!
aldus; http://www.transfermarkt.de/de/verein/368/fcsevilla/transfers/uebersicht.html
dat was toch ook bijna zoquote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die site die ook vorige jaar wist te melden dat we Defour hadden gekocht.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef Urquhart het volgende:
Dat wordt Co toch al?
omdat hij niet tegen kritiek kan bij ajaxquote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom zag ik de mul gister een voorzet geven die ik het hele jaar niet van hem gezien heb?
Omdat je scheel bent misschien.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom zag ik de mul gister een voorzet geven die ik het hele jaar niet van hem gezien heb?
Dat staat er al kei lang. Niks breaking news dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef AminBen het volgende:
aldus; http://www.transfermarkt.de/de/verein/368/fcsevilla/transfers/uebersicht.html
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat staat er al kei lang. Niks breaking news dus.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef AminBen het volgende:
Hij kan niet zo goed tegen de kille en harde sfeer in de kleedkamer van ajax.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:17 schreef toma het volgende:
waarom is Babel nou aan t flirten met Arsenal
Beter dat, dan een spaanse eerste taal in de kleedkamerquote:Op zondag 17 juni 2007 17:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed tegen de kille en harde sfeer in de kleedkamer van ajax.
Wat een onzin zeg. De Mul heeft een aantal goede wedstrijden voor Ajax gespeeld, met daarin ook de nodige goede voorzetten. Ik word een beetje simpel van dat opportunistische en schaapachtige geblaat van een hoop mensen hier.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dit dus inderdaad. Ik zat er al op te wachten. Sterker nog, na die voorzet speciaal naar dit topic te gaan over welke idioot over die voorzet die De Mul nooit bij Ajax zou hebben gegeven zou beginnen. Nou, dat blijkt Mangoworks2002 dusquote:Op zondag 17 juni 2007 18:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. De Mul heeft een aantal goede wedstrijden voor Ajax gespeeld, met daarin ook de nodige goede voorzetten. Ik word een beetje simpel van dat opportunistische en schaapachtige geblaat van een hoop mensen hier.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:24 schreef Sethje het volgende:
Ik flirt ook regelmatig en dat heeft ook nooit succes dus dat zegt niets
In mijn beleving mag het bij ajax zo zijn dat je een aantal mindere wedstrijden speelt en niet andersom. De Mul heeft naar mijn mening niet kunnen overtuigen dit jaar, dus als ie voor 4 mio weg kan. Dan graag.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. De Mul heeft een aantal goede wedstrijden voor Ajax gespeeld, met daarin ook de nodige goede voorzetten. Ik word een beetje simpel van dat opportunistische en schaapachtige geblaat van een hoop mensen hier.
Ik lig er ook niet wakker van als de Mul verkast. Hij heeft een redelijk seizoen gespeeld maar excelleerde verder niet. Waar het me hier om gaat is dat mensen zoals Mangoworks (en met hem vele anderen) nu opeens gaan roepen dat de Mul het hele seizoen geen bal knap geraakt heeft, en dat is gewoon je reinste onzin en papagaaitjes gedrag.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef manny het volgende:
[..]
In mijn beleving mag het bij ajax zo zijn dat je een aantal mindere wedstrijden speelt en niet andersom. De Mul heeft naar mijn mening niet kunnen overtuigen dit jaar, dus als ie voor 4 mio weg kan. Dan graag.
Misschien moet je toch even langs de Pearle, want ik zeg nergens dat de Mul slecht was.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:41 schreef BB-boy het volgende:
Dat moet je deze man eens vertellen dat De Mul geen bal heeft geraakt
[afbeelding]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Misschien moet je toch even langs de Pearle, want ik zeg nergens dat de Mul slecht was.
Philippe Leonard geloof ik. Werd door de Mul zoek gespeeld bij Jong Ajax - Jong Feyenoord, en vervolgens in Feyenoord - Ajaxquote:Op zondag 17 juni 2007 18:42 schreef manny het volgende:
1) wie is die jongen ?
2) wat doet dat shirt in dit topic ?
Misvatting mijnerzijds gezien je reactie onder de mijne stond. Even goede vrienden.quote:
Daarin schuilt nu precies de reden waarom dit tegenwoordig zo bijzonder isquote:Op zondag 17 juni 2007 16:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Snap niet wat jullie daar zo bijzonder aan vinden... Zo hoort het toch ook?
Klopt. Als de geruchten waar zijn, zeggende dat hij Ajax 4 miljoen pietermannen gaat opleveren, dan is dat een uitstekende deal.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef M0NTANA het volgende:
Tom de Mul mag gaan, anders is hij volgend seizoen transfervrij toch?
Oh. Ik dacht, hij gaat mee met de hype of zo.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
christen joh.![]()
ten minste, hij leest de bijbel en gaat gezellig met Sarpong naar de kerk.
Moslim zijn een hypequote:Op zondag 17 juni 2007 19:27 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht, hij gaat mee met de hype of zo.
Nouja, onder voetballers dan.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:31 schreef AminBen het volgende:
[..]
Moslim zijn een hype![]()
Volgens mij is het meer het bashen ervan.![]()
Wat vind jij er nou van dat jou lieverling weggaat?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. Ik zat er al op te wachten. Sterker nog, na die voorzet speciaal naar dit topic te gaan over welke idioot over die voorzet die De Mul nooit bij Ajax zou hebben gegeven zou beginnen. Nou, dat blijkt Mangoworks2002 dus
Van de aardbodem verdwenenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef BB-boy het volgende:
Dat is de man die van de aardbodem is verdwenen nadat hij in 2 wedstrijden door De Mul is gedolt.
(Je kent Leonard toch wel?)
ik hoop van niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef BB-boy het volgende:
Gaat Maduro weg dan?
dat wel, maar ik hoop iig niet dat ie verkocht wordt.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:17 schreef BB-boy het volgende:
Van mij mag hij wel verhuurd worden aan Heerenveen of zo.
En De Mul weg.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef Radegast het volgende:
Maduro moet blijven.
Waarom moet PSV altijd op vrijdag zaterdag spelen zodat ze elke zondag op hun gemak kunnen kijken wat de concurentie doet?quote:Vrijdag 17 augustus:
De Graafschap - PSV
Zaterdag 18 augustus:
VVV - FC Twente
NAC - NEC
Willem II - Excelsior
Heracles - FC Utrecht
Zondag 19 augustus:
Ajax - Sparta
AZ - Roda JC
Heerenveen - Feyenoord
FC Groningen - Vitesse
juistquote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Je bedoelt bijna altijd op zaterdagavond. Waarschijnlijk omdat de boertjes op zondagmiddag hun aardappelveldjes aan het telen zijn.
Daniël de Ridder wellicht, nu Celta de Vigo is gedegradeerd, kan hij goedkoop als vervanger van Tom de Mul komen.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Ajax plannen dan om in die Spaanse vijver te gaan vissen?
Ben je nu echt zo dom?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Sneijder? Ken je die?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Van mij mag het.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daniël de Ridder wellicht, nu Celta de Vigo is gedegradeerd, kan hij goedkoop als vervanger van Tom de Mul komen.
nee joh.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Radegast het volgende:
Heb weer zo'n gevoel dat Ajax zich laat piepelen de komende transferperiode.
Wanneer op het einde van de transfermarkt er nog spelers vertrekken is Ajax natuurlijk genoodzaakt om andere spelers aan te trekken. Maar aangezien de meeste clubs dan al voorzien zijn in hun spelers, zijn er nog weinig spelers over in de vijver. Dus ik had het niet over een Spaanse vijver.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gaan ze kopen van een Spaanse club![]()
Heeft niks met lachen te maken. Maar wat heeft het vissen in de Spaanse vijver nou met het eventueel vertrek van Sneijder te maken... Niks dus..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef BB-boy het volgende:
Lachen.
daar ben ik dan ook bang voorquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef BB-boy het volgende:
Als hij al komt zal het voor de bank zijn.
Robbie, jij hebt het over een Spaanse vijver hoor, voor de rest niemand.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft niks met lachen te maken. Maar wat heeft het vissen in de Spaanse vijver nou met het eventueel vertrek van Sneijder te maken... Niks dus..
Ik vraag inderdaad of Ajax interesse heeft om daar te gaan vissen. Waarop F1Bas begint over Sneijder... Maar ik zie de logica niet echt hoor...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Robbie, jij hebt het over een Spaanse vijver hoor, voor de rest niemand.
Nee, als ik net als jij mn IQ achter mn naam zou zetten, zou het in ieder geval 3 cijfers bevatten.quote:
quote:'Ajax verkoopt Boakye aan Heracles Almelo'
17/6/2007 23:51
Heracles Almelo heeft Emmanuel Boakye overgenomen van Ajax, meldt NOS Teletekst. Het afgelopen seizoen speelde de Ghanese international al op huurbasis voor de Tukkers.
Boakye stond nog tot medio 2008 onder contract bij Ajax. Maar de Amsterdamse club had de 22-jarige verdediger onlangs laten weten dat hij op zoek mocht naar een nieuwe club. Heracles kocht de verbintenis van de verhuurde Ajacied af.
Het huidige seizoen kwam Boakye 31 competitieduels aan voetballen toe namens de club uit Almelo. Vorig jaar mocht hij bij Ajax zes wedstrijden opdraven.
Oh wacht, die opmerking van F1Bas had ik nog niet gelezen. Snap ik ook niet eigenlijk, die reactie...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik vraag inderdaad of Ajax interesse heeft om daar te gaan vissen. Waarop F1Bas begint over Sneijder... Maar ik zie de logica niet echt hoor...
Mooi zo. Dan kan je beter je IQ achter je naam zetten, want wanneer je je leeftijd zou weergeven zou je aan 1 cijfer genoeg hebben. Toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, als ik net als jij mn IQ achter mn naam zou zetten, zou het in ieder geval 3 cijfers bevatten.
Welke jonge jongens bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Biedt Ajax, die jonge jongens niet veel te jong een veel te langdurig contract aan?
Die jonge jongens kosten verhoudingsgewijs geen drol. Of denk je dat ze allemaal meer dan een ton verdienen?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Biedt Ajax, die jonge jongens niet veel te jong een veel te langdurig contract aan?
Precies, Valencia wil Sneijder nog steeds hebben en dat heeft toch echte met de Spaanse transfermarkt te maken, daar had ik het over.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:
Tis nou niet zo dat de Spaanse markt geen invloed op Ajax heeft
Anita, Timisela, Boakye, Sarpong...etc...etc... Jongens die nog niks hebben bewezen 3 wedstrijden mee mochten doen met Ajax 1, meteen gehyped worden tot nieuwe wereldsterren maar het vervolgens niet waar te kunnen maken en te vertrekken naar een clubje als Heracles.quote:
Die lopen er wel bij hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:27 schreef twi het volgende:
[..]
Die jonge jongens kosten verhoudingsgewijs geen drol. Of denk je dat ze allemaal meer dan een ton verdienen?
Ik weet niet wie jij allemaal tot wereldster hypt, maar Boyake, Timisela en Sarpong zijn alles behalve gehyped. Anita hoort niet in het rijtje thuis overigens...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
meteen gehyped worden tot nieuwe wereldsterren
Natuurlijk, de grootste talenten. Maar een elftal jeugdspelers zullen bij elkaar misschien net zoveel kosten als 1 top selectiespeler.quote:
Hij is sowieso transfervrij volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:05 schreef Blight het volgende:
Zou de Ridder een ontsnappingsclausule bij degradatie hebben?
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Je bedoelt bijna altijd op zaterdagavond. Waarschijnlijk omdat de boertjes op zondagmiddag hun aardappelveldjes aan het telen zijn.
Ik krijg allemaal het gevoel dat Ajax straks met lege handen staat. Spelers vertrekken op het einde van de transferperiode, en daardoor kan Ajax geen goede spelers meer aantrekken.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Sevilla zit nu ook achter Khalid Boulahrouz aan, zou Martin van Geel het al geprobeerd hebben?
Dat lijkt me een iet wat voorbarige conclusie. Het is eind juni. De transferperiode duurt nog lang en het is niet alsof spelers van Ajax opééns zullen vertrekken, een bod op een speler komt immers niet zomaar uit het niets. Bovendien vermoed ik dat Ajax wel een aantal namen op papier heeft staan mocht de interesse voor Sneijder en Huntelaar concreet worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal het gevoel dat Ajax straks met lege handen staat. Spelers vertrekken op het einde van de transferperiode, en daardoor kan Ajax geen goede spelers meer aantrekken.
Stel je voor, Huntelaar, Sneijder en Babel in de laatste week weg.
Same herequote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Radegast het volgende:
Heb weer zo'n gevoel dat Ajax zich laat piepelen de komende transferperiode.
Je mag dan een aantal namen op papier hebben staan, maar ook die namen blijven niet wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat lijkt me een iet wat voorbarige conclusie. Het is eind juni. De transferperiode duurt nog lang en het is niet alsof spelers van Ajax opééns zullen vertrekken, een bod op een speler komt immers niet zomaar uit het niets. Bovendien vermoed ik dat Ajax wel een aantal namen op papier heeft staan mocht de interesse voor Sneijder en Huntelaar concreet worden.
Het budget en aanzien van Feyenoord is dan ook wat minder groot dan dat van Ajax.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je mag dan een aantal namen op papier hebben staan, maar ook die namen blijven niet wachten.
Hetzelfde met Kuyt. Moesten 010 nog snel ff een superspits aantrekken, wat dus onmogelijk bleek.
Och, van mij hoeft dat niet zo. Krijg je alleen maar weer speculaties dit en dat. Laat ze gewoon maar met nieuws komen als de transfers bijna rond zijn. En daarnaast, zoveel versterkingen hoeven we helemaal niet te hebben, zeker niet als er verder niemand weggaat. Maar toch heb ik wel vertrouwen in Van Geel dat hij nog wel met een mooie naam komtquote:Op maandag 18 juni 2007 09:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Het budget en aanzien van Feyenoord is dan ook wat minder groot dan dat van Ajax.
Los daar van heb je wel gelijk, spelers blijven niet altijd wachten. Maar nogmaals: het zal niet zo zijn dat een eventuele verkoop van Sneijder of Huntelaar van de ene dag op de andere dag geregeld is. De periode tussen interesse tonen en daadwerkelijk een bod uitbrengen kan voldoende zijn voor Ajax om toe te slaan. Maar goed, het zou niet onprettig zijn om te weten wie Ajax op het oog heeft.
Ach kom nou toch joh, dat weet jij net zo goed als ik. Net als met vd Wiel, die na de degelijke wedstrijd tegen Twente door sommigen (ook hier) meteen de nieuwe Stam werd genoemd etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal tot wereldster hypt, maar Boyake, Timisela en Sarpong zijn alles behalve gehyped. Anita hoort niet in het rijtje thuis overigens...
Nee, dat weet ik niet. Het is een gigantisch vooroordeel van jou tegenover Ajacieden. Timisela is hier nooi gehyped, net als dat Boakye dat niet is. Vd Wiel heeft zijn complimenten gehad, omdat hij waanzinnig speelde. Daarna is meteen gezegd dat één wedstrijd helemaal niets beketende. Is het complimenteren van een jonge speler maar meteen hypen?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach kom nou toch joh, dat weet jij net zo goed als ik. Net als met vd Wiel, die na de degelijke wedstrijd tegen Twente door sommigen (ook hier) meteen de nieuwe Stam werd genoemd etc.
quote:Van alle supertrio's is die van Ajax het beste
18/6/2007 10:10
Nu alle grote Europese competities zijn afgelopen, blijkt dat Ajax zich in de handen mag knijpen met aanvallers als Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder en Kenneth Perez. De drie meest scorende spelers van Ajax heersen in Europa.
De goalgetters van Ajax troefden alle supertrio's af in België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje. Huntelaar, Sneijder en Perez maakten de meeste doelpunten (51) én zorgen gezamenlijk voor het hoogste gemiddelde per competitieduel (1,57).
Alleen qua aandeel in de totale score van hun club houdt Anderlecht gelijke tred. De kanonnen van de Belgische kampioen - Mohammed Tchité, Nicolás Frutos en Ahmed Hassan - hebben procentueel net zo'n groot aandeel in het totale aantal doelpunten dat hun werkgever maakte dit seizoen (61 procent).
Barcelona's schutters deden op de laatste speeldag nog eens van zich spreken. Lionel Messi scoorde twee keer, Ronaldinho één. Samuel Eto'o zag een doelpunt afgekeurd worden in de 5-1 overwinning bij Gimnástic. Toch moet het Catalaanse trio (1,21 goal per duel) genoegen nemen met de derde plaats.
De Franse grootmacht Olympique Lyon is de enige club wiens supertrio de grens van tenminste één doelpunt per duel niet haalt. Fred, Juninho en Florent Malouda sprokkelden er samen 31 bij elkaar en strandden op 0,82 treffer per wedstrijd.
Een pro-Ajax artikel in de VI is wel opzienbarend inderdaad. Neemt niet weg dat het echt nergens over gaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Nashje het volgende:
Nou ik vind het wel een leuk artikel voor een az merchandising blad.
Alleen al kansloos dat ze het eerst verwijderen, maar nu de Spaanse competitie afgelopen is, ze het opnieuw plaatsen. Maar goed, we wachten de meest succesvolle kwartetten, quintetten en sextetten af.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:00 schreef Blight het volgende:
Oh, VI heeft een eerder nog verwijderd artikel terug gezet.
In de categorie 'nietszeggende statistiek' presenteert Voetbal International..:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen al kansloos dat ze het eerst verwijderen, maar nu de Spaanse competitie afgelopen is, ze het opnieuw plaatsen. Maar goed, we wachten de meest succesvolle kwartetten, quintetten en sextetten af.
VI![]()
quote:ADO Den Haag meest succesvol in de herkansing
18/6 11:12
ADO Den Haag mag zich in de handjes wrijven als het aan komt op herkansingen.
Van alle clubs uit de Nederlandse competitie waren de Hagenezen het meest succesvol bij een replay of hervatting van een wedstrijd.
De Hagenezen wisten in de herkansing tegen FC Groningen in Emmen de formatie uit het noorden op 1 - 0 te houden. Met dit fantastische resultaat blijkt ADO Den Haag een geduchte tegenstander in de replay.
Geniaal, insturen! VI is echt een kansloos medium geworden.quote:
quote:Tegenover Highlow.nl meldde de manager van de Amsterdam Admirals dat zij toch weer terug zullen keren naar de Amsterdam Arena. Een verhuizing van de club naar een andere stad is door de NFL afgeblazen. “Het wordt een kwestie van onderhandelen met de ArenA of we daar weer het complete seizoen zullen spelen. Het Olympisch Stadion is een goed alternatief,” aldus de general manager over de dagen waarop zij niet in de Arena kunnen spelen vanwege andere evenementen.
Weg ermeequote:Tom de Mul hoopt het komende seizoen voor Sevilla uit te kunnen komen. Daarover zijn beide club sin onderhandeling. Voor de camera's van RTV Noord-Holland ging hij in op de reden. ‘Dat ik weg wil heeft niets met de cultuur te maken, ik heb het naar mijn zin bij Ajax. Het enige dat ik heb gezegd is dat ze te veel de nadruk leggen op wat je fout doet. Soms krijg je kansen in leven die je niet moet laten lopen.’
Ik weet niet in welke bronnen dat heeft gestaan (heb het zelf ook gelezen ja), maar het leek me toen al onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:17 schreef Blight het volgende:
Opzouten met de Admirals. Enige maanden geleden deden er nog geruchten de ronde dat Ajax de ArenA zou gaan kopen. Ik denk dat we kunnen aannemen dat dat van de baan is?
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geniaal, insturen! VI is echt een kansloos medium geworden.![]()
Dat méén je niet?!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben nu die kansloze statistieken over de beste voorhoede van Europa (= ajax) weer op de site staan.![]()
geedit was wat woorden vergetenquote:
Kijk eens wat er hier gepost is rond het tijdstip 11.00.quote:
weet ik vandaar dus. Laat ook maar, er worden teveel woorden aan vuil gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Kijk eens wat er hier gepost is rond het tijdstip 11.00.
Ja ik ook. Stelletje angsthazen hier!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:16 schreef Urquhart het volgende:
Sinds Van Geel er zit heb ik wel vertrouwen in het technische beleid.
de wedstrijden die hij bij Heracles heeft gespeelt is hij nooit opgevallen en heeft hij niet bewezen tot het niveau van Ajax te kunnen behoren.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef Pritt het volgende:
Hmm Boakye vond ik nog best goed in die paar wedstrijden dat hij in Ajax 1 heeft gevoetbald,
Jammer dat hij verkocht is maar er zijn ergere dingen.
vanaf 3 milj. mag ie van mij weg. Anders kan ie achter 'Baki' op de bank zitten.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Pritt het volgende:
Ik begin ook een echt grote aversie te krijgen tegen Tom de Mul.
Die jongen stond vorig jaar niet eens in de basis bij Vitesse en toch nam Ajax hem bij het eerste.
Hij vecht zich zelfs tot de basis en dan komt hij al maanden met allerlei gelul.
Ik hoop dat Ajax hem verkoopt voor een grote zak duiten en dat hij daar totaal mislukt.
Niks angsthazen, gewoon terecht. Ajax is al 3 jaar lang geen kampioen meer geworden, het wordt tijd dat er eens gepresteerd gaat worden, en daar is het technische beleid onderdeel van. En aangezien ik alleen nog maar over vertrekkende spelers hoor, word ik nog niet heel enthousiast....quote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Stelletje angsthazen hier!
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtopquote:Op maandag 18 juni 2007 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Het is een gigantisch vooroordeel van jou tegenover Ajacieden. Timisela is hier nooi gehyped, net als dat Boakye dat niet is. Vd Wiel heeft zijn complimenten gehad, omdat hij waanzinnig speelde. Daarna is meteen gezegd dat één wedstrijd helemaal niets beketende. Is het complimenteren van een jonge speler maar meteen hypen?
Dat zegt hij ook echtquote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtop![]()
![]()
Briljante reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtop![]()
![]()
nu het seizoen in spanje gespeelt is denk ik dat er wel een aantal transfers zullen plaats vinden. Ik hoop nu zelf ook dat de Mul vertrekt, als je zulke uitspraken doet neem ik aan dat je al met je hoofd ergens anders zit en het mentaal niet meer op kunt brengen om jezelf 100% in te zetten. Als de Mul zn smoel zou hebben gehouden zou hij volgend jaar nog gewoon mee kunnen spelen; hij heeft dit seizoen best aardige wedstrijden gespeeld en heeft laten zien het niveau van Ajax wel aan te kunnen als hij wat verder doorgroeit.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef BB-boy het volgende:
Er is voorlopig nog niemand vertrokken dus kan er ook niks worden aangekocht.
Niet vergeten dat de media alles ook lekker opblaast. Dat bericht dat De Mul zou hebben gezegd dat het er in de kleedkamer te hard aan toe gaat is toch allemaal onzin? Maargoed, hij zal vast wel iets hebben gezegd. Daarom had ie gewoon z'n smoelwerk moeten houden, want Ten Cate is best positief over hem. Lekker inpakken en richting Spanje sturen. Zien we 'm over een aantal jaar vast nog wel eens terug in een oefenwedstrijdje tegen FC Lyn Oslo. "Was ik toch maar een jaar langer gebleven."quote:Op maandag 18 juni 2007 12:43 schreef toma het volgende:
[..]
nu het seizoen in spanje gespeelt is denk ik dat er wel een aantal transfers zullen plaats vinden. Ik hoop nu zelf ook dat de Mul vertrekt, als je zulke uitspraken doet neem ik aan dat je al met je hoofd ergens anders zit en het mentaal niet meer op kunt brengen om jezelf 100% in te zetten. Als de Mul zn smoel zou hebben gehouden zou hij volgend jaar nog gewoon mee kunnen spelen; hij heeft dit seizoen best aardige wedstrijden gespeeld en heeft laten zien het niveau van Ajax wel aan te kunnen als hij wat verder doorgroeit.
Wie, Tümer Metin?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:01 schreef Houniet het volgende:
zulke spelers willen we niet bij Ajax, ondankbare honden
nee, Tomquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Nog Turkse Ajacieden hier op het FOK!forum?
-> http://www.spor3.com/haber.php?haber_id=250742
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tümer ontkent dat hij gesprekken heeft gehad met Ajax over zijn overgang van Fenerbahçe naar die club.
Goed bezig!quote:
Hoe moet dat? Bij maatje van me is het al afgeschreven, ik heb nog niets gehoord?quote:
quote:Wil jij als (huidige) seizoenkaarthouder geen problemen ondervinden bij het kopen van kaarten, dan adviseren wij je om uiterlijk voor 20 juni de seizoenkaart te verlengen middels de betaling. Je ontvangt dan op tijd de nieuwe SCC en kunt dan zonder problemen kaarten kopen. Indien dit niet lukt dien je z.s.m. contact op te nemen met Supporterszaken. Let op: doe je dit niet, dan loop je het risico jouw seizoenkaart te verliezen.
Wat een overdreven reactie zeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef Sethje het volgende:
De Mul ga eens dood, hij moet in zijn handen knijpen dat hij het wit-rood-wit mag dragen.
Bellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe moet dat? Bij maatje van me is het al afgeschreven, ik heb nog niets gehoord?
Voor een Belg die verder weinig met Ajax heeft, is die keus inderdaad niet zo moeilijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Houniet het volgende:
voor mij wel
Precies. Maar voor een buitenlander is dat al snel anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Houniet het volgende:
voor mij wel
me eigen voetbalclub wilt me niet eens terugquote:Op maandag 18 juni 2007 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. Maar voor een buitenlander is dat al snel anders.
Trouwens, jij mag al in je handjes dichtknijpen als FC Thun je wil hebben....
Jullie hebben hem wel degelijk nodig, plus nog minstens 5 andere spelersquote:Op maandag 18 juni 2007 14:35 schreef Snatsie het volgende:
Succes met de verkoop van Perez aan PSV voor 0,5 miljoen! Wij hebben hem niet nodig volgens Bertje!
Dan houden wij hem toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:35 schreef Snatsie het volgende:
Succes met de verkoop van Perez aan PSV voor 0,5 miljoen! Wij hebben hem niet nodig volgens Bertje!
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jullie hebben hem wel degelijk nodig, plus nog minstens 5 andere spelers![]()
Sevilla doet het toevallig 2 seizoenen leuk, maar is voor die tijd zeker geen serieuze optie geweest. Nog niet zo lang geleden speelden ze volgens mij nog tegen degradatie.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een overdreven reactie zeg.
Als je als speler mag kiezen tussen Sevilla en Ajax, lijkt me de keuze toch niet erg moeilijk...
Insinueer je hier dat je als speler voor Ajax en niet Sevilla moet kiezen?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Sevilla doet het toevallig 2 seizoenen leuk, maar is voor die tijd zeker geen serieuze optie geweest. Nog niet zo lang geleden speelden ze volgens mij nog tegen degradatie.
Sevilla is altijd wel een aardige "topclub" geweest hoor anders weet je geen spelers als Maradonna en Romario te strikken.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Sevilla doet het toevallig 2 seizoenen leuk, maar is voor die tijd zeker geen serieuze optie geweest. Nog niet zo lang geleden speelden ze volgens mij nog tegen degradatie.
Sterker nog, ze zijn niet zo lang geleden gewoon gedegradeerd.
Als je van de kwaliteit van De Mul bent wel. Het team van Sevilla is ontegenzeggelijk van hogere kwaliteit en speelt in een betere competitie, maar het is nog geen Valencia of laat staan Barcelona of Real Madrid. Verkoopt het een 2- of 3-tal smaakmakers staat er voor de rest een team wat net zo goed weer gewoon terug kan zakken naar de middenmoot in de Primera Division, waarmee je weer nauwelijks kans hebt om Champions League te spelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:58 schreef AminBen het volgende:
Insinueer je hier dat je als speler voor Ajax en niet Sevilla moet kiezen?![]()
Je zegt het goed, "topclub" tussen aanhalingstekens. Sevilla is voor mij nooit echt meer geweest dan een middenmotor in Europa en zeker geen club waar een buitenlander van droomt om naartoe te gaan. Net als spelers er niet van dromen om naar een Schalke, Middlesbrough, Parma te gaan. Die laatste heeft op het moment net zo'n dip als dat Sevilla een aantal jaren geleden had, gewoon een onstabiele club welke doorgaans op het tweede plan voetbalt.quote:Sevilla is altijd wel een aardige "topclub" geweest hoor anders weet je geen spelers als Maradonna en Romario te strikken.
Met en een zak geld en 2 UEFA cups is het momenteel een zeer aantrekkelijke club voor spelers.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn niet zo lang geleden gewoon gedegradeerd.
Het feit alleen al dat spelen in de beste competitie ter wereld in het vooruitzicht staat zou elke eredivisie-speler moeten prikkelen. Ik mag denk ik wel zeggen dat ik een volger ben van de Primera Division, geloof me nou maar; dat kleine Sevilla blijft nu met het goede beleid wat ze doorvoeren wel even in de top. Enkele zeer goede spelers (ze halen ook gewoon de beste speler van een Duitse topclub), fantastisch publiek. De voorzitter is ambiteus maar niet gek. Ploeg die zeker toe is aan CL voetbal en dat wordt ook een ploeg waar men rekening mee moet houden. Voor Ajax moeten kiezen? Wishful thinking zekerquote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Als je van de kwaliteit van De Mul bent wel. Het team van Sevilla is ontegenzeggelijk van hogere kwaliteit en speelt in een betere competitie, maar het is nog geen Valencia of laat staan Barcelona of Real Madrid. Verkoopt het een 2- of 3-tal smaakmakers staat er voor de rest een team wat net zo goed weer gewoon terug kan zakken naar de middenmoot in de Primera Division, waarmee je weer nauwelijks kans hebt om Champions League te spelen.
En toch zal Daniel Alves echt niet blijven bij belangstelling van een echte Europese topploeg. Ik vind Sevilla gewoon van hetzelfde niveau als Ajax en PSV. De prestatie van PSV in de CL twee seizoenen geleden vind ik minstens zo knap als twee maal de UEFA Cup winnen, gezien het kaliber van de tegenstanders. Het zou mij niet verbazen wanneer Sevilla er in de CL na de groepsfase gewoon uit ligt.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Met en een zak geld en 2 UEFA cups is het momenteel een zeer aantrekkelijke club voor spelers.
Neemt niet weg dat ik vind dat de Mul beter nog even kan wachten...
Dat niet, maar dat aspect zou zeker moeten meewegen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef twi het volgende:
Na de Premier League wel de beste competitie, maar dat kan geen argument zijn voor veel PD clubs. Zou een speler liever bij Osasuna, Espanyol, Getafe of Athletic de Bilbao spelen dan bij Ajax?
Hopen dat hij zich kan herpakken.quote:Yildirim wel naar Turkije, maar blijft Ajacied
Written by Jacques Happe
Monday, 18 June 2007
Turkse media wisten afgelopen week te melden dat Jong Ajacied Murat Yildirim naar Kasimpasa gaat. De promovendus heeft geïnformeerd bij Yildirim, maar die ontkent naar Turkije te gaan. “Voor 11 dagen vakantie, dat wel, maar ik wil nog minimaal een jaar bij Ajax blijven”, aldus de talentvolle middenvelder.
Het afgelopen seizoen was niet gemakkelijk voor de 20-jarige Murat Yildirim. De geboren Turk, naturaliseerde afgelopen november tot Nederlander en werd twee jaar geleden verkozen tot Talent van de Toekomst. De Ajacied zag zijn voorspoedige carrière vorig jaar een behoorlijk deuk oplopen. Als middenvelder is hij in zijn element als hij mag sleuren, de bal onderscheppen en vooruit kan spelen. Met zijn korte pootjes is het geen uitzonderlijk renner, maar hij komt nog aardig mee. Zijn grote kracht ligt vooral in zijn onverzettelijkheid om de bal te veroveren en dan de tegenstander zoek te spelen. Echter, tot zijn grote schrik vond hij zichzelf onder coach Aron Winter opeens terug als rechtsback. Doodongelukkig kweet hij zich van zijn verdedigende taak. Zonder morren speelde hij op de voor hem oneigenlijke positie, zoals van hem verwacht werd. “Ik speel liever op rechtshalf of op tien, maar het is geen probleem”, vertelde hij vorige zomer. “Je doet het voor het team, toch?” Maar het vrat aan hem. Hij speelde erg matig en je kon zien dat hij niet geschikt was voor dat verdedigende werk en er ook niet beter van werd. Niet verwonderlijk dat hij dan eventueel weg zou willen uit Amsterdam, zoals Turkse media afgelopen week meldden. Murat Yildirim zou naar Kasimpasa zou gaan. De club uit Istanboel promoveerde dit seizoen naar de Superlig, maar volgens Murat ligt zijn toekomst voorlopig nog bij Ajax. “Kasimpasa zou op zich wel een verbetering zijn,” vertelt hij highlow.nl, “maar ik wil nog minimaal een jaar bij Ajax blijven.”
Het verhaal over een contract bij Kasimpasa komt niet volledig uit de lucht vallen. Hij erkent dat hij met de technische staf van de Turkse fusieclub heeft gesproken. “Ik ken de nieuwe assistent-trainer persoonlijk. Ze hebben jonge spelers nodig. De gemiddelde leeftijd is 29 jaar en 9 maanden. Met die ervaring zijn ze gepromoveerd, maar om verder te komen hebben ze jonge spelers nodig.” Dat Yildirim nog minimaal een jaar bij Ajax blijft voetballen, ligt mede in het feit dat hij een gesprek heeft gehad met de nieuwe hoofdcoach van Jong Ajax. Adri Koster heeft hem toegezegd dat Murat weer op het middenveld mag spelen. “Maar”, zegt Martin van Geel, de technisch directeur van Ajax, “Murat moet wel effectiever leren spelen. Hij is geen verdediger, dus op die plek stond hij fout, maar hij maakt het zichzelf ook vaak te moeilijk. Dan maakt hij veel teveel bewegingen.” Door soberder te spelen kan dit voormalig Talent een Turkse Toekomst voor zich uitschuiven. “Ik ga wel voor 11 dagen op vakantie naar Turkije, maar op 16 juli meld ik me gewoon weer op de training van Jong Ajax.” Murat Yilidirim's contract met Ajax loopt tot 30 juni 2008 door.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Fides het volgende:
Gaat het toch niet redden in Ajax 1.
Gaap.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Fides het volgende:
Gaat het toch niet redden in Ajax 1.
Liever dan Ajaxquote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef denthemen het volgende:
Die van Marwijk, lachwekkend, nu doen dat Feyenoord Perez niet wilt, maar Perez wilt Feyenoord niet
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef denthemen het volgende:
Die van Marwijk, lachwekkend, nu doen dat Feyenoord Perez niet wilt, maar Perez wilt Feyenoord niet
Ach, weken hebben ze lopen kwijlen om Perez, en nu kenbaar geworden is dat hij niet naar 010 komt, is het een speler die ze niet nodig hebben.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga ff lekker iets anders doen ofzo.
Wie zou dit toch zijnquote:unknown 18-06-07 14:45:27
whoohoo ryan ik vind het echt vet dat je meer op geloof gericht bent en dat ik ergens las dat je de bijbel leest als je echt wilt dat god in je leven komt dan moet je dat aan hem vragen en dan gaat dat ook gebeuren let maar op.
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, weken hebben ze lopen kwijlen om Perez, en nu kenbaar geworden is dat hij niet naar 010 komt, is het een speler die ze niet nodig hebben.
Ik gebruik leestekens, dat weet je.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een toeval dat jij naar z'n site verwijst net nadat dit er in geschreven is
[..]
Wie zou dit toch zijn
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Z'n site is in ieder geval beter dan zn aanname.
ik wil ook Kanuquote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
pff wanneer komen de mensen er eens achter dat het niet cool is om met stukjes glas in je oren te lopen.
Maar het is wel erg stil rond geruchten bij Ajax op dit moment, zou van Geel een megadeal aan het voorbereiden zijn? En ik wil Kanu
nee..quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef patrickt37 het volgende:
18 Jun 2007 door Pritt
Nou ik niet hoor, ik vind Babel toch een stuk lekkerder !11
18 Jun 2007 door BonJovi
Ik vind je echt lekker. Maar ik vind Daniel de Ridder net iets lekkerder.
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:04 schreef koningdavid het volgende:
Die er nu bijstaat, kan echt niet jongens. koningdavid@eo.nl ook echt![]()
WTF heeft dat gedaan?![]()
Die zou nog serieus kunnen zijn ookquote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Pritt het volgende:
18 Jun 2007 door DiegoArmandoMaradona
Ik zag in FM '02 al dat je een knappert was.
Als je wil kan je verkopen aan Engelse topclubs!
Wie was datquote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef StarGazer het volgende:
18 Jun 2007 door TerroRobbie
Je aanname laat nog wat te wensen over, maar je lichaam niet!
OMG... wat ben jij lekkah!![]()
!!!
Ik las eerst 'banaan-vraag'quote:Op maandag 18 juni 2007 22:42 schreef Blight het volgende:
Het wordt steeds gekker. Die van RayMania!
Nee, inderdaad. Briljant, soms héél herkenbaar. Oost-Bloktaal van Aanvoerder, Jasza die geld wilt lenen, cultheld met zijn info van Steef, DiegoArmandoMaradona die het allemaal al wist, TerroRobbie die zeikt over de moderators, StarGazer en Da_Sandman die het niveau te laag vinden en daarom niet meer posten. Briljant gewoon, wie heeft dit gedaan? Of zijn het meerdere FOK!kers die dit op hun geweten hebben?quote:
Je vergeet HeatWave nog over Rosales, BonJovi over De Ridder en KoningDavid over het geloofquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Briljant, soms héél herkenbaar. Oost-Bloktaal van Aanvoerder, Jasza die geld wilt lenen, cultheld met zijn info van Steef, DiegoArmandoMaradona die het allemaal al wist, TerroRobbie die zeikt over de moderators, StarGazer en Da_Sandman die het niveau te laag vinden en daarom niet meer posten. Briljant gewoon, wie heeft dit gedaan? Of zijn het meerdere FOK!kers die dit op hun geweten hebben?
Inderdaad, echt geniaal. Vooral ook aangezien alle andere bezoekers geen idee hebben waar het over gaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je vergeet HeatWave nog over Rosales, BonJovi over De Ridder en KoningDavid over het geloof.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Houniet het volgende:
ik ontken alles
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef Nashje het volgende:
Kun je daar ook plaatjes posten? Ik zou graag iets onder Speed1971 willen posten.
Jij begon erover, dus dat had ik wel door jaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Pritt het volgende:
Ik moet bekennen dat ik begonnen ben.![]()
Daarna nog enkele gepost maar lang niet allemaal.![]()
Tsja die was niet heel moeilijk te verzinnenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Houniet het volgende:
18 Jun 2007 door SCH
Ik vind Alves z'n billen toch geiler!
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Pritt het volgende:
Ik moet bekennen dat ik begonnen ben.![]()
Daarna nog enkele gepost maar lang niet allemaal.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Pritt het volgende:
http://www.ryanbabel.nl/ryanbabel/picturegallery/index4.php
Dan Studio Fotos -> dan die foto van Babel in wit shirtje en daar de comments bij.
iddquote:
die e-mail ookquote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef StarGazer het volgende:
18 Jun 2007 door StarGazer
hmm lekker zwart, die koffie
Ik weet wel van wie die vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |