quote:Op zondag 17 juni 2007 16:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat staat er al kei lang. Niks breaking news dus.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef AminBen het volgende:
BREAKING NEWS TOM DE MUL NAAR SEVILLA VOOR 4 MILJOEN !!
aldus; http://www.transfermarkt.de/de/verein/368/fcsevilla/transfers/uebersicht.html
Hij kan niet zo goed tegen de kille en harde sfeer in de kleedkamer van ajax.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:17 schreef toma het volgende:
waarom is Babel nou aan t flirten met Arsenal
Beter dat, dan een spaanse eerste taal in de kleedkamerquote:Op zondag 17 juni 2007 17:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed tegen de kille en harde sfeer in de kleedkamer van ajax.
Wat een onzin zeg. De Mul heeft een aantal goede wedstrijden voor Ajax gespeeld, met daarin ook de nodige goede voorzetten. Ik word een beetje simpel van dat opportunistische en schaapachtige geblaat van een hoop mensen hier.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom zag ik de mul gister een voorzet geven die ik het hele jaar niet van hem gezien heb?
Dit dus inderdaad. Ik zat er al op te wachten. Sterker nog, na die voorzet speciaal naar dit topic te gaan over welke idioot over die voorzet die De Mul nooit bij Ajax zou hebben gegeven zou beginnen. Nou, dat blijkt Mangoworks2002 dusquote:Op zondag 17 juni 2007 18:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. De Mul heeft een aantal goede wedstrijden voor Ajax gespeeld, met daarin ook de nodige goede voorzetten. Ik word een beetje simpel van dat opportunistische en schaapachtige geblaat van een hoop mensen hier.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:24 schreef Sethje het volgende:
Ik flirt ook regelmatig en dat heeft ook nooit succes dus dat zegt niets
In mijn beleving mag het bij ajax zo zijn dat je een aantal mindere wedstrijden speelt en niet andersom. De Mul heeft naar mijn mening niet kunnen overtuigen dit jaar, dus als ie voor 4 mio weg kan. Dan graag.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. De Mul heeft een aantal goede wedstrijden voor Ajax gespeeld, met daarin ook de nodige goede voorzetten. Ik word een beetje simpel van dat opportunistische en schaapachtige geblaat van een hoop mensen hier.
Ik lig er ook niet wakker van als de Mul verkast. Hij heeft een redelijk seizoen gespeeld maar excelleerde verder niet. Waar het me hier om gaat is dat mensen zoals Mangoworks (en met hem vele anderen) nu opeens gaan roepen dat de Mul het hele seizoen geen bal knap geraakt heeft, en dat is gewoon je reinste onzin en papagaaitjes gedrag.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef manny het volgende:
[..]
In mijn beleving mag het bij ajax zo zijn dat je een aantal mindere wedstrijden speelt en niet andersom. De Mul heeft naar mijn mening niet kunnen overtuigen dit jaar, dus als ie voor 4 mio weg kan. Dan graag.
Misschien moet je toch even langs de Pearle, want ik zeg nergens dat de Mul slecht was.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:41 schreef BB-boy het volgende:
Dat moet je deze man eens vertellen dat De Mul geen bal heeft geraakt
[afbeelding]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Misschien moet je toch even langs de Pearle, want ik zeg nergens dat de Mul slecht was.
Philippe Leonard geloof ik. Werd door de Mul zoek gespeeld bij Jong Ajax - Jong Feyenoord, en vervolgens in Feyenoord - Ajaxquote:Op zondag 17 juni 2007 18:42 schreef manny het volgende:
1) wie is die jongen ?
2) wat doet dat shirt in dit topic ?
Misvatting mijnerzijds gezien je reactie onder de mijne stond. Even goede vrienden.quote:
Daarin schuilt nu precies de reden waarom dit tegenwoordig zo bijzonder isquote:Op zondag 17 juni 2007 16:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Snap niet wat jullie daar zo bijzonder aan vinden... Zo hoort het toch ook?
Klopt. Als de geruchten waar zijn, zeggende dat hij Ajax 4 miljoen pietermannen gaat opleveren, dan is dat een uitstekende deal.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef M0NTANA het volgende:
Tom de Mul mag gaan, anders is hij volgend seizoen transfervrij toch?
Oh. Ik dacht, hij gaat mee met de hype of zo.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
christen joh.![]()
ten minste, hij leest de bijbel en gaat gezellig met Sarpong naar de kerk.
Moslim zijn een hypequote:Op zondag 17 juni 2007 19:27 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht, hij gaat mee met de hype of zo.
Nouja, onder voetballers dan.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:31 schreef AminBen het volgende:
[..]
Moslim zijn een hype![]()
Volgens mij is het meer het bashen ervan.![]()
Wat vind jij er nou van dat jou lieverling weggaat?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. Ik zat er al op te wachten. Sterker nog, na die voorzet speciaal naar dit topic te gaan over welke idioot over die voorzet die De Mul nooit bij Ajax zou hebben gegeven zou beginnen. Nou, dat blijkt Mangoworks2002 dus
Van de aardbodem verdwenenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef BB-boy het volgende:
Dat is de man die van de aardbodem is verdwenen nadat hij in 2 wedstrijden door De Mul is gedolt.
(Je kent Leonard toch wel?)
ik hoop van niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef BB-boy het volgende:
Gaat Maduro weg dan?
dat wel, maar ik hoop iig niet dat ie verkocht wordt.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:17 schreef BB-boy het volgende:
Van mij mag hij wel verhuurd worden aan Heerenveen of zo.
En De Mul weg.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef Radegast het volgende:
Maduro moet blijven.
Waarom moet PSV altijd op vrijdag zaterdag spelen zodat ze elke zondag op hun gemak kunnen kijken wat de concurentie doet?quote:Vrijdag 17 augustus:
De Graafschap - PSV
Zaterdag 18 augustus:
VVV - FC Twente
NAC - NEC
Willem II - Excelsior
Heracles - FC Utrecht
Zondag 19 augustus:
Ajax - Sparta
AZ - Roda JC
Heerenveen - Feyenoord
FC Groningen - Vitesse
juistquote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Je bedoelt bijna altijd op zaterdagavond. Waarschijnlijk omdat de boertjes op zondagmiddag hun aardappelveldjes aan het telen zijn.
Daniël de Ridder wellicht, nu Celta de Vigo is gedegradeerd, kan hij goedkoop als vervanger van Tom de Mul komen.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Ajax plannen dan om in die Spaanse vijver te gaan vissen?
Ben je nu echt zo dom?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Sneijder? Ken je die?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Van mij mag het.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daniël de Ridder wellicht, nu Celta de Vigo is gedegradeerd, kan hij goedkoop als vervanger van Tom de Mul komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |