Sneijder? Ken je die?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Ajax plannen dan om in die Spaanse vijver te gaan vissen?
Van mij mag het.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daniël de Ridder wellicht, nu Celta de Vigo is gedegradeerd, kan hij goedkoop als vervanger van Tom de Mul komen.
nee joh.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Radegast het volgende:
Heb weer zo'n gevoel dat Ajax zich laat piepelen de komende transferperiode.
Wanneer op het einde van de transfermarkt er nog spelers vertrekken is Ajax natuurlijk genoodzaakt om andere spelers aan te trekken. Maar aangezien de meeste clubs dan al voorzien zijn in hun spelers, zijn er nog weinig spelers over in de vijver. Dus ik had het niet over een Spaanse vijver.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gaan ze kopen van een Spaanse club![]()
Heeft niks met lachen te maken. Maar wat heeft het vissen in de Spaanse vijver nou met het eventueel vertrek van Sneijder te maken... Niks dus..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef BB-boy het volgende:
Lachen.
daar ben ik dan ook bang voorquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef BB-boy het volgende:
Als hij al komt zal het voor de bank zijn.
Robbie, jij hebt het over een Spaanse vijver hoor, voor de rest niemand.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft niks met lachen te maken. Maar wat heeft het vissen in de Spaanse vijver nou met het eventueel vertrek van Sneijder te maken... Niks dus..
Ik vraag inderdaad of Ajax interesse heeft om daar te gaan vissen. Waarop F1Bas begint over Sneijder... Maar ik zie de logica niet echt hoor...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Robbie, jij hebt het over een Spaanse vijver hoor, voor de rest niemand.
Nee, als ik net als jij mn IQ achter mn naam zou zetten, zou het in ieder geval 3 cijfers bevatten.quote:
quote:'Ajax verkoopt Boakye aan Heracles Almelo'
17/6/2007 23:51
Heracles Almelo heeft Emmanuel Boakye overgenomen van Ajax, meldt NOS Teletekst. Het afgelopen seizoen speelde de Ghanese international al op huurbasis voor de Tukkers.
Boakye stond nog tot medio 2008 onder contract bij Ajax. Maar de Amsterdamse club had de 22-jarige verdediger onlangs laten weten dat hij op zoek mocht naar een nieuwe club. Heracles kocht de verbintenis van de verhuurde Ajacied af.
Het huidige seizoen kwam Boakye 31 competitieduels aan voetballen toe namens de club uit Almelo. Vorig jaar mocht hij bij Ajax zes wedstrijden opdraven.
Oh wacht, die opmerking van F1Bas had ik nog niet gelezen. Snap ik ook niet eigenlijk, die reactie...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik vraag inderdaad of Ajax interesse heeft om daar te gaan vissen. Waarop F1Bas begint over Sneijder... Maar ik zie de logica niet echt hoor...
Mooi zo. Dan kan je beter je IQ achter je naam zetten, want wanneer je je leeftijd zou weergeven zou je aan 1 cijfer genoeg hebben. Toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, als ik net als jij mn IQ achter mn naam zou zetten, zou het in ieder geval 3 cijfers bevatten.
Welke jonge jongens bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Biedt Ajax, die jonge jongens niet veel te jong een veel te langdurig contract aan?
Die jonge jongens kosten verhoudingsgewijs geen drol. Of denk je dat ze allemaal meer dan een ton verdienen?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Biedt Ajax, die jonge jongens niet veel te jong een veel te langdurig contract aan?
Precies, Valencia wil Sneijder nog steeds hebben en dat heeft toch echte met de Spaanse transfermarkt te maken, daar had ik het over.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:
Tis nou niet zo dat de Spaanse markt geen invloed op Ajax heeft
Anita, Timisela, Boakye, Sarpong...etc...etc... Jongens die nog niks hebben bewezen 3 wedstrijden mee mochten doen met Ajax 1, meteen gehyped worden tot nieuwe wereldsterren maar het vervolgens niet waar te kunnen maken en te vertrekken naar een clubje als Heracles.quote:
Die lopen er wel bij hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:27 schreef twi het volgende:
[..]
Die jonge jongens kosten verhoudingsgewijs geen drol. Of denk je dat ze allemaal meer dan een ton verdienen?
Ik weet niet wie jij allemaal tot wereldster hypt, maar Boyake, Timisela en Sarpong zijn alles behalve gehyped. Anita hoort niet in het rijtje thuis overigens...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
meteen gehyped worden tot nieuwe wereldsterren
Natuurlijk, de grootste talenten. Maar een elftal jeugdspelers zullen bij elkaar misschien net zoveel kosten als 1 top selectiespeler.quote:
Hij is sowieso transfervrij volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:05 schreef Blight het volgende:
Zou de Ridder een ontsnappingsclausule bij degradatie hebben?
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Je bedoelt bijna altijd op zaterdagavond. Waarschijnlijk omdat de boertjes op zondagmiddag hun aardappelveldjes aan het telen zijn.
Ik krijg allemaal het gevoel dat Ajax straks met lege handen staat. Spelers vertrekken op het einde van de transferperiode, en daardoor kan Ajax geen goede spelers meer aantrekken.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Sevilla zit nu ook achter Khalid Boulahrouz aan, zou Martin van Geel het al geprobeerd hebben?
Dat lijkt me een iet wat voorbarige conclusie. Het is eind juni. De transferperiode duurt nog lang en het is niet alsof spelers van Ajax opééns zullen vertrekken, een bod op een speler komt immers niet zomaar uit het niets. Bovendien vermoed ik dat Ajax wel een aantal namen op papier heeft staan mocht de interesse voor Sneijder en Huntelaar concreet worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal het gevoel dat Ajax straks met lege handen staat. Spelers vertrekken op het einde van de transferperiode, en daardoor kan Ajax geen goede spelers meer aantrekken.
Stel je voor, Huntelaar, Sneijder en Babel in de laatste week weg.
Same herequote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Radegast het volgende:
Heb weer zo'n gevoel dat Ajax zich laat piepelen de komende transferperiode.
Je mag dan een aantal namen op papier hebben staan, maar ook die namen blijven niet wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat lijkt me een iet wat voorbarige conclusie. Het is eind juni. De transferperiode duurt nog lang en het is niet alsof spelers van Ajax opééns zullen vertrekken, een bod op een speler komt immers niet zomaar uit het niets. Bovendien vermoed ik dat Ajax wel een aantal namen op papier heeft staan mocht de interesse voor Sneijder en Huntelaar concreet worden.
Het budget en aanzien van Feyenoord is dan ook wat minder groot dan dat van Ajax.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je mag dan een aantal namen op papier hebben staan, maar ook die namen blijven niet wachten.
Hetzelfde met Kuyt. Moesten 010 nog snel ff een superspits aantrekken, wat dus onmogelijk bleek.
Och, van mij hoeft dat niet zo. Krijg je alleen maar weer speculaties dit en dat. Laat ze gewoon maar met nieuws komen als de transfers bijna rond zijn. En daarnaast, zoveel versterkingen hoeven we helemaal niet te hebben, zeker niet als er verder niemand weggaat. Maar toch heb ik wel vertrouwen in Van Geel dat hij nog wel met een mooie naam komtquote:Op maandag 18 juni 2007 09:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Het budget en aanzien van Feyenoord is dan ook wat minder groot dan dat van Ajax.
Los daar van heb je wel gelijk, spelers blijven niet altijd wachten. Maar nogmaals: het zal niet zo zijn dat een eventuele verkoop van Sneijder of Huntelaar van de ene dag op de andere dag geregeld is. De periode tussen interesse tonen en daadwerkelijk een bod uitbrengen kan voldoende zijn voor Ajax om toe te slaan. Maar goed, het zou niet onprettig zijn om te weten wie Ajax op het oog heeft.
Ach kom nou toch joh, dat weet jij net zo goed als ik. Net als met vd Wiel, die na de degelijke wedstrijd tegen Twente door sommigen (ook hier) meteen de nieuwe Stam werd genoemd etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal tot wereldster hypt, maar Boyake, Timisela en Sarpong zijn alles behalve gehyped. Anita hoort niet in het rijtje thuis overigens...
Nee, dat weet ik niet. Het is een gigantisch vooroordeel van jou tegenover Ajacieden. Timisela is hier nooi gehyped, net als dat Boakye dat niet is. Vd Wiel heeft zijn complimenten gehad, omdat hij waanzinnig speelde. Daarna is meteen gezegd dat één wedstrijd helemaal niets beketende. Is het complimenteren van een jonge speler maar meteen hypen?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach kom nou toch joh, dat weet jij net zo goed als ik. Net als met vd Wiel, die na de degelijke wedstrijd tegen Twente door sommigen (ook hier) meteen de nieuwe Stam werd genoemd etc.
quote:Van alle supertrio's is die van Ajax het beste
18/6/2007 10:10
Nu alle grote Europese competities zijn afgelopen, blijkt dat Ajax zich in de handen mag knijpen met aanvallers als Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder en Kenneth Perez. De drie meest scorende spelers van Ajax heersen in Europa.
De goalgetters van Ajax troefden alle supertrio's af in België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje. Huntelaar, Sneijder en Perez maakten de meeste doelpunten (51) én zorgen gezamenlijk voor het hoogste gemiddelde per competitieduel (1,57).
Alleen qua aandeel in de totale score van hun club houdt Anderlecht gelijke tred. De kanonnen van de Belgische kampioen - Mohammed Tchité, Nicolás Frutos en Ahmed Hassan - hebben procentueel net zo'n groot aandeel in het totale aantal doelpunten dat hun werkgever maakte dit seizoen (61 procent).
Barcelona's schutters deden op de laatste speeldag nog eens van zich spreken. Lionel Messi scoorde twee keer, Ronaldinho één. Samuel Eto'o zag een doelpunt afgekeurd worden in de 5-1 overwinning bij Gimnástic. Toch moet het Catalaanse trio (1,21 goal per duel) genoegen nemen met de derde plaats.
De Franse grootmacht Olympique Lyon is de enige club wiens supertrio de grens van tenminste één doelpunt per duel niet haalt. Fred, Juninho en Florent Malouda sprokkelden er samen 31 bij elkaar en strandden op 0,82 treffer per wedstrijd.
Een pro-Ajax artikel in de VI is wel opzienbarend inderdaad. Neemt niet weg dat het echt nergens over gaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Nashje het volgende:
Nou ik vind het wel een leuk artikel voor een az merchandising blad.
Alleen al kansloos dat ze het eerst verwijderen, maar nu de Spaanse competitie afgelopen is, ze het opnieuw plaatsen. Maar goed, we wachten de meest succesvolle kwartetten, quintetten en sextetten af.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:00 schreef Blight het volgende:
Oh, VI heeft een eerder nog verwijderd artikel terug gezet.
In de categorie 'nietszeggende statistiek' presenteert Voetbal International..:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen al kansloos dat ze het eerst verwijderen, maar nu de Spaanse competitie afgelopen is, ze het opnieuw plaatsen. Maar goed, we wachten de meest succesvolle kwartetten, quintetten en sextetten af.
VI![]()
quote:ADO Den Haag meest succesvol in de herkansing
18/6 11:12
ADO Den Haag mag zich in de handjes wrijven als het aan komt op herkansingen.
Van alle clubs uit de Nederlandse competitie waren de Hagenezen het meest succesvol bij een replay of hervatting van een wedstrijd.
De Hagenezen wisten in de herkansing tegen FC Groningen in Emmen de formatie uit het noorden op 1 - 0 te houden. Met dit fantastische resultaat blijkt ADO Den Haag een geduchte tegenstander in de replay.
Geniaal, insturen! VI is echt een kansloos medium geworden.quote:
quote:Tegenover Highlow.nl meldde de manager van de Amsterdam Admirals dat zij toch weer terug zullen keren naar de Amsterdam Arena. Een verhuizing van de club naar een andere stad is door de NFL afgeblazen. “Het wordt een kwestie van onderhandelen met de ArenA of we daar weer het complete seizoen zullen spelen. Het Olympisch Stadion is een goed alternatief,” aldus de general manager over de dagen waarop zij niet in de Arena kunnen spelen vanwege andere evenementen.
Weg ermeequote:Tom de Mul hoopt het komende seizoen voor Sevilla uit te kunnen komen. Daarover zijn beide club sin onderhandeling. Voor de camera's van RTV Noord-Holland ging hij in op de reden. ‘Dat ik weg wil heeft niets met de cultuur te maken, ik heb het naar mijn zin bij Ajax. Het enige dat ik heb gezegd is dat ze te veel de nadruk leggen op wat je fout doet. Soms krijg je kansen in leven die je niet moet laten lopen.’
Ik weet niet in welke bronnen dat heeft gestaan (heb het zelf ook gelezen ja), maar het leek me toen al onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:17 schreef Blight het volgende:
Opzouten met de Admirals. Enige maanden geleden deden er nog geruchten de ronde dat Ajax de ArenA zou gaan kopen. Ik denk dat we kunnen aannemen dat dat van de baan is?
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geniaal, insturen! VI is echt een kansloos medium geworden.![]()
Dat méén je niet?!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben nu die kansloze statistieken over de beste voorhoede van Europa (= ajax) weer op de site staan.![]()
geedit was wat woorden vergetenquote:
Kijk eens wat er hier gepost is rond het tijdstip 11.00.quote:
weet ik vandaar dus. Laat ook maar, er worden teveel woorden aan vuil gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Kijk eens wat er hier gepost is rond het tijdstip 11.00.
Ja ik ook. Stelletje angsthazen hier!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:16 schreef Urquhart het volgende:
Sinds Van Geel er zit heb ik wel vertrouwen in het technische beleid.
de wedstrijden die hij bij Heracles heeft gespeelt is hij nooit opgevallen en heeft hij niet bewezen tot het niveau van Ajax te kunnen behoren.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef Pritt het volgende:
Hmm Boakye vond ik nog best goed in die paar wedstrijden dat hij in Ajax 1 heeft gevoetbald,
Jammer dat hij verkocht is maar er zijn ergere dingen.
vanaf 3 milj. mag ie van mij weg. Anders kan ie achter 'Baki' op de bank zitten.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Pritt het volgende:
Ik begin ook een echt grote aversie te krijgen tegen Tom de Mul.
Die jongen stond vorig jaar niet eens in de basis bij Vitesse en toch nam Ajax hem bij het eerste.
Hij vecht zich zelfs tot de basis en dan komt hij al maanden met allerlei gelul.
Ik hoop dat Ajax hem verkoopt voor een grote zak duiten en dat hij daar totaal mislukt.
Niks angsthazen, gewoon terecht. Ajax is al 3 jaar lang geen kampioen meer geworden, het wordt tijd dat er eens gepresteerd gaat worden, en daar is het technische beleid onderdeel van. En aangezien ik alleen nog maar over vertrekkende spelers hoor, word ik nog niet heel enthousiast....quote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Stelletje angsthazen hier!
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtopquote:Op maandag 18 juni 2007 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Het is een gigantisch vooroordeel van jou tegenover Ajacieden. Timisela is hier nooi gehyped, net als dat Boakye dat niet is. Vd Wiel heeft zijn complimenten gehad, omdat hij waanzinnig speelde. Daarna is meteen gezegd dat één wedstrijd helemaal niets beketende. Is het complimenteren van een jonge speler maar meteen hypen?
Dat zegt hij ook echtquote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtop![]()
![]()
Briljante reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtop![]()
![]()
nu het seizoen in spanje gespeelt is denk ik dat er wel een aantal transfers zullen plaats vinden. Ik hoop nu zelf ook dat de Mul vertrekt, als je zulke uitspraken doet neem ik aan dat je al met je hoofd ergens anders zit en het mentaal niet meer op kunt brengen om jezelf 100% in te zetten. Als de Mul zn smoel zou hebben gehouden zou hij volgend jaar nog gewoon mee kunnen spelen; hij heeft dit seizoen best aardige wedstrijden gespeeld en heeft laten zien het niveau van Ajax wel aan te kunnen als hij wat verder doorgroeit.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef BB-boy het volgende:
Er is voorlopig nog niemand vertrokken dus kan er ook niks worden aangekocht.
Niet vergeten dat de media alles ook lekker opblaast. Dat bericht dat De Mul zou hebben gezegd dat het er in de kleedkamer te hard aan toe gaat is toch allemaal onzin? Maargoed, hij zal vast wel iets hebben gezegd. Daarom had ie gewoon z'n smoelwerk moeten houden, want Ten Cate is best positief over hem. Lekker inpakken en richting Spanje sturen. Zien we 'm over een aantal jaar vast nog wel eens terug in een oefenwedstrijdje tegen FC Lyn Oslo. "Was ik toch maar een jaar langer gebleven."quote:Op maandag 18 juni 2007 12:43 schreef toma het volgende:
[..]
nu het seizoen in spanje gespeelt is denk ik dat er wel een aantal transfers zullen plaats vinden. Ik hoop nu zelf ook dat de Mul vertrekt, als je zulke uitspraken doet neem ik aan dat je al met je hoofd ergens anders zit en het mentaal niet meer op kunt brengen om jezelf 100% in te zetten. Als de Mul zn smoel zou hebben gehouden zou hij volgend jaar nog gewoon mee kunnen spelen; hij heeft dit seizoen best aardige wedstrijden gespeeld en heeft laten zien het niveau van Ajax wel aan te kunnen als hij wat verder doorgroeit.
Wie, Tümer Metin?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:01 schreef Houniet het volgende:
zulke spelers willen we niet bij Ajax, ondankbare honden
nee, Tomquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Nog Turkse Ajacieden hier op het FOK!forum?
-> http://www.spor3.com/haber.php?haber_id=250742
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tümer ontkent dat hij gesprekken heeft gehad met Ajax over zijn overgang van Fenerbahçe naar die club.
Goed bezig!quote:
Hoe moet dat? Bij maatje van me is het al afgeschreven, ik heb nog niets gehoord?quote:
quote:Wil jij als (huidige) seizoenkaarthouder geen problemen ondervinden bij het kopen van kaarten, dan adviseren wij je om uiterlijk voor 20 juni de seizoenkaart te verlengen middels de betaling. Je ontvangt dan op tijd de nieuwe SCC en kunt dan zonder problemen kaarten kopen. Indien dit niet lukt dien je z.s.m. contact op te nemen met Supporterszaken. Let op: doe je dit niet, dan loop je het risico jouw seizoenkaart te verliezen.
Wat een overdreven reactie zeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef Sethje het volgende:
De Mul ga eens dood, hij moet in zijn handen knijpen dat hij het wit-rood-wit mag dragen.
Bellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe moet dat? Bij maatje van me is het al afgeschreven, ik heb nog niets gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |