Ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Appelsap?
Moet ik nou juf spelen of wannabe mod!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Errrrrrrrm hulpjuf....... geen ijsjes uitdelen, een sapje of een stukje fruit.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
Zeg juf mootie mag ik onder je rokje kijken?
Als je de tussendoortjes maar gezond houd vind ik alles goed!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nou juf spelen of wannabe mod!?
* Ian doet appelsap overhandigen en geeft er een vrolijk rietje bij met van die leuke gele sprietjesquote:
Ja welke juf loopt er nou zo geil bij hequote:
Ik vertrouw op je goede contacten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ian, zodra ik achter heb gelobbyd, ga ik er werk van maken. Nu slaapt iedereen, sorry lieverd![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja welke juf loopt er nou zo geil bij he![]()
*Trekt rietje uit beker en gooit beker appelsap om en spetterd Ian half nat*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian doet appelsap overhandigen en geeft er een vrolijk rietje bij met van die leuke gele sprietjes
Tuurlijk, schatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Trekt rietje uit beker en gooit beker appelsap om en spetterd Ian half nat*
Neeh, ik wil limo.
Maar ik hoorde mama dat gisteren tegen papa zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
Dat soort praat wil ik niet horen, als je straks opgehaald worden zal ik even met papa en mama praten.
![]()
En toen werd je moeder kwaad neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik hoorde mama dat gisteren tegen papa zeggen![]()
quote:Ja welke juf loopt er nou zo geil bij he
Ik wil het hier niet meer horen in elk geval.......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik hoorde mama dat gisteren tegen papa zeggen![]()
Gert ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vertrouw op je goede contacten.
Maarrre...
Als ik mod ben...
Wie zorgt er dan voor dat de SC blijft lopen!?![]()
Euj, nog wat op de streams de laatste tijd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Heeej luitjes
Huh? Was ik zó saai, net op MSN?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ian, zodra ik achter heb gelobbyd, ga ik er werk van maken. Nu slaapt iedereen, sorry lieverd![]()
![]()
![]()
Ik wil helemaal niet op de gang.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Ik wil het hier niet meer horen in elk geval.......
Ga er maar even over nadenken op de gang.
*geeft limoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet op de gang.
En ik krijg nog limo van hulpjuf Ian.
![]()
![]()
Oi Buuv.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
even naar zwartboek gekeken... indrukwekkend...
ik ga toch maar even bijlezen. deze verkleutering kan ik anders ook niet verklaren...quote:
Alleen de 6e pagina van de vorige SC is relevant als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga toch maar even bijlezen. deze verkleutering kan ik anders ook niet verklaren...![]()
Mwa, niet echt. Hoestie hier in de SC?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euj, nog wat op de streams de laatste tijd?
Jezus man , ik heb mezelf blootgegeven voor een cam en dat allemaal voor Ian.............. saaiquote:
Uhh... hoezo?quote:
bloot met alle lichten uit ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus man , ik heb mezelf blootgegeven voor een cam en dat allemaal voor Ian.............. saai![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen de 6e pagina van de vorige SC is relevant als je het mij vraagt.![]()
Maakt hij zo misbruik van de situatie!?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus man , ik heb mezelf blootgegeven voor een cam en dat allemaal voor Ian.............. saai![]()
Wat voor tekening?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert heeft me afgewezen als moderator.
Dus ik heb een tekening voor hem gemaakt.
kom kom, alle juffen zijn lief, we doen allemaal ons best....quote:Op zondag 17 juni 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Juf Mootie, Juf... Hulpjuf Ian geeft me maar geen rietje.
Het is een stomme hulpjuf hoor ik heb liever juf buuv![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb in het donker tegen de cam gepist om zn aandacht te trekken, maar werd bijna geblockt
*Slurpt limo op en boert*quote:Op zondag 17 juni 2007 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
kom kom, alle juffen zijn lief, we doen allemaal ons best....
hier is je rietje...
![]()
Wat KZ al niet over heeft voor dit forum...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
is dat niet gevaarlijk im verband met stroom enzo??![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
is dat niet gevaarlijk im verband met stroom enzo??![]()
doe maar.. wel zachtjes doen hè, anders wordt de buurman boos...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Slurpt limo op en boert*
Zo dat was lekker.
Mogen we nou buitenspelen?
alweer een up and go...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik ben voorzichtig
had een tenalady in de aanslag
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat KZ al niet over heeft voor dit forum...
Mijn peentskillz zijn misschien een weinig achterhaaldquote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Maar dat witte met die tieten ? Is dat Gert ?
Lijkt wel een soort Brian
Je houdt je mond hè, over de rest.quote:
Soort luier met vleugels in een broekje en een plaswekker voor kortsluiting, toch ?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alweer een up and go...![]()
een Tena trainer?![]()
*rent naar buiten en valt*quote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
doe maar.. wel zachtjes doen hè, anders wordt de buurman boos...![]()
quote:
Na wilde plascamchat, kom ik je redden, even te druk, sorryquote:
Ian heeft voortaan een rokje aan, dus die plast hendig sjiek nu!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Na wilde plascamchat, kom ik je redden, even te druk, sorry![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Gelukkig dat ik bijna nooit cola drink, zag pas geleden hoe die zooi het glazuur weg kan gevreten bij iemand.... damn.
Ik kon alleen geen matchende underwear vinden...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian heeft voortaan een rokje aan, dus die plast hendig sjiek nu!![]()
Ik vond het heel lief van mezelf, dit is al zeker het 4e zakje wat ik aanbied in een maand of 5.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe durf je iemand op zijn brakke spelling te wijzen op humoristische wijze.![]()
Kan je tena lady daar niet voor gebruiken dan!?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig dat ik geen mod wil worden, anders had ik mn cam misschien onder moeten schijten
Hmm niet om het 1 of ander maar zo humorvol en orgineel was ie niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe durf je iemand op zijn brakke spelling te wijzen op humoristische wijze.![]()
Mensen zonder humorquote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het heel lief van mezelf, dit is al zeker het 4e zakje wat ik aanbied in een maand of 5.![]()
Oeh, pardon...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm niet om het 1 of ander maar zo humorvol en orgineel was ie niet.
Maar ze moeten gewoon lief zijn voor mootie![]()
niet zeuren, in Schotland waait het veel harder...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kon alleen geen matchende underwear vinden...
Het is nogal tochtig...![]()
FUCK!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
ik bedenk me ineens dat het morgen vaderdag is.
*hehe*quote:Op zondag 17 juni 2007 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui,
ik bedenk me ineens dat het morgen vaderdag is. En ik dus geacht wordt samen met mijn zoons een ontbijt voor papa de fiksen.
om vroeg...![]()
dus...![]()
ow wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
Truste lieve buuf![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Speciaal voor jou![]()
Misschien is een majo wat voor hem?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
niet zeuren, in Schotland waait het veel harder...
Heb hem al aan veel mensen gegeven, maar hij is echt speciaal voor jouquote:Op zondag 17 juni 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ik voel me nu heel bijzonder....![]()
![]()
![]()
*voelt zich zwaar overgeslagenquote:Op zondag 17 juni 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hem al aan veel mensen gegeven, maar hij is echt speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hem al aan veel mensen gegeven, maar hij is echt speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
Dag lieverdquote:
Doe je zo je best krijg je ditquote:
Snapte het niet niet dus vandaarquote:Op zondag 17 juni 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe je zo je best krijg je dit![]()
Ondankbare hond doe het dan beter he![]()
Done it ...ik snapte jou nietquote:Op zondag 17 juni 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees je eensch behoorlijk in voordat je binnen komt vallen!
Denk niet dat iemand zich laat wegjagen door moiquote:Op zondag 17 juni 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
Ian is nieit te snappen, maar om nou meteen iedereen saai te noemen... Nou heb je iedereen weg gejaagd.
You of all people...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
Ian is niet te snappen
Iets met vieuxquote:Op zondag 17 juni 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
Is Lobasca nog gesignaleerd?
Ik snap je wel schat. Maar de rest van de wereld geloof ik niet zo.quote:
Hotel aangeraden ..quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snap je wel schat. Maar de rest van de wereld geloof ik niet zo.
Geeft niks, voor mij ben je gewoon mijn lieve onbegrijpelijke begrijpelijke Ian![]()
Lijkt me vrij onconfortabel...quote:
*Prrrrrrrrrr...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onconfortabel...![]()
Nou vooruit dan maar weer, wel stilliggen he![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
*kriebelt Ian zachtjes door z'n haartjes*
Lastig type zo.
Maak een CStopic speciaal voor haar .. Zit nu te veinzen hoe dat zou moeten heten...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Thera al een tijdje niet gesproken.
Ben nu aan het overwegen of ik daar aandacht aan ga besteden in deze SC...
Doe dat maarquote:Op zondag 17 juni 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Thera al een tijdje niet gesproken.
Ben nu aan het overwegen of ik daar aandacht aan ga besteden in deze SC...
Wat is een CStopic!?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak een CStopic speciaal voor haar .. Zit nu te veinzen hoe dat zou moeten heten...
NU AL!?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe dat maar![]()
*zet Ian op de grond*
Ik ga slapen![]()
![]()
Oeps Het Centraal Station zit er nog ingebakkenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
Therabende ... neuh
Thera 'r more ... suks
Thera kotta ... flauw
Thera.... Miss U .. Die is wel geweldig scherp al zeg ik het zelf
Undquote:Op zondag 17 juni 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 19500 (gemiddeld 133 per dag)
![]()
![]()
![]()
Kolerequote:
Niet als dat al vanaf het begin het plan wasquote:Op zondag 17 juni 2007 01:39 schreef Soury het volgende:
Twijfelachtige eer ..
Dan mag je wel doorposten.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:41 schreef Soury het volgende:
Ik ga voor de eerste plaats
Leuke cijfersquote:Op zondag 17 juni 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar zijn de posts precies voor nodig?
Beter komt er eerdaags aan, je hebt fokking gelijk is geen pan $%##$$#@@!@(*&&^%quote:Op zondag 17 juni 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind deze echt spuuglelijk en onduidelijk.
Kon je niets beters vinden!?
Moet het een muisje zijn!?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter komt er eerdaags aan, je hebt fokking gelijk is geen pan $%##$$#@@!@(*&&^%
WTF besta niet meer AHAHHAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
Nah laat maar Wel een leuke maar ik werk er wel verder aan.
Ik was aan het bewijzen dat ik binnen 10 seconden een leukere kon vinden via googlequote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
Nah laat maar Wel een leuke maar ik werk er wel verder aan.
Wel een kek hoedje.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
Dat lijkt zo vind ik .... Of op een soort toetertje zit te blazen![]()
Tis um niet was een verse ava aan het testenquote:
Pssssst... het is trouwens squeek met een u erin dus...quote:Op zondag 17 juni 2007 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis um niet was een verse ava aan het testen![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 juni 2007 11:30 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Jullie mogen mij feliciteren, het is vaderdag.![]()
![]()
Helaas is-ie nog te jong voor een mooie tekening.
Gelukkig hebben we daar Ian voor.
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:30 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Jullie mogen mij feliciteren, het is vaderdag.![]()
![]()
Helaas is-ie nog te jong voor een mooie tekening.
Gelukkig hebben we daar Ian voor.
quote:
Wat een treurig bericht.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
Voor mn liefste papa:![]()
![]()
![]()
Zestig jaar in dienst bij dezelfde baas
Gepubliceerd op: 16-6-2007 @ 16:23 - Bron: ANP
Zestig jaar werken bij dezelfde baas. Dat doen maar heel weinig mensen Martin Zegers uit het Limburgse Panningen na. Zegers kwam als 14-jarige jongen in dienst van electronica-winkel Maxwell, en is daar nooit meer weggegaan.
hee, t blijft wel je pa jaquote:
WTFquote:
Dit is een vrolijke clown.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik ben al van af mn geboorte bang voor clownen( echt !!!!!!)
Je maakt er echt niet vrolijk mee, ik ben bang voor poppen, gezichten met smink, zwarte piet en ogenquote:
Oh.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je maakt er echt niet vrolijk mee, ik ben bang voor poppen, gezichten met smink, zwarte piet en ogen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dan zoek een uhhhhhhhhhhhhhhh.
Een grasveld.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Een veld VOL vrolijke sprietjes.
Oh, dan zoek ik een Irisquote:Op zondag 17 juni 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele leven al bang voor rozen.
Ik wil best even naar je zwaaien, als je maar niet met poezieplaatjes naar me gaat gooien.quote:
Beloofdquote:Op zondag 17 juni 2007 15:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil best even naar je zwaaien, als je maar niet met poezieplaatjes naar me gaat gooien.![]()
welke leuke plopsmiley is dat ?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
@ Talitha, vanaf hoelaat mag je die plopsmiley gebruiken op VOL, dat vind zo`n leuke smiley.![]()
En ik ben ondanks mijn vriendelijkheid een aantal keer doodgewenst, weet je zo of dat daar is toegestaan?
Hoogachtend,
Peter6000
Ik ben herstellende van migraine, dus kan momenteel niet zoveel hebben...quote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ik je anders blij maken met iets anders ? ( creatief gezien ?)
Heel voorzichtig kusje op je voet en medelevenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben herstellende van migraine, dus kan momenteel niet zoveel hebben...![]()
Die mag daar nietquote:
Lieve Peter! Ik heb geen idee of er speciale uren zijn voor de plopsmilie. Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van. En of doodsverwensingen toegestaan zijn is mij ook niet bekend.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
@ Talitha, vanaf hoelaat mag je die plopsmiley gebruiken op VOL, dat vind zo`n leuke smiley.![]()
En ik ben ondanks mijn vriendelijkheid een aantal keer doodgewenst, weet je zo of dat daar is toegestaan?
Hoogachtend,
Peter6000
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lieve Peter! Ik heb geen idee of er speciale uren zijn voor de plopsmilie. Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van. En of doodsverwensingen toegestaan zijn is mij ook niet bekend.
Ik heb geen hekel aan je, kan je humor wel waarderen. Maar ik heb wel een bloedhekel aan wespennesten. Dus je zult je VOL-spelletje verder zonder mij moeten spelen.![]()
![]()
Helemaal niks.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou niet goed snik? Wat is er mis met die smileys?
Niets, alleen ik vroeg me af op welk tijdstip je zo`n smiley kan gebruiken.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou niet goed snik? Wat is er mis met die smileys?
Met een migraine zou ik je toch willen adviseren er heel voorzichting in te stappen ipv te duiken.quote:
Truste meiskequote:Op zondag 17 juni 2007 16:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helemaal niks.Tis een FOK!-VOL-vete-ding zeg maar.
![]()
Ik duik m'n bed weer in.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef Talitha het volgende: Maar ik heb wel een bloedhekel aan wespennesten. Dus je zult je VOL-spelletje verder zonder mij moeten spelen.![]()
![]()
Dat hoedje staat mij beter.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:15 schreef Polonium-120 het volgende:
deze hulpjuf lijkt verdomd veel op Ian....
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
Polo, mag ik je een compliment maken met je nieuwe ava ?
na onderzoek is gebleken dat roze rustgegevend werkt... ook in den esch schequote:Op zondag 17 juni 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
Niet eens een macabere avatar.![]()
of mis ik iets?
Ik voel me in ieder geval fucking zen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
na onderzoek is gebleken dat roze rustgegevend werkt... ook in den esch sche
zen me up scottyquote:Op zondag 17 juni 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval fucking zen. [afbeelding]
als je het plaatje omdraaidquote:Op zondag 17 juni 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
Niet eens een macabere avatar.![]()
of mis ik iets?
Hou je van hertjes?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
Zen![]()
Ik heb net baby hertjes gezien van 10 cm afstand![]()
mag dat?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
Zen![]()
Je hebt zo toch niet recht in de ogen gekeken he ?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
Zen![]()
Dank je heel oprecht, ik heb niks tegen jou, maar je ava en plaatjes hebben vaak gezorgd voor nare dromen. Ik ben naast clownen en ogen ook erg bang voor lijken en bloed ( + sex morbide afbeeldingen)quote:Op zondag 17 juni 2007 17:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het was tijd voor meer kleur en roze staat goed bij de gordijnen...
... dat begrijp ik... en thuis heb je vast geen spiegels....quote:Op zondag 17 juni 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je heel oprecht, ik heb niks tegen jou, maar je ava en plaatjes hebben vaak gezorgd voor nare dromen. Ik ben naast clownen en ogen ook erg bang voor lijken en bloed ( + sex morbide afbeeldingen)![]()
Clowns zijn eng. Cliniclowns zou ik bij mijn bed wegmeppen zolang ik daar de kracht nog voor hadquote:Op zondag 17 juni 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je heel oprecht, ik heb niks tegen jou, maar je ava en plaatjes hebben vaak gezorgd voor nare dromen. Ik ben naast clownen en ogen ook erg bang voor lijken en bloed ( + sex morbide afbeeldingen)![]()
Ik verzorg de moeders. Dus die vonden dat geen probleemquote:Op zondag 17 juni 2007 17:47 schreef Polonium-120 het volgende:
mag dat?
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
Je hebt zo toch niet recht in de ogen gekeken he ?
![]()
IK of je vergeten ?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... dat begrijp ik... en thuis heb vast geen spiegels....![]()
Ik haat clowns ook ... Creepyquote:Op zondag 17 juni 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Clowns zijn eng. Cliniclowns zou ik bij mijn bed wegmeppen zolang ik daar de kracht nog voor had![]()
Ik vind je huisstijl dik in orde en Soury een hele leuke naam.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat clowns ook ... Creepy
p.s. Pssssst... het is trouwens squeek met een u erin dus
Soury klopt ook niet hoor moet souris zijn tis mijn huistijl maar bedankt![]()
je vergeten.... door de drank van gisteren...quote:
voor je het weet zijn die moeders net natasja...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verzorg de moeders. Dus die vonden dat geen probleem
Gewoon heel zachtjes een stukje verderop op de grond gaan zitten en kijken hoe ze lagen te slapen en moeder stond 2 meter verder te kijken of ik niks geks zou doen.
echte liefde gaat door de maag...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga zo lekker even een kat op de BBQ leggen, het is mooi weer
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
DE engste Clownen vind ik die handspreek poppen uit films![]()
1. clownquote:Op zondag 17 juni 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als ik ergens terminaal lig denk ik niet dat ik een Clown van een arts kan onderscheiden![]()
Muppets zijn wel errug o.k.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
DE engste Clownen vind ik die handspreek poppen uit films![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind je huisstijl dik in orde en Soury een hele leuke naam.
Dood aan de clowns.
quote:
Zo lelijk is ie toch niet?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
Gert probeert de mensen hier een nachtmerrie te bezorgen.![]()
Moet jij zeggenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
echt he... zit nu aan mijn derde pakjequote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
Pakje wat.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
echt he... zit nu aan mijn derde pakje![]()
Paar valiumpjes lenen?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef Polonium-120 het volgende:
echt he... zit nu aan mijn derde pakje![]()
Het woordje Merrie was vetquote:
Ik zou vrijwillig met je de bak in gaanquote:
Ik zou de zweep er wel ff overheen willen gooienquote:
Hier een wortelsap. Sappiequote:
kleding...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Pakje wat.
Heroine
Sjek
Ibroven
Yogo yogo
Kauwgum
![]()
Maar vanavond heeft ze hoofdpijnquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:46 schreef PC eend het volgende:
Ik zou de zweep er wel ff overheen willen gooien![]()
Nog steeds migraine? Kut voor je... Hier een Ibruvennetjequote:
het is belangrijk om je hoofd er bij te houden...quote:
Pakje kleding? Dakloosquote:
Hou mijn tassie ff vastquote:Op zondag 17 juni 2007 19:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is belangrijk om je hoofd er bij te houden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |