Dit is een vrolijke clown.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik ben al van af mn geboorte bang voor clownen( echt !!!!!!)
Je maakt er echt niet vrolijk mee, ik ben bang voor poppen, gezichten met smink, zwarte piet en ogenquote:
Oh.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je maakt er echt niet vrolijk mee, ik ben bang voor poppen, gezichten met smink, zwarte piet en ogen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dan zoek een uhhhhhhhhhhhhhhh.
Een grasveld.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Een veld VOL vrolijke sprietjes.
Oh, dan zoek ik een Irisquote:Op zondag 17 juni 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele leven al bang voor rozen.
Ik wil best even naar je zwaaien, als je maar niet met poezieplaatjes naar me gaat gooien.quote:
Beloofdquote:Op zondag 17 juni 2007 15:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil best even naar je zwaaien, als je maar niet met poezieplaatjes naar me gaat gooien.![]()
welke leuke plopsmiley is dat ?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
@ Talitha, vanaf hoelaat mag je die plopsmiley gebruiken op VOL, dat vind zo`n leuke smiley.![]()
En ik ben ondanks mijn vriendelijkheid een aantal keer doodgewenst, weet je zo of dat daar is toegestaan?
Hoogachtend,
Peter6000
Ik ben herstellende van migraine, dus kan momenteel niet zoveel hebben...quote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ik je anders blij maken met iets anders ? ( creatief gezien ?)
Heel voorzichtig kusje op je voet en medelevenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben herstellende van migraine, dus kan momenteel niet zoveel hebben...![]()
Die mag daar nietquote:
Lieve Peter! Ik heb geen idee of er speciale uren zijn voor de plopsmilie. Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van. En of doodsverwensingen toegestaan zijn is mij ook niet bekend.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
@ Talitha, vanaf hoelaat mag je die plopsmiley gebruiken op VOL, dat vind zo`n leuke smiley.![]()
En ik ben ondanks mijn vriendelijkheid een aantal keer doodgewenst, weet je zo of dat daar is toegestaan?
Hoogachtend,
Peter6000
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lieve Peter! Ik heb geen idee of er speciale uren zijn voor de plopsmilie. Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van. En of doodsverwensingen toegestaan zijn is mij ook niet bekend.
Ik heb geen hekel aan je, kan je humor wel waarderen. Maar ik heb wel een bloedhekel aan wespennesten. Dus je zult je VOL-spelletje verder zonder mij moeten spelen.![]()
![]()
Helemaal niks.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou niet goed snik? Wat is er mis met die smileys?
Niets, alleen ik vroeg me af op welk tijdstip je zo`n smiley kan gebruiken.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou niet goed snik? Wat is er mis met die smileys?
Met een migraine zou ik je toch willen adviseren er heel voorzichting in te stappen ipv te duiken.quote:
Truste meiskequote:Op zondag 17 juni 2007 16:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helemaal niks.Tis een FOK!-VOL-vete-ding zeg maar.
![]()
Ik duik m'n bed weer in.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef Talitha het volgende: Maar ik heb wel een bloedhekel aan wespennesten. Dus je zult je VOL-spelletje verder zonder mij moeten spelen.![]()
![]()
Dat hoedje staat mij beter.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:15 schreef Polonium-120 het volgende:
deze hulpjuf lijkt verdomd veel op Ian....
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
Polo, mag ik je een compliment maken met je nieuwe ava ?
na onderzoek is gebleken dat roze rustgegevend werkt... ook in den esch schequote:Op zondag 17 juni 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
Niet eens een macabere avatar.![]()
of mis ik iets?
Ik voel me in ieder geval fucking zen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
na onderzoek is gebleken dat roze rustgegevend werkt... ook in den esch sche
zen me up scottyquote:Op zondag 17 juni 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval fucking zen. [afbeelding]
als je het plaatje omdraaidquote:Op zondag 17 juni 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
Niet eens een macabere avatar.![]()
of mis ik iets?
Hou je van hertjes?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
Zen![]()
Ik heb net baby hertjes gezien van 10 cm afstand![]()
mag dat?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
Zen![]()
Je hebt zo toch niet recht in de ogen gekeken he ?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
Zen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |