quote:Op zondag 17 juni 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb in het donker tegen de cam gepist om zn aandacht te trekken, maar werd bijna geblockt
*Slurpt limo op en boert*quote:Op zondag 17 juni 2007 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
kom kom, alle juffen zijn lief, we doen allemaal ons best....
hier is je rietje...
![]()
Wat KZ al niet over heeft voor dit forum...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
is dat niet gevaarlijk im verband met stroom enzo??![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
is dat niet gevaarlijk im verband met stroom enzo??![]()
doe maar.. wel zachtjes doen hè, anders wordt de buurman boos...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Slurpt limo op en boert*
Zo dat was lekker.
Mogen we nou buitenspelen?
alweer een up and go...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik ben voorzichtig
had een tenalady in de aanslag
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat KZ al niet over heeft voor dit forum...
Mijn peentskillz zijn misschien een weinig achterhaaldquote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Maar dat witte met die tieten ? Is dat Gert ?
Lijkt wel een soort Brian
Je houdt je mond hè, over de rest.quote:
Soort luier met vleugels in een broekje en een plaswekker voor kortsluiting, toch ?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alweer een up and go...![]()
een Tena trainer?![]()
*rent naar buiten en valt*quote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
doe maar.. wel zachtjes doen hè, anders wordt de buurman boos...![]()
quote:
Na wilde plascamchat, kom ik je redden, even te druk, sorryquote:
Ian heeft voortaan een rokje aan, dus die plast hendig sjiek nu!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Na wilde plascamchat, kom ik je redden, even te druk, sorry![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Gelukkig dat ik bijna nooit cola drink, zag pas geleden hoe die zooi het glazuur weg kan gevreten bij iemand.... damn.
Ik kon alleen geen matchende underwear vinden...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian heeft voortaan een rokje aan, dus die plast hendig sjiek nu!![]()
Ik vond het heel lief van mezelf, dit is al zeker het 4e zakje wat ik aanbied in een maand of 5.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe durf je iemand op zijn brakke spelling te wijzen op humoristische wijze.![]()
Kan je tena lady daar niet voor gebruiken dan!?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig dat ik geen mod wil worden, anders had ik mn cam misschien onder moeten schijten
Hmm niet om het 1 of ander maar zo humorvol en orgineel was ie niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe durf je iemand op zijn brakke spelling te wijzen op humoristische wijze.![]()
Mensen zonder humorquote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het heel lief van mezelf, dit is al zeker het 4e zakje wat ik aanbied in een maand of 5.![]()
Oeh, pardon...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm niet om het 1 of ander maar zo humorvol en orgineel was ie niet.
Maar ze moeten gewoon lief zijn voor mootie![]()
niet zeuren, in Schotland waait het veel harder...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kon alleen geen matchende underwear vinden...
Het is nogal tochtig...![]()
FUCK!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
ik bedenk me ineens dat het morgen vaderdag is.
*hehe*quote:Op zondag 17 juni 2007 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui,
ik bedenk me ineens dat het morgen vaderdag is. En ik dus geacht wordt samen met mijn zoons een ontbijt voor papa de fiksen.
om vroeg...![]()
dus...![]()
ow wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
Truste lieve buuf![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Speciaal voor jou![]()
Misschien is een majo wat voor hem?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
niet zeuren, in Schotland waait het veel harder...
Heb hem al aan veel mensen gegeven, maar hij is echt speciaal voor jouquote:Op zondag 17 juni 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ik voel me nu heel bijzonder....![]()
![]()
![]()
*voelt zich zwaar overgeslagenquote:Op zondag 17 juni 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hem al aan veel mensen gegeven, maar hij is echt speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hem al aan veel mensen gegeven, maar hij is echt speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
Dag lieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |