Dank je heel oprecht, ik heb niks tegen jou, maar je ava en plaatjes hebben vaak gezorgd voor nare dromen. Ik ben naast clownen en ogen ook erg bang voor lijken en bloed ( + sex morbide afbeeldingen)quote:Op zondag 17 juni 2007 17:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het was tijd voor meer kleur en roze staat goed bij de gordijnen...
... dat begrijp ik... en thuis heb je vast geen spiegels....quote:Op zondag 17 juni 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je heel oprecht, ik heb niks tegen jou, maar je ava en plaatjes hebben vaak gezorgd voor nare dromen. Ik ben naast clownen en ogen ook erg bang voor lijken en bloed ( + sex morbide afbeeldingen)![]()
Clowns zijn eng. Cliniclowns zou ik bij mijn bed wegmeppen zolang ik daar de kracht nog voor hadquote:Op zondag 17 juni 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je heel oprecht, ik heb niks tegen jou, maar je ava en plaatjes hebben vaak gezorgd voor nare dromen. Ik ben naast clownen en ogen ook erg bang voor lijken en bloed ( + sex morbide afbeeldingen)![]()
Ik verzorg de moeders. Dus die vonden dat geen probleemquote:Op zondag 17 juni 2007 17:47 schreef Polonium-120 het volgende:
mag dat?
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
Je hebt zo toch niet recht in de ogen gekeken he ?
![]()
IK of je vergeten ?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... dat begrijp ik... en thuis heb vast geen spiegels....![]()
Ik haat clowns ook ... Creepyquote:Op zondag 17 juni 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Clowns zijn eng. Cliniclowns zou ik bij mijn bed wegmeppen zolang ik daar de kracht nog voor had![]()
Ik vind je huisstijl dik in orde en Soury een hele leuke naam.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat clowns ook ... Creepy
p.s. Pssssst... het is trouwens squeek met een u erin dus
Soury klopt ook niet hoor moet souris zijn tis mijn huistijl maar bedankt![]()
je vergeten.... door de drank van gisteren...quote:
voor je het weet zijn die moeders net natasja...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verzorg de moeders. Dus die vonden dat geen probleem
Gewoon heel zachtjes een stukje verderop op de grond gaan zitten en kijken hoe ze lagen te slapen en moeder stond 2 meter verder te kijken of ik niks geks zou doen.
echte liefde gaat door de maag...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga zo lekker even een kat op de BBQ leggen, het is mooi weer
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
DE engste Clownen vind ik die handspreek poppen uit films![]()
1. clownquote:Op zondag 17 juni 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als ik ergens terminaal lig denk ik niet dat ik een Clown van een arts kan onderscheiden![]()
Muppets zijn wel errug o.k.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
DE engste Clownen vind ik die handspreek poppen uit films![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind je huisstijl dik in orde en Soury een hele leuke naam.
Dood aan de clowns.
quote:
Zo lelijk is ie toch niet?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
Gert probeert de mensen hier een nachtmerrie te bezorgen.![]()
Moet jij zeggenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
echt he... zit nu aan mijn derde pakjequote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
Pakje wat.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
echt he... zit nu aan mijn derde pakje![]()
Paar valiumpjes lenen?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef Polonium-120 het volgende:
echt he... zit nu aan mijn derde pakje![]()
Het woordje Merrie was vetquote:
Ik zou vrijwillig met je de bak in gaanquote:
Ik zou de zweep er wel ff overheen willen gooienquote:
Hier een wortelsap. Sappiequote:
kleding...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Pakje wat.
Heroine
Sjek
Ibroven
Yogo yogo
Kauwgum
![]()
Maar vanavond heeft ze hoofdpijnquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:46 schreef PC eend het volgende:
Ik zou de zweep er wel ff overheen willen gooien![]()
Nog steeds migraine? Kut voor je... Hier een Ibruvennetjequote:
het is belangrijk om je hoofd er bij te houden...quote:
Pakje kleding? Dakloosquote:
Hou mijn tassie ff vastquote:Op zondag 17 juni 2007 19:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is belangrijk om je hoofd er bij te houden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |