Dan moet je even bij juf Lean of mij komen. Juf Buuv kan nog wel eens uit haar slof schieten bij 'ongelukjes'.quote:
Juf Lean ligt onder de bar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je even bij juf Lean of mij komen. Juf Buuv kan nog wel eens uit haar slof schieten bij 'ongelukjes'.![]()
*Hulp-Juf Ian meldtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow..... is het weer zover? Juf Buuv zeker ook nergens te bekennen?![]()
Maar ik hoef helemaal niet te plassen?!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je even bij juf Lean of mij komen. Juf Buuv kan nog wel eens uit haar slof schieten bij 'ongelukjes'.![]()
DAT DOET ER NIET TOE! hET GAAT EROM DAT DIE WIJVEN MIJ WEER ALLEEN ACHTERLATEN MET AL DIE PIESKLEUTERS!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal niet te plassen?!![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
DAT DOET ER NIET TOE! hET GAAT EROM DAT DIE WIJVEN MIJ WEER ALLEEN ACHTERLATEN MET AL DIE PIESKLEUTERS!![]()
Sorry....... het werd me even teveel...... moet je al plassen? Of zullen we even in de zandbak?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je wel een rokje aan? Dat scheelt weer werk!![]()
Je bent wel een pushy juf met je 'moet je plassen' steeds.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry....... het werd me even teveel...... moet je al plassen? Of zullen we even in de zandbak?
Verdacht wel...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent wel een pushy juf met je 'moet je plassen' steeds.
mn sig ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, wat er achter dat 'welkom' linkje zit![]()
![]()
Ja, opgelost.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ian een vraag, ben je er ?
huh ????quote:
Dat is soms niet handig, maar okquote:
quote:
Zulke topics zou ik als modje dichtgooien als ze in DGK worden geopendquote:Nu mn vraag: IK wil een topic maken om jou te steunen bij het worden van mod in dit forum
Is dat ok ?
Ik was aan het twijfelen of ik ging patsen met mijn nuecqskillzquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
jezus slak
Yup, traag vandaag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Zeg stond deze sc niet ook open toen ik vanmorgen weg ging?
Ik bedoel natuurlijk:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
Navond![]()
Zeg stond deze sc niet ook open toen ik vanmorgen weg ging?
Iannemanquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
Tekst:
Hy DGK fokkers
Kennen jullie Ian-Nick ???
Hij is een newbee, die het gepresteerd heeft om in 3 maanden tijd meer te posten dan APK in 7 jaar. Tevens is hij de leider van de SC en woont in Duitsland. Vandaar ook dat hij veel tijd over heeft om meninge fokker bij te staan met daad en raad. Hij is lief, onpartijdig en kan soms gezien worden als een modlikker, maar.............
Wat ik zo waardeer in hem is dat hij eerlijk durft toe te geven dat hij een modfunctie ambieert. Dat zie je niet snel gebeuren. IK weet niet of hij het kan ??? Maar wie wil hem als mod ?
Geef hier je steun.....
Lean is naar de kroeg, op de fietsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ianneman![]()
Zit iedereen in de kroeg ofzo?
Komt daar net vandaan
Jij hebt een thuistap dus wie houd je tegen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Lean is naar de kroeg, op de fiets![]()
Van de rest weet ik het niet...
Maar ik heb nu dus wel zin in bier...
Nee, joh, die ligt al te pitten denk ikquote:
Zojuist gehaald.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij hebt een thuistap dus wie houd je tegen?![]()
Wie moet er dan modden!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, joh, die ligt al te pitten denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |