Beter komt er eerdaags aan, je hebt fokking gelijk is geen pan $%##$$#@@!@(*&&^%quote:Op zondag 17 juni 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind deze echt spuuglelijk en onduidelijk.
Kon je niets beters vinden!?
Moet het een muisje zijn!?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter komt er eerdaags aan, je hebt fokking gelijk is geen pan $%##$$#@@!@(*&&^%
WTF besta niet meer AHAHHAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
Nah laat maar Wel een leuke maar ik werk er wel verder aan.
Ik was aan het bewijzen dat ik binnen 10 seconden een leukere kon vinden via googlequote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
Nah laat maar Wel een leuke maar ik werk er wel verder aan.
Wel een kek hoedje.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
Dat lijkt zo vind ik .... Of op een soort toetertje zit te blazen![]()
Tis um niet was een verse ava aan het testenquote:
Pssssst... het is trouwens squeek met een u erin dus...quote:Op zondag 17 juni 2007 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis um niet was een verse ava aan het testen![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 juni 2007 11:30 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Jullie mogen mij feliciteren, het is vaderdag.![]()
![]()
Helaas is-ie nog te jong voor een mooie tekening.
Gelukkig hebben we daar Ian voor.
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:30 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Jullie mogen mij feliciteren, het is vaderdag.![]()
![]()
Helaas is-ie nog te jong voor een mooie tekening.
Gelukkig hebben we daar Ian voor.
quote:
Wat een treurig bericht.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
Voor mn liefste papa:![]()
![]()
![]()
Zestig jaar in dienst bij dezelfde baas
Gepubliceerd op: 16-6-2007 @ 16:23 - Bron: ANP
Zestig jaar werken bij dezelfde baas. Dat doen maar heel weinig mensen Martin Zegers uit het Limburgse Panningen na. Zegers kwam als 14-jarige jongen in dienst van electronica-winkel Maxwell, en is daar nooit meer weggegaan.
hee, t blijft wel je pa jaquote:
WTFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |