en niet alleen hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup.
Maar goed, dan zul je nog altijd zien dat er een paar voor hun plezier hier gaan zitten spoileren...
Ik had het over de users.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Silaz het volgende:
Als we nou gewoon vantevoren tegen die FP Crew zeggen dat ze niet mogen spoilerenkomt alles goed :p
Lees je de reacties op de FP?quote:
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weetquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Mikani het volgende:
Ik moet zaterdag de 21e werken, gelukkig maar 4 en half uur. Voor de tijd haal ik dan alvast het boek op in de boekhandel. Alleen 's avonds een feestje en de volgende dag weer werken. Dus beetje tussen de bedrijven door lezen en dan maandag gewoon relaxt kunnen lezen en dan maar geen krant lezen/tv kijken/ op internet kijken
. Ik had plannen om te wachten met lezen totdat ik op vakantie ging, maar ik lees 'm dan wel gewoon voor de 2e x
.
Ik adviseer rond te kijken op www.phoenixsong.netquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Artianos het volgende:
Even een vraagje:
Ik ben er achter gekomen dat ik een HP fanfiction fan ben...
Zijn er nog mensen die leuke, fanfictions weten?
Ik heb wel wat gezocht, via harrypotterfanfictions.com en dergelijke maar dat schiet niet echt op.
De fanfiction van deel 7 die hier populair is heb ik al gelezen, maar wellicht kennen jullie nog anderen...
Boekhandel Van der Velde in Sneekquote:
Is er iemand zo goed om mij te vertellen waar dat fanfiction staat? Ben wel benieuwd namelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Artianos het volgende:
De fanfiction van deel 7 die hier populair is heb ik al gelezen, maar wellicht kennen jullie nog anderen...
http://www.phoenixsong.net/fanfiction/story/3517/quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Fitzroy het volgende:
[..]
Is er iemand zo goed om mij te vertellen waar dat fanfiction staat? Ben wel benieuwd namelijk
Ik ben als het goed is het hele weekend vrij dus dat wordt mooi een weekendje lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Mikani het volgende:
Ik moet zaterdag de 21e werken, gelukkig maar 4 en half uur. Voor de tijd haal ik dan alvast het boek op in de boekhandel. Alleen 's avonds een feestje en de volgende dag weer werken. Dus beetje tussen de bedrijven door lezen en dan maandag gewoon relaxt kunnen lezen en dan maar geen krant lezen/tv kijken/ op internet kijken
. Ik had plannen om te wachten met lezen totdat ik op vakantie ging, maar ik lees 'm dan wel gewoon voor de 2e x
.
Ja, ik was op vakantie in Frankrijk, een Disneylandvakantie, dus overdag in Disneyland rondwandelen en 's avonds voor het slapen nog even Harry Potter lezen. Wat een heerlijke vakantie was dat zeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weet
edit: ik was in Spanje toen HBP uitkwam, daar loopt het niet echt storm, dus toen ik een halve week later toevallig dat boek tegenkwam in de supermarkt heb ik hem maar meegenomen en heel relaxed uitgelezen zonder dat ik ergens last van had. Toen ik thuiskwam bleek dat alles al op internet stond, maar daar had ik dus geen last van...
Haha, klinkt idd als een fijne vakantiequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik was op vakantie in Frankrijk, een Disneylandvakantie, dus overdag in Disneyland rondwandelen en 's avonds voor het slapen nog even Harry Potter lezen. Wat een heerlijke vakantie was dat zeg.
Wat een deceptie om na anderhalve week weer terug te moeten naar de 'echte' wereld.
haha, dat zou wel triestig zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weet
http://en.wikipedia.org/wiki/Tanya_Grotterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Haha, dit stond in de Kassa-nieuwsbrief. Vond m wel grappig:
Harry Pottervirus verspreidt zich via usb-sticks 29-06-2007
Computerbeveiligingsbedrijf Sophos heeft vrijdag gewaarschuwd voor een nieuw computervirus. Het gaat om een worm, genaamd W32/Hairy-A, die verstopt zit in een Word document met de naam Harry Potter and the Deathly Hallows, de titel van het nieuwe Harry Potter boek dat 21 juli verschijnt. Het virus verspreidt zich via usb-sticks.
Bij het openen van het geïnfecteerde document verschijnt de tekst 'Harry Potter is dead'. Het bestand besmet computers en laat tegelijkertijd enkele personages uit het boek tot leven komen door deze als gebruiker aan de pc toe te voegen. Ook probeert de worm andere usb-sticks te besmetten.
Als de gebruiker de computer opnieuw opstart, zijn de personages Harry, Hermione en Ron toegevoegd. Logt iemand vervolgens in onder een van de namen, dan verschijnt een verwensing aan het adres van schrijfster JK Rowling. Bij het opstarten van Explorer verschijnt direct een pagina van internetwinkel Amazon met een advertentie voor een parodie op de boeken van Harry Potter.
Het virus werkt via de auto-run functie van Windows. Als de gebruiker die uitzet, starten USB-sticks niet automatisch op en kunnen computers niet worden besmet. ANP
Wat zou die parodie zijn?
LOL!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Haha, dit stond in de Kassa-nieuwsbrief. Vond m wel grappig:
Harry Pottervirus verspreidt zich via usb-sticks 29-06-2007
Computerbeveiligingsbedrijf Sophos heeft vrijdag gewaarschuwd voor een nieuw computervirus. Het gaat om een worm, genaamd W32/Hairy-A, die verstopt zit in een Word document met de naam Harry Potter and the Deathly Hallows, de titel van het nieuwe Harry Potter boek dat 21 juli verschijnt. Het virus verspreidt zich via usb-sticks.
Bij het openen van het geïnfecteerde document verschijnt de tekst 'Harry Potter is dead'. Het bestand besmet computers en laat tegelijkertijd enkele personages uit het boek tot leven komen door deze als gebruiker aan de pc toe te voegen. Ook probeert de worm andere usb-sticks te besmetten.
Als de gebruiker de computer opnieuw opstart, zijn de personages Harry, Hermione en Ron toegevoegd. Logt iemand vervolgens in onder een van de namen, dan verschijnt een verwensing aan het adres van schrijfster JK Rowling. Bij het opstarten van Explorer verschijnt direct een pagina van internetwinkel Amazon met een advertentie voor een parodie op de boeken van Harry Potter.
Het virus werkt via de auto-run functie van Windows. Als de gebruiker die uitzet, starten USB-sticks niet automatisch op en kunnen computers niet worden besmet. ANP
Wat zou die parodie zijn?
Dat blijf ik toch zo'n mooie naam vinden he! Het rolt zo prachtig uit je mond, geweldig gewoon!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tanya_Grotter
Of is dat geen parodie?![]()
Lalalala-Icanthearyou-Llalalalalaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:35 schreef Mikani het volgende:
[..]
haha, dat zou wel triestig zijn.
Als ze er over gaan praten dan doe ik mijn handen op m'n oren en ga hardop praten. Mocht ik toch wat horen dan word ik denk ik wel boos
.
Idd jaquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
LOL!
Er bestaan volgens mij boeken als parodie op Harry Potter.
Dat verwacht ik ook. Bellatrix Lestrange uitschakelen ofzo. Daarna sterft hij waarschijnlijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef Irien het volgende:
Geweldig interessant karakter....Ik denk ook dat ie verscheurd wordt tussen kwaad en goed.
NOG een prangende vraag... Hoe belangrijk Neville nog wordt? Ik verwacht nog iets groots van hem.
oh ja, kruidenkundequote:Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef leonieke het volgende:
Of een nieuwe leerkracht eens het gevecht voorbij is.
Harry zei dat ie niet terugging, dat ie de Horcruxes ging zoeken. Verder kan het natuurlijk zo zijn dat Hogwarts gesloten wordt. Ik ben ook erg benieuwd.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef Asmodean het volgende:
ik vraag me ook vooral af hoe het jaar eruit ziet... gaat Harry terug naar Hogwarts? Zijn er uberhaupt nog lessen dit jaar? Ik bedoel, het kan niet gewoon zo zijn dat iedereen weer gewoon lessen gaat volgen, maar aan de andere kant is het ook moeilijk voor te stellen dat iedereen maar bij zijn ouders blijft zitten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |