abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50903709
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Jup.
Maar goed, dan zul je nog altijd zien dat er een paar voor hun plezier hier gaan zitten spoileren...
en niet alleen hier.
Ook op de FP gebeurde het gewoon tussen de doodnormale nieuwsberichten.
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:24:52 #182
175985 Silaz
drie bier
pi_50905403
Als we nou gewoon vantevoren tegen die FP Crew zeggen dat ze niet mogen spoileren komt alles goed :p
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_50905712
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Silaz het volgende:
Als we nou gewoon vantevoren tegen die FP Crew zeggen dat ze niet mogen spoileren komt alles goed :p
Ik had het over de users.
pi_50906663
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik had het over de users.
Lees je de reacties op de FP?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_50907173
Ik moet zaterdag de 21e werken, gelukkig maar 4 en half uur. Voor de tijd haal ik dan alvast het boek op in de boekhandel. Alleen 's avonds een feestje en de volgende dag weer werken . Dus beetje tussen de bedrijven door lezen en dan maandag gewoon relaxt kunnen lezen en dan maar geen krant lezen/tv kijken/ op internet kijken . Ik had plannen om te wachten met lezen totdat ik op vakantie ging, maar ik lees 'm dan wel gewoon voor de 2e x .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:21:33 #186
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50907327
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Mikani het volgende:
Ik moet zaterdag de 21e werken, gelukkig maar 4 en half uur. Voor de tijd haal ik dan alvast het boek op in de boekhandel. Alleen 's avonds een feestje en de volgende dag weer werken . Dus beetje tussen de bedrijven door lezen en dan maandag gewoon relaxt kunnen lezen en dan maar geen krant lezen/tv kijken/ op internet kijken . Ik had plannen om te wachten met lezen totdat ik op vakantie ging, maar ik lees 'm dan wel gewoon voor de 2e x .
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weet

edit: ik was in Spanje toen HBP uitkwam, daar loopt het niet echt storm, dus toen ik een halve week later toevallig dat boek tegenkwam in de supermarkt heb ik hem maar meegenomen en heel relaxed uitgelezen zonder dat ik ergens last van had. Toen ik thuiskwam bleek dat alles al op internet stond, maar daar had ik dus geen last van...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_50907581
Even een vraagje:

Ik ben er achter gekomen dat ik een HP fanfiction fan ben...
Zijn er nog mensen die leuke, fanfictions weten?
Ik heb wel wat gezocht, via harrypotterfanfictions.com en dergelijke maar dat schiet niet echt op.

De fanfiction van deel 7 die hier populair is heb ik al gelezen, maar wellicht kennen jullie nog anderen...
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:45:39 #188
35623 PPL
#control
pi_50908079
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Artianos het volgende:
Even een vraagje:

Ik ben er achter gekomen dat ik een HP fanfiction fan ben...
Zijn er nog mensen die leuke, fanfictions weten?
Ik heb wel wat gezocht, via harrypotterfanfictions.com en dergelijke maar dat schiet niet echt op.

De fanfiction van deel 7 die hier populair is heb ik al gelezen, maar wellicht kennen jullie nog anderen...
Ik adviseer rond te kijken op www.phoenixsong.net
Persoonlijk vond ik "Time Enough" ook wel aardig.
Komt wel een beetje lastig op gang, maar vond ik vermakelijk om te lezen.
Burnt to the core but not broken
pi_50908122
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, welke boekhandel is dat!
Boekhandel Van der Velde in Sneek (Waarschijnlijk een beeeetje uit de route?? )
Echte helden dragen OOK sokken!
pi_50908497
bedankt ppl, ik zal zeker eens kijken!
pi_50908684
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Artianos het volgende:
Is er iemand zo goed om mij te vertellen waar dat fanfiction staat? Ben wel benieuwd namelijk
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:03:58 #192
35623 PPL
#control
pi_50908711
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Fitzroy het volgende:

[..]

Is er iemand zo goed om mij te vertellen waar dat fanfiction staat? Ben wel benieuwd namelijk
http://www.phoenixsong.net/fanfiction/story/3517/
pi_50908986
Thnx PPL!
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:14:46 #194
35623 PPL
#control
pi_50909056
pi_50925185
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Mikani het volgende:
Ik ben als het goed is het hele weekend vrij dus dat wordt mooi een weekendje lezen.
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:27:22 #196
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_50927273
Ik bedenk me net dat als t boek uitkomt de vierdaagsefeesten net zijn afgelopen. Maar met een kater lezen is vast ook leuk.
pi_50930187
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weet

edit: ik was in Spanje toen HBP uitkwam, daar loopt het niet echt storm, dus toen ik een halve week later toevallig dat boek tegenkwam in de supermarkt heb ik hem maar meegenomen en heel relaxed uitgelezen zonder dat ik ergens last van had. Toen ik thuiskwam bleek dat alles al op internet stond, maar daar had ik dus geen last van...
Ja, ik was op vakantie in Frankrijk, een Disneylandvakantie, dus overdag in Disneyland rondwandelen en 's avonds voor het slapen nog even Harry Potter lezen. Wat een heerlijke vakantie was dat zeg.
Wat een deceptie om na anderhalve week weer terug te moeten naar de 'echte' wereld.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50970804
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, ik was op vakantie in Frankrijk, een Disneylandvakantie, dus overdag in Disneyland rondwandelen en 's avonds voor het slapen nog even Harry Potter lezen. Wat een heerlijke vakantie was dat zeg.
Wat een deceptie om na anderhalve week weer terug te moeten naar de 'echte' wereld.
Haha, klinkt idd als een fijne vakantie Ik moet nog 2 weekjes ploeteren en dan ben ik ook eindelijk vrij... Heerlijk!
pi_50974810
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Molluck het volgende:

[..]

haha, dat zou wel triestig zijn .

Als ze er over gaan praten dan doe ik mijn handen op m'n oren en ga hardop praten . Mocht ik toch wat horen dan word ik denk ik wel boos .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:47:07 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_50975171
Haha, dit stond in de Kassa-nieuwsbrief. Vond m wel grappig:

Harry Pottervirus verspreidt zich via usb-sticks 29-06-2007

Computerbeveiligingsbedrijf Sophos heeft vrijdag gewaarschuwd voor een nieuw computervirus. Het gaat om een worm, genaamd W32/Hairy-A, die verstopt zit in een Word document met de naam Harry Potter and the Deathly Hallows, de titel van het nieuwe Harry Potter boek dat 21 juli verschijnt. Het virus verspreidt zich via usb-sticks.

Bij het openen van het geïnfecteerde document verschijnt de tekst 'Harry Potter is dead'. Het bestand besmet computers en laat tegelijkertijd enkele personages uit het boek tot leven komen door deze als gebruiker aan de pc toe te voegen. Ook probeert de worm andere usb-sticks te besmetten.

Als de gebruiker de computer opnieuw opstart, zijn de personages Harry, Hermione en Ron toegevoegd. Logt iemand vervolgens in onder een van de namen, dan verschijnt een verwensing aan het adres van schrijfster JK Rowling. Bij het opstarten van Explorer verschijnt direct een pagina van internetwinkel Amazon met een advertentie voor een parodie op de boeken van Harry Potter.

Het virus werkt via de auto-run functie van Windows. Als de gebruiker die uitzet, starten USB-sticks niet automatisch op en kunnen computers niet worden besmet. ANP

Wat zou die parodie zijn?
Spoilers!
pi_50975321
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

Computerbeveiligingsbedrijf Sophos heeft vrijdag gewaarschuwd voor een nieuw computervirus. Het gaat om een worm, genaamd W32/Hairy-A, die verstopt zit in een Word document met de naam Harry Potter and the Deathly Hallows, de titel van het nieuwe Harry Potter boek dat 21 juli verschijnt. Het virus verspreidt zich via usb-sticks.

Bij het openen van het geïnfecteerde document verschijnt de tekst 'Harry Potter is dead'. Het bestand besmet computers en laat tegelijkertijd enkele personages uit het boek tot leven komen door deze als gebruiker aan de pc toe te voegen. Ook probeert de worm andere usb-sticks te besmetten.

Als de gebruiker de computer opnieuw opstart, zijn de personages Harry, Hermione en Ron toegevoegd. Logt iemand vervolgens in onder een van de namen, dan verschijnt een verwensing aan het adres van schrijfster JK Rowling. Bij het opstarten van Explorer verschijnt direct een pagina van internetwinkel Amazon met een advertentie voor een parodie op de boeken van Harry Potter.

Het virus werkt via de auto-run functie van Windows. Als de gebruiker die uitzet, starten USB-sticks niet automatisch op en kunnen computers niet worden besmet. ANP

http://en.wikipedia.org/wiki/Tanya_Grotter

Of is dat geen parodie?
pi_50986647
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

LOL!

Er bestaan volgens mij boeken als parodie op Harry Potter.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:13:07 #203
175985 Silaz
drie bier
pi_50987334
Barry Poter
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_50989418
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Tanya_Grotter

Of is dat geen parodie?
Dat blijf ik toch zo'n mooie naam vinden he! Het rolt zo prachtig uit je mond, geweldig gewoon!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 02:06:24 #205
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_50991666
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:35 schreef Mikani het volgende:

[..]

haha, dat zou wel triestig zijn .

Als ze er over gaan praten dan doe ik mijn handen op m'n oren en ga hardop praten . Mocht ik toch wat horen dan word ik denk ik wel boos .
Lalalala-Icanthearyou-Llalalalala
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_50994664
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:13 schreef Silaz het volgende:
Barry Poter
Barry Trotter was het toch?
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:32:40 #207
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_50995455
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:37 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Barry Trotter was het toch?
Idd ja heel vermakelijk zijn ze
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:32:56 #208
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_50995462
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:59:57 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 juni 2007 @ 11:34:33 #209
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50995489
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

LOL!

Er bestaan volgens mij boeken als parodie op Harry Potter.

ik vind virussen uiteraard niet tof, maar deze is wel erg origineel in elkaar gezet in mijn ogen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50996098
Barry Poter bestaat ook hoor, die is van mastermovies.

Als iemand toevallig in het bezit is van dat virus moet die het mar effe naar me sturen, ik wil wel weten om welke parodie het gaat, en mijn pc is toch alweer aan formateren toe, dus of ik dat nou met of zonder vrius doe maakt ook niet uit...
  zondag 1 juli 2007 @ 15:41:59 #211
177242 Irien
Innit though
pi_51029431
Zoooo ik heb em besteld bij American Book Center... en nu aftellen
Naast de vraag of het Harry lukt Voldemort te verslaan is mijn meest prangende vraag... Hoe zit het nou met Snape? Goed/slecht?

[ Bericht 20% gewijzigd door Irien op 01-07-2007 15:53:42 ]
Between the click of the light and the start of the dream
  zondag 1 juli 2007 @ 16:58:46 #212
175985 Silaz
drie bier
pi_51031280
Ik gok op half. Snape twijfelt imho
  zondag 1 juli 2007 @ 18:08:10 #213
177242 Irien
Innit though
pi_51033105
Geweldig interessant karakter....Ik denk ook dat ie verscheurd wordt tussen kwaad en goed.
NOG een prangende vraag... Hoe belangrijk Neville nog wordt? Ik verwacht nog iets groots van hem.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:12:13 #214
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_51033211
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef Irien het volgende:
Geweldig interessant karakter....Ik denk ook dat ie verscheurd wordt tussen kwaad en goed.
NOG een prangende vraag... Hoe belangrijk Neville nog wordt? Ik verwacht nog iets groots van hem.
Dat verwacht ik ook. Bellatrix Lestrange uitschakelen ofzo. Daarna sterft hij waarschijnlijk...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 18:14:00 #215
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_51033255
mss wordt hij wel zo zelfverzekerd dat hij de nieuwe minister van toverkunst wordt vind ik meer iets voor neville dan voor harry iig
With four other people
And aliens
  zondag 1 juli 2007 @ 18:15:26 #216
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51033295
Of een nieuwe leerkracht eens het gevecht voorbij is.
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 18:17:02 #217
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_51033340
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef leonieke het volgende:
Of een nieuwe leerkracht eens het gevecht voorbij is.
oh ja, kruidenkunde
With four other people
And aliens
  zondag 1 juli 2007 @ 22:25:35 #218
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_51041436
Snape is natuurlijk goed, dat kan niet anders, anders zou dumbledore nooit tegen snape gesmeekt hebben "please, snape" dat moet betekenen dat er meer achter zat
ff wachten nog
pi_51042019
Volgens mij had JKR jaren geleden al gezegd dat er iemand een leraar zou worden. Heb altijd gedacht dat het Neville zou worden.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:33:29 #220
177242 Irien
Innit though
pi_51044181
Of Hermione...
Maar ik denk dat al onze helden op hu 17de toch nog te jong zijn om leraar te worden!
Lijkt me ook sterk dat Rowling een Flash Forward doet aan het einde van het boek.
Harry and Ginny got married and lived hapily ever after, Ron started his own international quiditch team, Neville became famous herbology teachter etc... Neeh....
  maandag 2 juli 2007 @ 00:01:59 #221
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_51045024
ik vraag me ook vooral af hoe het jaar eruit ziet... gaat Harry terug naar Hogwarts? Zijn er uberhaupt nog lessen dit jaar? Ik bedoel, het kan niet gewoon zo zijn dat iedereen weer gewoon lessen gaat volgen, maar aan de andere kant is het ook moeilijk voor te stellen dat iedereen maar bij zijn ouders blijft zitten....
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_51045659
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef Asmodean het volgende:
ik vraag me ook vooral af hoe het jaar eruit ziet... gaat Harry terug naar Hogwarts? Zijn er uberhaupt nog lessen dit jaar? Ik bedoel, het kan niet gewoon zo zijn dat iedereen weer gewoon lessen gaat volgen, maar aan de andere kant is het ook moeilijk voor te stellen dat iedereen maar bij zijn ouders blijft zitten....
Harry zei dat ie niet terugging, dat ie de Horcruxes ging zoeken. Verder kan het natuurlijk zo zijn dat Hogwarts gesloten wordt. Ik ben ook erg benieuwd.
  maandag 2 juli 2007 @ 00:27:47 #223
177242 Irien
Innit though
pi_51045696
Good point... ik denk dat Hogwarts misschien een soort thuisfront wordt... dat daar ook dingen gebeuren die Harry ondersteunen...
  maandag 2 juli 2007 @ 00:27:59 #224
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_51045702
Ik denk dat veel zich buiten Hogwarts zal afspelen, maar dat het eindspel zich daar wel zal voltrekken. Wellicht dat de laatste Horcux daar is verborgen, of dat er daar iets anders belangrijks plaatsvindt dat Harry's aandacht eist.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_51045727
Ik hoop ook dat Hogwarts nog wel belangrijk wordt. Het is geen echte HP zonder Hogwarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')