Ook in PoA vind ik hem tien keer minder dan Harris. Altijd die drukke gebaartjes, een hardere toon in z'n stem... niet mijn beeld van Dumbledore iig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:46 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ik vind hem niet verkeerd gecast: ik denk dat die scène verkeerd is geïnterpreteerd door de regisseur en de acteurs. In PoA vind ik Michael Gambon heel goed, vooral als Harry en Hermione terugkomen van hun Time Turner avontuur
Zo denk ik er ook precies over. Dumbledore hoort in mijn ogen de rust zelf te zijn. Ik vind de acteur Dumbledore in bepaalde scenes (zoals idd bij de vuurbeker) zelfs een behoorlijke agressie uitstralen. Hij reageert en doet veel te opgefokt over zaken... echt heel erg jammer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ook in PoA vind ik hem tien keer minder dan Harris. Altijd die drukke gebaartjes, een hardere toon in z'n stem... niet mijn beeld van Dumbledore iig.
Een echte fanquote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Biancavia het volgende:
Gisteren ging ik naar de dierentuin en toen had ik om negen uur 's ochtends afgesproken.
Ik denk dat mijn brein een connectie maakte met een nog te komen zaterdag waarin ik ook om 9 uur 's ochtends iets wil gaan doen, namelijk voor de boekwinkel staan.
Afijn, ik had dus een echt verschrikkelijke droom, waarin ik de avond voor de release al bij de boekenwinkel was, alles liep in het honderd, ik versliep me die volgende dag, ik raakte de weg kwijt, alle boeken waren verdwenen enzovoorts enzovoorts.
Hoe erg kun je ergens mee bezig zijn!
In de eerste 2 films heeft Dumbledore wel een bril en kijkt hij er ook op zo'n glinsterende manier overheen, zoals beschreven staat in de boeken.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik mis het brilletje heel erg bij Dumbledore in de films
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
in de nederlandse vertaling is het SHIT![]()
Dat zegt ie toch ook niet? Hij zegt alleen dat het in de Nederlandse vertaling zo heetquote:
Jahaa. Ik vind het gewoon grappig dat in de NEDERLANDSE vertaling een Engels woord gebruikt word. Dat is alles. Hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook niet? Hij zegt alleen dat het in de Nederlandse vertaling zo heet![]()
Het kwam een beetje aanvallerig over?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jahaa. Ik vind het gewoon grappig dat in de NEDERLANDSE vertaling een Engels woord gebruikt word. Dat is alles. Hoor.
Zo was het niet bedoeld.quote:
Ik slaap anders 's nachts hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef Silaz het volgende:
Je bedoelt 26 dagen 4 uur, 7 minuten en 18 sec
hij is al gesloten.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Silaz het volgende:
Hmm hoe kan ik die WOMBAT maken??
Want ik moet dan een identification code in vullen maar wat moet ik eerst doen
Een tijdje geleden kon je die test invullen. Heeft toen ook in dit topic gestaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Silaz het volgende:
Hmm hoe kan ik die WOMBAT maken??
Want ik moet dan een identification code in vullen maar wat moet ik eerst doen
Ja, nou ben ik die code natuurlijk kwijt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een tijdje geleden kon je die test invullen. Heeft toen ook in dit topic gestaan.
Hier kun je de vragen van alle drie de Wombats bekijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:33 schreef poon het volgende:
Wat voor vragen zijn dat eigenlijk. Nooit de moeite genomen om zoiets te maken.
De meeste vragen kon je ook niet weten uit de boeken of ergens anders.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Fitzroy het volgende:
Ik had een Poor op de WOMBAT test, maar het is dan ook al maaaaanden geleden dat ik de boeken voor het laatst gelezen had + de vragen waren af en toe wel erg lang... (hoeveel smoezen kun je verzinnen).
Welke boekhandel?quote:Anyway, de laptop gaat de 21ste achter slot en grendel (heb nl. de neiging om tòch spoilers e.d. te gaan lezen), ben veel te nieuwsgierig! Ik ga het boek trouwen om 01.00 uur ophalen bij de boekhandel.
Ja, welke boekhandel is dat!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Fitzroy het volgende:
Ik ga het boek trouwen om 01.00 uur ophalen bij de boekhandel.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:40 schreef Zhenar het volgende:
In een interview met de cast van Phoenix is een kleine, vage, maar waarschijnlijk belangrijke hint gegeven over boek 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronSPOILER: Het personage is bekend:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]Ik kon de spoiler niet weerstaan!SPOILER: Het personage is bekend:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof!![]()
Achteraf misschien ook wel voorspelbaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Gelijk vrij vragen omdat er dan een boek uitkomt is ook weer zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
Aaargh... begin ik volgende week met een nieuwe baan, kom ik erachter dat ik het weekend van 21 en 22 juli allebei de dagen moet werken
Ik neem gewoon vrij van alles wat ik die dag moet doen; lezen zal ik!! Dat boek moet en zal uit! De week erop ga ik op vakantie (de 23e) en ik hoop hem dan een tweede keer te kunnen lezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gelijk vrij vragen omdat er dan een boek uitkomt is ook weer zoiets.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Me 2! En ik heb ook de vorige twee gemist. Lollig is t wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:51 schreef Nepthys het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wel jammer dat ik de vorige twee gemist heb.
Wat zonde! Je moet ze écht lezen hoor, hoewel het misschien een ander soort boeken is dan de eerste vier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik was vroeger een hele grote Potter-fan, fantastische boeken. Maar op de een of andere manier ben ik halverwege boek 5 afgehaakt. Daarna nooit meer in begonnen, en deel 6 ook niet meer gelezen.
Vind ik toch wel jammer, wellicht dat ik binnenkort deel 5 en 6 nog eens ga lezen.
Je bent niet de enige echt. Ik bedoel een vriend van me las ook die boeken (ok nu ben ik misschien een beetje te oud maar toch, ik vind het leuk so whatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik was vroeger een hele grote Potter-fan, fantastische boeken. Maar op de een of andere manier ben ik halverwege boek 5 afgehaakt. Daarna nooit meer in begonnen, en deel 6 ook niet meer gelezen.
Vind ik toch wel jammer, wellicht dat ik binnenkort deel 5 en 6 nog eens ga lezen.
boek 5 is echt geniaal, ook al is het een beetje langdradig. ik kan niet wachten op de filmquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent niet de enige echt. Ik bedoel een vriend van me las ook die boeken (ok nu ben ik misschien een beetje te oud maar toch, ik vind het leuk so what) en hij is toen we nog jong waren ook gestopt bij boek 5. Wel jammer vond ik dat toen kon ik niet meer met hem erover praten.
En zo nog veel meer mensen. Boek 5 is ook behoorlijk langdradig, maar als je het einde leest is het uiteindelijk de moeite waard.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]SPOILER: Het personage is bekend:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik op de datum om te zien dat ik het goed gegokt had.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:53 schreef IedeK. het volgende:![]()
Hij is 17,99 bij Bol.com.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:05 schreef Mikkie het volgende:
Waar is een pre-order of reservering eigenlijk het goedkoopst?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
[..]
Klik op de datum om te zien dat ik het goed gegokt had.
Hij word toch om 12 uur 's nachts uitgegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... een vriendin van mij werkt bij Selexyz. Eens kijken of die niet wat kan regelen
Helaas moet ik zelf werken die dag, en kan ik 'm dus niet gaan halen...
Weet jij welke boekhandel om 12 uur 's nachts open is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Hij word toch om 12 uur 's nachts uitgegeven.
Zo lullig zijn de kranten nou ook weer niet.quote:Maar wel jammer dat als hij uit komt direct de volgende morgen een krant op de deurmat ligt met dikgedrukte letters: HARRY POTTER STERFT of OPEN EINDE HARRY POTTER. 26 juli weet helaas heel de wereld al of Harry sterft of niet, dat vergalt ook wel een beetje de aankomende films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voor ik boek 6 had gelezen met dank aan internet. Dat was wel kut.
vervolgens heb ik het aan twee mensen verteld die met mij niet meer over boeken willen praten.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef IHVK het volgende:
Ik wist ook datpsst, dat is geen spoiler meer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voor ik boek 6 had gelezen met dank aan internet. Dat was wel kut.
vervolgens heb ik het aan twee mensen verteld die met mij niet meer over boeken willen praten.![]()
I had a signature once. It was awful.
Niet iedereen heeft boek 6 gelezen denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
psst, dat is geen spoiler meer hoor
Nou, HBP is nu al twee jaar uit, dus ik denk dat iedereen die dit topic bezoekt dat inmiddels wel weet. En anders hebben ze echt onder een hele grote steen gezetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:27 schreef IHVK het volgende:
Niet iedereen heeft boek 6 gelezen denk ik.
Een héle grote steen... Ik heb een paar vrienden die Harry Potter nooit of niet meer lezen, maar zelfs zei wisten dat ene Snape een Dumbledore vermoordde...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Nou, HBP is nu al twee jaar uit, dus ik denk dat iedereen die dit topic bezoekt dat inmiddels wel weet. En anders hebben ze echt onder een hele grote steen gezeten
Nou dan moet er wel [SPOILERS!!!] in de volgende titel staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Alle boeken behalve DH mogen gewoon gespoilerd worden in dit topic, anders is het ook niet handig om te speculeren e.d. T.z.t. zal er wel een topic worden gemaakt waar je ook over DH mag spoileren.
Jup.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik denk dat er tegen die tijd wel een apart topic met spoilers is aangemaakt, zo ging 't toch ook bij HBP?
Door deze post weet ik om welke 2 personages het zou kunnen gaan omdat ik me die posts nog herinner. Maakt verder niet uit hoor want ik las hem toch wel, maar desalniettemin.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
[..]
Klik op de datum om te zien dat ik het goed gegokt had.
en niet alleen hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup.
Maar goed, dan zul je nog altijd zien dat er een paar voor hun plezier hier gaan zitten spoileren...
Ik had het over de users.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Silaz het volgende:
Als we nou gewoon vantevoren tegen die FP Crew zeggen dat ze niet mogen spoilerenkomt alles goed :p
Lees je de reacties op de FP?quote:
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weetquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Mikani het volgende:
Ik moet zaterdag de 21e werken, gelukkig maar 4 en half uur. Voor de tijd haal ik dan alvast het boek op in de boekhandel. Alleen 's avonds een feestje en de volgende dag weer werken. Dus beetje tussen de bedrijven door lezen en dan maandag gewoon relaxt kunnen lezen en dan maar geen krant lezen/tv kijken/ op internet kijken
. Ik had plannen om te wachten met lezen totdat ik op vakantie ging, maar ik lees 'm dan wel gewoon voor de 2e x
.
Ik adviseer rond te kijken op www.phoenixsong.netquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Artianos het volgende:
Even een vraagje:
Ik ben er achter gekomen dat ik een HP fanfiction fan ben...
Zijn er nog mensen die leuke, fanfictions weten?
Ik heb wel wat gezocht, via harrypotterfanfictions.com en dergelijke maar dat schiet niet echt op.
De fanfiction van deel 7 die hier populair is heb ik al gelezen, maar wellicht kennen jullie nog anderen...
Boekhandel Van der Velde in Sneekquote:
Is er iemand zo goed om mij te vertellen waar dat fanfiction staat? Ben wel benieuwd namelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Artianos het volgende:
De fanfiction van deel 7 die hier populair is heb ik al gelezen, maar wellicht kennen jullie nog anderen...
http://www.phoenixsong.net/fanfiction/story/3517/quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Fitzroy het volgende:
[..]
Is er iemand zo goed om mij te vertellen waar dat fanfiction staat? Ben wel benieuwd namelijk
Ik ben als het goed is het hele weekend vrij dus dat wordt mooi een weekendje lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Mikani het volgende:
Ik moet zaterdag de 21e werken, gelukkig maar 4 en half uur. Voor de tijd haal ik dan alvast het boek op in de boekhandel. Alleen 's avonds een feestje en de volgende dag weer werken. Dus beetje tussen de bedrijven door lezen en dan maandag gewoon relaxt kunnen lezen en dan maar geen krant lezen/tv kijken/ op internet kijken
. Ik had plannen om te wachten met lezen totdat ik op vakantie ging, maar ik lees 'm dan wel gewoon voor de 2e x
.
Ja, ik was op vakantie in Frankrijk, een Disneylandvakantie, dus overdag in Disneyland rondwandelen en 's avonds voor het slapen nog even Harry Potter lezen. Wat een heerlijke vakantie was dat zeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weet
edit: ik was in Spanje toen HBP uitkwam, daar loopt het niet echt storm, dus toen ik een halve week later toevallig dat boek tegenkwam in de supermarkt heb ik hem maar meegenomen en heel relaxed uitgelezen zonder dat ik ergens last van had. Toen ik thuiskwam bleek dat alles al op internet stond, maar daar had ik dus geen last van...
Haha, klinkt idd als een fijne vakantiequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik was op vakantie in Frankrijk, een Disneylandvakantie, dus overdag in Disneyland rondwandelen en 's avonds voor het slapen nog even Harry Potter lezen. Wat een heerlijke vakantie was dat zeg.
Wat een deceptie om na anderhalve week weer terug te moeten naar de 'echte' wereld.
haha, dat zou wel triestig zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |