Nou dan moet er wel [SPOILERS!!!] in de volgende titel staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Alle boeken behalve DH mogen gewoon gespoilerd worden in dit topic, anders is het ook niet handig om te speculeren e.d. T.z.t. zal er wel een topic worden gemaakt waar je ook over DH mag spoileren.
Jup.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik denk dat er tegen die tijd wel een apart topic met spoilers is aangemaakt, zo ging 't toch ook bij HBP?
Door deze post weet ik om welke 2 personages het zou kunnen gaan omdat ik me die posts nog herinner. Maakt verder niet uit hoor want ik las hem toch wel, maar desalniettemin.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
[..]
Klik op de datum om te zien dat ik het goed gegokt had.
en niet alleen hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup.
Maar goed, dan zul je nog altijd zien dat er een paar voor hun plezier hier gaan zitten spoileren...
Ik had het over de users.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Silaz het volgende:
Als we nou gewoon vantevoren tegen die FP Crew zeggen dat ze niet mogen spoilerenkomt alles goed :p
Lees je de reacties op de FP?quote:
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weetquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Mikani het volgende:
Ik moet zaterdag de 21e werken, gelukkig maar 4 en half uur. Voor de tijd haal ik dan alvast het boek op in de boekhandel. Alleen 's avonds een feestje en de volgende dag weer werken. Dus beetje tussen de bedrijven door lezen en dan maandag gewoon relaxt kunnen lezen en dan maar geen krant lezen/tv kijken/ op internet kijken
. Ik had plannen om te wachten met lezen totdat ik op vakantie ging, maar ik lees 'm dan wel gewoon voor de 2e x
.
Ik adviseer rond te kijken op www.phoenixsong.netquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Artianos het volgende:
Even een vraagje:
Ik ben er achter gekomen dat ik een HP fanfiction fan ben...
Zijn er nog mensen die leuke, fanfictions weten?
Ik heb wel wat gezocht, via harrypotterfanfictions.com en dergelijke maar dat schiet niet echt op.
De fanfiction van deel 7 die hier populair is heb ik al gelezen, maar wellicht kennen jullie nog anderen...
Boekhandel Van der Velde in Sneekquote:
Is er iemand zo goed om mij te vertellen waar dat fanfiction staat? Ben wel benieuwd namelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Artianos het volgende:
De fanfiction van deel 7 die hier populair is heb ik al gelezen, maar wellicht kennen jullie nog anderen...
http://www.phoenixsong.net/fanfiction/story/3517/quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Fitzroy het volgende:
[..]
Is er iemand zo goed om mij te vertellen waar dat fanfiction staat? Ben wel benieuwd namelijk
Ik ben als het goed is het hele weekend vrij dus dat wordt mooi een weekendje lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Mikani het volgende:
Ik moet zaterdag de 21e werken, gelukkig maar 4 en half uur. Voor de tijd haal ik dan alvast het boek op in de boekhandel. Alleen 's avonds een feestje en de volgende dag weer werken. Dus beetje tussen de bedrijven door lezen en dan maandag gewoon relaxt kunnen lezen en dan maar geen krant lezen/tv kijken/ op internet kijken
. Ik had plannen om te wachten met lezen totdat ik op vakantie ging, maar ik lees 'm dan wel gewoon voor de 2e x
.
Ja, ik was op vakantie in Frankrijk, een Disneylandvakantie, dus overdag in Disneyland rondwandelen en 's avonds voor het slapen nog even Harry Potter lezen. Wat een heerlijke vakantie was dat zeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weet
edit: ik was in Spanje toen HBP uitkwam, daar loopt het niet echt storm, dus toen ik een halve week later toevallig dat boek tegenkwam in de supermarkt heb ik hem maar meegenomen en heel relaxed uitgelezen zonder dat ik ergens last van had. Toen ik thuiskwam bleek dat alles al op internet stond, maar daar had ik dus geen last van...
Haha, klinkt idd als een fijne vakantiequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik was op vakantie in Frankrijk, een Disneylandvakantie, dus overdag in Disneyland rondwandelen en 's avonds voor het slapen nog even Harry Potter lezen. Wat een heerlijke vakantie was dat zeg.
Wat een deceptie om na anderhalve week weer terug te moeten naar de 'echte' wereld.
haha, dat zou wel triestig zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou niet naar dat feest gaan hoor, straks kom je iemand tegen die het einde al weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |