hij is al gesloten.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Silaz het volgende:
Hmm hoe kan ik die WOMBAT maken??
Want ik moet dan een identification code in vullen maar wat moet ik eerst doen
Een tijdje geleden kon je die test invullen. Heeft toen ook in dit topic gestaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Silaz het volgende:
Hmm hoe kan ik die WOMBAT maken??
Want ik moet dan een identification code in vullen maar wat moet ik eerst doen
Ja, nou ben ik die code natuurlijk kwijt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een tijdje geleden kon je die test invullen. Heeft toen ook in dit topic gestaan.
Hier kun je de vragen van alle drie de Wombats bekijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:33 schreef poon het volgende:
Wat voor vragen zijn dat eigenlijk. Nooit de moeite genomen om zoiets te maken.
De meeste vragen kon je ook niet weten uit de boeken of ergens anders.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Fitzroy het volgende:
Ik had een Poor op de WOMBAT test, maar het is dan ook al maaaaanden geleden dat ik de boeken voor het laatst gelezen had + de vragen waren af en toe wel erg lang... (hoeveel smoezen kun je verzinnen).
Welke boekhandel?quote:Anyway, de laptop gaat de 21ste achter slot en grendel (heb nl. de neiging om tòch spoilers e.d. te gaan lezen), ben veel te nieuwsgierig! Ik ga het boek trouwen om 01.00 uur ophalen bij de boekhandel.
Ja, welke boekhandel is dat!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Fitzroy het volgende:
Ik ga het boek trouwen om 01.00 uur ophalen bij de boekhandel.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:40 schreef Zhenar het volgende:
In een interview met de cast van Phoenix is een kleine, vage, maar waarschijnlijk belangrijke hint gegeven over boek 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronSPOILER: Het personage is bekend:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]Ik kon de spoiler niet weerstaan!SPOILER: Het personage is bekend:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof!![]()
Achteraf misschien ook wel voorspelbaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Gelijk vrij vragen omdat er dan een boek uitkomt is ook weer zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
Aaargh... begin ik volgende week met een nieuwe baan, kom ik erachter dat ik het weekend van 21 en 22 juli allebei de dagen moet werken
Ik neem gewoon vrij van alles wat ik die dag moet doen; lezen zal ik!! Dat boek moet en zal uit! De week erop ga ik op vakantie (de 23e) en ik hoop hem dan een tweede keer te kunnen lezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gelijk vrij vragen omdat er dan een boek uitkomt is ook weer zoiets.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Me 2! En ik heb ook de vorige twee gemist. Lollig is t wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:51 schreef Nepthys het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wel jammer dat ik de vorige twee gemist heb.
Wat zonde! Je moet ze écht lezen hoor, hoewel het misschien een ander soort boeken is dan de eerste vier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik was vroeger een hele grote Potter-fan, fantastische boeken. Maar op de een of andere manier ben ik halverwege boek 5 afgehaakt. Daarna nooit meer in begonnen, en deel 6 ook niet meer gelezen.
Vind ik toch wel jammer, wellicht dat ik binnenkort deel 5 en 6 nog eens ga lezen.
Je bent niet de enige echt. Ik bedoel een vriend van me las ook die boeken (ok nu ben ik misschien een beetje te oud maar toch, ik vind het leuk so whatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik was vroeger een hele grote Potter-fan, fantastische boeken. Maar op de een of andere manier ben ik halverwege boek 5 afgehaakt. Daarna nooit meer in begonnen, en deel 6 ook niet meer gelezen.
Vind ik toch wel jammer, wellicht dat ik binnenkort deel 5 en 6 nog eens ga lezen.
boek 5 is echt geniaal, ook al is het een beetje langdradig. ik kan niet wachten op de filmquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent niet de enige echt. Ik bedoel een vriend van me las ook die boeken (ok nu ben ik misschien een beetje te oud maar toch, ik vind het leuk so what) en hij is toen we nog jong waren ook gestopt bij boek 5. Wel jammer vond ik dat toen kon ik niet meer met hem erover praten.
En zo nog veel meer mensen. Boek 5 is ook behoorlijk langdradig, maar als je het einde leest is het uiteindelijk de moeite waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |