quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]SPOILER: Het personage is bekend:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik op de datum om te zien dat ik het goed gegokt had.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:53 schreef IedeK. het volgende:![]()
Hij is 17,99 bij Bol.com.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:05 schreef Mikkie het volgende:
Waar is een pre-order of reservering eigenlijk het goedkoopst?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
[..]
Klik op de datum om te zien dat ik het goed gegokt had.
Hij word toch om 12 uur 's nachts uitgegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... een vriendin van mij werkt bij Selexyz. Eens kijken of die niet wat kan regelen
Helaas moet ik zelf werken die dag, en kan ik 'm dus niet gaan halen...
Weet jij welke boekhandel om 12 uur 's nachts open is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Hij word toch om 12 uur 's nachts uitgegeven.
Zo lullig zijn de kranten nou ook weer niet.quote:Maar wel jammer dat als hij uit komt direct de volgende morgen een krant op de deurmat ligt met dikgedrukte letters: HARRY POTTER STERFT of OPEN EINDE HARRY POTTER. 26 juli weet helaas heel de wereld al of Harry sterft of niet, dat vergalt ook wel een beetje de aankomende films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voor ik boek 6 had gelezen met dank aan internet. Dat was wel kut.
vervolgens heb ik het aan twee mensen verteld die met mij niet meer over boeken willen praten.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef IHVK het volgende:
Ik wist ook datpsst, dat is geen spoiler meer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voor ik boek 6 had gelezen met dank aan internet. Dat was wel kut.
vervolgens heb ik het aan twee mensen verteld die met mij niet meer over boeken willen praten.![]()
I had a signature once. It was awful.
Niet iedereen heeft boek 6 gelezen denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
psst, dat is geen spoiler meer hoor
Nou, HBP is nu al twee jaar uit, dus ik denk dat iedereen die dit topic bezoekt dat inmiddels wel weet. En anders hebben ze echt onder een hele grote steen gezetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:27 schreef IHVK het volgende:
Niet iedereen heeft boek 6 gelezen denk ik.
Een héle grote steen... Ik heb een paar vrienden die Harry Potter nooit of niet meer lezen, maar zelfs zei wisten dat ene Snape een Dumbledore vermoordde...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Nou, HBP is nu al twee jaar uit, dus ik denk dat iedereen die dit topic bezoekt dat inmiddels wel weet. En anders hebben ze echt onder een hele grote steen gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |