EnEn ballen van VOLquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Theo die schreef dat Lieke niet tegen valt in het echt, haar spel speelt, maar op haar manier oprecht van Huub houdt. Hedda manipuleert de boel en speelt op Huub's gemoed in.
Dat schoppen Huub en Lieke zo onderuit door gewoon eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef ruby het volgende:
Brian probeert een beetje te voeden?
Ja, ze doen allerlei leuke spelletjes...Ik zie, ik zie wat jij niet ziet enzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
Is er een speciale reden dat opa en oma buiten eten?
Misschien gaan ze straks wel seks met elkaar hebben aangezien ze er erg aan toe zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
hahaha ik moest zo lachen. Ik zat me namelijk rot te zoeken naar de nieuwe COS, in actieve topics enzo, dus toen ik hem zag staan kon ik niet snel genoeg naar het COS meld hoekje rennen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan waren we allebei nota bene binnen de zelfde minuut als dit topic geopend was![]()
Opa en Oma praten over welk merk Rollator ze gaan bestellen..kan in de kooi voor NIKS!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
Of nog beter een middagje langskomen!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef johngrisham het volgende:
laat tamara maar eens ff collect bellen
Alles met een R erin bestaat nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand t antwoord op dat raadsel???
Ik denk de letter Rquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef easysatellite het volgende:
Jij denkt dat ik luister naar opa en opa?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef easysatellite het volgende:
Tja Dat zou inderdaad een masterplan zijn. Was het maar waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
Volgens mij hebben eric en huub gewoon een meester deal, ze doen net alsof ze ruzie hebben waardoor eric maatjes word met natasia zodoende brian er proberen uittewerken.
Hij maakte wel een fout want hij zei, ze hebben er wel batterijen maar geen stroom.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef easysatellite het volgende:
dom, werkt niet en is korte termijn werk, natasia is over een paar maanden wegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
Volgens mij hebben eric en huub gewoon een meester deal, ze doen net alsof ze ruzie hebben waardoor eric maatjes word met natasia zodoende brian er proberen uittewerken.
Volgens mij hebben ze gewoon echt vrienden af.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
Ik weet het niet. Volgens mij kotst Huub Eric echt uit, en met goede reden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja Dat zou inderdaad een masterplan zijn. Was het maar waar.![]()
Dus.......... Brian er voor die tijd uitwerken.......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dom, werkt niet en is korte termijn werk, natasia is over een paar maanden weg
Ruby Ruby Ruby Rubyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
Werkt Brian voor de Privé ofzo?
Als hij nu de 24 uur aanvraagt, kan hij morgen gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
Dit gesprek bevestigt datric de toneelhaak heeft gekregen.
Brian zo normaal gesproken voor een ontslagronde gaan en daar is totaal geen aandacht aangegeven. Waarom zou Brian voor een nieuwe miljonair willen gaan? Ook het gezicht vanric spreekt boekdelen. Afgelopen nacht was z'n laatste poging
ric kan maandag opgehaald worden rond 22.00u Hij staat klaar bij de poort.
Een nieuwe miljonair.... Wahoo...
En een nachtje terror tegenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Als hij nu de 24 uur aanvraagt, kan hij morgen gaan
En jij denkt dat er nog idioten rondlopen die dat hok in willen? Waarom nog geen vervanging voor Syl ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef akveor het volgende:ric kan maandag opgehaald worden rond 22.00u Hij staat klaar bij de poort.
Een nieuwe miljonair.... Wahoo...
Dacht ik eerst ook, maar waarom heeft Huub Eric dan verraden dat hij Amanda bij hem liet slapen om wig te drijven ect ect(Huub wist ervan moest er aanvankelijk om lachen, en nu maakte hij er misbruik van)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
Ik denk nu niet echt dat brian bang is voor huub, hij breekt die kabouter met gemak.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sukkel Braajen, hij scheet zeven kleuren stront toen Huubkwal kwam aangerend tijdens die ruzie.Lopen deed hij als een haas (nee eerder als een bang konijn!)
Huub geeft het toe, Eric is alleen aan het ontkennen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:33 schreef maril het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar waarom heeft Huub Eric dan verraden dat hij Amanda bij hem liet slapen om wig te drijven ect ect(Huub wist ervan moest er aanvankelijk om lachen, en nu maakte hij er misbruik van)
Omdat eerst door de febo bekeken moest worden hoe het met Huub en Eric uitpakte natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nog idioten rondlopen die dat hok in willen? Waarom nog geen vervanging voor Syl ?
Dat is Lieke toch??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nog idioten rondlopen die dat hok in willen? Waarom nog geen vervanging voor Syl ?
Lichamelijk geweld mag niet en op geestelijk vlak kan Brian niets.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk nu niet echt dat brian bang is voor huub, hij breekt die kabouter met gemak.
Het naast de schoenen lopen van de kaboutah stoort me, voordeel voor de rat stoort me ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk nu niet echt dat brian bang is voor huub, hij breekt die kabouter met gemak.
Ik ook hoor, maar de spoeling wordt dun, qua kandidaten, volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat eerst door de febo bekeken moest worden hoe het met Huub en Eric uitpakte natuurlijk...
Nu hebben ze weer 2 troeven....
Misschien draaf ik een beetje door maar ik heb so'n hekel aan de speler Eric. Sorry.
Weet niet tot nu vind ik brian steviger in zn schoenen staan dan huub. Het is logisch dat je in een huis 24/7 met een ander langzaam gek word. Maar huub's uitspattingen komen vaker voor. Alleen word hier in de cos alles pro huub uitgelegd en niet echt objectief bekeken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Lichamelijk geweld mag niet en op geestelijk vlak kan Brian niets.
Ik weet zeker dat er duizenden en duizenden aanmeldingen zijn.... DGK is hot en golddiggers alom...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar de speoling wordt dun, qua kandidaten, volgens mij.
Ja, is ook zo, ik bedoel Ilona.quote:
Morgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef blomst het volgende:
Natasja moet melissa bellen, Is die vandaag met haar kinderen naar de efteling geweest?
Je moet toch compleet gestoord zijn om dat hok in te gaan, maar aan de andere kant, looney's genoeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er duizenden en duizenden aanmeldingen zijn.... DGK is hot en golddiggers alom...
2 naaldhakkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Eric met al zijn goudenkooi vrienden.
Smerig verhaal ving ik gisteren op van Natasia met Melissa. Natasia was lief en Melissa MOCHT de kaartjes van de Efiteling hebben, maar MOEST de kids van Natasia meenemen. Verhaal was dat de auto kapot was. Pas later bleek, ze moet al om 08:00 bij de Efteling zijn. En haar zussen wilden niet omdat ze geen extra kaartjes kregen voor de kids van zus.quote:
Ik keek te laat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
Wat deed Lieke daar onder dat matras?
Ja, GMTA ..... Blomst en ik hebben er vaker om gelachen !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
BSOL en Blomst, ik moet altijd zo lachen om jullie gelijke of bijna gelijke caps.![]()
Ik weet het schat. Ik word haar zo onpasselijk van, die actie's van Natasja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Smerig verhaal ving ik gisteren op van Natasia met Melissa. Natasia was lief en Melissa MOCHT de kaartjes van de Efiteling hebben, maar MOEST de kids van Natasia meenemen. Verhaal was dat de auto kapot was. Pas later bleek, ze moet al om 08:00 bij de Efteling zijn. En haar zussen wilden niet omdat ze geen extra kaartjes kregen voor de kids van zus.
Zo gaat het dus strax ook als ze die fucking kutvilla uit is en zelf te beroerd is om haar nest uit te komen hèquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het schat. Ik word haar zo onpasselijk van, die actie's van Natasja.![]()
Ze noemt me schat ....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het schat. Ik word haar zo onpasselijk van, die actie's van Natasja.![]()
en de manier waarop ze die kaarten kreeg, ook zo walgelijk..via Joop van Tellingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Smerig verhaal ving ik gisteren op van Natasia met Melissa. Natasia was lief en Melissa MOCHT de kaartjes van de Efiteling hebben, maar MOEST de kids van Natasia meenemen. Verhaal was dat de auto kapot was. Pas later bleek, ze moet al om 08:00 bij de Efteling zijn. En haar zussen wilden niet omdat ze geen extra kaartjes kregen voor de kids van zus.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en de manier waarop ze die kaarten kreeg, ook zo walgelijk..via Joop van Tellingen![]()
omdat ze vond dat ze ook VIP was...
Met de toevoeging : Op haar 14e heeft ze (speciaal daarvoor ?) haar tongpiercing eruit gehaald .......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft nooit met haar tong piercing gepijpt, dat we het allemaal even weten.
Ik had het niet gehoord, maar bedankt!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft nooit met haar tong piercing gepijpt, dat we het allemaal even weten.
WB heeft alleen ervaring met meisjes met een navelpiercing .....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda had op haar 12e al een tongpiercing.
WB weet één ding zeker: Meisjes met een tongpiercing ''like to suck cock''.
Ik word zo niet goed van die lowlives.![]()
Voor wie dan wel?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef DrsH het volgende:
waar zit japio eigenlijk weer achter de pc? (EH)
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda had op haar 12e al een tongpiercing.
WB weet één ding zeker: Meisjes met een tongpiercing ''like to suck cock''.
Ik word zo niet goed van die lowlives.![]()
Ik moet er niet aan denken.quote:
Ik ken alleen ene Natasia uit de gouden kooi met een tong piercing.quote:
2 computers vind ik wel genoeg hoor BQ(EH)quote:
maar 2x Jdm spekken gaat mij te verquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
2 computers vind ik wel genoeg hoor BQ(EH)
Opa en Oma hebben gezellig samen op het bankje Thai gegeten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef agter het volgende:
wat heeft ericje trouwens gegeten?
hij zat toch niet aan tafel met de rest?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met piercing!
Ja, wat nou knip?
Wat kan jij liegen zeg.quote:
Brian komt niet verder dan stocomotief en Lieke de Slieko, Kliko.quote:
Je hebt gelijk, zoiets zou hij niet eens kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian komt niet verder dan stocomotief en Lieke de Slieko, Kliko.![]()
Spectra komt van Palma.
Smeric en Natasia gaan plassen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:08 schreef blomst het volgende:
Er is nog weinig aktie.
Terror tegen Eric.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:11 schreef easysatellite het volgende:
halo, weet iemand waneer er weer actie komt of er uberhaupt vandaag actie is geplanned want dit is gewoon te saia om aan te zien
ze zitten alleen te roepen dat hij als enige niet naar jensen mag..ik denk niet dat hij daarmee zit.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat Brian mee gaat doen, die durft niet, dan word Natasja kwaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Iedereen gaat naar de chill, tijd voor terror.![]()
![]()
![]()
Sensatiebakquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Het lijkt nu allemaal zo gemoedelijk maar vergeet het 'geweldige' plan van Brian niet. Hij is van plan om te gaan flirten met Lieke om zo Huub gek te maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Aha, duidelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
WB legt even de regel uit van de alcoholrestrictie: Het gaat niet om 5 borrels, je moet niet vervelend gaan doen, dan mag je drinken zoveel je wilt. Handig om te weten.
So what? De streams waren de hele dag naadje, ik verwacht nog wel wat. Wacht jij maar af, dit gaat leuk worden.quote:
Ook lekker droog op een gegeven moment: "Ey"quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt Fries echt een raar wezen, hij staat op een meter afstand te staren naar dat arme beestje.
Ik denk eerder andersom..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt Fries echt een raar wezen, hij staat op een meter afstand te staren naar dat arme beestje.
Ik ook niet, maar ik heb liever Huub achter de mixtafel dan WB.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ook lekker droog op een gegeven moment: "Ey"
Dat absoluut zeer zeker ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb liever Huub achter de mixtafel dan WB.
En nog wel voor de tweede keer binnen twee weken. Moest de laptop opnieuw installeren, liep continu vast.....................quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:20 schreef easysatellite het volgende:
wat n saaie boel bah, en hier betaal je dan voor
Doe iets meer aan Investigationquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef crimescene het volgende:
[..]
En nog wel voor de tweede keer binnen twee weken. Moest de laptop opnieuw installeren, liep continu vast.....................![]()
Jaap denkt na over een plan denk ik. Er komt vanavond nog wel iets..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef easysatellite het volgende:
jaap gaat vrete ipv rellen bah wat n saaie
Als beequeen zegt dat we af moeten wachten dan wachten we af jah!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Toch maar achter de ps, o wat een terror.
Het wordt tijd dat Terror Netty weer eens langskomt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef mazaru het volgende:
Huub zijn vader heeft een beetje te veel harmonie gebracht.
Het blijft hangen![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wel lekkere muziek. Daar zou ik het prima een avondje mee vol kunnen houden.
Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als beequeen zegt dat we af moeten wachten dan wachten we af jah!
![]()
Helaas lijkt het idd allesbehalve sexy. Komt voor vnl door het jurkje. Die mogen ze echt wel andere kleren geven want het is gewoon jammer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef ruby het volgende:
Lieke staat "sexy" met haar schouders te wiebelen bij Huub.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
WTF...ik zie daar toch echt een tongpiercing...![]()
sorry, even van de buren gejat
Dat witten van haar tanden heeft haar dan wel weer goed gedaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Eerder het Asielhondje van de Week. Zo'n zielig gevalletje dat je onder je hoede neemt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is nu het schoothondje van natas, ben benieuwd wanneer ze er genoeg van krijgt
Vislip spreekt met gespleten tongquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zit er een gruwelijk geel filter over die foto.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat witten van haar tanden heeft haar dan wel weer goed gedaan.![]()
Ik vind het toch leuker om te denken dat ze gruwelijke gele tanden had na al dat gezeik over Syl haar gebit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een gruwelijk geel filter over die foto.![]()
Op advies van WB. Mitch is aanwezig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Amanda drinkt niet meer?
Is dit beter?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een gruwelijk geel filter over die foto.![]()
Volgieten die meid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op advies van WB. Mitch is aanwezig.![]()
Mocht niet van Brian....Prinses Dellie had weer eens buikpijn....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Amanda drinkt niet meer?
als je haar prinses noemt wel amanda dan ajb, een beetje respect voor mensen van adelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mocht niet van Brian....Prinses Dellie had weer eens buikpijn....![]()
Natasia is een en al vlek... een schandvlek om precies te zijn, op het blazoen van Goed Moederschapquote:
Joop is Joop van Tellingen de fotograaf...die heeft die fokking kaarten geregeld...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
Arme Melissa moet om 06.00 gaan rijden naar de Efteling met Natasia's kindjes. Melissa gaat op de uitnodiging van Wilgo. Het is VIP dag, alleen voor bekende Nederlanders. De telefoontjes tussen ene Joop en 'onze favoriet' gaan steeds langs elkaar, maar de kaartjes liggen al ergens klaar.
Oh ja, kon er niet meer op komen. Melissa is gek dat ze dit doet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Joop is Joop van Tellingen de fotograaf...die heeft die fokking kaarten geregeld...![]()
Maandagochtend gaan Mitch en Natasja gezellig naar de tandarts. Joepie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
Eric begint te zingen 'het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente'
En Natasia vraagt aan Mitch of het gelukt is...
.. en hoppa streamswitch...
Er was toch iets dat Natasia een afspraak had bij de tandarts en een vriendin van Mitch..
Kon ze geen "nee" zeggen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, kon er niet meer op komen. Melissa is gek dat ze dit doet.
denk dat het eventueel wel nuttig is om daar ook te komen voor melissa, een beetje netwerkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Kaartenactie voor Mitch ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Hij heeft geluk dat er camera's zijn in het huis.
Arme Mitch, eerst Amanda achter zich aan en nu Natas. Ik ga een steunkaart naar Mitch sturen.
![]()
Luister en huiver, valt best mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Ha ha, de muziek moest zachter omdat 'ze' de dames niet meer konden horen. Daar heb ik vaak genoeg over gezeurd als de redactie hier was.
Alleen is dat gesprek niet interessant...![]()
dat is uit eigenbelangquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
De ex van Mitch werkt daarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
Eric begint te zingen 'het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente'
En Natasia vraagt aan Mitch of het gelukt is...
.. en hoppa streamswitch...
Er was toch iets dat Natasia een afspraak had bij de tandarts en een vriendin van Mitch..
Je neemt toch niet twee kinderen mee op sleeptouw? Die willen overal in, niet rondhangen om 'VIPS'.quote:
Ik ook, maar ik vrees nu toch het ergste.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat geblep over haar 'relatie' niet interessant. Bovendien wil ik TERROR.
absoluut, melissa en mitch doen dat butler-gedoe echt niet voor de poen, want het verdient volgens mij geen reet.quote:
die VIPs hebben toch ook kinderen die ergens in willen...goed moment om ff wat contacten te leggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je neemt toch niet twee kinderen mee op sleeptouw? Die willen overal in, niet rondhangen om 'VIPS'.
Wat dan? Voor mij is het het zoveelste volkomen inruilbare kapsalongesprekjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vrees nu toch het ergste.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
absoluut, melissa en mitch doen dat butler-gedoe echt niet voor de poen, want het verdient volgens mij geen reet.
het gaat echt om bekendheid genereren en netwerken met de juiste mensen
Is toch leuk om met de kinderen van Marco Borsato en Dries Roelvink in de Python te zitten?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je neemt toch niet twee kinderen mee op sleeptouw? Die willen overal in, niet rondhangen om 'VIPS'.
Blech. Kindertjes parkeren bij oppassers en maar jagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:53 schreef 2live het volgende:
[..]
die VIPs hebben toch ook kinderen die ergens in willen...goed moment om ff wat contacten te leggen.
En een kwestie van zien en gezien worden.![]()
Ik doel op het uitblijven van de terror.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dan? Voor mij is het het zoveelste volkomen inruilbare kapsalongesprekje![]()
geloof ik niet, hij mag niets zeggen, hij heeft al vaker zijn mond voorbijgepraatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:56 schreef schatje het volgende:
Mitch had niet FOK! gekeken wat betreft de meningen wat betreft Hedda.
Nee, Mitch kijkt of hij nog caps kan gebruikenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:56 schreef schatje het volgende:
Mitch had niet op FOK! gekeken wat betreft de meningen over Hedda.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Mitch kijkt of hij nog caps kan gebruiken![]()
wel eerlijk blijven noekje, heeft mitch niet gezegd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Mitch en Huub zijn het behoorlijk met elkaar eens. Ook over dat Huub Kenneth een kutantilliaan vindt.
wij, 99% vinden Kenneth en Brain kutantilliaanenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wel eerlijk blijven noekje, heeft mitch niet gezegd.
ik mag brian ook niet, maar zo krijg je andere verhalen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Nu echt niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Staat wel een linkje op Jaap zijn site.
Ik had 'm net, maar dankjewel! Ik zie dat ie nu weer een cap van sirojk heeft. Ben benieuwd wat hij hier nog meer ziet en leest... hij kijkt zo te zien in elk geval bij de updates.quote:
Huub had het idd over Kenneth, dat is een kutantilliaan, maar Huub doelde niet op antillianen in het algemeen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dank Blomst. Op Jaaps site ben ik nog nooit geweest, stamt nog uit de tijd dat hij vervelend wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Staat wel een linkje op Jaap zijn site.
http://www.mitchmasters.nl/
Ga gewoon eens schrijven wat je hoort ipv je gedram of over Amanda of over users. Anders tik gewoon even wat jij meende te horen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tja, mijn opvoeding, eerlijkheid duurt het langst
Denk om je hart schatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga gewoon eens schrijven wat je hoort ipv je gedram of over Amanda of over users. Anders tik gewoon even wat jij meende te horen.![]()
Juist! Huub vindt Kenneth wel een kutantilliaan, hij heeft geen hekel aan Antillianen maar wel aan Kenneth. Mitch vond het jammer dat zoiets gelijk gelinkd wordt aan racisme als je zoiets zegt en daar waren ze het over eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub had het idd over Kenneth, dat is een kutantilliaan, maar Huub doelde niet op antillianen in het algemeen.
Helemaal rechtgezet dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist! Huub vindt Kenneth wel een kutantilliaan, hij heeft geen hekel aan Antillianen maar wel aan Kenneth. Mitch vond het jammer dat zoiets gelijk gelinkd wordt aan racisme als je zoiets zegt en daar waren ze het over eens.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
Het is 23.13 uur en Amanda vraagt om een kopje thee?![]()
Die terror kunnen we vergeten. Strekte voor de nachtploeg, ik haak af. Tot morgen.![]()
Truste!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
Het is 23.13 uur en Amanda vraagt om een kopje thee?![]()
Die terror kunnen we vergeten. Strekte voor de nachtploeg, ik haak af. Tot morgen.![]()
Bullshit, Brian is niet mijn vriend, maar in general is de knul gewoon ok. Iedere gek heeft zijn gebrek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:03 schreef Villalux het volgende:
[..]
wij, 99% vinden Kenneth en Brain kutantilliaanen![]()
Ik wil al stoppen met roken laat staan dat ik nu aan de joints ga.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja denk om je hart, lieve noekie, neem een lekkere joint dan komt alles goed
Galgje doen ze al uren...Eric wil ik wel zien met een strop om zijn nekquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil al stoppen met roken laat staan dat ik nu aan de joints ga.
Galgje! Volgens mij hebben we het dieptepunt bereikt.
Een zoutloze sukkel dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Mitch is een beetje een type zoals Bart.
maar wel normaal. Ik heb soms zo'n behoefte aan een voice of reason binnen die kooi die praat zonder tarotkaarten te hebben geraadpleegd.quote:
Heel melancholisch maar wel mooi!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
Dat pianospel van Huub........mooi nummer...![]()
Leer eens spellen, leer iets van psychologie. Dan praten we over klassieke muziek. Moron!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef koejoeloek het volgende:
Hoe heet dat liedje wat Huub nu op piano pingeld? Iemand met klasssieke-muziek kennis hier?![]()
Eric Satie of zoietsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef koejoeloek het volgende:
Hoe heet dat liedje wat Huub nu op piano pingeld? Iemand met klasssieke-muziek kennis hier?![]()
ja, maar mitch is een goedzak, hij zal geen nivo van huub en jaap hebben met treiteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Mitch zei vorige week al dat als hij in het huis zou komen hij voor Huub zou kiezen. Amanda viel toen bijna van de stoel en ik dacht dat hij een grapje maakte. Nu denk ik dat hij Huub echt mag.
Daarom vind ik hem ook een type zoals Bart. Die scoorde ook altijd hoog.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar mitch is een goedzak, hij zal geen nivo van huub en jaap hebben met treiteren.
kwa persoon zal zo'n mitch figuur als winnaar wel veel representatiever en minder controversieel in de media overkomen dan huub, jaap of brian.
Gymnopedie No 1 van Eric Satiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef koejoeloek het volgende:
ik denk dat hij sterker is dan bart, mitch is wel heel erg ambitieus, heel gedreven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Daarom vind ik hem ook een type zoals Bart. Die scoorde ook altijd hoog.
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_Satie
Google is verdomd handig...![]()
en Bol.com ook.....
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004000077916&Section=MUSIC
![]()
als het maar geen sjaal isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
Wth heeft Brian om zn nek hangen?
mitch is niet bi of homo, je kunt iemand niet forceren m.u.v. aanrandingquote:
dat kan niet andersquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mitch is niet bi of homo, je kunt iemand niet forceren m.u.v. aanranding
ik vind amanda heel leuk, maar heb wel het gevoel dat mitch jokt als hij beweert dat hij iets ziet in amanda
Ik ben blij dat jij ons nu eindelijk duidelijkheid hebt verschaft omtrent de sexuele voorkeur van Mitchquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind amanda heel leuk, maar heb wel het gevoel dat mitch jokt als hij beweert dat hij iets ziet in amanda
net asl nibbieworld dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Mitch was er al bij de proefopnames
Je kan dus wel iemand forceren dmv aanranding.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, soepkip, ik ben realistisch, niet iedere jongen vindt amanda leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij ons nu eindelijk duidelijkheid hebt verschaft omtrent de sexuele voorkeur van Mitch![]()
Kloptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, soepkip, ik ben realistisch, niet iedere jongen vindt amanda leuk.
ben jij Ernst of Boobie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Soepkip?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het laatste woord in dezequote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Soepkip?
Jij zegt dit: mitch is niet bi of homo
Dus je zegt dat hij hetero is, dus je vertelt ons wat zn seksuele voorkeur is!!
SOEPKIP
Dat zie je toch fout, Robert gaat zo posten: Mootie, sorry, je had helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het laatste woord in deze![]()
oh, dan heb ik het niet begrepen, sorry, ik dacht dat je weer grappig wilde zijn met een amanda-grap, begrijp je...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Soepkip?
Jij zegt dit: mitch is niet bi of homo
Dus je zegt dat hij hetero is, dus je vertelt ons wat zn seksuele voorkeur is!!
SOEPKIP
Ernst en Bobbie zijn wel geinig....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ben jij Ernst of Boobie?![]()
ik weet het al; de rest.
jij? Nooitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ernst en Bobbie zijn wel geinig....
[afbeelding]
of ga ik nu te ver?
http://www.soepkippenclub.nl/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, dan heb ik het niet begrepen, sorry, ik dacht dat je weer grappig wilde zijn met een amanda-grap, begrijp je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |