EnEn ballen van VOLquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Theo die schreef dat Lieke niet tegen valt in het echt, haar spel speelt, maar op haar manier oprecht van Huub houdt. Hedda manipuleert de boel en speelt op Huub's gemoed in.
Dat schoppen Huub en Lieke zo onderuit door gewoon eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef ruby het volgende:
Brian probeert een beetje te voeden?
Ja, ze doen allerlei leuke spelletjes...Ik zie, ik zie wat jij niet ziet enzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
Is er een speciale reden dat opa en oma buiten eten?
Misschien gaan ze straks wel seks met elkaar hebben aangezien ze er erg aan toe zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
hahaha ik moest zo lachen. Ik zat me namelijk rot te zoeken naar de nieuwe COS, in actieve topics enzo, dus toen ik hem zag staan kon ik niet snel genoeg naar het COS meld hoekje rennen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan waren we allebei nota bene binnen de zelfde minuut als dit topic geopend was![]()
Opa en Oma praten over welk merk Rollator ze gaan bestellen..kan in de kooi voor NIKS!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
Of nog beter een middagje langskomen!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef johngrisham het volgende:
laat tamara maar eens ff collect bellen
Alles met een R erin bestaat nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand t antwoord op dat raadsel???
Ik denk de letter Rquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef easysatellite het volgende:
Jij denkt dat ik luister naar opa en opa?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef easysatellite het volgende:
Tja Dat zou inderdaad een masterplan zijn. Was het maar waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
Volgens mij hebben eric en huub gewoon een meester deal, ze doen net alsof ze ruzie hebben waardoor eric maatjes word met natasia zodoende brian er proberen uittewerken.
Hij maakte wel een fout want hij zei, ze hebben er wel batterijen maar geen stroom.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef easysatellite het volgende:
dom, werkt niet en is korte termijn werk, natasia is over een paar maanden wegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
Volgens mij hebben eric en huub gewoon een meester deal, ze doen net alsof ze ruzie hebben waardoor eric maatjes word met natasia zodoende brian er proberen uittewerken.
Volgens mij hebben ze gewoon echt vrienden af.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
Ik weet het niet. Volgens mij kotst Huub Eric echt uit, en met goede reden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja Dat zou inderdaad een masterplan zijn. Was het maar waar.![]()
Dus.......... Brian er voor die tijd uitwerken.......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dom, werkt niet en is korte termijn werk, natasia is over een paar maanden weg
Ruby Ruby Ruby Rubyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
Werkt Brian voor de Privé ofzo?
Als hij nu de 24 uur aanvraagt, kan hij morgen gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
Dit gesprek bevestigt datric de toneelhaak heeft gekregen.
Brian zo normaal gesproken voor een ontslagronde gaan en daar is totaal geen aandacht aangegeven. Waarom zou Brian voor een nieuwe miljonair willen gaan? Ook het gezicht vanric spreekt boekdelen. Afgelopen nacht was z'n laatste poging
ric kan maandag opgehaald worden rond 22.00u Hij staat klaar bij de poort.
Een nieuwe miljonair.... Wahoo...
En een nachtje terror tegenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Als hij nu de 24 uur aanvraagt, kan hij morgen gaan
En jij denkt dat er nog idioten rondlopen die dat hok in willen? Waarom nog geen vervanging voor Syl ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef akveor het volgende:ric kan maandag opgehaald worden rond 22.00u Hij staat klaar bij de poort.
Een nieuwe miljonair.... Wahoo...
Dacht ik eerst ook, maar waarom heeft Huub Eric dan verraden dat hij Amanda bij hem liet slapen om wig te drijven ect ect(Huub wist ervan moest er aanvankelijk om lachen, en nu maakte hij er misbruik van)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
Ik denk nu niet echt dat brian bang is voor huub, hij breekt die kabouter met gemak.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sukkel Braajen, hij scheet zeven kleuren stront toen Huubkwal kwam aangerend tijdens die ruzie.Lopen deed hij als een haas (nee eerder als een bang konijn!)
Huub geeft het toe, Eric is alleen aan het ontkennen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:33 schreef maril het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar waarom heeft Huub Eric dan verraden dat hij Amanda bij hem liet slapen om wig te drijven ect ect(Huub wist ervan moest er aanvankelijk om lachen, en nu maakte hij er misbruik van)
Omdat eerst door de febo bekeken moest worden hoe het met Huub en Eric uitpakte natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nog idioten rondlopen die dat hok in willen? Waarom nog geen vervanging voor Syl ?
Dat is Lieke toch??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nog idioten rondlopen die dat hok in willen? Waarom nog geen vervanging voor Syl ?
Lichamelijk geweld mag niet en op geestelijk vlak kan Brian niets.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk nu niet echt dat brian bang is voor huub, hij breekt die kabouter met gemak.
Het naast de schoenen lopen van de kaboutah stoort me, voordeel voor de rat stoort me ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk nu niet echt dat brian bang is voor huub, hij breekt die kabouter met gemak.
Ik ook hoor, maar de spoeling wordt dun, qua kandidaten, volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat eerst door de febo bekeken moest worden hoe het met Huub en Eric uitpakte natuurlijk...
Nu hebben ze weer 2 troeven....
Misschien draaf ik een beetje door maar ik heb so'n hekel aan de speler Eric. Sorry.
Weet niet tot nu vind ik brian steviger in zn schoenen staan dan huub. Het is logisch dat je in een huis 24/7 met een ander langzaam gek word. Maar huub's uitspattingen komen vaker voor. Alleen word hier in de cos alles pro huub uitgelegd en niet echt objectief bekeken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Lichamelijk geweld mag niet en op geestelijk vlak kan Brian niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |