Als beequeen zegt dat we af moeten wachten dan wachten we af jah!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Toch maar achter de ps, o wat een terror.
Het wordt tijd dat Terror Netty weer eens langskomt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef mazaru het volgende:
Huub zijn vader heeft een beetje te veel harmonie gebracht.
Het blijft hangen![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wel lekkere muziek. Daar zou ik het prima een avondje mee vol kunnen houden.
Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als beequeen zegt dat we af moeten wachten dan wachten we af jah!
![]()
Helaas lijkt het idd allesbehalve sexy. Komt voor vnl door het jurkje. Die mogen ze echt wel andere kleren geven want het is gewoon jammer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef ruby het volgende:
Lieke staat "sexy" met haar schouders te wiebelen bij Huub.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
WTF...ik zie daar toch echt een tongpiercing...![]()
sorry, even van de buren gejat
Dat witten van haar tanden heeft haar dan wel weer goed gedaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Eerder het Asielhondje van de Week. Zo'n zielig gevalletje dat je onder je hoede neemt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric is nu het schoothondje van natas, ben benieuwd wanneer ze er genoeg van krijgt
Vislip spreekt met gespleten tongquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zit er een gruwelijk geel filter over die foto.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat witten van haar tanden heeft haar dan wel weer goed gedaan.![]()
Ik vind het toch leuker om te denken dat ze gruwelijke gele tanden had na al dat gezeik over Syl haar gebit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een gruwelijk geel filter over die foto.![]()
Op advies van WB. Mitch is aanwezig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Amanda drinkt niet meer?
Is dit beter?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een gruwelijk geel filter over die foto.![]()
Volgieten die meid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op advies van WB. Mitch is aanwezig.![]()
Mocht niet van Brian....Prinses Dellie had weer eens buikpijn....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Amanda drinkt niet meer?
als je haar prinses noemt wel amanda dan ajb, een beetje respect voor mensen van adelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mocht niet van Brian....Prinses Dellie had weer eens buikpijn....![]()
Natasia is een en al vlek... een schandvlek om precies te zijn, op het blazoen van Goed Moederschapquote:
Joop is Joop van Tellingen de fotograaf...die heeft die fokking kaarten geregeld...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
Arme Melissa moet om 06.00 gaan rijden naar de Efteling met Natasia's kindjes. Melissa gaat op de uitnodiging van Wilgo. Het is VIP dag, alleen voor bekende Nederlanders. De telefoontjes tussen ene Joop en 'onze favoriet' gaan steeds langs elkaar, maar de kaartjes liggen al ergens klaar.
Oh ja, kon er niet meer op komen. Melissa is gek dat ze dit doet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Joop is Joop van Tellingen de fotograaf...die heeft die fokking kaarten geregeld...![]()
Maandagochtend gaan Mitch en Natasja gezellig naar de tandarts. Joepie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
Eric begint te zingen 'het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente'
En Natasia vraagt aan Mitch of het gelukt is...
.. en hoppa streamswitch...
Er was toch iets dat Natasia een afspraak had bij de tandarts en een vriendin van Mitch..
Kon ze geen "nee" zeggen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, kon er niet meer op komen. Melissa is gek dat ze dit doet.
denk dat het eventueel wel nuttig is om daar ook te komen voor melissa, een beetje netwerkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Kaartenactie voor Mitch ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Hij heeft geluk dat er camera's zijn in het huis.
Arme Mitch, eerst Amanda achter zich aan en nu Natas. Ik ga een steunkaart naar Mitch sturen.
![]()
Luister en huiver, valt best mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Ha ha, de muziek moest zachter omdat 'ze' de dames niet meer konden horen. Daar heb ik vaak genoeg over gezeurd als de redactie hier was.
Alleen is dat gesprek niet interessant...![]()
dat is uit eigenbelangquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
De ex van Mitch werkt daarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
Eric begint te zingen 'het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente'
En Natasia vraagt aan Mitch of het gelukt is...
.. en hoppa streamswitch...
Er was toch iets dat Natasia een afspraak had bij de tandarts en een vriendin van Mitch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |