So what? De streams waren de hele dag naadje, ik verwacht nog wel wat. Wacht jij maar af, dit gaat leuk worden.quote:
Ook lekker droog op een gegeven moment: "Ey"quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt Fries echt een raar wezen, hij staat op een meter afstand te staren naar dat arme beestje.
Ik denk eerder andersom..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt Fries echt een raar wezen, hij staat op een meter afstand te staren naar dat arme beestje.
Ik ook niet, maar ik heb liever Huub achter de mixtafel dan WB.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ook lekker droog op een gegeven moment: "Ey"
Dat absoluut zeer zeker ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb liever Huub achter de mixtafel dan WB.
En nog wel voor de tweede keer binnen twee weken. Moest de laptop opnieuw installeren, liep continu vast.....................quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:20 schreef easysatellite het volgende:
wat n saaie boel bah, en hier betaal je dan voor
Doe iets meer aan Investigationquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef crimescene het volgende:
[..]
En nog wel voor de tweede keer binnen twee weken. Moest de laptop opnieuw installeren, liep continu vast.....................![]()
Jaap denkt na over een plan denk ik. Er komt vanavond nog wel iets..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef easysatellite het volgende:
jaap gaat vrete ipv rellen bah wat n saaie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |