wij, 99% vinden Kenneth en Brain kutantilliaanenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wel eerlijk blijven noekje, heeft mitch niet gezegd.
ik mag brian ook niet, maar zo krijg je andere verhalen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Nu echt niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Staat wel een linkje op Jaap zijn site.
Ik had 'm net, maar dankjewel! Ik zie dat ie nu weer een cap van sirojk heeft. Ben benieuwd wat hij hier nog meer ziet en leest... hij kijkt zo te zien in elk geval bij de updates.quote:
Huub had het idd over Kenneth, dat is een kutantilliaan, maar Huub doelde niet op antillianen in het algemeen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dank Blomst. Op Jaaps site ben ik nog nooit geweest, stamt nog uit de tijd dat hij vervelend wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Staat wel een linkje op Jaap zijn site.
http://www.mitchmasters.nl/
Ga gewoon eens schrijven wat je hoort ipv je gedram of over Amanda of over users. Anders tik gewoon even wat jij meende te horen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tja, mijn opvoeding, eerlijkheid duurt het langst
Denk om je hart schatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga gewoon eens schrijven wat je hoort ipv je gedram of over Amanda of over users. Anders tik gewoon even wat jij meende te horen.![]()
Juist! Huub vindt Kenneth wel een kutantilliaan, hij heeft geen hekel aan Antillianen maar wel aan Kenneth. Mitch vond het jammer dat zoiets gelijk gelinkd wordt aan racisme als je zoiets zegt en daar waren ze het over eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub had het idd over Kenneth, dat is een kutantilliaan, maar Huub doelde niet op antillianen in het algemeen.
Helemaal rechtgezet dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist! Huub vindt Kenneth wel een kutantilliaan, hij heeft geen hekel aan Antillianen maar wel aan Kenneth. Mitch vond het jammer dat zoiets gelijk gelinkd wordt aan racisme als je zoiets zegt en daar waren ze het over eens.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
Het is 23.13 uur en Amanda vraagt om een kopje thee?![]()
Die terror kunnen we vergeten. Strekte voor de nachtploeg, ik haak af. Tot morgen.![]()
Truste!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
Het is 23.13 uur en Amanda vraagt om een kopje thee?![]()
Die terror kunnen we vergeten. Strekte voor de nachtploeg, ik haak af. Tot morgen.![]()
Bullshit, Brian is niet mijn vriend, maar in general is de knul gewoon ok. Iedere gek heeft zijn gebrek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:03 schreef Villalux het volgende:
[..]
wij, 99% vinden Kenneth en Brain kutantilliaanen![]()
Ik wil al stoppen met roken laat staan dat ik nu aan de joints ga.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja denk om je hart, lieve noekie, neem een lekkere joint dan komt alles goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |