Ik weet zeker dat er duizenden en duizenden aanmeldingen zijn.... DGK is hot en golddiggers alom...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar de speoling wordt dun, qua kandidaten, volgens mij.
Ja, is ook zo, ik bedoel Ilona.quote:
Morgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef blomst het volgende:
Natasja moet melissa bellen, Is die vandaag met haar kinderen naar de efteling geweest?
Je moet toch compleet gestoord zijn om dat hok in te gaan, maar aan de andere kant, looney's genoeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er duizenden en duizenden aanmeldingen zijn.... DGK is hot en golddiggers alom...
2 naaldhakkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Eric met al zijn goudenkooi vrienden.
Smerig verhaal ving ik gisteren op van Natasia met Melissa. Natasia was lief en Melissa MOCHT de kaartjes van de Efiteling hebben, maar MOEST de kids van Natasia meenemen. Verhaal was dat de auto kapot was. Pas later bleek, ze moet al om 08:00 bij de Efteling zijn. En haar zussen wilden niet omdat ze geen extra kaartjes kregen voor de kids van zus.quote:
Ik keek te laat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
Wat deed Lieke daar onder dat matras?
Ja, GMTA ..... Blomst en ik hebben er vaker om gelachen !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
BSOL en Blomst, ik moet altijd zo lachen om jullie gelijke of bijna gelijke caps.![]()
Ik weet het schat. Ik word haar zo onpasselijk van, die actie's van Natasja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Smerig verhaal ving ik gisteren op van Natasia met Melissa. Natasia was lief en Melissa MOCHT de kaartjes van de Efiteling hebben, maar MOEST de kids van Natasia meenemen. Verhaal was dat de auto kapot was. Pas later bleek, ze moet al om 08:00 bij de Efteling zijn. En haar zussen wilden niet omdat ze geen extra kaartjes kregen voor de kids van zus.
Zo gaat het dus strax ook als ze die fucking kutvilla uit is en zelf te beroerd is om haar nest uit te komen hèquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het schat. Ik word haar zo onpasselijk van, die actie's van Natasja.![]()
Ze noemt me schat ....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het schat. Ik word haar zo onpasselijk van, die actie's van Natasja.![]()
en de manier waarop ze die kaarten kreeg, ook zo walgelijk..via Joop van Tellingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Smerig verhaal ving ik gisteren op van Natasia met Melissa. Natasia was lief en Melissa MOCHT de kaartjes van de Efiteling hebben, maar MOEST de kids van Natasia meenemen. Verhaal was dat de auto kapot was. Pas later bleek, ze moet al om 08:00 bij de Efteling zijn. En haar zussen wilden niet omdat ze geen extra kaartjes kregen voor de kids van zus.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en de manier waarop ze die kaarten kreeg, ook zo walgelijk..via Joop van Tellingen![]()
omdat ze vond dat ze ook VIP was...
Met de toevoeging : Op haar 14e heeft ze (speciaal daarvoor ?) haar tongpiercing eruit gehaald .......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft nooit met haar tong piercing gepijpt, dat we het allemaal even weten.
Ik had het niet gehoord, maar bedankt!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft nooit met haar tong piercing gepijpt, dat we het allemaal even weten.
WB heeft alleen ervaring met meisjes met een navelpiercing .....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda had op haar 12e al een tongpiercing.
WB weet één ding zeker: Meisjes met een tongpiercing ''like to suck cock''.
Ik word zo niet goed van die lowlives.![]()
Voor wie dan wel?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef DrsH het volgende:
waar zit japio eigenlijk weer achter de pc? (EH)
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda had op haar 12e al een tongpiercing.
WB weet één ding zeker: Meisjes met een tongpiercing ''like to suck cock''.
Ik word zo niet goed van die lowlives.![]()
Ik moet er niet aan denken.quote:
Ik ken alleen ene Natasia uit de gouden kooi met een tong piercing.quote:
2 computers vind ik wel genoeg hoor BQ(EH)quote:
maar 2x Jdm spekken gaat mij te verquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
2 computers vind ik wel genoeg hoor BQ(EH)
Opa en Oma hebben gezellig samen op het bankje Thai gegeten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef agter het volgende:
wat heeft ericje trouwens gegeten?
hij zat toch niet aan tafel met de rest?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met piercing!
Ja, wat nou knip?
Wat kan jij liegen zeg.quote:
Brian komt niet verder dan stocomotief en Lieke de Slieko, Kliko.quote:
Je hebt gelijk, zoiets zou hij niet eens kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian komt niet verder dan stocomotief en Lieke de Slieko, Kliko.![]()
Spectra komt van Palma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |